ETC 2015 | Army Restrictions - finalne, pierwszy post
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2015 | Army Restrictions -update 1 str.
przeciez 2 IB 2x5 morny i duzy Gut to jest totalny najazd... za mocne. Cieszcie sie ze mozna do tego wziac 2x2 levl maw DS + scroll of shielding powinno starczyc do defensywy magicznej
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Efekt aktualnego draftu dla Ogrów jest taki, że znienawidzony Hellheart będzie w 90% rozpisek. Tym bardziej, że szczególnie na drużynówce gniecie system.
Gdyby była alternatywa w postaci drugiego Ironblastera, to pewnie parę osób by się na nią skusiło żeby grać bez HH, korony, Runemawa, mournow itp. w zamian za drugiego IB, ale grać bez maga 4 poziomu to już samobójstwo.
Ja przyznam, że sam bym grał na 2 IB bo mi się wtedy armia mieści do jednej torby i uwielbiam to!
Ale na razie się nie da.
W każdym razie nie ma co narzekać, bo draft ogólnie i tak jest fajniejszy niż zeszłosezonowy, więc głowa do góry Kudłaty!
Gdyby była alternatywa w postaci drugiego Ironblastera, to pewnie parę osób by się na nią skusiło żeby grać bez HH, korony, Runemawa, mournow itp. w zamian za drugiego IB, ale grać bez maga 4 poziomu to już samobójstwo.
Ja przyznam, że sam bym grał na 2 IB bo mi się wtedy armia mieści do jednej torby i uwielbiam to!

Ale na razie się nie da.
W każdym razie nie ma co narzekać, bo draft ogólnie i tak jest fajniejszy niż zeszłosezonowy, więc głowa do góry Kudłaty!

Ja tego nie kumam mimo wszystko - skoro murfangi nie gniotą systemu i "właściwie nic już nie robią" to dla czego do jasnej cholery Skullcrushery i Demigryfy jednak coś robią i są wyborem??? Może mnie to ktoś wytłumaczyć bo mój mały rozumek tego nie ogarnia 

chyba chodzi o możliwe kompozycje armii - Imperium może stworzyć mega mobilną rozpę która w drugiej turze wjedza w przeciwnika, ogry są nieco mniej mobilne. Różnica jest też w sejwie a także koszcie w szczególności wobec demisi. Mournfang z 2+ kosztuje 70 pkt, demiś z 1+ 58 - to spora różnica, zarówno w cenie jak i przeżywalności

Bo GW im takie zasady napisało.
Mourny w special rywalizują z maneaterami, demigryfy są bezkonkurencyjne w special imperium, skulki też nie mają konkurencji jako rare(no może hellka).
Zresztą między 2+ a 1+ jest spora różnica. Byle AP czy S4 i już save na 3+ a nie na dwójkach, a woundów 3 jak każda inna MC.
Co do hellhearta to chyba jedyne co ratuje paring ogrów z VC. Na inne armie jak ktoś ma jednego maga 4lvl to go po prostu schowa.
Taka gra, Ty masz klepacza 10 ataków S7 z hatred, ja mam jednorazowego bata na tego klepacza, który wcale nie musi zdjąć tego wampira.
Mourny w special rywalizują z maneaterami, demigryfy są bezkonkurencyjne w special imperium, skulki też nie mają konkurencji jako rare(no może hellka).
Zresztą między 2+ a 1+ jest spora różnica. Byle AP czy S4 i już save na 3+ a nie na dwójkach, a woundów 3 jak każda inna MC.
Co do hellhearta to chyba jedyne co ratuje paring ogrów z VC. Na inne armie jak ktoś ma jednego maga 4lvl to go po prostu schowa.
Taka gra, Ty masz klepacza 10 ataków S7 z hatred, ja mam jednorazowego bata na tego klepacza, który wcale nie musi zdjąć tego wampira.
są droższe o 7% podcxas gdy przeciw wszystkiemu co ma siłę 4-8 ma przeżywalność większą o 16%. Podobnie jak w imperium chaos może zbudować mega szybką i pancerną rozpę a ogry nie. Zarówno demisie jak i skulki mają też mniejsze podstawki co sprawia że łatwiej się nimi manewruje oraz trudniej oberwać templatką

Ale skule jako jedyne są w rarach wiec nie bedzie ich 10 na stole!
no i nie maja boostujacej magii!
Wiece, że tak można długo gadać
? skulle x 2 = nie granie na helkanonie = słabsza i niekompletna rozpiska WoCH = nie będzie nikogo kto na to pójdzie = martwy zapis
I tyle
Demisie są mornami na sterydach to od zawsze wiadomo, z 2 czołgami to za dużo

Wiece, że tak można długo gadać

I tyle

Demisie są mornami na sterydach to od zawsze wiadomo, z 2 czołgami to za dużo
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
oczko pisze:Mam pytanie - zniknął zapis o maximum 12 użytych PD oraz maximum 2 generowanych. Specjalnie czy przeoczenie?
https://www.dropbox.com/s/89sbfjomv26di ... 2.pdf?dl=0

Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Po kiego do Chin Cię wywiałooczko pisze:bardzo fajny ten link - szkoda tylko że w Chinach dropbox nie działa

Łap!
Magic Restrictions
A maximum of 12 power dice may be used in each magic phase.
A maximum of 2 dice may be added to the power pool
A 5 Dice Casting Cap will be in effect for all spells
Lore of Death spells will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Shadow spell Mindrazor will have a 4 dice casting cap in effect
The Lore of Hashut spell Ash Storm will have a 4 dice casting cap in effect
Lore of Undeath will be available to all wizards as follows :
● 4 dice casting cap
● No ethereal units may be raised
● Raised units give up victory points
The Players wishing to use Lore of Undeath must provide to their opponents a list pregame
of the units, sizes of units and optional upgrades (such as command) that they have the
models for that they could raise during the game.
The following units may generate spells from the Lore of Undeath instead of their normal
Lore(s)
● Pink Horrors
● High Elf Dragon Mages
The following units may not generate spells from the Lore of Undeath instead of their
preselected spells
● Warlocks
● Sisters of Thorn
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.