ja nie widziałem nigdy vampira który by zdał inicjatywe :PPr0m pisze:jak to nic nie robia? widziałeś kiedys krasnoludzkiego bohatera ktory zdaje test inicjatywy? ja nie, zawsze zgarnie to d6s10
Magia zielonych
Moderator: Kołata
Hmmm... niech się zastanowię ... @@ NIE @@ :pEmilianek pisze:Kazdy czar mozna rzucic tylko raz. A czy czar ktory nam nie wyszedl mozna sprobowac rzucic jeszcze raz?
No chyba, że innym szamanem
Jakbym grał wampirami to bym się zastanawiał czy marnować kości czy wpuścić:)
ok 10% szans na zabicie generala? wpuszczac jak ma sie kosci to hardkor ;p
Magia zielonych jest moim zdaniem bardzo dobra. Ale zeby miec lorda shamana to chyba ryzykowna troche sprawa, bo niestety nasi zieloni przyjaciele nie maja zadnego przedmiotu na przerzucanie miscasta. Za to rzucanie czarow sprawia przeciez wiele frajdy, a u O&G malo jest nieuzytecznych czarow przeciez.
Ja w swoich rozpach uzywam dwoch shamanow - night goblinskiego i orkowego - obydwoje lvl2. Daje im 2 bound spelle, zebym mial jakies szanse w fazie magii. Najlepsze czary goblinskie to moim zdaniem 2, 4 i 5. Orkowskie z kolei 1, 3, 4, 5.
Ja w swoich rozpach uzywam dwoch shamanow - night goblinskiego i orkowego - obydwoje lvl2. Daje im 2 bound spelle, zebym mial jakies szanse w fazie magii. Najlepsze czary goblinskie to moim zdaniem 2, 4 i 5. Orkowskie z kolei 1, 3, 4, 5.
Malal ale ty fajny jestes.
ale potem musisz wyrzucic na ilosc hitow (bo d6.. jak wyrzucisz 1 to smutno, jak 2 tez nie zabijesz lorda zdrowego), a potem przebic.
niecale 10 i sie nie kloc ; )
ale potem musisz wyrzucic na ilosc hitow (bo d6.. jak wyrzucisz 1 to smutno, jak 2 tez nie zabijesz lorda zdrowego), a potem przebic.
niecale 10 i sie nie kloc ; )
- Rakso_The_Slayer
- Postownik Niepospolity
- Posty: 5208
- Lokalizacja: Radom
- Kontakt:
heh.... do tej pory raz grałem zielonymi...armia goblinków z dwoma szamanami 2 lvl i mnóstwem fanatyków... było śmiesznie, nie powiem, bardzo fajnie nawet... no i magia.. jako gracz krasnoludzki raczej za dużo jej nie miałem więc teraz ta możliwość sprawiła mi dużo radochy a przeciwnikowi duuużo problemów. Magia zielonych jest super moim zdaniem
- swieta_barbara
- habydysz
- Posty: 14646
- Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru
Mala waaagh to wedlug mnie jeden z najlepszych lore w calej grze. Ale ja osobiscie raczej boje sie grac na magii - zbyt ryzykowne, zbyt czesto zdarzalo mi sie, zeby moj mag wybuchal, a to zabawa nie dla mnie.
ten mistcast to mistrzostwo
jak z JJ'em gralem to wybuchl sobie szamana, zadal rane BSB, zabil drugiego szamana (orczego szamana na rydwanie.. taki miniwal:p po premierze AB gralismy dopiero), hopperow uszczuplil, fasty wlasnie
i ogolnie to fajnie bylo
jak z JJ'em gralem to wybuchl sobie szamana, zadal rane BSB, zabil drugiego szamana (orczego szamana na rydwanie.. taki miniwal:p po premierze AB gralismy dopiero), hopperow uszczuplil, fasty wlasnie
i ogolnie to fajnie bylo
z drugiej strony warboss jest jednym z lepszych bohaterow do walki(cena/jakosc)
i mozna go calkiem niezle wyposazyc
no i nie ma szamana z 9 ld...ja nawet z warbossem zdaje srednio polowe testow fear/terror
na 8 procent ten jeszcze spada
z goblinskiej magii dobre czary to wszystkie z wyj 1(to w zasadzie caly in minus tego lora),za to dla orcowego shamana z 2lvl najlepiej prezentuja sie czary 1-4
za to wogole nie rajcuje mnie duze popchniecie...relatywnie wychodzi sie z tego raczej na zero-zwlaszcza ze sie popycha wlasne zalogi z maszyn a przeciwnik moze dac flee
i mozna go calkiem niezle wyposazyc
no i nie ma szamana z 9 ld...ja nawet z warbossem zdaje srednio polowe testow fear/terror
na 8 procent ten jeszcze spada
z goblinskiej magii dobre czary to wszystkie z wyj 1(to w zasadzie caly in minus tego lora),za to dla orcowego shamana z 2lvl najlepiej prezentuja sie czary 1-4
za to wogole nie rajcuje mnie duze popchniecie...relatywnie wychodzi sie z tego raczej na zero-zwlaszcza ze sie popycha wlasne zalogi z maszyn a przeciwnik moze dac flee
duze popchniecie ma sens tylko i wylacznie kiedy jestesmy w CC spora iloscia oddzialow juz - strike first i reroll hitow dla calej armii to kwintesencja tego czaru ;p
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 149
widac mamy jednak rozne doswiadczenia z horda - dla mnie duze popchniecie to podstawowy argument dla brania duzego szamana - czar jest niesamowity bo potrafi z dupnego fastu czynic calkiem sensowna maszynke do mielenia (no moze bez przesady, ale pchniecie takiego fascika w bok slabszego klocka daje rade); a ze chukki sobie ida? jak dobrze stoja to zdarza wrocic - bo rzucanie tego w 6 turze troche mija sie z celem
Ja tam jeśli lord specjalny to najczęściej Grimgor no czasami Gorbad albo kto inny. Biorę go i wsadzam do Black orków i mają odporność na pyschologię i nienawiść do wszystkich. Co do Łaaa to tak na prawdę nic do niej nie mam ale mogło być lepiej. A szamana rzadko biorę.
Zadam pytanie: Czy szamani moga czerpac kostki z tych samych orkow naraz ??
Mielismy taka niezreczna sytuacje gdy podczas jednej bitwy 2 oddzialy orkow (razem 40 sztuk) zasilaly 3 shamanow co dawalo mojemu oponentowi 12 kosci Powera i dispel dice. Czy w takiej sytuacji dobrze zrozumielismy zasady czy tez kolega powinien otrzymac tylko 4 PD i 4 DD ??
Niebardzo rozumiem jak jeden ork moze naraz modlic sie do 3 shamanow;)
PLZ wyjasnijcie sprawe
Mielismy taka niezreczna sytuacje gdy podczas jednej bitwy 2 oddzialy orkow (razem 40 sztuk) zasilaly 3 shamanow co dawalo mojemu oponentowi 12 kosci Powera i dispel dice. Czy w takiej sytuacji dobrze zrozumielismy zasady czy tez kolega powinien otrzymac tylko 4 PD i 4 DD ??
Niebardzo rozumiem jak jeden ork moze naraz modlic sie do 3 shamanow;)
PLZ wyjasnijcie sprawe
To chyba grasz na zasady z podręcznika do 6 edYawaris pisze:Zadam pytanie: Czy szamani moga czerpac kostki z tych samych orkow naraz ??
Mielismy taka niezreczna sytuacje gdy podczas jednej bitwy 2 oddzialy orkow (razem 40 sztuk) zasilaly 3 shamanow co dawalo mojemu oponentowi 12 kosci Powera i dispel dice. Czy w takiej sytuacji dobrze zrozumielismy zasady czy tez kolega powinien otrzymac tylko 4 PD i 4 DD ??
Niebardzo rozumiem jak jeden ork moze naraz modlic sie do 3 shamanow;)
PLZ wyjasnijcie sprawe
Wg podręcznika do 7ed. dostaje się tylko 1 kość za wszystkie oddziały 20 orków w hth. Bez znaczenia czy jest to jeden oddział w walce czy jest ich 10.
Nie ma znaczenia tez odległość od szamana, tzn. oddział może być gdziekolwiek na polu walki a kostkę i tak dodajesz do puli.
Jest jeszcze przedmiot dający w 24" od szamana za każdy oddział 20 orków w hth dodatkową kość, ale może być tylko jeden taki przedmiot na armię.
Czasem tak, w decydujących momentach założenie kilku kanapek może odwrócić szalę zwycięstwa na naszą korzyść. Największy lipsztok tego czaru to to, że trzeba czasem tak ustawić ruchy, że jak wejdzie to jest zajebiście a jak nie wejdzie to jesteśmy w dupie