End Of Times - czyli na bieżąco co tam w świecie Warhammera

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Kolas111
Chuck Norris

Re: End Of Times - czyli na bieżąco co tam w świecie Warhamm

Post autor: Kolas111 »

Ungrim WS 9 :shock:
No ale nowego modelu nie dali :evil:

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator

Post autor: Slayer Zabójców »

Ungrim Ironfist też ma WS 9.
Obrazek

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

Post autor: Azgaroth »

Middenheim falls to a combined skaven/Archaon siege
Valten is killed by a verminlord while duelling Archaon (shurken to the neck from the deceiver=>off with his head)
Teclis is alive and he does something with the flame of Ulric (he steals it).He's (one of) the reason the city falls
Madzamundi ends on a french plate while deflecting the shards of Morrslieb
Martak is killed but he banishes Kairos first
Todbringer is killed in an ambush after killing Kazrak
Kroak comes back from the dead and shields in energy bubbles parts of Lustria (i guess cities).He's the only Slann surviving at first but he ends going down from the effort of mantaining the bubbles (that then start flying away,safe "into the void")
The prophet of Sotek goes down
Plota nie potwierdzona, ale jeśli to prawda to Lizaki zostały bez Slaanów ? :shock:

Awatar użytkownika
Artein
Masakrator

Post autor: Artein »

To samo ale inne źródło, więc chyba potwierdzone
Boris todbringer is killed by a beastmen ambush, not before killing khazrak

Martak is killed by archaon
Kairos is banished by him though

Mazdamundi dies while protecting the world from the fall of morrslieb

As do the other slann and most cities

Kroak defies mortality and consumed by magic flames protects parts of lustria in energy spheres that are "safe in the void"

Middenheim population gets gased, archaon wins the siege

Because teclis has stolen the flame of ulric unmaking the city's magic protections

Tetto'eko confirmed alive

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator

Post autor: Byqu »

Koniec slannów? Serio? Czyli lizardmeni wkrótce stracą niezależność jako rasa, skoro wydawca decyduje się na takie kroki... #-o
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

Również z warseera:
" '...Tilea is destroyed!' He swept aside a collection of model towns....'Estalia followed, then Bretonnia.' He nodded in approval..."

"Tilea, Estalia and Bretonnia ashes. The Empire devastated. The moon cracked in the sky, invasion from the north..."

Awatar użytkownika
Robert.P
Wodzirej

Post autor: Robert.P »

Kim jest "Martak"?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."

REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Obrazek

Awatar użytkownika
Byqu
Masakrator

Post autor: Byqu »

Robert.P pisze:Kim jest "Martak"?
Mag z bursztynowego kolegium, bodajże szef magów Imperium.
WELCOME TO ESTALIA GENTLEMEN

Awatar użytkownika
Fuxiorr
Masakrator

Post autor: Fuxiorr »

Kurde po tej fotce z zasadami naszlo mnie na sklejenie 10 drejkow ktrzy leza od 3 miechow na polce xd
misha pisze:heh gorzej jak przez taką nędzę stół ci spadnie czy cuś i figurki za tysiaki polecą po podłodze w otchłań płaczu i rozpaczy :)

Draco
Chuck Norris

Post autor: Draco »

Tak patrze na zasady Ungrima i jestem zawiedziony... w porownaniu do innych specjali z eotjest poprostu slaby albo cos mi umyka.... chedozony elf ma wiecej sily niz on... poprostu nie miesci mi sie to w glowie. Taki malek zjada go na sniadanie i to z jakiej paki niby

Awatar użytkownika
GrimgorIronhide
Masakrator

Post autor: GrimgorIronhide »

Wow, spoilery jak zwykle miażdżące. I pomyliły się wcześniejsze ploty tylko co do Tetto'Eko.
-Grimm, Burlok, king Baraudin Stoneheart and Malakai Makaisson managed to defend Zhufbar with engineering techniques
-count elector Boris Todbringer finally slays his nemesis Khazrak One-eye and puts beastmen threat in Drakwald to an end, with the council of Luthor Huss and Valten Middenheim gathers all remaining men in the north, hires ogre mercenaries and steads up the defences, burning vast parts of forest around the city
-remnants of Reikland's citizens flee to the safety of Karak Norn, whose warriors, along with Karak Izor and Karak Hirn ally with the Empire
-armies of Vlad and Karl Franz leave what left of Altdorf and retreat to regroup in Sylvania and Averland, the latter taking control of the vampire with securing Isabella's body, though Vlad secretly turns countess Emmanuelle into vampire and his unwilling cat's pawn
-Filthy Harald Kleindeinst is revealed to be the dock militia captain, who saved countess Emmanuelle during the rebellion in Nuln, he's the sole survivor of Nuln's fall at the hands of Skabven and brings the black news to Karl Franz (wow czytałem o gościu w Bestii w Aksamicie, dobry był :D )
-The Nameless Mortarch is finally revealed to be Constant Drachenfels the Great Enchanter (wow :shock: to pojechali)
-Nagash marches at last north, grand armada of Luthor Harkon battles fleets of Barak Varr, Orcs and own traitors from Lybaras fleet, while vanguard of Krell and Arkhan the Black strive through Badlands battling greenskins and ogres
Kurcze... szkoda mi elektora Todbringera, bo już myślałem że obroną Middenheim będzie kierował po tym jak Khazraka zabił... no cóż, przynajmniej usunął swoje nemezis. Wielkiego Patriarchy Gregora Martaka też mi szkoda, gościa zaczynałem bardzo lubić po Glottkinie, taki Felix Jaeger w znaczniejszej wersji. :) Ale znów przynajmniej pokonał Kairosa.
Ale ale... Middenheim przegrywa... czyli ostateczna bitwa nie odbędzie się pod jego murami.... :?
To że Karl Franz i Vlad cofają się do swoich ziem wyjaśnia, czemu nie przyszli ratować Middenheimu.

Awatar użytkownika
Slayer Zabójców
Masakrator

Post autor: Slayer Zabójców »

Draco pisze:chedozony elf ma wiecej sily niz on... poprostu nie miesci mi sie to w glowie. Taki malek zjada go na sniadanie i to z jakiej paki niby
Ponieważ ma łączony profil ze smokiem :)?
Obrazek

Awatar użytkownika
Soulferin
Falubaz

Post autor: Soulferin »

A co robi tak właściwie Teclis, wybiera większe dobro czy jak ?
"Wojny przychodzą i odchodzą a moi żołnierze są wieczni"

Awatar użytkownika
Grazbird
Kretozord

Post autor: Grazbird »

to co wszystkie elfy- dyma wszystkich wokół :D

Awatar użytkownika
Okoń
Masakrator

Post autor: Okoń »

Lizaki bez mocnego przywództwa Slannów prawdopodobnie zostaną zesquatowane. Rozumiem pozabijać imiennych bohaterów, aby zrobić miejsce dla nowych, lecz w przypadku Slannów wybrali eksterminacje całego gatunku...

Ewentualnie mam nadzieję, że w niedalekiej przyszłości (ostatni book the end times lub 9 edycja wfb) pojawią się Old Onesi i zespawnują kolejne generacje Slannów. Inaczej chu.,dupa i kamieni kupa.

Na razie mam 2 wnioski oparte na tych informacjach:

1) Slann Mage-Priests died for your sins (protecting the world from the fall of Morrslieb)
2) Teclis faggot
Obrazek

Kamil.Sz
Falubaz

Post autor: Kamil.Sz »

Z warseera
Podobno Slanowie są w stanie podobnym do tego w którym był Lord Kroak.
Klan Mors wybity przez krasnoludy.
Klan Pestilens praktycznie wybity przez lizardmenów. Nughlith cieżko ranny.
Tłuściusz z większością ogrów nadchodzi ze wschodu.

Ciekawe kto dostanie wiatry bestii i metalu, bo do obdzielenia zostały tylko ogry i orki. Obstawiałbym:
Tłuściusz metal a Grimgor beast albo Skragg beast a Grimgor metal.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

Awatar użytkownika
rottingflesh
Wałkarz

Post autor: rottingflesh »

A tutaj co nieco o nowym Bloodthirsterze (będzie można złożyć go w 3 wersjach) http://www.belloflostsouls.net/2015/01/ ... ometh.html =D>
Lord of Decay is ok !

NoirPaladin
Powergamer Rozpiskowy

Post autor: NoirPaladin »

Całe szczęście, że skończyło się to masową deratyzacją. Nie ma chyba nic głupszego niż świat rządzony przez szczury..
Jakieś wieści o postępach Nagasha i tym tajemniczym buntem floty z którym walczy Harkon?

Awatar użytkownika
Azgaroth
Szef Wszystkich Szefów

In short, Skaven have built a gigantic canon over the course of several hundred years and with that they shot down Morrslieb, one of the Moons of the Warhammer World.
The resulting rain of moonchunks down onto the planet destroyed a large part of the Lizardsmans' continent, turning it into a burning wasteland. The surviving Lizards gathered on one of the remaining parts and to keep it simple: ripped it out of the ground through magic and flew away. Seems like dem reptiles are gone. Last page of the book shows an artwork of acharon coming out of a chaos portal with a verminlord next to him.

Kamil.Sz
Falubaz

Post autor: Kamil.Sz »

Nagash i dzie na północ werbując po drodze umarłych, walczy z goblinami i krasnalami.
"Mam sto rąk, sto sztyletów... gdy chcę, sto ran zadam."

ODPOWIEDZ