Rozpiski
Moderator: JarekK
Re: Rozpiski
Chyba nie będziemy się tak licytować, no nie?
Shagoth do tej rozpy pasuje dużo bardziej niż dragon ogry. Służy głównie do niszczenia klocków piechoty, bo nie musi rzucać chalenga. poza tym samemu ma sporą szansę zabić wrogich bohaterów. Jedyna alternatywą dla niego jest tutaj warshrine, którego wartość bojowa jak i szybkość jest znikoma. ale daje buffy bohaterom , którzy i tak są dokoksowani na maksa. Jest jescze szansa na DP z championów, ale nie weim czy się to opłaca.
Shagoth do tej rozpy pasuje dużo bardziej niż dragon ogry. Służy głównie do niszczenia klocków piechoty, bo nie musi rzucać chalenga. poza tym samemu ma sporą szansę zabić wrogich bohaterów. Jedyna alternatywą dla niego jest tutaj warshrine, którego wartość bojowa jak i szybkość jest znikoma. ale daje buffy bohaterom , którzy i tak są dokoksowani na maksa. Jest jescze szansa na DP z championów, ale nie weim czy się to opłaca.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Chłopaki proszę powiedzcie którą armie mam zabrać na najbliższego lokala, nie chodzi mi o zmiany tylko jasno która i ewentualnie dlaczego. Proszę, bo to już jutro a ja nie mogę się zdecydować
1)warriorzy z blastedem magiem i bsb, dysk, 2 x skullki
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch, barded DM, lvl4 tzeentch
Sword of Might, 1+AS, 4++, MR1, ironcourse, dispel scroll
Chaos Lord of Tzeentch, disc, great weapon, shield
1+/2+AS, 3++, dragohelm, crown of command, soul feeder, breath
Exalted Hero of Tzeentch BSB, great weapon, barded DM
1+/3++
11 Chaos Warriors of Tzeentch, shields, fcg, blasted std.
2 x Chaos Chariot of Khorne
3x 5 warhounds, vanguard
4 Skullcrushers, Ensorcelled Weapons, Standard, Musician, Gleaming Pendant
3 Skullcrushers Ensorcelled Weapons, Standard, Musician
5 Hellstriders of Slaanesh, Musician
2) Opór bohaterów, 2 lordy na dysku, duze fasty na look outa dla dyskow
Chaos Lord of Tzeentch, disc, great weapon
2+AS, 3++, dragohelm, crown of command, soul feeder, breath
Chaos Lord of Tzeentch, disc, hellfire sword, charmed shield, 2+AS/4++, 3rd eye
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch, LVL4, barded DM, 3+AS/3++, MR1, dispel scroll
Exalted Hero of Tzeentch BSB, halberd, barded DM, 1+AS/4++, dragonbane gem, potion of follhardiness
2 x Chaos Chariot of Khorne
6 Warhounds Vanguard
5 Warhounds Vanguard
4 Skullcrushers, Ensorcelled Weapons; Standard; Musician, Banner of Swiftness
2 x 7 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail; Javelin; Shield; Musician
1)warriorzy z blastedem magiem i bsb, dysk, 2 x skullki
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch, barded DM, lvl4 tzeentch
Sword of Might, 1+AS, 4++, MR1, ironcourse, dispel scroll
Chaos Lord of Tzeentch, disc, great weapon, shield
1+/2+AS, 3++, dragohelm, crown of command, soul feeder, breath
Exalted Hero of Tzeentch BSB, great weapon, barded DM
1+/3++
11 Chaos Warriors of Tzeentch, shields, fcg, blasted std.
2 x Chaos Chariot of Khorne
3x 5 warhounds, vanguard
4 Skullcrushers, Ensorcelled Weapons, Standard, Musician, Gleaming Pendant
3 Skullcrushers Ensorcelled Weapons, Standard, Musician
5 Hellstriders of Slaanesh, Musician
2) Opór bohaterów, 2 lordy na dysku, duze fasty na look outa dla dyskow
Chaos Lord of Tzeentch, disc, great weapon
2+AS, 3++, dragohelm, crown of command, soul feeder, breath
Chaos Lord of Tzeentch, disc, hellfire sword, charmed shield, 2+AS/4++, 3rd eye
Chaos Sorcerer Lord of Tzeentch, LVL4, barded DM, 3+AS/3++, MR1, dispel scroll
Exalted Hero of Tzeentch BSB, halberd, barded DM, 1+AS/4++, dragonbane gem, potion of follhardiness
2 x Chaos Chariot of Khorne
6 Warhounds Vanguard
5 Warhounds Vanguard
4 Skullcrushers, Ensorcelled Weapons; Standard; Musician, Banner of Swiftness
2 x 7 Marauder Horsemen of Slaanesh
Flail; Javelin; Shield; Musician
MARK OF MARKI MARK
no a jak mam skitrac wszystkich na raz: Maga, BSB i 2 lordów przed armatami, szczególnie na początku gry?
nie mam zamiaru się denerwować że rzucę 1-2 na warda (lub 3 w przypadku hellefire, a charmeda kazdy sciaga), zawsze dodatkowe 4+ się przyda
swiruje z tymi dzialami za bardzo?
wracając do pytania, która rozpa?
nie mam zamiaru się denerwować że rzucę 1-2 na warda (lub 3 w przypadku hellefire, a charmeda kazdy sciaga), zawsze dodatkowe 4+ się przyda
swiruje z tymi dzialami za bardzo?
wracając do pytania, która rozpa?
MARK OF MARKI MARK
Zrob te fasty nomark to raz. Dyski za gorka fasty 2 z przodu z vanguardem tak ze dyski lotem dochodza na styk do oddzialu i katapultuja sie do pierwszego szeregu jeszcze 6''. A potem wyszarzowujesz
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
ale po co mam w nie wchodzic, 4+ w 3'' mi wystraczy, poza tym to fasty look out jest na deser przeciez Durin
problem jest taki ze nie mam zamiaru miec przymusu trzymania calej kadry za jedna gorka ( sa takie mapy ze w deployu masz jeden bloker), poza tym jak mi sie wrog w drugim rogu ustawi to co bede cala mape lecial?
jednak lepiej bez szczegolow Panowie, teoria jest bez sensu,
ponawiam pytanie: ktora lepsza rozpa na obecne ETC?
problem jest taki ze nie mam zamiaru miec przymusu trzymania calej kadry za jedna gorka ( sa takie mapy ze w deployu masz jeden bloker), poza tym jak mi sie wrog w drugim rogu ustawi to co bede cala mape lecial?
jednak lepiej bez szczegolow Panowie, teoria jest bez sensu,
ponawiam pytanie: ktora lepsza rozpa na obecne ETC?
MARK OF MARKI MARK
i dalej służą jako fast.
Imo przy tego typu grze właśnie te 6'' teleportu herosa mega dużo daje. No i fast wtedy zgania też krzyki/organki/banishmenty/strzałki nosave itp
Imo przy tego typu grze właśnie te 6'' teleportu herosa mega dużo daje. No i fast wtedy zgania też krzyki/organki/banishmenty/strzałki nosave itp
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Durin od Fastow bedzie w takim wypadku lookout ? Nie zdaje mi się. Dysk jest monstrous mountem a steed jest normalnym steedem. Jeśli stanąłby dyskiem kolo jurków to dostałby lookouta. To bylo gdzieś klaryfikowane ?Durin pisze:Zrob te fasty nomark to raz. Dyski za gorka fasty 2 z przodu z vanguardem tak ze dyski lotem dochodza na styk do oddzialu i katapultuja sie do pierwszego szeregu jeszcze 6''. A potem wyszarzowujesz
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Sprawdze sobie w army booku w domu ponieważ nie wydaje mi sie ...JarekK pisze:Karpiu, dyst jest cavalary tak jak fast więc jest lookout a crushery sa monstrus cavalary wiec nie ma.
dysk = war beast jak koń
infantry+ war beast = cav
swoja droga sporo osob robi wielkie oczy.
ale czy Wy mi w koncu odpowiecie czy lepiej grac naporem skulli i blasted warriorow z jednym dyskiem czy lepiej na 2 dyskach. Co lepsze przy obecnym kompie w innych armiach?
infantry+ war beast = cav
swoja droga sporo osob robi wielkie oczy.
ale czy Wy mi w koncu odpowiecie czy lepiej grac naporem skulli i blasted warriorow z jednym dyskiem czy lepiej na 2 dyskach. Co lepsze przy obecnym kompie w innych armiach?
MARK OF MARKI MARK
Nie gram na Euro takie moje postanowienie o ile będę jeszcze kontynuować karierę WFB.Jędrul pisze:dysk = war beast jak koń
infantry+ war beast = cav
swoja droga sporo osob robi wielkie oczy.
ale czy Wy mi w koncu odpowiecie czy lepiej grac naporem skulli i blasted warriorow z jednym dyskiem czy lepiej na 2 dyskach. Co lepsze przy obecnym kompie w innych armiach?
Mnie lepiej gralo sie na kilku dyskach. Skuli latwo odgiąć i sprawić ze przez cala bitwe g zrobią i beda bunkrem punktow ktory powili bedzie sie topic od strzelania.
dużo frenzy = zła rozpa
co do dysku Karpiu to przedmówcy dobrze wyjaśnili
co do dysku Karpiu to przedmówcy dobrze wyjaśnili
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Durin tak zwracam honor. Popierzyly mi sie edycje. Sprawdziłem booka i jest war beast. Wynika ze kmina z dolaczaniem do regonow marasow jest calkiem realna. Mozna wystawic wagon 15 marasow z flailami a w 1 szeregu wstawic dwa dyski i BSB na normalny steedzie i bedzie legalnie.Durin pisze:dużo frenzy = zła rozpa
co do dysku Karpiu to przedmówcy dobrze wyjaśnili
Pamietaj ze to dziala dobrze tylko jako baza wypadowa bo dysk w oddziale ma 1mv
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.