Turniej odwołany

Regulaminy, relacje, scenariusze, kampanie, pokazy etc.

Moderatorzy: Laik, Dymitr

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Turniej odwołany

Post autor: Laik »

Klub Graczy Gier Bitewnych "ÓSMA BILA"
zaprasza na turniej pod nazwą:
"BILATICON vol. X !"

-----------------------------------------------------------------------------------------------
Garść informacji w pigułce:
Termin : 15.02.2015
Miejsce: Bielska Szkoła Rzemiosła (wojennego :P ) ul. Gorkiego 7
Godzina rozpoczęcia: 9.30, ale graczy prosi się o przybycie na 9.00. Spóźnialscy mogą się spodziewać bycia sparowanymi razem.
Format : 2400 EURO + Bilowe Bazyliszki
Wpisowe : 20zł (dla członków Ósmej Bili z opłaconymi składkami - 0 wpisowego)
Rozpiski : termin nadsyłania rozpisek na klubowy e-mail (osma.bila@gmail.com) upływa 12.02.2014 roku o 23.59. Prosimy nadsyłać rozpiski w formacie .html - pozwoli nam to je wydrukować dla was. Pliki z rozpiską proszę nazywać "nick_ID", np. "Stefanix_2369".
Ranga : turniej lokalny, zgłoszony do Ligii Ogólnopolskiej WFB.
Organizator zastrzega sobie prawo do ostatecznej interpretacji poniższego regulaminu, oraz do jego zmiany w dniu turnieju. Uczestnicy turnieju maja obowiązek zapoznać się z regulaminem przed turniejem. Udział w turnieju oznacza akceptację jego zasad. W razie jakichkolwiek zmian, gracze będą informowani w temacie


LIMIT MIEJSC : 60.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Szczegóły :

Jak zawsze będzie można zamówić pizzę/kebaba, ulotki i numery telefonów będą dostępne na miejscu. Jako organizatorzy, zapewnimy na pewno kawę, herbatę i jakieś drobne słodkości (ciastka).

1. Ramy czasowe :
9.00-9.30 - Zapisy. Prosimy po przyjeździe od razu podchodzić do stolika z zapisami.
9.30-12.30 - I bitwa.
12.35-15.25 - II bitwa.
15.30-18.20 - III bitwa.
18.20 - 18.40 - Przerwa organizacyjna (sprzątanie, liczenie punktów).
18.40 - Ogłoszenie wyników.

Za przeciąganie bitew obowiązują bezwzględne punkty karne. Jeśli gracze upomniani za przeciąganie bitew dalej nie oddadzą wyników, może zostać zastosowana zasada "kości na stół" - natychmiastowe przerwanie bitwy i podliczenie wyniku na podstawie aktualnej sytuacji.

Stalling, Stallowanie, "Kupa remisu" - jeśli zachodzi podejrzenie, że Twój przeciwnik specjalnie przeciąga bitwę, żeby uniknąć porażki w niewygodnym dla siebie paringu, zgłoś to sędziemu głównemu lub pomocniczemu minimum 30 minut przed zakończeniem zaplanowanego czasu bitwy.

2. Format :

Gramy na zasady 8 edycji Warhammer Fantasy Battles, uwzględniając wszystkie wydane przez Games Workshop Erraty i FAQi( do pobrania tutaj : http://www.games-workshop.com/gws/conte ... ue&start=3), oraz Polskie Uściślenia Sędziowskie (do pobrania tutaj : http://www.mediafire.com/?ocy1h56sysm0630)

Sędziowie WIP
Do nich będą należeć ostateczne kwestie w interpretacji regulaminu i przyznawaniu punktów hobbystycznych i karnych, oraz spornych sytuacjach w bitwach. Sędziego wołamy tylko w ostateczności. Jeśli są kwestie, które nie są jasne, skonsultujcie się z Rule Bookiem, Army Bookiem, Uściśleniami, Erratą i FAQami. Jeśli tam nie ma odpowiedzi - dopiero wtedy wołacie sędziego. Za nadużywanie sędziego głupimi pytaniami typu "Czy od overruna można dać flee?", będą punkty karne.

Armia 2400 EURO
Zasady kompozycji : http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... 07&start=0

Bazyliszki
Zasady:
1. Każdy gracz może wybrać jednego Bazyliszka, który będzie towarzyszył jego armii przez okres trwania turnieju.
2. Bazyliszek jest na stałe przypisane do danego gracza i musi być uwzględniony w rozpisce.
3. Jeśli gracz zdecyduje się na wystawienie Bazyliszka musi posiadać odpowiedni pomalowany model.
4. Bazyliszki są warte 100 punktów. Na potrzeby składania rozpiski Bazyliszki warte są 0 punktów.
5. Bazyliszki traktowane są jako bohaterowie i wystawieni są razem z bohaterami.
6. Bazyliszki nie mogą dołączać do oddziałów.
7. Bazyliszki nie mają zasad modeli, które imitują, poza tymi, które podano w ich opisie.
8. Na Bazyliszki można normalnie rzucać czary i atrybuty domen. (Z wyjątkiem Niebieskiego.)
9. Bazyliszek nie może być generałem.

Punktowanie, scenariusze
-Scenariusze : Wg Euro.
-Progi punktowe co 150.
-Za sprowadzenie oddziału do 25%lub mniej początkowej liczebności, oraz za oddziały uciekające w momencie zakończenia bitwy przeciwnik dostaje 50% punktów za oddział.

Przedpłata płatna do 13.02.15! 2 pkt
dane do przelewu: Tomasz Gęgotek 02 1050 1070 1000 0022 7563 0164

Punktacja hobbystyczna:
- Wysłanie rozpiski w terminie - 3 punkty
- Wszystkie przybory do grania (Army Book głównej armii, kostki, miarka, templates) - 2 punkt.
-malowanie - od 0 do 6 punktów.

Malowanie:
- wszystkie podstawki zrobione (minimum to posypka/piasek, lub trawa, lub modelowanie) - 1 punkt.
- What You See Is What You Get na oddziałach - 1 punkt.
- 50% armii pomalowane - 1 punkt.
- 75 % armii pomalowane - 2 punkty.
- 100% armii pomalowane - 3 punkty.
- Cała armia pomalowana na przyzwoitym poziomie, schludna, zadbana - 1 punkt.

WYSIWYG - Oddział posiada WSZYSTKIE ELEMENTY tak jak w rozpisce - uzbrojenie, dodatkowy ekwipunek, command group. Monstrous Cavalry, Ridden Monsters, Rydwany posiadają jeźdźców. Salamandry, Hydry, War Machines posiadają załogę.

Granice tolerancji - każdemu zdarza się czasem coś pożyczyć, lub ktoś może czegoś zapomnieć, albo ktoś, kto obiecał coś dowieźć, może dać ciała - z tego powodu we wszystkich aspektach oceny malowania (poza ostatnią) obowiązuje tolerancja. Jeśli armia gracza miałaby nie spełnić któregoś kryterium "na styk", może dalej dostać bonus, jeśli zabrakłoby jej :
- maksymalnie 5 modeli typu Infantry
- maksymalnie 3 modeli typu Warbeast/Cavalry.
- maksymalnie 2 modeli typu Monstrous Infantry.
- maksymalnie 1 modelu Monstrous Cavalry/Monstrous Beast/War Machine.

Proxy, Modele Zastępcze - dopuszczamy użycie proxów na naszym turnieju, ALE :
-osoba używająca JAKICHKOLWIEK (BEZ TOLERANCJI) proxów dostaje automatycznie 0 punktów z oceny malowania.
-proxy dopuszczalne w granicach rozsądku - granice rozsądku określam ja - jeśli masz zamiar proxować, napisz do mnie, czego Ci brakuje i dlaczego. Jeśli granice rozsądku zostaną przekroczone, przeciwnik ma prawo domagać się zdjęcia ze stołu sproxowanych modeli i uznać je za zabite. Ostateczny głos w tej sprawie ma sędzia główny wraz z pomocniczym.
-proxy w granicach rozsądku - puste podstawki/kartoniki w ogóle nie wchodzą w grę. Silver Helms za Dragon Princes, kilka zwykłych Skinków za Chameleon Skinks, czy kilka szkieletów za Tomb Guards przejdzie. Połamany koń jako Dreadlord na Pegazie już nie. Konie bez jeźdźców również będą uznawane za proxy.

OSTRZEGAŁEM.

------------------------------------------------------------------------------------------------

Prowadzimy zapisy przez e-mail, lub na naszym forum:

Nasze forum --->>> http://www.pegazbielsko.ok1.pl
E-mail --->>> osma.bila@gmail.com

Preferowana droga to e-mail.

Zapraszamy serdecznie!

Niedługo pojawi się lista zgłoszonych, oraz FAQ zasad turnieju. Same zasady mogą ulec zmianie, polecamy śledzić nasz profil na Facebooku dla najświeższych wiadomości :

http://www.facebook.com/OsmaBila
Ostatnio zmieniony 27 sty 2015, o 18:46 przez Laik, łącznie zmieniany 4 razy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Lista zgłoszeń:

1. Laik
2. Sly
3. Qc
4. Jackie
5. Suchy
6. Benek
7. Redek
8. Big Boss M
9. Cichy
10. WWsek
11. Eldritch
12. Szaitis
Ostatnio zmieniony 13 sty 2015, o 18:49 przez Laik, łącznie zmieniany 2 razy.
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Bazyliszki będą reprezentowały osoby związane ze Śląskim battlem.
Bazyliszki pojawią się najpóźniej na 3 tygodnie przed turniejem.

Można zgłaszać propozycje swoich Bazyliszków - najlepsze wezmą udział w turnieju.

Przewidziany jest konkurs na najładniejszego Bazyliszka
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Zamień "bazyliszki" na "gryfne karlusy" - jak już kopiujemy pomysł to możemy chociaż nadać mu regionalnego charakteru :)

Solo, The Pure
Robert, The Chosen One
Szaitis, The Sweet
Laik, The Second
Qc, The Ginger One
Cosmo, The Lost in Time
Jankiel, The Old Champion
Debelial & Spawn, Bilakin
Marks & Sly, Blues Brothers
BigBoss, Man of One Army
Jasif, The Most Patient (z zasadą: przeżyje was wszystkich i będę zwycięzcą!)
Ice, The Hobbyman
Bombaj, The Godfather
Sergio, The baby-face killer
Marek B, The Father
Andrzej B, The Son
Krzemi, The Lumberjack
Eltharion, The King of Pachols most Pachol among Pachols
Fluffy, The Gut (z zasadą specjalną: He will eat you last cos you funny)

Fajna zabawa :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Nazwę możemy zmienić, chodzi o idee.

Adaś - fajnie ale bardziej konkretnie - możesz się pobawić w GW (byle podstawki miały kąty :wink: )
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

termin w ogłoszeniu wpisał Ci się 5.02

Co do konkretów to sie pomysli, spokojnie. Chcialem zabookować nazwy :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
sly
Chuck Norris
Posty: 459

Post autor: sly »

zapisz
Oya, Oya, Oya !!!

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Król Wurszt I
Model reprezentujący bohatera to bardzo gruby skaven z koroną na głowie
M4 WS3 BS3 S4 T4 I3 A3 LD10
Zasady specjalne:

Król Battla- To król decyduje kiedy bitwa się kończy a kiedy zaczyna. Na początku każdej tury gracza posiadającego wurszta w armii rzuć k6. Na 1 gra się turę mniej na 6 turę więcej na 2-5 nic się nie dzieje.
Król intryg-Król wurszt jest bardzo chytrym i przebiegłym królem. 2 razy na bitwę wurszt może użyć jednej z 3 umiejętności
1 Losy bitwy-Okrutny los często karze wspaniałomyślnego króla, na szczęście nasz bohater nauczył sobie z tym radzić. Możesz przerzucić dowolna kostkę. Umiejętność pozwala na wykonanie przerzutu przerzutu.
2 Geniusz taktyczny- Wurszt widział tak dużo pól bitew stał się prawdziwym rzemieślnikiem jeśli chodzi o taktykę(niestety tylko w jego mniemaniu). Oddział w którym znajduje się król może wykonać w dowolnym momencie reform.
3 "W duszy zawsze byłem..."- Wurszt na jedna turę gracza może zamienić się w dowolnego heroes'a bez żadnych dodatkowych wykupień.Traci w tedy swoje zasady specjalne i zyskuje zasady bohatera w którego się zmienił. Jeśli zmienił się w czarodzieja losuje czar z domeny która może wybrać ten czarodziej
Zagrożony- król ciągle musi bronic swojego tytułu przed niegodnymi pachołami którzy chcą odebrać mu jego zasłużony tytuł.Wurszt nie może odmówić challengu.Jednak nie byle kto może się zmierzyć z królem. Wurszt zawsze stoi w drugim szeregu jeżeli jest to możliwe.
"Nie rozumiecie głupcy !"- Wurszta cały czas otaczają głupcy nierozumiejący jego geniuszu. Jednostka w której znajduje się Wurszt nie może korzystać z jego Ld.
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Czytanie regulaminu nie boli
6. Bazyliszki nie mogą dołączać do oddziałów.

Poza tym dawanie krzyku banshee każdemu graczowi to słaby pomysł
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
Laik
Pan Spamu
Posty: 8784
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Laik »

Pamiętajcie żeby herosa kosztowało w okolicach 100 pkt (jak będę bardzo fajne pomysły to lekko dostosujemy najwyżej

Jak zwykle dla każdego uczestnika turnieju będzie bonus:-)
swieta_barbara pisze:Jesteś maszyna debelial, bez Ciebie to hobby dawno by umarło.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Do dupy z takimi bazyliszkami jak Wurszt nie może być w oddziale :D
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Ku uciesze gawiedzi wrzucam moje propozalsy na bazylusy:

Rumuński Książę
Figurka High Elf nobla w różowym wdzianku, opalonej karnacji najlepiej z dużą ilością złota
Mv 5, WS 6, BS 3, S 4, T3, W2, I 7, A3, Ld 7
Gear: złoto i szlafrok - działa jak heavy armour i white lion cloak czyli save 5+ i 3+ na strzelanie niemagiczne
Specjalne zasady: Strider
1) Fajne, moge? - Księciu spodobał się twój magiczny przedmiot, więc go sobie weźmie. Na 4+ na jedną turę kradnie jeden magiczny przedmiot od wrogiego bohatera w 12 calach.
2) Rumun mimo że jest piechotą to ma długie nogi i wie kiedy brać je za pas; ucieka 3d6 i wybiera 2 wyższe, oraz automatycznie się zbiera po ucieczce.
3) Wkurzające obelgi - na początku fazy ruchu, wybiera jedną jednostkę, która musi zdać Ld, lub zadeklarować na niego szarżę. Jednostki z frenzy rzucają na 3d6 i wybierają 2 wyższe. Jasif oblewa automatycznie. Nawet nie zdaje głupoty.

Dżejsif- skink chieftain, siedzący na ogrze - monstrous cavalary

M 6, WS 4, BS 5, S4, T3, W2, In 6, A 3, Ld 7
M 6, WS 3, BS 3. S4, T4, W3, In 2, A 3, Ld 7

Specjalne zasady: Scaly skin 6+, Cold blooded, Stupidity, Frenzy
Gear: Blowpipe (Skink), Leadbelcher gun (ogr), light armour (total save 5+)

1) Jasif ma czasem napady chęci grania w batla, przerywane okresami narzekania - ma Frenzy i Stupidity
2) Jasif jest niezmordowany i będzie grał dalej w batla, mimo że warmachina korci, to się nie poddaje i ciśnie kwadraty: Jeśli model Jasifa zginie, w twojej remaining moves na 4+ kładziesz go na stole w dowolnym miejscu, jeśli znowu zginie to na 5+, potem na 6+ itd. (jak green knight).

Debelial Lord of Chaos, model putrid blightkinga

M 4, WS 4, BS 3, S 4, T 5, W 3, I 2, A 3, Ld10

Zasady specjalne: Ward Save 5+, MR 1, -1 to hit in CC, Armour Piercing
Gear: Chaos Armour, Great Weapon

Lord of Chaos - ma wszystkie błogosławieństwa bogów chaosu, uwzględnione w statach

Bellybutt - może Ci walnąć z brzucha, zamienia wszystkie ataki na jeden cios S8, d3 rany.

Specjalne zasady może korzystać z 1 na turę:
1) Lord Zasad i Fluffu - przeczytałem wszystkie army booki, razem z fluffem, i czytałem nawet rulebooka, więc znam zasady lepiej od ciebie leszczu - raz na turę swoją, do początku swojej następnej tury może zmienić jeden teren w magiczną wersję jego odpowiednika (bo jest klimaciarzem i gra na magiczne czyli np. las w wildwood, wzgórze w strome wzgórze) może to odpalić w turze przeciwnika, przerywając jego ruch. Czyli np. w momencie wejścia do lasu mówi aaale to jest venom thicket, nie wiedziałeś?
2) To tak nie działa - obniża do początku swojej następnej tury jednemu modelowi wroga d3 losowe staty o 1. LUB zmniejsza działanie policzalnych zdolności magicznego przedmiotu o 1 do minimum 1 np. ward na 4+ zmniejsza do 5+, albo +2 do siły, zmniejsza do +1 do siły. d3 woundy, zmnienia na d2 woundy.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Heretic
Maruder chaosu na koniu (Nie może być pomalowany na więcej niż 3 kolory!)

Mv 4 WS 6, BS 3, S 4, T 4, W 2, I 6, A 3, Ld 8
Mv 8, Ws 3, Bs -, S3, T3, W 1, I 3, A 1, Ld-
Gear: Warhorse, Shield, Light Armour, Spear (Save 4+)
Special Rules: Flammable, Hatred (Spellcasters), MR (5), Fast Cavalry

Wojujący ateista - Heretyk nie wierzy w tych waszych bogów i czary mary - każdy model w styku traci wszystkie bonusy wynikające z Mark of gods, Bretończycy tracą wardy, Demony rzucają jedną kostką więcej na demonic instalibility, undeadzi się sypią o 1 więcej.
To chyba jakieś sztuczki - Heretic nie wierzy w magię i potwory! Dostaje Immune to Fear &Terror a także MR(5). W dodatku wszyscy czarodzieje w 12 calach mają -1 do casta. Jego niezachwiane postawa wprawia w zakłopotanie.
Heretyk! - jest łatwopalny, a dodatku każda jednostka z nazwą Shaman/Priest/Shrine/Altar/Temple/Monk czy cokolwiek związanego z wiarą przerzuca nieudane trafienia w heretyka w każdej rudndzie.

Awatar użytkownika
Eltharion
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3684
Lokalizacja: Tychy

Post autor: Eltharion »

Hahah
Heretic ci się narazie najlepiej udał :D
Tylko zasady ma dziurawe jak ser szwajcarski :wink:
Mówi się trudno i idzie się dalej ...

Awatar użytkownika
Pixel
Wodzirej
Posty: 709

Post autor: Pixel »

Dopisz wstępnie.
- W życiu nie zobaczysz dwóch rzeczy: pierwszego stołu i cycków.

Awatar użytkownika
Bombaj
Chuck Norris
Posty: 471

Post autor: Bombaj »

Spawn pisze:Heretic
(...)
Piękne!!!

dorzuciłbym coś jak: Aura of Disbelief - heretic w 12 calach kasuje umiejętność Prayers of Sigmar :)


Rumuński książę trochę gięty, ale mógłby mieć wbudowane imperialne lusterko do challengy (van horstman speculum, czy jakoś tak) - jest tak cwany, że kradnie nawet statystyki ;)


I moja propozycja. mniej poprawna politycznie ;) W założeniu ma być jakiś sympatyczny bonusik i równoważący debuff.

Amator
(statystyki i umiejętności championa wardancerów WE) ALE ma 2 Woundy

"pojechałby na ETC, ale..."
Amator wymiata skillem i z najgorszych kmiotków zrobi zabijaków. Jeżeli stoi w 3 calach od jednostki z najtańszymi punktowo modelami w rozpisce (np. slavy, zombie, skinki, bretońscy chłopi, piesi maruderzy etc.) we własnej turze (na koniec fazy ruchu) może podnieść jednej z nich WS, BS, S, T, I lub LD o 1 oraz dać jej odpowiednik Mark of Slaanesh. (czyli na przykład jeżeli moimi najtańszymi pojedynczo modelami w rozpisce są slavy mogę im zboostować jedną statystykę, którą uznam za najlepszą w danej turze oraz dać odporność na paniki itp.). Działa do końca następnej tury przeciwnika.

"...ale znów przewrócił jakiś stół"
Amator ma ewidentny uraz do wszelkiej maści wyrobów drewnopochodnych. Jeżeli na początku tury znajduje się w 12 calach od budynku musi zdać test LD na -3. W przypadku niezdania testu poruszy się zgodnie z zasadami goblińskiego fanatyka (random Movement, losowy kierunek, śmierć na dublecie, obrażenia w oddział przez który przejdzie itp)


Palmer
(reprezentowany przez model Dragon Ogra ALE ma 2 Woundy)
Pierwszy stygmat: rozpa z czapy
Palmer się nie rozdrabnia tylko jedzie po rozpiskowej bandzie. Zawsze ma +1 do zaczynania bitwy (bo ma 12 modeli na 2400 punktów) kasacja - zasada przeniesiona Do Lasa


Drugi stygmat: piechota to zuo
Palmer brzydzi się piechotą. Wszystkie własne jednostki nie będące troop type Infantry w promieniu 6 cali od Palmera dostają +2 do MOVa przy deklaracji szarży (również przy overrunie i pursuit). ALE wszystkie własne jednostki Infantry w promieniu 6 cali mają -2 do MoVa przy deklaracji szarży ORAZ flee.

Trzeci stygmat: independent
Palmer nie lubi przynależeć zbyt długo do żadnego klubu. Palmer może opuścić swojego gracza, bo się nim znudził. Na początku czwartej własnej tury rzuć kostką: 1 - Palmer odchodzi, a przeciwnik dostaje za niego punkty; 2-6 nic. W piątej turze odchodzi na 1-2 w szóstej odchodzi na 1-3.


Tenis
reprezentowany przez dowolny metalowy model z 5 edycji lub starszy (najlepiej bardzo słabo pomalowany)
Statystyki odpowiadające Bullcentaurowi z ChaDecji (Legion of Azgorh) ALE ma 2 Woundy

Tenis w tym sezonie gra...
niezależnie od armii posiadacz Tenisa może wziąć do rozpiski jeden oddział Skaven Slaves (liczeni są do punktacji rozpiski, zajmują slot OTHERS, nie wypełniają corów, maks ilość modeli 50, możliwość dokupienia muzyka lub/i championa, na potrzeby zasad traktowani są jak pełnoprawny oddział armii, NIE STOSUJE SIĘ ZASADY LIFE IS CHEAP, nie wywołują paniki. Gracze Skaveńscy mogą wystawić w rozpisce jeden oddział Chaos Dwarf Infernal Guard z pełną opcją wystawienia (ekwipunek i command) ale bez możliwości brania Blunderbussów i magicznych sztandarów.

Tenis świetnie maluje...
ale nie figurki którymi właśnie gra. Gracz mający Tenisa może otrzymać maksymalnie 3 punkty z hobbystyki za malowanie.
Ostatnio zmieniony 18 sty 2015, o 20:38 przez Bombaj, łącznie zmieniany 1 raz.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Bombaj pisze:
Spawn pisze:Heretic
(...)
Piękne!!!

dorzuciłbym coś jak: Aura of Disbelief - heretic w 12 calach kasuje umiejętność Prayers of Sigmar :)


Rumuński książę trochę gięty, ale mógłby mieć wbudowane imperialne lusterko do challengy (van horstman speculum, czy jakoś tak) - jest tak cwany, że kradnie nawet statystyki ;)
Prowokowanie szarży nie wiem czy jest takie straszne, bo większość ma 10 ld z przerzutem, a jak ktoś do niego doszarżuje to raczej zdechnie. T3 i 2W 5+ Armour nie jest gięte. Nie ma żadnych zasad do walki.
Eltharion pisze:Hahah
Heretic ci się narazie najlepiej udał :D
Tylko zasady ma dziurawe jak ser szwajcarski :wink:
Które konkretnie zasady są dziurawe?

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Bartuś zawsze coś sobie znajdzie;)
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Spawn
Chuck Norris
Posty: 478

Post autor: Spawn »

Kolejny rzut :)

Rychu versja walcząca


Mv 6, WS 5, BS-, S 4, T 4, W 2, I 5, A 3, Ld 8 Ward 3+

Special Rulez: Ward 3+, Strider, Relentless, Killing Blow, Stubborn

zasady specjalne:
ja nie rzucę?: Rychu wuatca kości zamienia wszystkie wykulane "1" na "6"

paliwo rakietowe: Rychu może raz na grę poczęstować dowolny oddział w 12 calach swoim domowym winem, oddział dostaje hate, i Ward save na 6, z przerzutem 1 lub może sam je wypić i zionąć ogniem - Breath weapon S3

pijany mistrz: Rychu najlepiej walczy jak jest narąbany - przeciwnicy przerzucają udane woundy przeciwko ryśkowi. Niestety często nie ogarnia co się dzieje i ucieka na jednej kości mniej.


Surdul Guldursson

Model Master Engineer
Mv 3, WS 4, BS 4, S 3, T4, W 2, I 2, A 2, Ld 9 Sv 4+ WSv 6+
Gear: Forge-proven Gromril Armour
Special Rules: Relentless, Ancestral grudge, Resolute, Stand Back Sir!

Zasady: Master Mathammamcer - raz na ture może przerzucić jedna kostkę artylerki (jak inżynier) lub k6 na ranienie lub ilość woundów. Jeśli rzuci to samo, albo gorzej, to się wkurza, wyrywa sobie włosy z brody i dostaje jednego wounda, bez save'a!

To było niestatystyczne!: Raz na grę, jeden oddział własnej piechoty może przerzucić cały rzut na trafienie lub zranienie. Jeśli rzut nie jest lepszy, to dostaje wounda i traci włosy.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Guldur przerąbany, gryfne karlusy Bombaja dużo lepiej zasadowo zrobione.

Poza Guldurem to nie mam pojęcia o kim piszesz Spawn... aleo tak dawno nie gram albo to są znane postacie podbeskidziej sceny WFB
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ