Mapki ETC 2015
Moderator: swieta_barbara
Re: Mapki ETC 2015
Ogólnie mocno ofens promują.
Magowie , którzy są mobilni (konni, latacze), mogą łatwo podejść na krótki zasięg do najbardziej przegiętych czarów, nie narażając się na odwet ze strzelania czy szarży.
Brakuje tak na prawdę standardów odnośnie wielkości terenów. Może gdyby było wiadomo, że górka ma 5" na 10" , mapki prezentowały by się lepiej.
Magowie , którzy są mobilni (konni, latacze), mogą łatwo podejść na krótki zasięg do najbardziej przegiętych czarów, nie narażając się na odwet ze strzelania czy szarży.
Brakuje tak na prawdę standardów odnośnie wielkości terenów. Może gdyby było wiadomo, że górka ma 5" na 10" , mapki prezentowały by się lepiej.
E tamSmiechu pisze:Lucek troche przegioles z tym feedbackiem
To tylko propozycja - ale te niektóre magiczne tereny są zbyt przegięte i zbyt mocno promują niektóre armie, inne mniej.
Ogólnie odnoszę wrażenie, że krasnoludy to są w ciemnej d. na większości mapek
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Niezły cyrk sie w tym czasie rozkręcił na TWF w sprawie tych mapek. Z jednej strony rozumiem podejście Furiona, ale z drugiej złość ludzi którzy nie chcą mieć magicznych i domki po staremu też rozumiem. Moim zdaniem trochę szkoda że głosowanie zostało przeprowadzone przed dokładniejszym określeniem nowych zasad domków i magicznych terenów. Yes/no nie daje żadnej możliwości rozwinięcia tematu, czego się ludzie przy tym obawiają itp, z czym można dyskutować, bo z samym yes/no dyskutować niemożna, argumenty nie pomogą
Spójrz obiektywnie na te mapki a nie okiem gracza WOCHuDymitr pisze:mam nieodparte wrażenie, że narzekają gracze od defensywnych armii, bo mapy sa im bardziej pod górkę, niż wczesniej.
Mapka nr.5 bije po prostu wszystko
2 LOS blokery na środku stołu gdzie można schować się każdym, największym i najgłupszym masochistą w tej grze od pojeba na DM z wardem 3+ i rerollem "1", klepacza VC, Pedała na smoku DE, czy Wagonu HE z bannerem odporności na Warhammera ( i wiele innych ciekawych wagonów ofensywnych) i co najlepsze z tego wszystkiego...wystarczy stać 6" od obelisku by mieć reroll spalonej szarży co realnie patrząc (przy dobrym ustawieniu)....daje Ci dość spore szanse, że wejdziesz w taki CC w jaki sobie zamarzysz z dość dużym prawdopodobieństwem....bo masz reroll i jesteś dość dobrze schowany bo są 2 obeliski, a trzeci w sumie nie stoi jakoś turbo daleko.
No takie krasie to tylko mogą poklaskać se kolanami
Serio, ja też mam modele, które lubię kitrać za górkami z dala od ostrzału machin wroga, ale bez przesady
Odnośnie "Haunted Mansion" - i rzucania 2x na Miscast
1. Jak to się ma do Teclisa ? - on anuluje rzucanie miscasta
2. Lord Kroak niweluje miscasta na 2+ zamiast rzucać na tabelkę +dostaje gonga S6 i traci D6 kości (przy jego Wardzie 3+ i 6W to śmiech)
Nie wiem jak inni specjale....wszystkich nie znam, a możliwe, że są kolejni co mają w tyłku miscasty.
Czy aby na pewno jest to dobry pomysł ? Chyba, że to "zamierzone" działanie...
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
A co to rydwan ? Nie mam czegoś takiegoDymitr pisze:wagon wagonem, fajnie to rydwany z tego miejsca wylatują Juz wiem dlaczego sa scompowane
Czyli jednak dostrzegasz idiotyzm "Gorka"
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
dzeki, poprawie w kolejnej wersji.
Teraz już w ogóle nie ma żadnego wzgórza w strefie rozstawienia.
Czemu te mapki są w ten sposób skonstruowane? Powinny być równe dla wszystkich; a na chwilę obecną praktycznie żadna nie pozwoli się krasnoludom dobrze wystawić.
Czemu nie chcesz dać kilku stref rozstawienia w którym wzgórze będzie w strefie rozstawu?
Czemu te mapki są w ten sposób skonstruowane? Powinny być równe dla wszystkich; a na chwilę obecną praktycznie żadna nie pozwoli się krasnoludom dobrze wystawić.
Czemu nie chcesz dać kilku stref rozstawienia w którym wzgórze będzie w strefie rozstawu?
Zgadzam się. I tak, gram krasiami, więc moje spojrzenie na ten temat może być lekko wypaczone.Guldur pisze:Teraz już w ogóle nie ma żadnego wzgórza w strefie rozstawienia.
Czemu te mapki są w ten sposób skonstruowane? Powinny być równe dla wszystkich; a na chwilę obecną praktycznie żadna nie pozwoli się krasnoludom dobrze wystawić.
Czemu nie chcesz dać kilku stref rozstawienia w którym wzgórze będzie w strefie rozstawu?
Ale dałbyś na przynajmniej połowie mapek, przynajmniej jedną stronę sprzyjającą defensom. Niech wybór stołu jak i rzut na wybranie strony też mają znaczenie.
A może to już zbyt duża losowość?
Ogólnie drugi raz robisz mapki. Poprzednio promowałeś ofensy, tym razem robisz to jeszcze bardziej. Trudno posadzić Cię o obiektywizm
sprytneDymitr pisze:zasłyszane: Domków nie ma za wiele, bo Feniksy do nich nie mogą wejść!
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
Prawda jest taka, że każdy gracz mapki widziałby inaczej (typowo pod kątem swojej armii)
Ciężko dogodzić wszystkim, jest zrobione w miarę sprawiedliwie...z małymi wyjątkami.
Ten GORK z rerollem szarż to dalej poroniony pomysł i przy niektórych paringach to można stanąć w rogu (ale tylko jednym bo drugi ma magiczny las) i modlić się by przeciwnik spalił szarżę na 10-11 z rerollem i nie doszedł do nas w 2-3 turze jakimś turbo debilnym klocem
Ja np. robiąc mapki zrobiłbym same patelnie po 2 lasy, 1 los bloker, jakieś jeziorko, ruiny, murek i heja....ale każdy ma swoją wizję ciekawej mapki
Ciężko dogodzić wszystkim, jest zrobione w miarę sprawiedliwie...z małymi wyjątkami.
Ten GORK z rerollem szarż to dalej poroniony pomysł i przy niektórych paringach to można stanąć w rogu (ale tylko jednym bo drugi ma magiczny las) i modlić się by przeciwnik spalił szarżę na 10-11 z rerollem i nie doszedł do nas w 2-3 turze jakimś turbo debilnym klocem
Ja np. robiąc mapki zrobiłbym same patelnie po 2 lasy, 1 los bloker, jakieś jeziorko, ruiny, murek i heja....ale każdy ma swoją wizję ciekawej mapki
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
samo sedno.Luc pisze:Prawda jest taka, że każdy gracz mapki widziałby inaczej (typowo pod kątem swojej armii)
Ciężko dogodzić wszystkim, jest zrobione w miarę sprawiedliwie...z małymi wyjątkami.
Ten GORK z rerollem szarż to dalej poroniony pomysł i przy niektórych paringach to można stanąć w rogu (ale tylko jednym bo drugi ma magiczny las) i modlić się by przeciwnik spalił szarżę na 10-11 z rerollem i nie doszedł do nas w 2-3 turze jakimś turbo debilnym klocem
Ja np. robiąc mapki zrobiłbym same patelnie po 2 lasy, 1 los bloker, jakieś jeziorko, ruiny, murek i heja....ale każdy ma swoją wizję ciekawej mapki
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.