HE Kosy
Re: HE Kosy
Magowie w pierwszysm szeregu raczej nie chodzą, wiec nie bardzo jest jak ich zabic w tej szarży.
@Opos
smok i tak zazwyczaj to kontra, a ch. shield pozwala wylecieć na jedno działo bo smoka nie zabije i tak, a nie lubię oddawać 100 pkt za gienka Pestki to on ma i tak w dupie. A jak się okazało ward na ogień jest bardzo, bardzo ważny.
Gem jest morderczy... czar z 5 kosci z castem +5 czemu ma nie wejść? łatwo!.
@Diuk
Koncepcji nie trzeba przebudowywać, raczej musisz ją zrozumieć. I nie ma tu łatwych punktów. WL są mega wyporni, herosi w nich nie do wyjęcia. Fast? Fast raczej też są nie do zgarnięcia. Ja nimi nie napieram a 18 łuków, właśnie jest ich tak dużo aby łątwo nie było ich zabić. Rozpa jest dość pokombinowana i wiem, na pierwszy rzut oka jest może i słaba ale jakbyś zobaczył ją w akcji to byś zrozumiał jej siłę i potęgę bo naprawdę gra się nią wybornie.
smok i tak zazwyczaj to kontra, a ch. shield pozwala wylecieć na jedno działo bo smoka nie zabije i tak, a nie lubię oddawać 100 pkt za gienka Pestki to on ma i tak w dupie. A jak się okazało ward na ogień jest bardzo, bardzo ważny.
Gem jest morderczy... czar z 5 kosci z castem +5 czemu ma nie wejść? łatwo!.
@Diuk
Koncepcji nie trzeba przebudowywać, raczej musisz ją zrozumieć. I nie ma tu łatwych punktów. WL są mega wyporni, herosi w nich nie do wyjęcia. Fast? Fast raczej też są nie do zgarnięcia. Ja nimi nie napieram a 18 łuków, właśnie jest ich tak dużo aby łątwo nie było ich zabić. Rozpa jest dość pokombinowana i wiem, na pierwszy rzut oka jest może i słaba ale jakbyś zobaczył ją w akcji to byś zrozumiał jej siłę i potęgę bo naprawdę gra się nią wybornie.
Testowales ja juz? Moze napisz pare zdan jak to funkcjonuje. Mega mi sie podoba, ze duzo graczy high elfickich wraca do rodzimego lora, ktory ma potencjal.
Co do rozpiski, przez to EoT pakowane sa tak ogromne punkty w lordow ze to az ciezko obiekttwnie ocenic, gdy na 2400 polowe punktow masz w 3 modelach. Ja mam poki co smoka i arcy a i tak odczuwam malo miejaca na armie.gdyby zamienix arcy z high/death na 2lvl to wejda na sile jeszcze 2 bolce a wtedy to juz faza strzelania ma jakis istotny argument; )
Co do rozpiski, przez to EoT pakowane sa tak ogromne punkty w lordow ze to az ciezko obiekttwnie ocenic, gdy na 2400 polowe punktow masz w 3 modelach. Ja mam poki co smoka i arcy a i tak odczuwam malo miejaca na armie.gdyby zamienix arcy z high/death na 2lvl to wejda na sile jeszcze 2 bolce a wtedy to juz faza strzelania ma jakis istotny argument; )
Z Wochem 2x maski do tyłu i 2x maski do przodu. Te do tyłu do oblewanie stuborna. Gdybym miał wcześniej tego LSH to nie byłoby tych masek, wręcz odwrotny wynik mógłby być (rozpa przechodziła nieco ewolucję).
Szczury 20 do przodu
Dwarfy 16 do przodu
Orki 20 do przodu
Inne HE na 2x frostach i SD 17 do przodu.
Bitwy z WoCHem były bardzo trudne bo kowboje łamały mi WL... teraz nie mam takich obaw.
Ze szczurami Skwary, pamiętam tyle, ze higharcymag spalił jakieś 110 modeli
Jedna bitwa z WoChem Skavena, doom&darkness na warriorów z lordem, zianie smoka... NA RA
Druga z WoCHem Debieliala macha do tyłu, oblałem stuborna na WL, zle zagrałem i tak. Bo zle bo musiałem go zdawać.
I dwie z Michałem(Bezdomnym). Ogólnie je nie wliczam. Oblanie znów stuborna na WL dzięki doom&darkness na ifce (był scrol) gdzie robiłem praktycznie machę i ją dostałem, zaś w rewanżu psozło słońce i zabrało ze sobą diabła i BSBeka...
Z dwarfami Tiniego, rzucam 4x duże słonko, żadne nie weszło. Po drodze zniszczył mi snajpę LD, która go bolała i niestety również fiery rozwalił, ale już w 5 weszło małe słoneczko na dwa jego kloce...
Orki Big Bossa, bunkier savagy został spalony i potem dobity przez SD. Fajnei rani się orki na 2+ ^^ gem+soulblight.
HE Bercika, bitwa zwrotów akcji, mój SD 2x przeskakuje nad słoncem, 2x musiało być 8 na artyleryjce aby wchodziło. SD przeciwnika raz skacze nad słonkiem ale lord nie na moje niesczęscie bo wpada w WE raz z 2 feniksami ale dobrze ustawiony mój SD przejeżdza po tym po kolei.
edit:
Szczury 20 do przodu
Dwarfy 16 do przodu
Orki 20 do przodu
Inne HE na 2x frostach i SD 17 do przodu.
Bitwy z WoCHem były bardzo trudne bo kowboje łamały mi WL... teraz nie mam takich obaw.
Ze szczurami Skwary, pamiętam tyle, ze higharcymag spalił jakieś 110 modeli
Jedna bitwa z WoChem Skavena, doom&darkness na warriorów z lordem, zianie smoka... NA RA
Druga z WoCHem Debieliala macha do tyłu, oblałem stuborna na WL, zle zagrałem i tak. Bo zle bo musiałem go zdawać.
I dwie z Michałem(Bezdomnym). Ogólnie je nie wliczam. Oblanie znów stuborna na WL dzięki doom&darkness na ifce (był scrol) gdzie robiłem praktycznie machę i ją dostałem, zaś w rewanżu psozło słońce i zabrało ze sobą diabła i BSBeka...
Z dwarfami Tiniego, rzucam 4x duże słonko, żadne nie weszło. Po drodze zniszczył mi snajpę LD, która go bolała i niestety również fiery rozwalił, ale już w 5 weszło małe słoneczko na dwa jego kloce...
Orki Big Bossa, bunkier savagy został spalony i potem dobity przez SD. Fajnei rani się orki na 2+ ^^ gem+soulblight.
HE Bercika, bitwa zwrotów akcji, mój SD 2x przeskakuje nad słoncem, 2x musiało być 8 na artyleryjce aby wchodziło. SD przeciwnika raz skacze nad słonkiem ale lord nie na moje niesczęscie bo wpada w WE raz z 2 feniksami ale dobrze ustawiony mój SD przejeżdza po tym po kolei.
edit:
No własnie ciężko to zrobić. Ta rozpa opiera się na arcymagach high+death plus obstawie tego klocka przez smoka. Tych dwóch gostków wygrywa te gry. Potężne dwa lory, które wspólnie dają odpowiedz na wszystko! Snajpy niszczą jak zdejmiesz MR, podobnie flejmsy. Doom nad darknes+zianie smoka. Fiery i soulblight, kombinacji jest ogromna ilość. A do tego uwydatnianie odporności z atrybutu high. Snajperki na bliskim mogę ciskać nawet z 1 kostki... Przewaga magiczna jest bardzo widoczna dzięki książce na jednym, a na drugim +5 do casta. Jak była poprzednia wersja draftu był jeden bolec. Fajny był ale teraz banner zjada po prostu slota i wolę 4lvl death z książką niż nawet 4 bolce.Galharen pisze:gdyby zamienix arcy z high/death na 2lvl to wejda na sile jeszcze 2 bolce a wtedy to juz faza strzelania ma jakis istotny argument; )
No spoko, pisałem z własnej perspektywyKosa pisze:@Diuk
Koncepcji nie trzeba przebudowywać, raczej musisz ją zrozumieć. I nie ma tu łatwych punktów. WL są mega wyporni, herosi w nich nie do wyjęcia. Fast? Fast raczej też są nie do zgarnięcia. Ja nimi nie napieram a 18 łuków, właśnie jest ich tak dużo aby łątwo nie było ich zabić. Rozpa jest dość pokombinowana i wiem, na pierwszy rzut oka jest może i słaba ale jakbyś zobaczył ją w akcji to byś zrozumiał jej siłę i potęgę bo naprawdę gra się nią wybornie.
A jak z Lizardmenami sobie tym poradzisz ?
Mi się osobiście najbardziej podoba Death z książką na Arcmagu w tej rozpie. Jest moc.
Szukam: zamienników do Silver Helmsów
Kontakt PM
Kontakt PM
Nie wiem jak będą wyglądać lizaki obecnie.
Ale pewnie standardowo jak ze wszystkim. Stoję w kąciku i czaruję. Smok tu powinien zrobić resztę zależnie od lorów na slanie/ach.
Łuki ogarną skinki. Fasty za górką i coś tam pilnują tyłów.
Odpowiednich czarów jest sporo.
Konwencjonalne:
-pocisk i tempest na skinki w skirmiszu
-na saurusy/duże kohorty fiery. Na 10 skinków też będzie ok.
-snajperki na kowbojów
Niekonwencjonalne:
-słońce na tych kowbojów cyz na jakieś żółwie jak się pojawią
-soulblight, hand of glory i łuki zamiatają skinki
Jakoś nie widzę większych problemów teoretyzując. Już na format ostatniego wrocławia sun dragon dobrze działał z lizakami a to przecież zamiana procy na atomówkę jest Ogólnie, skinki nie są tutaj wielkim problem. Problemem będzie np slan z deathem.
Ale pewnie standardowo jak ze wszystkim. Stoję w kąciku i czaruję. Smok tu powinien zrobić resztę zależnie od lorów na slanie/ach.
Łuki ogarną skinki. Fasty za górką i coś tam pilnują tyłów.
Odpowiednich czarów jest sporo.
Konwencjonalne:
-pocisk i tempest na skinki w skirmiszu
-na saurusy/duże kohorty fiery. Na 10 skinków też będzie ok.
-snajperki na kowbojów
Niekonwencjonalne:
-słońce na tych kowbojów cyz na jakieś żółwie jak się pojawią
-soulblight, hand of glory i łuki zamiatają skinki
Jakoś nie widzę większych problemów teoretyzując. Już na format ostatniego wrocławia sun dragon dobrze działał z lizakami a to przecież zamiana procy na atomówkę jest Ogólnie, skinki nie są tutaj wielkim problem. Problemem będzie np slan z deathem.
Hmm, jak?Kosa pisze:Ze szczurami Skwary, pamiętam tyle, ze higharcymag spalił jakieś 110 modeli
Jedna kwestia co do LSH, lipa jest z Shield of the Merwyrm, nic mu nie daje By robić parry sava, musi mieć jakąś broń ręczną
Let the River of Blood flow...
Fiery of convocation na te klocki? Sierść szybko płonie.
Co do tarczy, warto przeczytać jej opis w army booku
Co do tarczy, warto przeczytać jej opis w army booku
Jest pewien sens w tym co mówisz ale łuk jest za fajny. Na tarczy nie polegam w ogóle to taki ostatni bufor bezpieczeństwa i tylko wtedy gdy zaskoczy ward na 3+. Tzw. lepiej chuchać na zimne i ogólnie to cieszyłym sie gdybym z jej umiejętnosci nigdy nie musiał korzystać. Jednak za 15 pkt to naprawde niezły przedmiot dający przezywalność całkiem dobrą z HM.
ogólnie chociaz rozpa gra i hula to myślę nad zmiana corów co nieco...
Opcji mam multum, każda mega fajna
ogólnie chociaz rozpa gra i hula to myślę nad zmiana corów co nieco...
Opcji mam multum, każda mega fajna
Parry save sie stakuje z high magic? Pierwsze slysze
Edit: no tak, cos mnie zacmiło z tym parry save:p
Niemniej ja skladam mojego sea helma z ta tarcza i sword of anti heroes, teraz bedzie wysyp nowych bohaterów i ich ilosci wiec moze cos tam jeszcze klepnie w razie W ten bsb.
Niemniej ja skladam mojego sea helma z ta tarcza i sword of anti heroes, teraz bedzie wysyp nowych bohaterów i ich ilosci wiec moze cos tam jeszcze klepnie w razie W ten bsb.
Ostatnio zmieniony 13 gru 2014, o 16:18 przez Galharen, łącznie zmieniany 1 raz.
Reaver bow lepszy. Zawsze strzelasz a w combat i tak wejdziesz nim sporadycznie.Galharen pisze:Edit: no tak, cos mnie zacmiło z tym parry save:p
Niemniej ja skladam mojego sea helma z ta tarcza i sword of anti heroes, teraz bedzie wysyp nowych bohaterów i ich ilosci wiec moze cos tam jeszcze klepnie w razie W ten bsb.
Jakbym nie dawał reaver bowa to dałbym mu potkę tafa, na maksa zwiekszać jego przezywalność.
Ciekawe jakby w tej rozpie zadziałało 2xnobli z grejtem i wardem 4+. Wtedy zamiast SD Antek. Ale im więcej gram na SD to tym więcej czuje jego moc i siłę. Zmiata wszystko dobrze uruchomiony.
Pamiętajcie tylko, że strzelanie oddziałem łuków jednocześnie strzelając 3x z Reaver Bowa to wałek. Niewiele osób o tym wie
Ten Reaver Bow wcale nie jest taki dobry.
Ten Reaver Bow wcale nie jest taki dobry.
właśnie?
Na szczęscie to już nie pamietam kiedy kadra siedziała mi w łukach więc bez wałów się obeszło
Na szczęscie to już nie pamietam kiedy kadra siedziała mi w łukach więc bez wałów się obeszło
Podręcznik, Special Rules, Multiple Shot. Coś koło strony 71.Azurix pisze:Tzn, jaki wałek?