Pytania krótkobrodego - zasady

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klakson
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Re: Pytania krótkobrodego - zasady

Post autor: klakson »

Morsereg pisze: maszyna ma front i boki.
w momencie gdy przeciwnik jest w przedniej strefie nie moze sie stykac z bokiem czy tylem maszyny.
nie ma tylko bonusow za szarze na flanki/tyl.
Ale moze sie dostawic jak chce do tej strefy? Tzn np. szarzując w strefe przednia dostawic sie kantem podstawki tak zeby zrobic overruna tak jakby sie de facto do boku dostawial?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

zgadza sie
opisalem to w kolejnym poscie po tym ktory zacytowales :)
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
klakson
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: klakson »

ok ale rozumiem ze to jest w ramach 1 wheela jaki moze zrobic w szarzy? Tzn nie moze szarzuja z prawej strony dostawic sie tak zeby robic overruna w lewo?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

jest tak jak mowisz. zwykle zasaday szarzy nadal obowiazuja. nie ma tylko zasady close the door.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
^Karpiu^
Kretozord
Posty: 1614
Lokalizacja: Nowa Huta

Post autor: ^Karpiu^ »

Byloby ciekawi jakby będąc w przedniej strefie szarżowałbyś na boczna strefa maszyny by zrobić overrun w nastepna. Teoretycznie jest to mozliwe poniewaz przy szarzy mozesz zrobic weel ale nie mozesz zmienić strefy w ktorej szarżujesz bo jedziesz po najkroszej linii. Dobrze mysle jak to dziala ? Poprawcie w razie czego.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Nie jedziesz po najkrotszej. Jedziesz jak chcesz. Ale faktem jest ze masz jednego wheela i musisz wejsc w styk w strefie w ktorej byles przed szarza

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
klakson
Powergamer Rozpiskowy
Posty: 44

Post autor: klakson »

No dobra ale to wytlumaczcie mi jeszcze co to w zasadzie zmienia oprocz tego, ze nie mozesz robic overruna w tylko i wylacznie "do tylu" czyli w strefe tylna oddzialu co stoi przed maszyna i z prawa na prawo i na odwrót... ?
Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

zmienia m.in. tyle, ze mozesz zaslonic maszyne oddzialem i nie dopuscic do tego by zostala zaszarzowana.
wlasnie dlatego, ze przeciwnik musi zaatakowac strefe w ktorej sie znajdowal.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
WYRWENA
Chuck Norris
Posty: 539

Post autor: WYRWENA »

Morsereg pisze:blad.
maszyna ma front i boki.
w momencie gdy przeciwnik jest w przedniej strefie nie moze sie stykac z bokiem czy tylem maszyny.
nie ma tylko bonusow za szarze na flanki/tyl.
Gdzie masz ten zapis ? bo jedyne co znalazłem to:

ETC FAQ
Q: Does a War Machine have front, side and rear arcs? Can they charge with Random Movement?
A: No, war machines don’t have arcs for any gaming purpose. No.

Pozdro

Awatar użytkownika
Kruszyna
Mudżahedin
Posty: 264
Lokalizacja: Racibórz

Post autor: Kruszyna »

Mam pytanie czy oddział mający i tarcze i wielką broń może zadeklarować np.przy szarży lancy ,parowanie tarczami ,a potem przełączyć się na broń dwuręczną ?
Wiem ,że przy posiadaniu borni specjalnej ( np.GW ) wojownik walczy tylko nią ,przy posiadaniu 2 broni specjalnych wybiera którą walczy
Ale co z tarczą ? Nie jest ona bronią .
Czy w wypadku kiedy przeciwnik bije przede mną i zadeklaruję parowanie na moim oddziale ( o ile to możliwe ,przy posiadaniu jeszcze GW ) ,to czy potem będę mógł się przełączyć na GW ?
Krasnoludy, krzaty, Dorfy (znani też jako ważniacy ze złotem) – jedna z ras humanoidalnych, są to praktycznie niscy Żydzi zrobieni z mięśni, alkoholu, bród i zarąbistości.

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Jeśli oddział posiada broń specjalną (w tym wypadku GW), zawsze musi z niej korzystać. Tarcza nie jest bronią.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

WYRWENA pisze:
Morsereg pisze:blad.
maszyna ma front i boki.
w momencie gdy przeciwnik jest w przedniej strefie nie moze sie stykac z bokiem czy tylem maszyny.
nie ma tylko bonusow za szarze na flanki/tyl.
Gdzie masz ten zapis ? bo jedyne co znalazłem to:

ETC FAQ
Q: Does a War Machine have front, side and rear arcs? Can they charge with Random Movement?
A: No, war machines don’t have arcs for any gaming purpose. No.

Pozdro
na ETC sie gra inaczej niz u nas.
sa roznice miedzy tym co ustala LS a ludzie od ETC.
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

panterq pisze:Jeśli oddział posiada broń specjalną (w tym wypadku GW), zawsze musi z niej korzystać. Tarcza nie jest bronią.
Czy to znaczy, że jeżeli moja postać walczy w CC Great Weapon'em, ale na wyposażeniu posiada tarcze to dostaje +1 AS?

heimdall89
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 176

Post autor: heimdall89 »

King Thorgrim pisze:
panterq pisze:Jeśli oddział posiada broń specjalną (w tym wypadku GW), zawsze musi z niej korzystać. Tarcza nie jest bronią.
Czy to znaczy, że jeżeli moja postać walczy w CC Great Weapon'em, ale na wyposażeniu posiada tarcze to dostaje +1 AS?
Również mnie to ciekawi;). Oraz czy dostanę +1 AS jeśli posiadam runicznego hand weapona w CC

panterq
Masakrator
Posty: 2461
Lokalizacja: Legion

Post autor: panterq »

Jeśli masz tarcze i GW to nie dostajesz +1 do save'a w CC, jedynie przy strzelaniu, bo nie możesz korzystać z tarczy kiedy korzystasz z broni dwuręcznej.
Jeśli chodzi o broń runiczną, to jak najbardziej przysługuje wtedy +1 do armor save'a, ale nie przysługuje już parry save.
Yes they drink blood. Yes, some of them have been known to command armies of the damned. But at least they're not Elves.
- Niles Valera, Agitator

Awatar użytkownika
King Thorgrim
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 101
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: King Thorgrim »

A czy działa shieldwall jeżeli używam Great Wrapon, a posiadam tarcze?

Awatar użytkownika
Bearded Unclean 'Un
Kretozord
Posty: 1506

Post autor: Bearded Unclean 'Un »

Nie, bo nie parujesz.
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."

Obrazek

Awatar użytkownika
Szmajson
Postownik Niepospolity
Posty: 5109
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"
Kontakt:

Post autor: Szmajson »

Morsereg pisze: na ETC sie gra inaczej niz u nas.
sa roznice miedzy tym co ustala LS a ludzie od ETC.

podaj ustalenie/cytat z US.
Spokój to kłamstwo, jest tylko pasja. Dzięki pasji, osiągam siłę. Dzięki sile, osiągam potęgę. Dzięki potędze, osiągam zwycięstwo.

Obrazek

Awatar użytkownika
Morsereg
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3079

Post autor: Morsereg »

nie moge podac doslownego uscislenia poniewaz takie nie znajduje sie w pdf'ie z uscisleniami.
kiedys byla rozmowa na ten temat i po prostu tak wyszlo, m.in.:
http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php? ... ki#p933128
poczatek to 4 post na stronie
DragoMir pisze:
Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie :evil:
Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

To albo coś jest w uściśleniach albo nie. Jak nie ma to gramy tak jak jest w RB. czyli maszyny nie mają żadnych "stref".

ODPOWIEDZ