Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
Moderator: misha
Re: Witam! Jestem nowy, proszę o pomoc
1. Jest w opisie czaru (pod koniec każdej).
2. Jest w opisie krzyku/FAQ. Może, pod warunkiem, że sam nie jest związany w innej walce.
2. Jest w opisie krzyku/FAQ. Może, pod warunkiem, że sam nie jest związany w innej walce.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
w polsce pewnie za 60-70% ceny GW byś sprzedał
ale to jak ktoś gra na kawalerii, a tych jest stosunkowo mało w okolicy
ew kolekcjoner
jak metalowy to pewnie więcej
ale to jak ktoś gra na kawalerii, a tych jest stosunkowo mało w okolicy
ew kolekcjoner
jak metalowy to pewnie więcej
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
witam, właśnie przymierzam się do vampirów i mam kilka pytań:
-jak nekro wykupi sobie carta to jak się do niego strzela? i jak są woundy rozliczane?
-jak vampir jest na smoku to nadal daję zasadę że jednostki mogą maszerować w 12" czy jakoś to się zwiększa?
-nie chce grać na turniejach, czy batalion +zombie dragon na początek to dobry wybór? zdaje sobie sprawę że mało cora ale na razie chciałem żeby fajnie to wyglądało na stole i w gablotce
-vampiry mogą brać itemy z głównego booka czy tylko ze swojego?
-lepiej spisują się vargheisty czy crypt horrory?
-jak nekro wykupi sobie carta to jak się do niego strzela? i jak są woundy rozliczane?
-jak vampir jest na smoku to nadal daję zasadę że jednostki mogą maszerować w 12" czy jakoś to się zwiększa?
-nie chce grać na turniejach, czy batalion +zombie dragon na początek to dobry wybór? zdaje sobie sprawę że mało cora ale na razie chciałem żeby fajnie to wyglądało na stole i w gablotce
-vampiry mogą brać itemy z głównego booka czy tylko ze swojego?
-lepiej spisują się vargheisty czy crypt horrory?
Necro na corpse cart to ridden chariot. 1-4 dol 5-6 gora z armat oba dostaja tak jak smoki itp.
marsz jest w 12 calach od generala smok nic nie zmienia
moze 2 bataliony na stole nie ma co wygladac z 1 batalionem bo nie wystawisz tego zdaje sie. Smok na 1500 wejdzie wiec 375 core musisz miec
Wszyscy maja dostep do itemow z podrecznika główneg
crypt horrory sa lepsze, optymalnie 8-10modeli
marsz jest w 12 calach od generala smok nic nie zmienia
moze 2 bataliony na stole nie ma co wygladac z 1 batalionem bo nie wystawisz tego zdaje sie. Smok na 1500 wejdzie wiec 375 core musisz miec
Wszyscy maja dostep do itemow z podrecznika główneg
crypt horrory sa lepsze, optymalnie 8-10modeli
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Corpse Cart to nie core. 1 z balefire wystarczy, ale to dla odpowiedniej rozpiski gdzie masz oddzialy.
jak chcesz miec 1500 i smoka tylko + minimum core to CC nie ma sensu.
Wilki sa ok do odginania 2x5 wystarczy chyba ze chcesz miec nimi Core bardziej zapchane. I lepiej sie na cos zdecydowac nie wcisniesz zombich i szkieli i ghouli na takie ptk.
2x5 wilkow 30-40 szkieletow fcg, 8 crypt horrorow + smok ew zamiast horrorow Terrorgeista hehe i masz 2 fajne duze modele w centrum armii.
jak chcesz miec 1500 i smoka tylko + minimum core to CC nie ma sensu.
Wilki sa ok do odginania 2x5 wystarczy chyba ze chcesz miec nimi Core bardziej zapchane. I lepiej sie na cos zdecydowac nie wcisniesz zombich i szkieli i ghouli na takie ptk.
2x5 wilkow 30-40 szkieletow fcg, 8 crypt horrorow + smok ew zamiast horrorow Terrorgeista hehe i masz 2 fajne duze modele w centrum armii.
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
w sumie 4 morghasty/archai to prawie tyle co 10 Crypt Horrorow, szybsze i sypanie obnizaja
ale od czasu wyjścia EoT: Nagash nie kupiłem, żadnej figurki do WFB więc poczekam popatrzę jak ten koniec świata się rozwinie
ale od czasu wyjścia EoT: Nagash nie kupiłem, żadnej figurki do WFB więc poczekam popatrzę jak ten koniec świata się rozwinie
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Zależy. Obie jednostki mają plusy i minusy.Lepiej morghasty niż te crypty.
Crypty wciąż są równie wytrzymałe, i mają szeregi, więc jak uderzą z flanki to robią disrupta. Static jest więc lekko na plus przy cryptach, a do kasowania regimentów piechotnych S4 wystarcza. Regenera a zwykly save - IMO oba sytuacyjne, bo na crypty najpewniej podleci coś z flamingiem, a na morghasty coś z buffem do siły, więc ciężko liczyć statystykę wiedząc co przeciwnicy będą kontrować i czym. Stawiałbym na regenerkę, bo nie każdy oddział przeciwnika na stole ma flaming, a komba aby ją pobić zjadają już nieco punktów.
Morghasty to znacznie stabilniejszy flanker - szybkie, T5 i save, IMO nie do cryptów się je powinno porównywać, a do Varghów - a tu niekoniecznie morghasty są jakieś wybitnie lepsze. Dwa Arcaje kosztują tyle co 3 Vargi, a to o 4 ataki mniej. Jedyny plus to większy T i save a więc teoretycznie lepszy przelicznik CR nabite/przyjęte w walce. Cena punktowa adekwatna za lepsza kontrolę w walce i lepsze granie CRką - kto co lubi. Osobiście mi się modele nie podobają - zbyt podobne do jakichś tyranidów, więc wolę Vargheisty.
ale zauważyłeś, że kolega chce grać na 1500 i z Lordem na smoku i to nie turniejowo
poza tym Vargeisty mają Frenzy to je mocno osłabia i tylko T4 bez żadnej ochrony, bez 12" generala polecą w jakieś gówno i niańczyć je trzeba
a jeśli opierać grę o lorda na smoku to Morghasty się przydadzą bardziej bo zmniejszają sypanie jeśli coś pojdzie nie tak
w takiej grze nikt nie powinien strzelać do nich, bo smok jest celem nr 1 i jego zabicie daje wygraną od razu, więc mobilne Morghasty moga poszaleć a w złej sytuacji wspierają generala zmniejszeniem sypania i to na 12" jakby dostał jakąś kontrę i same są lepsza kontrą, mając większa siłę (S6 archai) niż Crypty czy Vargeisty
poza tym Vargeisty mają Frenzy to je mocno osłabia i tylko T4 bez żadnej ochrony, bez 12" generala polecą w jakieś gówno i niańczyć je trzeba
a jeśli opierać grę o lorda na smoku to Morghasty się przydadzą bardziej bo zmniejszają sypanie jeśli coś pojdzie nie tak
w takiej grze nikt nie powinien strzelać do nich, bo smok jest celem nr 1 i jego zabicie daje wygraną od razu, więc mobilne Morghasty moga poszaleć a w złej sytuacji wspierają generala zmniejszeniem sypania i to na 12" jakby dostał jakąś kontrę i same są lepsza kontrą, mając większa siłę (S6 archai) niż Crypty czy Vargeisty
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
A to nam specjalnie zmienia naszą dyskusję? Proponuję, aby wyjść z założeniem, że smoka w pierwszej turze mu nie zestrzelą - bo albo nie ma czym, albo ma fuksa.ale zauważyłeś, że kolega chce grać na 1500 i z Lordem na smoku i to nie turniejowo
Jeśli przyjmiemy, że grają na normalne zasady VC a nie na UL, to zestrzelenie generała spowoduje sypanie się morghastów. Vargheisty się nie sypią.
Cóż, prawda. To jest jeden z wyraźniejszych glasscannonów w grze. Ale za to mają szybkość i wygar o których morghasty mogą co najwyżej pomarzyć.poza tym Vargeisty mają Frenzy to je mocno osłabia i tylko T4 bez żadnej ochrony
Są wampiryczne, i mają pełny lot, więc są w stanie przemieścić się 20 cali nawet, jak general jest daleko - ot choćby po to, by w następnej rundzie nie musieć zdawać frenzy bo będą szarżować na to samo, co generał na smoku np? Z tym osłabieniem przez Frenzy bym polemizował. Najbardziej boli przymus pościgu i overruna, nie samo szarżowanie. O wygarze nie ma co dyskutowac. Dwa Vargheisty kosztują tyle, co jeden Arcai, a mają prawie 3 razy więcej ataków. S6 vs S5 to naprawdę niewielka różnica.
Hoover nie maszeruje. Morghast w więcej niż 12cali od generała też nie. A nawet jak jest, szybciej idzie na piechotę, więc jego prędkość i manewrowość jest tylko deko większa niż crypta.
Jeśli opierać grę o smoka, to jemu potrzebne jest mobilne wsparcie - felki, Vargheisty, hexy, kawaleria, i mnóstwo wilków. Tu od wyporności na ostrzał lub magię bardziej liczy się kontrola nad ruchami przeciwnika, więc potrzeba sporo tanich jednostek, które mają wkurzać, blokować maszyny, odginać regimenty itd. Morghasty są zbyt wolne, i wymagają niańczenia, co wiąże dużego latacza w jednym miejscu - tu o wiele lepiej spisałyby się przy piechotnej armii jako szybka i dobra kontra - hoover nie boli a pozwala ignorować odginaczki i szarżować nad nimi. Pozwala też zachować ich na kontrę i trzymać z dala od kombatów którymi tylko blokujemy/opóźniamy przeciwnika(zombie). Reszta ich zdolności też przydaje się w zasadzie przy dłuższych, statycznych kombatach - duża siła i WS aby nabijać i ograniczać przeciwnikowi CR, zmniejszenie sypania i leczenie takie, jak cryptów.a jeśli opierać grę o lorda na smoku to Morghasty się przydadzą bardziej bo zmniejszają sypanie jeśli coś pojdzie nie tak
Bardzo ważny plus jeśli koncentrujemy grę na smoku - on musi nabijać CR, w multikombacie ze wsparciem. Jeden pojedynek i większosć jego potencjału może się zmarnować na jakimś czempionie. Vargheisty mają czempiona, który najpewniej zwycięży z każdym innym czempionem, o ile nie jest to chosen chaosu, więc pojedynek nie jest już problemem a pastwienie się nad r&f jest dużo łatwiejsze.
Jeśli grając ofensywnie smok dostaje kontrę, to ewidentnie coś idzie nie tak, bo zabrakło odginaczek. Masz rację - Morghasty lepsze są w kontrze.jakby dostał jakąś kontrę i same są lepsza kontrą, mając większa siłę (S6 archai) niż Crypty czy Vargeisty
czytając wasze wypowiedzi nasuwają mi się kolejne pytania, frenzy jest już wliczony w statystyki? i drugie średnio związane z tematem jeżeli weźmiemy nagasha jako generała, który jakby nie było vampirem nie jest ale podlega zasadzie nieumarły, czy jako generał może maszerować od samego siebie?
Nie, frenzy nie jest wliczone w statystyki bo frenzy można wybić. Stąd bonus +1A dostaje się tak długo, jak jednostka nie przegra walki.
Nic nie zabrania Nagashowi maszerować od samego siebie. Jak bierzesz Nagasha to piechotnie i Morghasty na kontrę. Resztę po prostu sobie przyzwiesz. Dajesz jakiegoś taniego BSB i w zasadzie CR jest ładnie absorbowany na -4 w sypaniu.
A, i zagraj sobie Nagashem na Khaine magic - jak szaleć to szaleć.
Nic nie zabrania Nagashowi maszerować od samego siebie. Jak bierzesz Nagasha to piechotnie i Morghasty na kontrę. Resztę po prostu sobie przyzwiesz. Dajesz jakiegoś taniego BSB i w zasadzie CR jest ładnie absorbowany na -4 w sypaniu.
A, i zagraj sobie Nagashem na Khaine magic - jak szaleć to szaleć.
nagash + BSB to rozpiska minimum 2300 ptk Nagash to 1K i BSB WK to ze 150
deko więcej Core trzeba
deko więcej Core trzeba
Klub Adeptus Mechanicus http://admech.club Warszawa, Okęcie, Al Krakowska
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A
Sklep FGB Figurkowe Gry Bitewne http://fgb.club Warszawa, Zelazna 69A