Mapki ETC 2015
Moderator: swieta_barbara
Mapki ETC 2015
Mapki oraz parę słów dlaczego te mapki są takie a nie inne (j. angielski) napisałem Tutaj:
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=127311
http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic ... 8&t=127311
Ostatnio zmieniony 6 sty 2015, o 15:27 przez Furion, łącznie zmieniany 2 razy.
Mapka od razu mi się nie podoba, ponieważ ma niezbalansowane strony. W tej z dołu nic nie da się schować przed działami/katapami od 1 tury, a po drugiej stronie chowasz smoka / co tam chcesz i później lecisz za obela. IMO powinny byc bardziej zbalansowane dla obu graczy.
Co do zasad magicznych to jestem za, ale znowu w tej mapce, nie dość że gorsza strona to jeszcze gorszy teren magiczny. Chyba nie chcemy aby osoba wybierająca stronę miała aż tak do przodu?
Co do zasad magicznych to jestem za, ale znowu w tej mapce, nie dość że gorsza strona to jeszcze gorszy teren magiczny. Chyba nie chcemy aby osoba wybierająca stronę miała aż tak do przodu?
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Ten impass stojąc na samym środku strasznie dużo miesza. Imo strasznie propsuje charioty i kawę.
Poza tym to samo co Janus - strony mocno nierówne.
Edit: Jakby laski zamienić miejscami, środkowy impass zmienić na jakiś mniej agresywnie wpływający na rozgrywkę i dorzucić jakiegoś los blockera na dolną połówkę to by to od razu lepie wyglądało.
Poza tym to samo co Janus - strony mocno nierówne.
Edit: Jakby laski zamienić miejscami, środkowy impass zmienić na jakiś mniej agresywnie wpływający na rozgrywkę i dorzucić jakiegoś los blockera na dolną połówkę to by to od razu lepie wyglądało.
Cała koncepcja opiera się na tym, że ten impass miesza.
Strony potem jeszcze wyrównam. Może jakaś górka dojdzie.
Narazie to pierwsza iteracja.
Strony potem jeszcze wyrównam. Może jakaś górka dojdzie.
Narazie to pierwsza iteracja.
Tego to się można domyśleć, ale robi to bardzo nie równo. Nie każda armia jest w stanie wykorzystać ten potencjał, a niektórym daje to ogromną przewagę. Zwiększa się losowość, bo oprócz losowego przeciwnika będzie jeszcze losowa mapka (wcześniej nie miało to takiego znaczenia) - single to już totalna loteria będzie. A na drużynówkach to też mało co będzie można zaplanować, bo i tak będzie można trafić taki stół który wszystkie założenia wywraca do góry nogami. Przy piwerku spoko. Losowe tereny, magia khaina i losowość na sto dwa, ale nie wiem czy przy sportowym podejściu do tej gry chcemy iść w tę stronę.Furion pisze:Cała koncepcja opiera się na tym, że ten impass miesza.
Może się nie znam i dramatyzuję, a w ogóle to kim ja jestem, ale takie jest po prostu moje zdanie

Odrobinę przesadzasz, to nie ma aż takiego znaczenia. Jasne, wpływa na rozgrywkę, ale informacja podana jest w sposób jawny. Oznacza to, że wszystko można wkalkulować.
Zresztą, ja zasad tego terenu nie wymyśliłem, to zrobił podręcznik
Zresztą, ja zasad tego terenu nie wymyśliłem, to zrobił podręcznik

Koleś się wystawi po prostu 5" do tyłu i tyle.Dymitr pisze:cytując za Twoim followersem z TT: nie moge się doczekać az zagram meeting na tej mapie i wybiorę strony
wiadomka - to nie auto win, ale widzialem już gorsze mapki dla ofensywnej armii.Furion pisze:Koleś się wystawi po prostu 5" do tyłu i tyle.Dymitr pisze:cytując za Twoim followersem z TT: nie moge się doczekać az zagram meeting na tej mapie i wybiorę strony
Z drugiej strony jesli chcielismy ucinac corner hammer, to siłą rzeczy tak to musi wyglądać
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Co roku dostaję 50% odpowiedzi, że mapki są przerąbne dla Dwarfów. A drugie tyle mówi, że są przerąbane dla WoChu.Guldur pisze:Czyli znowu w tym roku mapki dyskryminujące krasnoludy?
Na całości tylko jedno wzgórze w strefie rozstawu.
Nie chcieli domków, to mają los blockery. W sumie wychodzi na to samo.Pocisk pisze:Dużo los blokerów
Nie wiem co jest przerąbanego dla wochu, który teraz składa się w większości z herosów i po prostu idzie do przodu. Jeśli dostajesz 50% odpowiedzi od dwarfów to może coś jest na rzeczy?
Nie dałoby się w któryś tych mapek przesunąć wzgórz w strony krawędzi końcowych? Trochę by to pomogło dwarfom - wystarczą 3 cale - aby środki nie były na 12 calu a na 9
Nie dałoby się w któryś tych mapek przesunąć wzgórz w strony krawędzi końcowych? Trochę by to pomogło dwarfom - wystarczą 3 cale - aby środki nie były na 12 calu a na 9