Kacpiego Tomb Kingi i Chaos Dwarfy
Moderatorzy: Ziemko, wind_sower
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
Re: Kacpiego Tomb Kingi i Chaos Dwarfy
Malując ten model wyszedłem z założenia, że ma być dobrze pomalowany (bo to największy heros) a jednocześnie ma pasować do oddziału (skill rośnie ), myślę że udało mi się to osiągnąć
Przedstawiam z dumą Settrę Nieśmiertelnego, Wielkiego Króla Nehekary
To jest filler oddziałowy a jednocześnie test jak malować kolorowy marmur (wynik testu 6/10), następnym razem wiem co robić inaczej
A tutaj fotka grupowa armii, która wciąż rośnie, ostatnio strasznie mnie wzięło na tomb kingi więc będę wrzucał kolejne rzeczy
Przedstawiam z dumą Settrę Nieśmiertelnego, Wielkiego Króla Nehekary
To jest filler oddziałowy a jednocześnie test jak malować kolorowy marmur (wynik testu 6/10), następnym razem wiem co robić inaczej
A tutaj fotka grupowa armii, która wciąż rośnie, ostatnio strasznie mnie wzięło na tomb kingi więc będę wrzucał kolejne rzeczy
Ostatnio zmieniony 4 sty 2015, o 19:17 przez Kacpi 1998, łącznie zmieniany 1 raz.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
na pewno przemaluję bez znaczenia czy słabo czy mega pomalowane
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Bardzo mi się podobają, aż mam ochotę podrasować swoje.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
w planach jest 40 tomb guardów z tomb kingiem, bsb i necrorectem
jedyne co mi się nie podoba to ilość tej trawy powinna być symboliczna a nie nawalona ale oczywiście to Tylko moje zdanie
Mysle podobnie i jeszcze ten nagrobek obok jednej z katapult? Chociaz z drugiej strony to taka odskocznia kolorystyczna, ale tak czy siak modele mi sie podobajaMorok pisze:jedyne co mi się nie podoba to ilość tej trawy powinna być symboliczna a nie nawalona ale oczywiście to Tylko moje zdanie
Sorry Kacpi, ale dla mnie to nadal w większości po prostu Wash
Nie mówię, ze to źle, bo efekt jest przyjemny na stole dla oka i łatwy do osiągnięcia, szczególnie na TK
Chociaż są fajne elementy gdzie widać jakieś fajniejsze zabiegi, np. filer do odziały który prezentuje się fajnie, czy niektóre elementy herosów.
Fajnie, ze z Chadecją nie poszedłeś tak na łatwiznę i faktycznie bardziej działasz z cieniowaniem.
Ale tej trawki to wypadało by trochę oszczędniej dawać, co prawda na pustyni nigdy osobiście nie byłem, ale z tego co wiem to aż takiego urodzaju tam nie mają
Nie mówię, ze to źle, bo efekt jest przyjemny na stole dla oka i łatwy do osiągnięcia, szczególnie na TK
Chociaż są fajne elementy gdzie widać jakieś fajniejsze zabiegi, np. filer do odziały który prezentuje się fajnie, czy niektóre elementy herosów.
Fajnie, ze z Chadecją nie poszedłeś tak na łatwiznę i faktycznie bardziej działasz z cieniowaniem.
Ale tej trawki to wypadało by trochę oszczędniej dawać, co prawda na pustyni nigdy osobiście nie byłem, ale z tego co wiem to aż takiego urodzaju tam nie mają
Turniejowo nowe WEwenanty pisze: Anioł zagłady przerzuca się na budżetową kawę? Koniec świata (sic!).
12/4/5
mim zdaniem to, że daje wash właśnie wygląda spoko na szkiletorach, wygląda jak zakurzone kości nadaje im starości i efektu burz pustynnych ale radzę usuń trawkę co najmniej 50% bo to niszczy wygląd jest bardzo sztuczne
wash washem ale gdzieniegdzie są po prostu plamy washa, to psuje całość niestety. Aczkolwiek armia na stół jak się patrzy, w sam raz więc na plus
oczywiste, że to dodałoby animuszu i armia wskoczyłaby o jakość wyżej!
ale zajęłoby to bardzo dużo roboty, wyciąganie kości jest nieco męczące (kreseczka na każde żeberko trupka, każdy łokieć, każde kolanko, każda czaszeczka oj, oj;)
ale zajęłoby to bardzo dużo roboty, wyciąganie kości jest nieco męczące (kreseczka na każde żeberko trupka, każdy łokieć, każde kolanko, każda czaszeczka oj, oj;)
zależy co rozumiemy poprzez wyciągnięcie
chyba nie wiesz co mówisz ...Aenoq pisze:Myślę, że to co na zdjęciach wyciągnąłbym w 6-7 godzin