Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Beastmen

Moderator: Dibo

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Re: Bandy Grabierzy czyli Rozpiski Bestii

Post autor: wertyg »

Co myślicie o oddziale 9-10 Blightkingów z bykiem w środku zamiast bestigorów? Ma sens? Używał ktoś? Spisuje się?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
rusek
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: Kraków NH

Post autor: rusek »

Co prawda ja ich stosowalem w ilosci 5/6 i sie nawet sprawdzali, tylko ze boli ich przegranie combatu i trzeba pamietac ze to zwykla piechota wiec nie maja stompow, a ataki wspomagajace to nie trzy, a jeden :/

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

wertyg pisze:Co myślicie o oddziale 9-10 Blightkingów z bykiem w środku zamiast bestigorów? Ma sens? Używał ktoś? Spisuje się?
Byk musi mieć nurgla lub być bez marka, a jako że tam nie ma lookouta to trochę jest wrażliwy na maszynki.
Pozatym nie wiem czy tylu blightów ma sens, bo supportują po 1 ataku.
Gdyby byli monstrous infantry, a nie infantry, to by byli hitem. A tak to są po prostu grywalni.

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Czyli nie nadają się zbytnio jako alternatywa dla kloca bestigorów? A jeżeli tak to najlepiej w jakiej ilości?
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Awatar użytkownika
rusek
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: Kraków NH

Post autor: rusek »

Pora na kolejna rozpe, na poprzedniej coś ugrałem, ale nie grało mi się nią jakoś rewelacyjnie więc może coś takiego na trochę większe punkty :D
plan jest taki: mały szaman do dużego klocka gorów lub bestigorów tak samo bsb, obaj duzi magowie do małego klocka przed herdstonem i za duzymi kloockami gorów i bestigorów. Ungory i harpie maja na celu przeszkadzanie wrogowi.
Unnamed2000 Pts - Beastmen Army

1 Great Bray-Shaman @ 325.0 Pts
General; Lore of Shadow; Magic Level 4; Braystaff
Skull of Rarkos [60.0]
Obsidian Amulet [30.0]

1 Great Bray-Shaman @ 310.0 Pts
Lore of Death; Magic Level 4; Braystaff
Herdstone Shard [50.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Bray Shaman @ 120.0 Pts
Lore of Beasts; Magic Level 1; Braystaff
Obsidian Lodestone [45.0]

1 Wargor @ 146.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
Gnarled Hide [15.0]
Standard of Discipline [15.0]

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

5 Ungor Raiders @ 30.0 Pts
Short Bow

22 Gor Herd @ 209.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

28 Gor Herd @ 257.0 Pts
2ndWeapon; Standard; Musician

1 Foe-Render @ [10.0] Pts

28 Bestigor Herd @ 403.0 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Standard; Musician
War Banner [25.0]

1 Gouge-horn @ [12.0] Pts

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

5 Harpies @ 70.0 Pts
Scout

Models in Army: 107


Total Army Cost: 2000.0

Awatar użytkownika
rusek
Chuck Norris
Posty: 367
Lokalizacja: Kraków NH

Post autor: rusek »

Ktos ma jakies sugestie co tu zmienic?

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

czesc, kminie na euro cos takiego ( w przyblizeniu). ma sens?

w corach
kloc gorow nurgla, jakies ungory z lukami

w specjalach
kloc putridow
kloc bestigorow nurgla
kloc minotaurow
jakies razorgony

reszta w herosow/lordow

rare chyba olewam ;p

myslicie ze taka kmina na 4 trudno zabijalnych klocach wspierany przez sporo herosow jest ok?

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Zmiesc to wszystko. ;) Zrob porzadnie rozpe to bedzie mozna dywagować. :P
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

oki, cos takiego :

core:
29 gor, mark nurgla, fcg, dodatkowa bron = 315pkt
29 gor, mark nurgla, fcg, dodatkowa bron = 315pkt
10 ungor riders = 60pkt

special:
10 putridow, fcg, swiftness = 445pkt
7 minotaurow, fcg, gw = 491pkt
29 bestigory ,nurgla, fcg = 436pkt

588pkt zostaje na hero..

za 206 wchodzi ten fajny bsb
za 190 chce slogtongue


zostaja mi 192 pkt a jeszcze chcialbym maga i doombulla...
jak wywale 5 putridow, czyli 200 pkt to chyba sie wyrobie ze wszystkim?
czy kiepsko?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Za dużo woja, za mało herosów, to raz.
Po drugie bez solidnej magii to gory możesz odłożyć na półkę. Lepiej nawalić rydwanów i jakichś śmieci.
Ewentualnie zrobić 1 większy oddział gorów z BSB (216 a nie 206, bo nurgle dla niego wskazany).
1 oddział ze specjali jest do wywalenia. Swoją drogą wystawiasz minosy, a nie dajesz im marka?
No i nie masz dyscypliny. Z ld8 nie poszalejesz...
Na stole to by spoko wyglądało, ale do gry turniejowej to się nie nadaje.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

no wlasnie strzasznie szkoda ;( idea paru sporych klockow do walki wygalala by zabojczo..

czyli pewnie powiniennem zaczac skladac rozpe od heroso-lordow?
czy taki zestaw bylby ok?

----bsb 216 (masz racje zapomnialem o nurglu), bedzie siedzial w klocku gorow jednym duzym
----slogtongue, w lucznikach
----mag 4lvl nurgla marka, nad lorem mysle, fancer blades i do bestigorow
----mag 1 lvl beast scroll, tez w lukach pewnie
----czy czegos jeszcze potrzebuje?

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Dużo lepiej.

----bsb 216 (masz racje zapomnialem o nurglu), bedzie siedzial w klocku gorow jednym duzym - OK
----slogtongue, w lucznikach - OK
----mag 4lvl nurgla marka, nad lorem mysle, fancer blades i do bestigorow - daj mu fencery, warda 5+, scrolla, mark nurgla i lore of beasts, a na bestigorach dyscyplina.
----mag 1 lvl beast scroll, tez w lukach pewnie - jak chcesz mieć dużo woja to go olej
----czy czegos jeszcze potrzebuje? - kijowo nie mieć żadnego byka w dzisiejszych czasach, no ale jak chcesz grać na unitach to próbuj

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

dzieki za porady.

duzo woja zawsze spoko.

o jakim byku do walki mowisz?

bdb, special, mag 4lvl to juz sporo bohaterow ;p
no ale z jeszcze 1 by sie chyba przydal jakis masakrator co zabija sam wszystko, jest u nas taki?
to dodam go a reszta idzie na wojsko ;)

Awatar użytkownika
Kołata
Prawie jak Ziemko
Posty: 9572
Lokalizacja: Jeźdźcy Hardkoru

Post autor: Kołata »

Doombulle są masakratorami. Jest sporo dobrych opcji złożenia, ale moim zdaniem najlepszy jest na dywanie z 3+ wardem i GW. Wg mnie to najlepsza rzecz jaka jest teraz w bestiach ze wszystkich herosów i unitów.

Krówka
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 125

Post autor: Krówka »

no brzmi niezle!!

ile doombuli powinienem miec by masakrowac?
ten jeden styknie?

lot i 3+ ward brzmi nieziemsko

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Ja wymyśliłem coś takiego (jeszcze nie testowałem):

1 Great Bray-Shaman of Tzeentch @ 340.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4; Mark of Tzeentch
Fencer's Blades [35.0]
Talisman of Endurance [30.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Dispel Scroll [25.0]

1 Doombull of Tzeentch @ 363.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Mark of Tzeentch
Gnarled Hide [15.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Sword of Swift Slaying [25.0]
Ram Horn Helm [15.0]

1 Doombull of Tzeentch @ 360.0 Pts
Great Weapon; Mark of Tzeentch
Armour of Destiny [50.0]
Arabyan Carpet [50.0]

1 Wargor of Nurgle @ 201.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard; Mark of Nurgle
Beast Banner [75.0]

40+1 Gor Herd of Nurgle @ 435.0 Pts
2ndWeapon; FCG; Mark of Nurgle

34+1 Bestigor Herd @ 465.0 Pts
FCG;
Standard of Discipline [15.0]

5 Putrid Blightkings @ 235.0 Pts
Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]

1 Tuskgor Chariot of Slaanesh @ 85.0 Pts

1 Tuskgor Chariot of Slaanesh @ 85.0 Pts

1 Razorgor Herd @ 55.0 Pts

5 Ungor Raiders of Slaanesh @ 38.0 Pts
Musician; Mark of Slaanesh

5 Ungor Raiders of Slaanesh @ 38.0 Pts
Musician; Mark of Slaanesh

Models in Army: 95


Total Army Cost: 2700.0
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

Fajna rozpa. Czemu nie wrzycacie tego Hero co przed bitwą zadaje hity?
Trochę drogi ale masakrycznie dobry jest

Mateo
Chuck Norris
Posty: 526

Post autor: Mateo »

A i szaman tzeentchowy nie wejdzie Ci do jednostek innego boga

Awatar użytkownika
wertyg
Falubaz
Posty: 1383
Lokalizacja: "Rogaty Szczur" Gorzów Wlkp.

Post autor: wertyg »

Mateo pisze:A i szaman tzeentchowy nie wejdzie Ci do jednostek innego boga
Do bestigorów.

A slugtongue obcina 75pkt w rozpie które są cholernie ważne, niestety. No i ma tylko dostęp do death/wild, na małym szamanie akurat fajnie jest dać shadow albo beast.

Dzisiaj przetestowałem rozpę i remis z HE i 12:8 do przodu z ogrami.
Solo "Rogaty Szczur"
Beast Herds

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

doombull, 3 + ward, dywan
szaman, 4 lelv, stubborn, 3+ ward, hagtree fetish, beast
szaman, 4 levl, 4+ ward, DS, OTS, wild

BSB, 2+ save, dyscyplina
szaman, 1 levl, beast, 5d6 s1

34 gory nurgle FCG xhw
33 ungory nurgle fcg
15 ungory slanesha muz std

36 bestigorów tęczy FCG swiftness
3x5 harpii

Imo pociski wracają do łask. Nie wiem czy nie zamienic gorow i bestigorow markami i dac gorom tarcze
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

ODPOWIEDZ