ETC 2015 | Army Restrictions - finalne, pierwszy post

Moderator: swieta_barbara

ODPOWIEDZ
QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Re: ETC 2015 | Army Restrictions -update 1 str.

Post autor: QQrydza »

przeciez 2 IB 2x5 morny i duzy Gut to jest totalny najazd... za mocne. Cieszcie sie ze mozna do tego wziac 2x2 levl maw DS + scroll of shielding powinno starczyc do defensywy magicznej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Maciek P.
Falubaz
Posty: 1234
Lokalizacja: Legion Kraków

Post autor: Maciek P. »

Efekt aktualnego draftu dla Ogrów jest taki, że znienawidzony Hellheart będzie w 90% rozpisek. Tym bardziej, że szczególnie na drużynówce gniecie system.

Gdyby była alternatywa w postaci drugiego Ironblastera, to pewnie parę osób by się na nią skusiło żeby grać bez HH, korony, Runemawa, mournow itp. w zamian za drugiego IB, ale grać bez maga 4 poziomu to już samobójstwo.

Ja przyznam, że sam bym grał na 2 IB bo mi się wtedy armia mieści do jednej torby i uwielbiam to! :D
Ale na razie się nie da.

W każdym razie nie ma co narzekać, bo draft ogólnie i tak jest fajniejszy niż zeszłosezonowy, więc głowa do góry Kudłaty! :)

Awatar użytkownika
PiotrB
Maruda
Posty: 5732

Post autor: PiotrB »

Ja tego nie kumam mimo wszystko - skoro murfangi nie gniotą systemu i "właściwie nic już nie robią" to dla czego do jasnej cholery Skullcrushery i Demigryfy jednak coś robią i są wyborem??? Może mnie to ktoś wytłumaczyć bo mój mały rozumek tego nie ogarnia :mrgreen:
Lidder pisze:Nie kłopocz się. Miarkę i kostki też zostaw w domu, zbędny balast i trud z Twojej strony.
Obrazek

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

chyba chodzi o możliwe kompozycje armii - Imperium może stworzyć mega mobilną rozpę która w drugiej turze wjedza w przeciwnika, ogry są nieco mniej mobilne. Różnica jest też w sejwie a także koszcie w szczególności wobec demisi. Mournfang z 2+ kosztuje 70 pkt, demiś z 1+ 58 - to spora różnica, zarówno w cenie jak i przeżywalności
Obrazek

Awatar użytkownika
Przemcio
Postownik Niepospolity
Posty: 5334

Post autor: Przemcio »

W takim razie czemu Skulki kosztują pkt... kosztują 75pkt... i mają frenzy...
We Bust in, Fight Through the Carnage, let the BOOMSTIK do the Talking...

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Bo GW im takie zasady napisało.

Mourny w special rywalizują z maneaterami, demigryfy są bezkonkurencyjne w special imperium, skulki też nie mają konkurencji jako rare(no może hellka).
Zresztą między 2+ a 1+ jest spora różnica. Byle AP czy S4 i już save na 3+ a nie na dwójkach, a woundów 3 jak każda inna MC.
Co do hellhearta to chyba jedyne co ratuje paring ogrów z VC. Na inne armie jak ktoś ma jednego maga 4lvl to go po prostu schowa.
Taka gra, Ty masz klepacza 10 ataków S7 z hatred, ja mam jednorazowego bata na tego klepacza, który wcale nie musi zdjąć tego wampira.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

są droższe o 7% podcxas gdy przeciw wszystkiemu co ma siłę 4-8 ma przeżywalność większą o 16%. Podobnie jak w imperium chaos może zbudować mega szybką i pancerną rozpę a ogry nie. Zarówno demisie jak i skulki mają też mniejsze podstawki co sprawia że łatwiej się nimi manewruje oraz trudniej oberwać templatką
Obrazek

Awatar użytkownika
Pająk
Masakrator
Posty: 2658
Lokalizacja: Gdynia/Poznań- BWT Klika

Post autor: Pająk »

Dodałbym do tego różnicę w ws i in.

Awatar użytkownika
Urban
Falubaz
Posty: 1243
Lokalizacja: Zgierz

Post autor: Urban »

Dochodzi do tego frenzy- nie spanikują od byle głupoty.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Ale skule jako jedyne są w rarach wiec nie bedzie ich 10 na stole! :D no i nie maja boostujacej magii!

Wiece, że tak można długo gadać :) ? skulle x 2 = nie granie na helkanonie = słabsza i niekompletna rozpiska WoCH = nie będzie nikogo kto na to pójdzie = martwy zapis

I tyle :D

Demisie są mornami na sterydach to od zawsze wiadomo, z 2 czołgami to za dużo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

Mam pytanie - zniknął zapis o maximum 12 użytych PD oraz maximum 2 generowanych. Specjalnie czy przeoczenie?
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

oczko pisze:Mam pytanie - zniknął zapis o maximum 12 użytych PD oraz maximum 2 generowanych. Specjalnie czy przeoczenie?

https://www.dropbox.com/s/89sbfjomv26di ... 2.pdf?dl=0

;)
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

bardzo fajny ten link - szkoda tylko że w Chinach dropbox nie działa
Obrazek

Awatar użytkownika
Luc
Kretozord
Posty: 1567
Lokalizacja: z pokoju obok

Post autor: Luc »

oczko pisze:bardzo fajny ten link - szkoda tylko że w Chinach dropbox nie działa
Po kiego do Chin Cię wywiało :P

Łap!
Magic Restrictions
A maximum of 12 power dice may be used in each magic phase.
A maximum of 2 dice may be added to the power pool
A 5 Dice Casting Cap will be in effect for all spells
Lore of Death spells will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Shadow spell Mindrazor will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Hashut spell Ash Storm will have a 4 dice casting cap in effect
Lore of Undeath will be available to all wizards as follows :
● 4 dice casting cap
● No ethereal units may be raised
● Raised units give up victory points
The Players wishing to use Lore of Undeath must provide to their opponents a list pre­game
of the units, sizes of units and optional upgrades (such as command) that they have the
models for that they could raise during the game.
The following units may generate spells from the Lore of Undeath instead of their normal
Lore(s)
● Pink Horrors
● High Elf Dragon Mages
The following units may not generate spells from the Lore of Undeath instead of their
preselected spells
● Warlocks
● Sisters of Thorn
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

nie ma tego w wersji draftu na 1 stronie tego tematu - stąd konfuzja

Co do Chin - to na wymianie jestem, nie narzekam
Obrazek

Awatar użytkownika
Smiechu
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3369
Lokalizacja: Rogaty Szczur (Stare Babice)

Post autor: Smiechu »

Rozumiem że w VC krzyk z miecza i mortisa nie zalicza sie do limitu krzkow.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

z zapisu wynika, że nie, bo są wypisane krzyki które się liczą
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Awatar użytkownika
Dymitr
Ace of Spades
Posty: 11531
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Dymitr »

ten z miecza się nie wlicza pewnie, powinien nawet obniżać pulę ;)
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.

Awatar użytkownika
Karli
Postownik Niepospolity
Posty: 5056
Lokalizacja: Front Wschodni - Białystok

Post autor: Karli »

Mourny, Skulki i Demisie to podobne jednostki. Każda ma swoje wady i zalety.
Byłoby afrontem nie napić się z Frontem!

Awatar użytkownika
oczko
Falubaz
Posty: 1407
Lokalizacja: Nemezis

Post autor: oczko »

podone ale nie takie same. Zresztą sam musisz przyznać że demisie są niedoszacowane
Obrazek

ODPOWIEDZ