Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Re: Nasze Rozpiski
W sumie, jak dobrze liczę, w owej rozpisce można by dać 2x5 DW albo jeden duży oddział 10 sztuk. Zamiast hydry
Wtedy mastera przerzucić z pegaza na konika i dać go wagonu warlocków. Byłby solidny oddział komandosów do niszczenia maszyn Jeszcze byłby punkty na 10 shades z dwurakami
Wtedy mastera przerzucić z pegaza na konika i dać go wagonu warlocków. Byłby solidny oddział komandosów do niszczenia maszyn Jeszcze byłby punkty na 10 shades z dwurakami
Lord: 555
Sumpreme sroceress 245
* Lore of shadow 4 lvl [35]
* sacrificial dagger[25]
Crown Helleborn 310
Hero: 502
Master on dark pegasuss 188
* dark pegasus [50]
* HA (4), SDC (6), Shield(2), Lance (6), [18]
* Cloak of twilight [50]
Master BSB on dark pegasuss 209
* Dark Pegasus [50]
* BSB [25]
* HA (4), SDC (6), GW (4), [14]
* talisman of prevention [45]
* charmed shield [5]
Sorceress 105
* 1 lvl, lore of beast
*scroll [25]
-----> lords&heroes 1057
Core: 600
5 Dark Rider 110
*reaptercrossbow [15]
*shiled [5]
*music [10]
20 corsariss 230
*handow [20]
*music [10]
25 corsariss 260
*FCG[30]
*przerzut ld [5]
Special: 180
10 shades 180
*gw [20]
Rare: 560
5 doomfire warlocks 125
24 sisters of slaughter 435
*FCG 30
*Razor standard 45
---> army 1340
Total: 2397
punkty kompozycji 3/5
rxb: 30/80
Rozpiska o charakterze teoretycznonaukowym, bowiem nie mam modeli, aby na niej zagrać ale miałem koncept z wykorzystaniem sisterek. Mianowicie, w pierwszej linii ustawiam korsarzy z handbowami. Takie mięso armatnie, mające dwać covera.
W drugiej linii ustawiam sisterki z crown helleborn. Oddział odniej dostaje dodatkowy atak z freenzy i ItP. Zasada o tyle ważna, że jak korsarze dadzą flee, to sisterki nie będą musiały zdawać psychologii. Bazowo mają więc 3 ataki z modelu +AP +własne zasady. Teraz głowną rolę odgrywa magia, kombinacja czarów: zerówki z beasta, soulblighta i czarów z shadowa obniżających T/S względnie brzytwa. Także coś z tego powinno wejść.
Za sisterkami idzie oddział powerdice'ów z dużą magiczą. On pełni jeszcze jedną role. Mianowicie jest pułapką na wszystkich lone rangerów przeciwnika... jak coś wleci za plecy, to w normalnej sytuacji. Nie ma bata, odsiecz nie przyjdzie. A tutaj, mogę wykorzystać lore atribute z shadowa i zamienić miejscami duża magiczkę z crown hellborn A na nią się nikt, co do zasady, nie rzuci. Myślałem, aby małej magiczce dać jeszcze OTS, aby wspomoc CH po zamienie miejsc
Pegazy, shades, DW, DR zadania standardowe Jedynie, o czym myślałem, to bolce zamist shades. Niemniej, to tej rozpy chyba bardziej shades pasują
Sumpreme sroceress 245
* Lore of shadow 4 lvl [35]
* sacrificial dagger[25]
Crown Helleborn 310
Hero: 502
Master on dark pegasuss 188
* dark pegasus [50]
* HA (4), SDC (6), Shield(2), Lance (6), [18]
* Cloak of twilight [50]
Master BSB on dark pegasuss 209
* Dark Pegasus [50]
* BSB [25]
* HA (4), SDC (6), GW (4), [14]
* talisman of prevention [45]
* charmed shield [5]
Sorceress 105
* 1 lvl, lore of beast
*scroll [25]
-----> lords&heroes 1057
Core: 600
5 Dark Rider 110
*reaptercrossbow [15]
*shiled [5]
*music [10]
20 corsariss 230
*handow [20]
*music [10]
25 corsariss 260
*FCG[30]
*przerzut ld [5]
Special: 180
10 shades 180
*gw [20]
Rare: 560
5 doomfire warlocks 125
24 sisters of slaughter 435
*FCG 30
*Razor standard 45
---> army 1340
Total: 2397
punkty kompozycji 3/5
rxb: 30/80
Rozpiska o charakterze teoretycznonaukowym, bowiem nie mam modeli, aby na niej zagrać ale miałem koncept z wykorzystaniem sisterek. Mianowicie, w pierwszej linii ustawiam korsarzy z handbowami. Takie mięso armatnie, mające dwać covera.
W drugiej linii ustawiam sisterki z crown helleborn. Oddział odniej dostaje dodatkowy atak z freenzy i ItP. Zasada o tyle ważna, że jak korsarze dadzą flee, to sisterki nie będą musiały zdawać psychologii. Bazowo mają więc 3 ataki z modelu +AP +własne zasady. Teraz głowną rolę odgrywa magia, kombinacja czarów: zerówki z beasta, soulblighta i czarów z shadowa obniżających T/S względnie brzytwa. Także coś z tego powinno wejść.
Za sisterkami idzie oddział powerdice'ów z dużą magiczą. On pełni jeszcze jedną role. Mianowicie jest pułapką na wszystkich lone rangerów przeciwnika... jak coś wleci za plecy, to w normalnej sytuacji. Nie ma bata, odsiecz nie przyjdzie. A tutaj, mogę wykorzystać lore atribute z shadowa i zamienić miejscami duża magiczkę z crown hellborn A na nią się nikt, co do zasady, nie rzuci. Myślałem, aby małej magiczce dać jeszcze OTS, aby wspomoc CH po zamienie miejsc
Pegazy, shades, DW, DR zadania standardowe Jedynie, o czym myślałem, to bolce zamist shades. Niemniej, to tej rozpy chyba bardziej shades pasują
Po wczorajszej grze z imp 17-18 do przodu. Mobilność jest tutaj dużym +, wystarczy skitrać się 1 turę a wystawić hydrę na ostrzał, a jak smoki wejdą to hasają niemiłosiernie, niestety czołg zjadałem zbyt długo. Na woch wystartowałem z rozpą na 1 smoku pedziu i 2 hydrach i zjadły do 19.
W sumie w tym stylu gry to ty musisz decydować kto walczy. I zawsze mieć wsparcie.
I póki co nie będę zmieniał rozpiski tylko testował dalej.
W sumie w tym stylu gry to ty musisz decydować kto walczy. I zawsze mieć wsparcie.
I póki co nie będę zmieniał rozpiski tylko testował dalej.
Ostatnio zmieniony 14 lut 2015, o 19:53 przez Kopyt, łącznie zmieniany 1 raz.
sorrki nie moglem sie powstrzymacKopyt pisze:Po wczorajszej grze z imp 17-18 do przodu. Mobilność jest tutaj dużym +, wystarczy skitrać się 1 turę a wystawić hydrę na ostrzał, a jak smoki wejdą to hasają niemiłosiernie, niestety czołg zjadałem zbyt długo. Na woch wystartowałem z rozpą na 1 smoku pedziu i 2 hydrach i zjadły do 19.
W sumie w tym stylu gry to ty musisz decydować kto walczy. I zawsze mieć wsparcie.
I póki co nie będę zmieniał rozpiski tylko testował dalej.
I o to chodzi w dwóch smoczydłach to Ty wybierasz cel z którym chcesz walczyć i na jakich warunkach - nie ma lipyKopyt pisze:W sumie w tym stylu gry to ty musisz decydować kto walczy. I zawsze mieć wsparcie.
I póki co nie będę zmieniał rozpiski tylko testował dalej.
Oby tak dalej i do przodu!
Malekith jest spoko, ale destroyer to tylko 4+ (a szkoda), sila raczej jednak 6 i moim zdaniem potrzebuje drugiej baby z dark magic, żeby miec co trzeba. Ale jak juz czaruje to ostro wygrania. Dispel dziala tylko jak targetujesz jego imo - ale wszystkie hexy to robią
Jego problem to brak stabilnego warda i to ze maszyny DF sa magiczne a i to że souleater po prostu w praktyce nie działa ; /
Jego problem to brak stabilnego warda i to ze maszyny DF sa magiczne a i to że souleater po prostu w praktyce nie działa ; /
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Odnośnie dziwnych koncepcji, które mogą mieć sens... zastanawiał się ktoś kiedyś nad opcją zrobienia klocka złożonego z masterów? na zasadzie: w oddziale korsarzy, 5 masterów stoi w pierwszym szeregu, a z tyłu duża magiczka z beastem ich boostuje. +1 do S/T wyglądałoby całkiem konkretnie albo +3A/T. Puszczając wodze fantazji, byliby wstanie wypłacić 30 ataków z siłą 9 w mniejszej wersji, 15 ataków z S7. Brzmi całkiem ciekawe Koszt 5 masterów 370/390/410 punktów(w zależności od as)
Ja Malka wystawiam tylko na smoku z magią bestii. Działa to wiadomo straszak zawsze. Ale nie ma herosa który by Malka w takiej kombinacji przepchał w walce. I nie bardzo jakiś chce, niszczenie itemka na to hit uwala każdego herosa, a sygnaturka z dm i besti do tego +3 ataki i 3 siły jak wejdzie kończy sprawę. Ale to jednak za mały próg ptk by Malek na smoku mógł spokojnie hasać;)
Jarlaxle ciekawa opcja, dawno nie widziałem takich zestawów, chyba od 6 edycji i opcji goblinów w wilczych jeźdźcach. Właśnie pytanko od razu jak masz FCG to w 1 szeregu musi dygać, czy herosi maja pierwszeństwo???
Triclinium Thoruniensis
Szkoda tylko, że musi mieć dark magicKopyt pisze:Ja Malka wystawiam tylko na smoku z magią bestii. Działa to wiadomo straszak zawsze. Ale nie ma herosa który by Malka w takiej kombinacji przepchał w walce. I nie bardzo jakiś chce, niszczenie itemka na to hit uwala każdego herosa, a sygnaturka z dm i besti do tego +3 ataki i 3 siły jak wejdzie kończy sprawę. Ale to jednak za mały próg ptk by Malek na smoku mógł spokojnie hasać;)
Chyba nawet na tego BSB na pegazie nie wystarcza i wtedy powstaje taka o to bieda nad biedami :Rince pisze:No jak to co? 1100+600 cory + jakis bsb na pegazie za 210. To juz zostaje cale 500
Malekith, Witch King of Naggaroth @ 810.0 Pts
General; Magic Level 4; Lore of Dark Magic
Seraphon (Black Dragon) @ [300.0] Pts
Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Beasts
Obsidian Trinket [15.0]
Cloak of Twilight [50.0]
Dispel Scroll [25.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
Master @ 169.0 Pts
Halberd; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Talisman of Preservation [45.0]
Ironcurse Icon [5.0]
Cold One @ [0.0] Pts
12 Cold One Knights @ 435.0 Pts
Lance; Heavy Armour; Shield; FCG
Razor Standard [45.0]
10 Dark Riders @ 210.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard
10 Dark Riders @ 210.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard
15 Darkshards @ 205.0 Pts
Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Musician
Models in Army: 50
Total Army Cost: 2399.0
Można ewentualnie zamienić dużą babę na małą ze scrollem i upchnąć jeszcze 3 x bolce ale i tak nie ma mocy
FCG w pierwszym szeregu babka w drugim.Tapio pisze:Jarlaxle ciekawa opcja, dawno nie widziałem takich zestawów, chyba od 6 edycji i opcji goblinów w wilczych jeźdźcach. Właśnie pytanko od razu jak masz FCG to w 1 szeregu musi dygać, czy herosi maja pierwszeństwo???
Nielepiej, aby babka była na DS z hotekiem w DR/coldach? Można zaoszczędzić punkty i przypadkowy strzał z armaty jej nie ściągnie.Supreme Sorceress @ 360.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Beasts
Obsidian Trinket [15.0]
Cloak of Twilight [50.0]
Dispel Scroll [25.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
A tak poza tym, to rozpiska nie wygląda źle Chociaż, jakby Malekith był na coldzie, to by starczyło na 4 bolce Tyle, że z drugiej strony 1k punktów w jednym oddziale
Lord: 912
Sumpreme sroceress 295
* Lore of light 4 lvl [35]
* hotek [50]
* sacrificial dagger[25]
Crown Helleborn 310
Dreadlord on dark pegasus 307
* Dark pegasus 50
* SCD (8), shield (3)[11]
* GW [6]
* Black amulet [60]
* Other ticker shard [15]
* Glittering scales [25]
Hero: 481
Master BSB on dark pegasuss 211
* BSB [25]
* dark pegasuss [50]
* Lance [6]
* rxb[5]
* HA (4), SDC (6), [10]
* talizman of prevention [45]
* charmed shield [5]
Sorceress 105
* 1 lvl, lore of light
* scroll [25]
Sorceress 80
* 1 lvl, lore of light
Sorceress 80
* 1 lvl, lore of light
-----> lords&heroes 1393
Core: 601
26 witch elves 361
* FCG [30]
* razor standard [45]
25 corsaris 240
* standard[10]
* przerzut ld [5]
Special: 280
4 RtB 280
Rare: 125
5 doomfire warlock 125
---> army 1006
Total: 2399
Punkty kompozycji 5/5 (pegaz, pegaz, bolce, warlocy, punkty za bohaterów)
Rxb: 30/80
Wystawień: 5
W weekend mam turniej i myślę, że osatecznie spróbuję zagrać na takim koncepcie. Bohater na pegazie w połączeniu z 1 z lighta moze być nawet trafiany w CC na 6+ a jak coś trafi, to odbije Magiczka z Helleborn siedzą w korsarzach, przed nimi wiczki. Kluczowe jest freenzy, aby nie weszła w te klocki przypadkowa panika. Także obrona magiczna godna miana Częstochowy Jak coś groźnego podejdzie, to Hellebron przechodzi do wiczek i szykuje się na przyjecie szarży. Tyle, że to co ma podejść musi przeżyć kanonade z lighta i bolców. Master oraz lord wraz z warlockami i DR spowalaniają przeciwnka, na tyle na ile mogą
Ostatnio zmieniony 17 lut 2015, o 14:49 przez Jarlaxle, łącznie zmieniany 2 razy.
Po zmianach wyszło mi coś takiego. Na papierze wygląda chyba nawet nie najgorzej. Testy zaczynam dzisiaj wieczorem. Pomysły/uwagi mile widziane
2400 Pts - Dark Elves Roster - Talladil
Dreadlord (1#, 276 pts)
1 Dreadlord, 151 pts = (base cost 140 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Ogre Blade, 40 pts
1 The Black Amulet, 60 pts
1 Cold One, 25 pts
Supreme Sorceress (1#, 330 pts)
1 Supreme Sorceress, 220 pts = (base cost 185 + Level 4 Wizard 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Cloak of Twilight, 50 pts
1 The Lore of Shadow, 0 pts
1 Dark Steed, 20 pts
Master (1#, 165 pts)
1 Master, 103 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Halberd 2 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 12 pts
Dark Riders (5#, 85 pts)
5 Dark Riders, 85 pts = 5 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Witch Elves (15#, 165 pts)
15 Witch Elves, 165 pts = 15 * 11
Darkshards (14#, 202 pts)
14 Darkshards, 192 pts = 14 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Cold One Knights (10#, 375 pts)
9 Cold One Knights, 290 pts = 9 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Dread Knight, 40 pts
1 Razor Standard, 45 pts
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Total Roster Cost: 2398
2400 Pts - Dark Elves Roster - Talladil
Dreadlord (1#, 276 pts)
1 Dreadlord, 151 pts = (base cost 140 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Ogre Blade, 40 pts
1 The Black Amulet, 60 pts
1 Cold One, 25 pts
Supreme Sorceress (1#, 330 pts)
1 Supreme Sorceress, 220 pts = (base cost 185 + Level 4 Wizard 35)
1 Dispel Scroll, 25 pts
1 Obsidian Trinket, 15 pts
1 Cloak of Twilight, 50 pts
1 The Lore of Shadow, 0 pts
1 Dark Steed, 20 pts
Master (1#, 165 pts)
1 Master, 103 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Halberd 2 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
1 The Other Trickster's Shard, 15 pts
1 Cold One, 12 pts
Dark Riders (5#, 85 pts)
5 Dark Riders, 85 pts = 5 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
Dark Riders (10#, 230 pts)
9 Dark Riders, 200 pts = 9 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Witch Elves (15#, 165 pts)
15 Witch Elves, 165 pts = 15 * 11
Darkshards (14#, 202 pts)
14 Darkshards, 192 pts = 14 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Cold One Knights (10#, 375 pts)
9 Cold One Knights, 290 pts = 9 * 30 (base cost 30) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Dread Knight, 40 pts
1 Razor Standard, 45 pts
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Shades (5#, 90 pts)
5 Shades, 90 pts = 5 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2)
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Reaper Bolt Thrower (3#, 70 pts)
1 Reaper Bolt Thrower, 70 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
1 Spells of the Cursed Coven, 0 pts
Total Roster Cost: 2398
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Spoko rozpiska, nie do końca rozumiem tę magiczkę, jeśli masz duży (twój może trochę zbyt mały) oddział DR, to daj jej Ring of Hotek zamiast COTa i tak sama nie polata, a tak przynajmniej magicznie chronisz oddział.
Ja po FAQu z bohaterami, nie rezygnuję z dwóch Dread Lordów, tutaj walczących bohaterów wstawiasz do jednego unitu i to trochę ogranicza.
Proponuję Ci poćwiczyć jedną rozpiskę dłużej, bo zmieniasz je jak rękawiczki.
Ja po FAQu z bohaterami, nie rezygnuję z dwóch Dread Lordów, tutaj walczących bohaterów wstawiasz do jednego unitu i to trochę ogranicza.
Proponuję Ci poćwiczyć jedną rozpiskę dłużej, bo zmieniasz je jak rękawiczki.