ETC 2015 | Army Restrictions - finalne, pierwszy post
Moderator: swieta_barbara
Re: ETC 2015 | Army Restrictions - 1. post up 15.02.2015
Chodzi Ci o banishment na 4 magach z siłą 8/9 w empire?
Mowisz o magic missle, a zapominasz chyba, że trzeba mieć do nich LoSa, a na tych mapkach oznacza to jedną ture magii, na którą jest scroll.
Obniżenie T jeszcze musi wejść sensownie, i jeszcze wypadałoby mieć sporo ataków z siłą 6 z rerollem to hit
W HE nie chodzi o to, ile choiców zabiera banner, a o to co choice nie zabiera w ogóle - wspomniany death, książka, feniks generalnie - w DE tniecie każdy mounted model ale w HE, które moga przecież wystawić dużo lepsza kawalerię w core'ach już nie? Mounted death w HE czym rózni się od tego w HE, że w DE to dwa punkty, a w HE 0?
Akurat analizowanie cięć DE i HE jest uzasadnione, bo armie mają wiele wspólnego. I nie mówcie że, "build na piechocie w DE nie jest ograniczony" bo nie od dziś wiadomo, że jest słabszy i mniej kompetytywny.
Mowisz o magic missle, a zapominasz chyba, że trzeba mieć do nich LoSa, a na tych mapkach oznacza to jedną ture magii, na którą jest scroll.
Obniżenie T jeszcze musi wejść sensownie, i jeszcze wypadałoby mieć sporo ataków z siłą 6 z rerollem to hit
W HE nie chodzi o to, ile choiców zabiera banner, a o to co choice nie zabiera w ogóle - wspomniany death, książka, feniks generalnie - w DE tniecie każdy mounted model ale w HE, które moga przecież wystawić dużo lepsza kawalerię w core'ach już nie? Mounted death w HE czym rózni się od tego w HE, że w DE to dwa punkty, a w HE 0?
Akurat analizowanie cięć DE i HE jest uzasadnione, bo armie mają wiele wspólnego. I nie mówcie że, "build na piechocie w DE nie jest ograniczony" bo nie od dziś wiadomo, że jest słabszy i mniej kompetytywny.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Każdy Frost zabiera 1 choice, po 2(smokach,frostach) kolejny taki latacz 2 choices. Gdzie najczęściej to się łączy z ograniczeniem 3 od more mounted heroes 1 choice.
Mając 1 frosta dwa smoki i 3 herosów bp bsb mamy 4 choices a Jeszcze to przekroczy próg do herosów.
Mając 1 frosta dwa smoki i 3 herosów bp bsb mamy 4 choices a Jeszcze to przekroczy próg do herosów.
2 star dragony i jeszcze feniks ? jak na sile chcesz, to Ci wyjdzie te wiecej niz 5 wyborów. Ale fakty sa takie, ze do dobrej rozpy wchodzi duzo zabawek.
1 smok za darmo, ksiazka za darmo (i w jednej rozpie ze scrollem), stubborn na smoku za darmo (idzie z BoTWD ale zwykly jest nieruszony, a w DE, woch czy emp scompowany), death za darmo w kazdej postaci (1 punkt z princem, ale nie ma musu go brac, poza tym DE maja to samo tylko wybor wiecej), feniks plonacy - wiem jak upierdliwy - za darmo (w DE mantikora to pół wyboru...)
Moze to reszta armii jest zbyt pocieta, a HE sa dobre, nie wiem. ale na tle innych armii SK i HE czy WE wydają sie zbyt lekko traktowane i tyle
pasiak, a jakbys scompowal orki? DF maja lepsze maszyny potencjalnie mase stubbornow i itp co sprawia ze armia generalnie jest turbostabilna - orki jednak balansuja sie same.
Dajcie w DE ograniczenie pegazów (1 za punkt), a nie wszystkich hero, a hero na koniach/smokach od 3 za punkt i macie comp. Coldy i mantysie za darmo, czarki tez za darmo i da sie zlozyc kilka roosterow a nie jeden. uwazam ze bolce powinno sie tepic od 3 a nie od jednego ale to detal
1 smok za darmo, ksiazka za darmo (i w jednej rozpie ze scrollem), stubborn na smoku za darmo (idzie z BoTWD ale zwykly jest nieruszony, a w DE, woch czy emp scompowany), death za darmo w kazdej postaci (1 punkt z princem, ale nie ma musu go brac, poza tym DE maja to samo tylko wybor wiecej), feniks plonacy - wiem jak upierdliwy - za darmo (w DE mantikora to pół wyboru...)
Moze to reszta armii jest zbyt pocieta, a HE sa dobre, nie wiem. ale na tle innych armii SK i HE czy WE wydają sie zbyt lekko traktowane i tyle
pasiak, a jakbys scompowal orki? DF maja lepsze maszyny potencjalnie mase stubbornow i itp co sprawia ze armia generalnie jest turbostabilna - orki jednak balansuja sie same.
Dajcie w DE ograniczenie pegazów (1 za punkt), a nie wszystkich hero, a hero na koniach/smokach od 3 za punkt i macie comp. Coldy i mantysie za darmo, czarki tez za darmo i da sie zlozyc kilka roosterow a nie jeden. uwazam ze bolce powinno sie tepic od 3 a nie od jednego ale to detal
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Nie tylko imperium może mieć banishment W sobotę na turnieju, mam zamiar przetestować ów czar u DEChodzi Ci o banishment na 4 magach z siłą 8/9 w empire?
Star dragon i banner odporności na warhammera, powinny być tak samo scompowane, jak dwa steamtanki w imperiumW HE nie chodzi o to, ile choiców zabiera banner, a o to co choice nie zabiera w ogóle - wspomniany death, książka, feniks generalnie - w DE tniecie każdy mounted model ale w HE, które moga przecież wystawić dużo lepsza kawalerię w core'ach już nie? Mounted death w HE czym rózni się od tego w HE, że w DE to dwa punkty, a w HE 0?
Jeżeli będziesz miał magów w kawalerii z MR3, to nie będzie to jedna tura Swego czasu, chciałem właśnie przetesować magiczki w warlockach z banishmentem, ale po drodze wypadły mi inne sprawy do załatwienia i się draft zmieniłMowisz o magic missle, a zapominasz chyba, że trzeba mieć do nich LoSa, a na tych mapkach oznacza to jedną ture magii, na którą jest scroll.
W DE naprawdę mogli by odblokować cold one's... czy steedy dla magiczek DE mają za słabe lobby
@Qc
wymieniasz pojedyncze rzeczy "za darmo", ale nigdy nie dodajesz ich w sumę. Książka wymaga wzięcia drugiego maga (a to są punkty rzecz jasna), drugi mag to potencjalnie druga postać mounted, jeśli z buta, to w core masz łuczników, co odciska swoje piętno na reszcie rozpy, (może tego nie widać w momencie wyliczanki rzeczy za darmo, ale jak zaczniesz składać rozpy, to zrozumiesz, że nie jest tak kolorowo, jak to opisujesz). BOTWD to wybór automatyczny, więc wybierasz pomiędzy: sloty/feniks/bolce/postacie na mountach, jeden wybór wymusza pozostałe.
wymieniasz pojedyncze rzeczy "za darmo", ale nigdy nie dodajesz ich w sumę. Książka wymaga wzięcia drugiego maga (a to są punkty rzecz jasna), drugi mag to potencjalnie druga postać mounted, jeśli z buta, to w core masz łuczników, co odciska swoje piętno na reszcie rozpy, (może tego nie widać w momencie wyliczanki rzeczy za darmo, ale jak zaczniesz składać rozpy, to zrozumiesz, że nie jest tak kolorowo, jak to opisujesz). BOTWD to wybór automatyczny, więc wybierasz pomiędzy: sloty/feniks/bolce/postacie na mountach, jeden wybór wymusza pozostałe.
Puszka Pandory, o immersji w grach
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Nosił Wilk razy kilka, czyli inaczej o grach TellTale Games
http://polygamia.pl/Polygamia/1,94534,1 ... .html?bo=1
Panowie, wiecej grania, mniej pierdolenia, niech kudlaty z ekipa na spokojnie uloza finalny draft i bedzie mozna to ogrywac i komentowac, bo theoryhammer jwst tak samo slaby jak polityka pis.
W
W
Z tego co sie orientuje, kudlaty prosil o feedback. Gram DE kawalek czasu, gram przeciwko HE i DE dosc czesto, wyrazilem swoja opinie. Jezeli to jest pierdolenie to przepraszam (btw, nie wiedzialem ze tak wysoko mozna cenic theoryhammer!)Galharen pisze:Panowie, wiecej grania, mniej pierdolenia, niech kudlaty z ekipa na spokojnie uloza finalny draft i bedzie mozna to ogrywac i komentowac, bo theoryhammer jwst tak samo slaby jak polityka pis.
W
Jak ułozą finalyndraft to komentowanie nie będzie miało najmniejszego sensu - nie będzie konstruktywne
Ostatnio zmieniony 19 lut 2015, o 14:29 przez QQrydza, łącznie zmieniany 1 raz.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
+1 Ponadto powtórzę się po raz kolejny, +2 choice w przypadku Morathi tylko i wyłącznie za MOŻLIWOŚĆ, a nie faktyczne korzystanie z Death jest chyba wyrazem nadgorliwości i zakładanie z góry, że ludzie będą oszukiwać...Królik pisze:Jako turniejowy gracz zarówno HE i DE, widzę, że całościowo ograniczenia DE są bardziej restrykcyjne. Kropka.
Natomiast zamiast podkręcać cięcia HE, możnaby poluzować DE. Vide DR, bohaterowie na COKach/mantysiach/rydwanach, magiczki na koniu itp.
Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
z tego co czytalem temat na twf to na zachodzie tez to widza. Furionowi po prostu pewnie sie literka omsknelaKrólik pisze:Jako turniejowy gracz zarówno HE i DE, widzę, że całościowo ograniczenia DE są bardziej restrykcyjne. Kropka.
Natomiast zamiast podkręcać cięcia HE, możnaby poluzować DE. Vide DR, bohaterowie na COKach/mantysiach/rydwanach, magiczki na koniu itp.
Cała potęga DE wynika z posiadania szybkich bohaterów
mamy pegazy 1+ save
i konie 1+ save
wartloki
wszystko powyższe jest pocięte
ok rozumiem dlaczego i popieram
nie rozumiem natomiast dlaczego pocięte jest wszystko inne:
Lord na CO smoku
Mag 2lv na koniku/pegazie
mag 4poz na koniu/pegazie itd
Manticora
gdzie inne armie nie maja takich cięc
DE nie były niszczycielem systemu na poprzednie drafty co się zmieniło NIE WIEM.
IMO powinno wygladać top tak:
Nie będzie point-denial na masowa skale a armie jakoś będą wyglądać na tle innych
mamy pegazy 1+ save
i konie 1+ save
wartloki
wszystko powyższe jest pocięte
ok rozumiem dlaczego i popieram
nie rozumiem natomiast dlaczego pocięte jest wszystko inne:
Lord na CO smoku
Mag 2lv na koniku/pegazie
mag 4poz na koniu/pegazie itd
Manticora
gdzie inne armie nie maja takich cięc
DE nie były niszczycielem systemu na poprzednie drafty co się zmieniło NIE WIEM.
IMO powinno wygladać top tak:
Kod: Zaznacz cały
Dark Elves
May select up to 5 choices from the pool below:
● Each character using the Lore of Death – 1 choice
● Each 5(or part of 5) Doomfire Warlock models – 1 choice
● Each pegasus or dark steed mounted master/dreadlord 1 choice
● Each other characters in mounts (excluding cauldron of blood) after the second= 1 choice
● three or more repeater bolt throwers– 1 choice
● Each unit of dark riders after the second 1 choice
● Crown of Command – 1 choice
● More than 80 shots from repeater crossbows per turn (Repeater bolt throwers count as 6 shots) 2 choices
● Morathi 2-4 choices (Lore of Death =1, LD 10 and Spirit Leech in army =1 Pegasus =1)
● Malekith 2 Choices
May take any Dark Elf special characters.
poprawilem, bo miales literowki.Cała potęga DE wynika z posiadania szybkiej calej armii
Serio. to jest najszybsza armia w grze. PRzez to bardzo dobra na druzynowki. Mysle, ze dlatego takie a nie inne ciecia. Choc moze lepiej byloby sie o to tworcow na twf pytac niz tu
Ciekawe jest też cięcie stubborna - why? zreszta ciekai mnie to we wszystkch armiach, gdzie sens widze tylko w wochu z 3+ wardem z rerollem (tak, EMP gdzie bild na demisiach zostanie niedlugo przez ciecie deatha wdeptany w glebe i zostanie rozpa lohosta ;/)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Zacna literowkaShino pisze:poprawilem, bo miales literowki.Cała potęga DE wynika z posiadania szybkiej calej armii
Serio. to jest najszybsza armia w grze. PRzez to bardzo dobra na druzynowki. Mysle, ze dlatego takie a nie inne ciecia. Choc moze lepiej byloby sie o to tworcow na twf pytac niz tu
Owszem armia
Czyż nie wystarczająco moje fantazje o ograniczeniach posilkujace się twf
tnie combo drużynowe?
Ewidentnie przesadzili z DE. Magiczka na horsihorsi za 1 czojs... to juz taka zagrywka z serii "fajnie, ze masz booka, ktory promuje kawe, ale my ci na to nie pozwolimy, zyguzygu i spieprzaj dziadu". Ci bohaterowie na cokach, czy manntysiach za "Pol" choice'a, ktory tak naprawde = jeden choice, bo musisz wziac cos do pary, tak samo, blazenada. Ciecie corowych DR, ktorzy sami w sobie (i przy reszcie ciec herosow, etc) sa mocno sredniawi, i to w tak absurdalnie rygorystyczny sposob? Noz sie sam otwiera... Zwlaszcza, jak patrze na HE, WE, czy nie wiem, chociazby lizaki. Kudlaty, glownie do ciebie kieruje moje frustry... I blagam cie, nie pytaj sie mnie "czyli co, trzema pedziami nie zalecisz armii WE?", bo nie wiemm, co mam na to odpowiadac... Nie, nie zalece...
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".