Mortis ma Ghostly Howl więc nie zajmujeEach banshee howl or terrorgheist death shriek after the first – 1 choice
ETC 2015 | Army Restrictions - finalne, pierwszy post
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2015 | Army Restrictions - 1. post up 04.02.2015
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
No to w tym wypadku Banshee również ma Ghostly Howl. To jest generalnie ta sama zasada specjalna. Rozumiem, że słowo "Banshee" w Euro-Compie ma wskazywać tylko na tą jednostkę konkretnie, a nie odwoływać się do zasady tej jednostki?
Bo inaczej ten zapis nie ma sensu, w VC są 2 krzyki, ghostly howl na banshee i mortisie, death shriek na mieczu i T-bacie. Są wypisane technicznie oba, więc wtedy powinno być ech howl po prostu jak na poprzednim etc. Ale nie jest i wystarczy zastanowić się dlaczego jest dopisane że chodzi o banshee i terrora. Raczej banshee =/= mortis
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, o 17:16 przez lajkonik, łącznie zmieniany 1 raz.
No to niefajnie, bo jeżeli dobrze rozumiem, to patrząc na nowy zapis:
inaczej policzymy Slanna ze Standard of Discipline w myśl EURO FAQ, a inaczej na polskie uściślenia. Czyli na euro nie powinien się liczyć, bo na spirit leechowanie ma ld9:● If the army contains one or more characters with leadership 10 for the purpose of
‘Spirit Leach’ and one or more wizards with access to the lore of death spell 'Spirit
Leech' 1 further pool choice
A na polskie uściślenia będzie się liczył, bo ma ld10:3.12. Q: What Leadership value do you use with regards to Spirit Leech?
A: The highest written Leadership value within the unit or on a model with Inspiring Presence in range. No modifiers from Standard of Discipline, Doom & Darkness, Treason of Tzeentch or similar, ever.
Spirit Leech - czyli jakiej wartości LD używamy na potrzeby tego czaru?
Zgodnie z FAQ GW używamy najwyższej możliwej wartości w oddziale, włączając w to wszelkie
korzystne bądź niekorzystne modyfikatory (Inspiring Presence, Standard of Discipline, Doom and
Darkness)
biorę do armii slana, z Death, Standard of Discipline, Discipline of Harmonic Convergence,
i co:
Slann Mage Priest – 1 choice
Discipline of Harmonic Convergence – 1 choice
Slann Mage Priest taking the Lore of Death – 1 choice
If the army contains one or more characters with leadership 10 for the purpose of
‘Spirit Leach’ and one or more wizards with access to the lore of death spell 'Spirit
Leech' 1 further pool choice
i mam wydane 4/5 punktów???
dla mnie to żaden balans armii tylko chyba ktoś nie chce żeby Staś mastera wygrał.
innego wytłumaczenie nie znajduję.
i co:
Slann Mage Priest – 1 choice
Discipline of Harmonic Convergence – 1 choice
Slann Mage Priest taking the Lore of Death – 1 choice
If the army contains one or more characters with leadership 10 for the purpose of
‘Spirit Leach’ and one or more wizards with access to the lore of death spell 'Spirit
Leech' 1 further pool choice
i mam wydane 4/5 punktów???
dla mnie to żaden balans armii tylko chyba ktoś nie chce żeby Staś mastera wygrał.
innego wytłumaczenie nie znajduję.
spisegMapet pisze:biorę do armii slana, z Death, Standard of Discipline, Discipline of Harmonic Convergence,
i co:
Slann Mage Priest – 1 choice
Discipline of Harmonic Convergence – 1 choice
Slann Mage Priest taking the Lore of Death – 1 choice
If the army contains one or more characters with leadership 10 for the purpose of
‘Spirit Leach’ and one or more wizards with access to the lore of death spell 'Spirit
Leech' 1 further pool choice
i mam wydane 4/5 punktów???
dla mnie to żaden balans armii tylko chyba ktoś nie chce żeby Staś mastera wygrał.
innego wytłumaczenie nie znajduję.
Lohost pisze: Nie myslalem ze to kiedys powiem, ale za Dymitra byl ordnung i az mi tego brakuje.
Przecież Crus i tak wygra nie lizakami to może kozami wreszcie
ten comp troche taki jest, zę jak nad nim chwile posiedzisz to Ci jakies syte przegięcie jednak wejdzie
ten comp troche taki jest, zę jak nad nim chwile posiedzisz to Ci jakies syte przegięcie jednak wejdzie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
masz w 1/3 racjęKopyt pisze:U szczurków to akurat dużo myśleć nie trzeba. Wciskasz Kosmiczne szczury, latary abome i gitara
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
U DE uwolniono couldron of blood, może odrazu pójść za ciosem i uwolnoć mantikorę? Ona jest na tym samym poziomie grywalności, jak nie mniejszym... do tego można jeszcze uwolnić mounty dla czarodziejek. One steedach nie zaginają czasoprzestrzeni, jak masterzy, a będzie można zrobić więcej bulidów. Chociaż opcja, że 2 mounty dla czarodziejek = 1 slot. Zrównywanie steeda dla mastera ze steedem dla czarodziejki jest conajmniej niewłaściwe
U WE zniesiono limit strzałek... haha
U WE zniesiono limit strzałek... haha
Po co blokować skoro i tak ich nikt nie weźmieSpawn pisze:Po co uwalniac, skoro i tak nikt ich nie weźmie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"