HE Kosy
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Re: HE Kosy
Ciekawe. Oddział może strzelać całkowicie za pomocą Multiple Shot, albo całkowicie Single Shot. Jeśli tacy Łucznicy nie mają opcji na Multiple Shot, to BSB nie może użyć tej opcji. W sumie mało istotne w HE to jest, ale przyda się przy HODzie w WE
no, no. TO niezłe wały z ta hodą siadały, hehehe.
zmieniam cory na:
1).
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
FCG; Bow (swap)
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
FCG; Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
2).
10 Ellyrian Reavers @ 210.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Musician
Harbinger @ [10.0] Pts
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
tylko nie wiem czy 1 czy 2
1).
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
FCG; Bow (swap)
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
FCG; Bow (swap)
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
2).
10 Ellyrian Reavers @ 210.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour; Musician
Harbinger @ [10.0] Pts
10 Ellyrian Reavers @ 200.0 Pts
Spear; Normal Bow; Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
5 Ellyrian Reavers @ 95.0 Pts
Bow (swap); Light Armour
Harbinger @ [10.0] Pts
tylko nie wiem czy 1 czy 2
Chcialem potestowac sobie wczoraj kombo high+shadow i troche strzelania no i potestowalem w ch**:p w drugiej turze wessalo mi arcy generala z high przy ifce na 3 kosciach na soul quench:pp
Ale jeden wniosek moge juz wysnuć, dobrze miec book of hoeth bez compa:)
Ale jeden wniosek moge juz wysnuć, dobrze miec book of hoeth bez compa:)
diuk pisze:Dorzuć nobli na orłach i będzie prawie jak DE ;P
niestety ale nasze fasty nie są tak dobre jak te DE.
@Stan,
wystarczy jednej małej piątce dać z powrotem speary bądź muzyka.
To czemu chcesz ładować cory nimi na full?
gorsze od dark ridersów to nie to samo co do dupy
Są za to bardzo tanie. Fast z łukiem za 17 pkt (niestety bez dzidy).
Chce popróbować. Może być fajnie.
Są za to bardzo tanie. Fast z łukiem za 17 pkt (niestety bez dzidy).
Chce popróbować. Może być fajnie.
Wczoraj przysiadłem na HE do 9th age i póki co wychodzi mi coś takiego. Oczywiście do czasu usystematyzowania booka, który ma być do paru dni. Mam nadzieję, że wiele mi się nie pozmienia.
Ogólnie robienie rozpy to teraz mega frajda, nie brałem pod uwagę tylko spearelfów, konnych rydwanów i phoenix guardów
Złożenia fajnych rzeczy jest multum. Ale postawiłem na piechotne HE ze smokiem chociaż najpierw chciałem grac naporem kawaleryjskim, ze SD, antkiem-BSB na ognistym, dragon princach z oddziałem swordmasterów.
1 Lord: High Prince @ 575.0 Pts
General; Light Armour
Giant Blade [60.0]
Lucky Shield [5.0]
Lucky Charm [5.0]
Gem of Fortune [25.0]
Ancient Dragon @ [100.0] Pts
1 Lord: Archmage @ 260.0 Pts
No Mount; Magic Level 4
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Commander @ 229.0 Pts
High Warden of the Flame; Heavy Armour; Lion Fur; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [15.0]
Dusk Stone [30.0]
30 Sea Guard @ 440.0 Pts
FCG
Normal Bow; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0]
5 Elein Reavers @ 95.0 Pts
Light Lance; Normal Bow; Light Armour
Champion @ [10.0] Pts
5 Elein Reavers @ 95.0 Pts
Light Lance; Normal Bow; Light Armour
Champion @ [10.0] Pts
29 Sword Masters @ 457.0 Pts
FCG
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Sea Guard Reaper @ 60.0 Pts
10 Queen's Guard @ 170.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour; Skirmish
7 Queen's Guard @ 119.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour; Skirmish
2500
Ogólnie jednostki zmieniały mi się co chwila. Teraz BSB to ogromna gratka, bo każdy jest fajny. Na początku miałem sisterkę i zamiast seaguardów łuczników 30 ale jak zobaczyłem jak można złożyć antka piechotnego i co daje swordmasterom to od razu się zdecydowałem, gość jest przyzwoicie przeżywalny 2+ save z rerolem i ward 4+ no i sam wystartować z oddziału czasem może w ostateczności, na strzelanie ma 1+ save a na czary 3+ warda ale kurna chłop daje swordmasterom przerzut warda u przeciwnika można i też wywalić mu dawnstona i mieczyk i dać armour piercing gdyby S5 okazywało się zbyt często za mało, a nawet wrócić do whitelionów, znów będą mieć dzięki niemu stubborn. No i daje też mr1 co z wardem na 5+ na ranged (zmodyfikowany banner )pozwoli się jakoś opierać magic missalom (jak dobrze wnioskuje, nie chciało mi się tego póki co sprawdzać w tej chwili). Jeszcze inną opcją był BSB-loremaster, który niesie scrola i wybierze sobie 2 jakieś sygnaturki dobre zamiast wszystkich (to przypadłosć lorda) wtedy tniemy arcymagowi level na 3 i dajemy możliwość wyboru czarów, też fajna opcja.
Seaguardzi to póki co wydaje mi się bardzo dobra jednostka do wszystkiego ale w przeciwieństwie do 8 edycyjnych to nie oznacza, ze do niczego. 4+ save, quick to fire, weapon master, włócznie, walka z dodatkowego szeregu, brzmi nieźle. Łuki to tylko teraz z siostrzyczką mi się zdaje.
Siostry w skirmiszu i longbowem wydaje mi się zdecydowanie lepsze niż shadow warriorzy, z resztą je mam prawie pomalowane jak się okazało
Bolec do straszenia kowbojów.
Lore to prawdopodobnie high magic.
Ogólnie robienie rozpy to teraz mega frajda, nie brałem pod uwagę tylko spearelfów, konnych rydwanów i phoenix guardów
Złożenia fajnych rzeczy jest multum. Ale postawiłem na piechotne HE ze smokiem chociaż najpierw chciałem grac naporem kawaleryjskim, ze SD, antkiem-BSB na ognistym, dragon princach z oddziałem swordmasterów.
1 Lord: High Prince @ 575.0 Pts
General; Light Armour
Giant Blade [60.0]
Lucky Shield [5.0]
Lucky Charm [5.0]
Gem of Fortune [25.0]
Ancient Dragon @ [100.0] Pts
1 Lord: Archmage @ 260.0 Pts
No Mount; Magic Level 4
Dispel Scroll [35.0]
1 Hero: Commander @ 229.0 Pts
High Warden of the Flame; Heavy Armour; Lion Fur; Battle Standard
Enchanted Shield [5.0]
Sword of Might [15.0]
Dusk Stone [30.0]
30 Sea Guard @ 440.0 Pts
FCG
Normal Bow; Heavy Armour; Shield; Veteran Magic Standard; Musician
Flaming Standard [20.0]
5 Elein Reavers @ 95.0 Pts
Light Lance; Normal Bow; Light Armour
Champion @ [10.0] Pts
5 Elein Reavers @ 95.0 Pts
Light Lance; Normal Bow; Light Armour
Champion @ [10.0] Pts
29 Sword Masters @ 457.0 Pts
FCG
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner of Ryma [50.0]
1 Sea Guard Reaper @ 60.0 Pts
10 Queen's Guard @ 170.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour; Skirmish
7 Queen's Guard @ 119.0 Pts
Longbow; Moonlight Arrows; Light Armour; Skirmish
2500
Ogólnie jednostki zmieniały mi się co chwila. Teraz BSB to ogromna gratka, bo każdy jest fajny. Na początku miałem sisterkę i zamiast seaguardów łuczników 30 ale jak zobaczyłem jak można złożyć antka piechotnego i co daje swordmasterom to od razu się zdecydowałem, gość jest przyzwoicie przeżywalny 2+ save z rerolem i ward 4+ no i sam wystartować z oddziału czasem może w ostateczności, na strzelanie ma 1+ save a na czary 3+ warda ale kurna chłop daje swordmasterom przerzut warda u przeciwnika można i też wywalić mu dawnstona i mieczyk i dać armour piercing gdyby S5 okazywało się zbyt często za mało, a nawet wrócić do whitelionów, znów będą mieć dzięki niemu stubborn. No i daje też mr1 co z wardem na 5+ na ranged (zmodyfikowany banner )pozwoli się jakoś opierać magic missalom (jak dobrze wnioskuje, nie chciało mi się tego póki co sprawdzać w tej chwili). Jeszcze inną opcją był BSB-loremaster, który niesie scrola i wybierze sobie 2 jakieś sygnaturki dobre zamiast wszystkich (to przypadłosć lorda) wtedy tniemy arcymagowi level na 3 i dajemy możliwość wyboru czarów, też fajna opcja.
Seaguardzi to póki co wydaje mi się bardzo dobra jednostka do wszystkiego ale w przeciwieństwie do 8 edycyjnych to nie oznacza, ze do niczego. 4+ save, quick to fire, weapon master, włócznie, walka z dodatkowego szeregu, brzmi nieźle. Łuki to tylko teraz z siostrzyczką mi się zdaje.
Siostry w skirmiszu i longbowem wydaje mi się zdecydowanie lepsze niż shadow warriorzy, z resztą je mam prawie pomalowane jak się okazało
Bolec do straszenia kowbojów.
Lore to prawdopodobnie high magic.