Zapytania o zielone zasady
Moderator: Kołata
Re: Zapytania o zielone zasady
Podpiałbym się o nią
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
masz w armybooku napisane
size 1-3

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Zależy co ma przeciwnik, ale z zielonych machinek to ona ma największą siłę(9)Kopyt pisze:Kapty używacię do likwidacji dział i potworów??
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
zobacz sobie koszt punktowy troli
, staty mają podobne ot tam jakieś MR się pojawia za 8 troli zwykłych masz tylko 6 rzecznych
deko bez sensu
ja ze speców to tylko na Azhagu grałem i Wurzhagu, for fun dobrze mi się tym turlało, ale to głównie nastawienie na magię, bo Azhag i Wyverna to ginie od armat i wręcz a Wurzhag szaman wiadomo
Grimgor jest najs, ale imo wymaga ze 30-40 Black Orków obstawy, żeby ten oddział coś wytrzymał, a to już mega dużo ptk wychodzi
jakoś bez szału
reszty nie tykałem osobiście

deko bez sensu
ja ze speców to tylko na Azhagu grałem i Wurzhagu, for fun dobrze mi się tym turlało, ale to głównie nastawienie na magię, bo Azhag i Wyverna to ginie od armat i wręcz a Wurzhag szaman wiadomo
Grimgor jest najs, ale imo wymaga ze 30-40 Black Orków obstawy, żeby ten oddział coś wytrzymał, a to już mega dużo ptk wychodzi
jakoś bez szału
reszty nie tykałem osobiście

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Gorbad jest najlepszym specialem, pozwola grac na turboofensie - ma niestety wysoką cenę ale warto.
Wurzaaga odbieram jako zbyt drogie Azhaga podobnie (choc mozna nim pograć lekko), Skarsnik jest drogowa ale do theme armii idealny i ma swoje wzloty
Grimgor jest chyba jednak obiektywnie najlepszy w stosunku jakosc/cena
Wurzaaga odbieram jako zbyt drogie Azhaga podobnie (choc mozna nim pograć lekko), Skarsnik jest drogowa ale do theme armii idealny i ma swoje wzloty
Grimgor jest chyba jednak obiektywnie najlepszy w stosunku jakosc/cena
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Można jecze dopowiedzieć że Gitilla i Snagla to taktycznie świetni herosi którzy z naszych pozorowanych oddziałów czynią wielką siłę. Szczególnie wolf riders z bs 4 

Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Mozna, ale sa za drodzy w stosunku do tego co daja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Szczwaniak pisze:Można jecze dopowiedzieć że Gitilla i Snagla to taktycznie świetni herosi którzy z naszych pozorowanych oddziałów czynią wielką siłę. Szczególnie wolf riders z bs 4

Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
1. tylko jeden modelKopyt pisze:Pytanko odnośnie teleportu. Wyciągam 1 model i przestawiam o 3d6. Stawiam i dostawiam do niego resztę oddziału. Czy oddział musi się mieścić w tych 3d6 czy tylko 1 model a resztę po prostu dostawiam.
Czy gdy wybieram nastepny cel dla stopy to musi on być rozpatrywany jako Direct Damage ??
2. tylko pierwszy strzał, przeskoki już tylko zasięg
Spróbuj lepszej gry: boltaction.pl
Ja obecnie gram tak stopą - że cały czas wybór celu jak przy pierwszym razem czyli 36" i arc. Mętlik i może ustalimy wspólne stanowisko?
Z przedłużeniem to już sam nie wiem - puszcza się go 8" od wroga ale jak się założy że "odbudowa unitu" jest w jednym momencie to w sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie by puścić przez własny teleportowany unit który będąc 1" od wroga będzie przedłużeniem dla ruchu fanola.
Z przedłużeniem to już sam nie wiem - puszcza się go 8" od wroga ale jak się założy że "odbudowa unitu" jest w jednym momencie to w sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie by puścić przez własny teleportowany unit który będąc 1" od wroga będzie przedłużeniem dla ruchu fanola.
Przecież nawet LS odpowiedziała na to pytanie. Jest to dalej DD i musi spełniać wszystkie założenia. Zresztą tak to opisano w samym czarze.Grolshek pisze:2. tylko pierwszy strzał, przeskoki już tylko zasięgKopyt pisze: Czy gdy wybieram nastepny cel dla stopy to musi on być rozpatrywany jako Direct Damage ??
Tylko jeśli gracz Orkowy miotnie 1 to nie obowiązują zasady DD i przeciwnik kładzie gdzie chce. Tak jak to opisano w czarze.
Life's a game with save and load features disabled.
Fazik ma rację. Też często nieświadomie źle to rozgrywałem.PSz pisze:Ja obecnie gram tak stopą - że cały czas wybór celu jak przy pierwszym razem czyli 36" i arc. Mętlik i może ustalimy wspólne stanowisko?
Z przedłużeniem to już sam nie wiem - puszcza się go 8" od wroga ale jak się założy że "odbudowa unitu" jest w jednym momencie to w sumie chyba nic nie stoi na przeszkodzie by puścić przez własny teleportowany unit który będąc 1" od wroga będzie przedłużeniem dla ruchu fanola.
Co do wyrzucania Fanatyków to masz dokładnie taką samą sytuację przy teleporcie jak przy każdym normalnym reformie. Czyli w momencie wejścia w 8" zatrzymujesz się i wypuszczasz fanatyków. Po ich resolvie kontynuujesz przerwane działania.
Nie znajdziesz bo jest na odwrót 

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"