End Of Times - czyli na bieżąco co tam w świecie Warhammera
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Re: End Of Times - czyli na bieżąco co tam w świecie Warhamm
niestety najpaskudniejszy chaosyta posklejał łeb brata automata i poprowadzi hordy tzeentcha na averheim. Archaon rzekl za to pod koniec Thanquola iż spisał jego armie na straty
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
"Widziałem koniec tego świata. Morrslieb, przeklęta kula, powiększała się niemożliwie. Księżyc spadnie, oceany się zagotują, góry załamią. Niektórzy uciekną ku gwiazdom, lecz one same wkrótce opuszczą ten świat. Skrobanie za ścianami może oznaczać tylko jedno - szczury już tu są. To one obgryzają odległe końce świata. Knują bez końca, agitują bez zmęczenia. Lecz nigdy dotąd nie wyobrażały sobie, że one też są jedynie kukiełkami, ruszającymi się na sznurkach, których nigdy nie widziały. Najgorsze jest wciąż przed nami... To właśnie jest Koniec Czasów."
Tym optymistycznym akcentem zaczynamy streszczenie (na szczęście) już przedostatniej części The End Times IV:Thanquol
1. Rok 2522, początek Czarnych Lat. Skaveńska wojna z powierzchnią, znana jako Wielkie Powstanie ruszyła ze Skavenblight, niszcząc Tileę i Estalię kosztem bardzo ciężkich strat, wiele pomniejszych klanów wyrżnięto, lecz zasoby życia u Skavenów były nieskończone, lecz inwazja utknęła gdy zwycięskie klany zaczęły walczyć ze sobą. Na spotkaniu Rady 13 miano zakończyć spory, lecz skończyło się ono kłótnią, oskarżano Wielkiego Proroka Kritislika i Szarych Proroków o dbanie o własne wpływy, a nie dominację nad światem. Wtedy jak głosi legenda pojawił się cień Rogatego Szczura, pożarł Proroka i nakazał reszcie rasy pracować razem, by po zniszczeniu świata objęły władzę. Szarzy proroca tracą wszystkie wpływy polityczne i wygłosowano ich z Rady.
2. Poniżeni prorocy zebrali się w świątyni Rogatego Szczura, ryzykując przyzwanie Verminlorda, który poprowadziłby ich wobec braku Kritislika. Przyzwany demon podał im jedno z zapomnianych imion ich bóstwa oraz przypomniał o ich niedawnym planie ściągnięcia Spaczeniowego Księżyca bliżej ziemii. Zaklęcie zawodziło, gdyż blokowali je Slannowie. Szczurze demony zamiast jak zwykle odejść pozostały w tym świecie dzięki rosnącej mocy Chaosu (ingerując w politykę i manipulując skavenami, które same nie wiedziały co wprawiły w ruch) i razem z prorokami zaczęły walczyć z wolą Slannów, ściągając bliżej Morrslieba.
Równocześnie władca klanu Skryre lord Morskittar, także od dawna kombinował coś z księżycem, jednakże zamiast ściągania go bliżej i wzmacniania czarów, interesowały go zasoby spaczenia. Szalony szczur zamyślił zestrzelić księżyc i pozbierać spadające na ziemię odłamki. W tym celu wykorzystano przyniesioną przez Ikkita Szpona z Cathayu technologię rakiet i zamyślano zbudować olbrzymi pocisk. Jako najbogatszy klan Skryre jedynie mógł sobie pozwolić na setki awarii prototypów, olbrzymie koszty i śmierć dziesiątek tysięcy czeladników. Nagle okazało się, że Szarzy Prorocy już ściągają księżyc, co miało być sygnałem do rozpoczęcia Wielkiego Powstania. Wściekły na magów i niepowodzenie projektu lord Morskittar wysłał Ikkita na karną wyprawę szykowaną przeciw Krasnoludom z Karak Azul.
Tymczasem wielki rytuał Szarych Proroków został sabotowany gdy księżyc był już blisko orbity. Wieża Rogatego Szczura wybuchła, wysadzona przez Eshińskich terrorystów, zabijając większość białych skavenów, część umarła też od wysiłku rytuału. Księżyc zatrzymał się w miejscu, a ocaleli Szarzy Prorocy nie byli w stanie wznowić rytuału. Tak więc Powstanie zaczęło się, a w Skavenblight dalej spiskowano po staremu, lecz z nową intensywnością...
3. Tu tradycyjnie opisówka i lista Dramatis Personnae szczurzej rasy. Poza specjalami jak Ikkit, mamy tu np. Czarną Trzynastkę, grupę asasynów Eshin, sławnych z wyrżnięcia w jedną noc całej arystokracji stolicy Tilei czy Wielkiego Skreeductora Zingetaila, pracującego nad Projektem Spacz-księżyc. Co nowego w ET, są tu wymienione główne siły Skavenów oraz ich cele/rola. I tak Rada 13, będąca cieniem samej siebie, Rada 13stu przyzwanych Verminlordów, naprawdę kierująca teraz szczurami. Klan Skryre, bez zwierzchności Proroków teraz czołowa, najbogatsza siła Skavenów, lord Morskittar aspiruje do zajęcia Skavenblight na własność, mają sojusz z nieco tylko mniej bogatym klanem Moulder, kooperując nad wieloma projektami (stąd Stormfiendy), jednak Moulder kumają się też z Pestilensami i w razie W ich agenci mogą pozabijać wodzów Skryre. Klan Pestilens dowodzi ofensywą przeciw Lustrii, mocno wspomaganą przez Clan Eshin, Clan Mors walczy ze Skarsnikiem, a Szarzy Prorocy na czele z Kranskrittem próbują odzyskać swoje dawne wpływy. Thanquol został oddelegowany do grupy Warlocka Skribolta atakującej Nuln, lecz zamierzał zdobyć wolne miejsce w Radzie 13.
4. Krótka wstawka scenowa, Thanquol spotyka się w tunelach z agentem Eshin, któremu zapłacił z pieniędzy martwych Szarych Proroków za kilka ważnych asasynacji i zwalenie winy na Skryre. Jako że nigdy nie było jeszcze tak niewielu Szarych Proroków, Thanquol planuje zająć wolne miejsce w radzie 13. Na razie maszeruje razem z armią Skryre by podbić Nuln, nasz szczwany mastermind.
5. Wróżbiarstwo Tetto'eko blokowane jest przez zbliżony do ziemi Morrslieb, skinkowi udaje się z trudem przełamać tę barierę, lecz jego wizje powstrzymują też inne rzeczy, ma mało czasu na odkrycie tego co chcą mu przekazać Przedwieczni. W Xahutec hohorty saurusów Kroq-Gara toczą wyniszczające walki z inwazją demonów, z trudem utrzymując je w ruinach miasta, lecz pewnego dnia strumień posiłków nagle urywa się...
Na północy Lustrii lord Vashnaar i Kairos wraz z legionami chaosu sukcesywnie niszczą stare monumenty skupiające magię koło latającej piramidy Ixxx. Slannowie przebudzają się, Lord Mazdamundi ze strachem odkrywa ostatnie proroctwo Przedwiecznych i już wie, że Exodus się rozpoczął, a on skoro nie może uratować świata i Wielkiego Planu dla siebie, może spróbować zrobić to dla innych...
6. Przygotowywana na olbrzymią skalę od roku wielka inwazja na Lustrię rozpoczyna się, armie lorda Skrolka gromadzą się wraz z całym niesionym śmiercionośnym arsenałem pod kluczowymi punktami: miastami Itza, Tlaxtlan i Xlanhuapec, odprawiając rytuały z Księgi Nieszczęść i gotując zarazy klanu Pestilens tak potężne, że gotujący je mnisi gnili żywcem. Dnia gdy kometa o dwóch ogonach mignęła na niebie 13 razy a Morrslieb zbliżył się bardziej niż zwykle do ziemii inwazja zaczęła się. Zaalarmowani Slannowie zaczęli walczyć ze Skaveńskim rytuałem, ściągającym bliżej księżyc, lecz przez opróżnione zbiorniki mocy w miastach musieli używać tylko własnych sił. Powstrzymywany Morrslieb odpryskiwał odłamkami, które miały spaść jako meteory, z wysiłku wszyscy poza Mazdamundim stracili przytomność. Choć Slannowie powstrzymali większość fal energii magicznej, płynących z księżyca, Mazdamundi nie był dość silny by zatrzymać meteory, zadbał jednak o to by wszystkie uderzyły w Lustrię, jak najdalej od zamieszkanych miast, za to jak najbliżej domniemanych pozycji skavenów oraz zmniejszył w miarę możliwości atomowe grzyby ich eksplozji, które w kilka sekund wymiotły wielkie połacie dżungli. Po tym Mazdamundi także stracił przytomność.
[ jutro dodam znacznie więcej, wraz z pierwszą bitwą Pierwszej wojny o Lustrię ]
Tym optymistycznym akcentem zaczynamy streszczenie (na szczęście) już przedostatniej części The End Times IV:Thanquol
1. Rok 2522, początek Czarnych Lat. Skaveńska wojna z powierzchnią, znana jako Wielkie Powstanie ruszyła ze Skavenblight, niszcząc Tileę i Estalię kosztem bardzo ciężkich strat, wiele pomniejszych klanów wyrżnięto, lecz zasoby życia u Skavenów były nieskończone, lecz inwazja utknęła gdy zwycięskie klany zaczęły walczyć ze sobą. Na spotkaniu Rady 13 miano zakończyć spory, lecz skończyło się ono kłótnią, oskarżano Wielkiego Proroka Kritislika i Szarych Proroków o dbanie o własne wpływy, a nie dominację nad światem. Wtedy jak głosi legenda pojawił się cień Rogatego Szczura, pożarł Proroka i nakazał reszcie rasy pracować razem, by po zniszczeniu świata objęły władzę. Szarzy proroca tracą wszystkie wpływy polityczne i wygłosowano ich z Rady.
2. Poniżeni prorocy zebrali się w świątyni Rogatego Szczura, ryzykując przyzwanie Verminlorda, który poprowadziłby ich wobec braku Kritislika. Przyzwany demon podał im jedno z zapomnianych imion ich bóstwa oraz przypomniał o ich niedawnym planie ściągnięcia Spaczeniowego Księżyca bliżej ziemii. Zaklęcie zawodziło, gdyż blokowali je Slannowie. Szczurze demony zamiast jak zwykle odejść pozostały w tym świecie dzięki rosnącej mocy Chaosu (ingerując w politykę i manipulując skavenami, które same nie wiedziały co wprawiły w ruch) i razem z prorokami zaczęły walczyć z wolą Slannów, ściągając bliżej Morrslieba.
Równocześnie władca klanu Skryre lord Morskittar, także od dawna kombinował coś z księżycem, jednakże zamiast ściągania go bliżej i wzmacniania czarów, interesowały go zasoby spaczenia. Szalony szczur zamyślił zestrzelić księżyc i pozbierać spadające na ziemię odłamki. W tym celu wykorzystano przyniesioną przez Ikkita Szpona z Cathayu technologię rakiet i zamyślano zbudować olbrzymi pocisk. Jako najbogatszy klan Skryre jedynie mógł sobie pozwolić na setki awarii prototypów, olbrzymie koszty i śmierć dziesiątek tysięcy czeladników. Nagle okazało się, że Szarzy Prorocy już ściągają księżyc, co miało być sygnałem do rozpoczęcia Wielkiego Powstania. Wściekły na magów i niepowodzenie projektu lord Morskittar wysłał Ikkita na karną wyprawę szykowaną przeciw Krasnoludom z Karak Azul.
Tymczasem wielki rytuał Szarych Proroków został sabotowany gdy księżyc był już blisko orbity. Wieża Rogatego Szczura wybuchła, wysadzona przez Eshińskich terrorystów, zabijając większość białych skavenów, część umarła też od wysiłku rytuału. Księżyc zatrzymał się w miejscu, a ocaleli Szarzy Prorocy nie byli w stanie wznowić rytuału. Tak więc Powstanie zaczęło się, a w Skavenblight dalej spiskowano po staremu, lecz z nową intensywnością...
3. Tu tradycyjnie opisówka i lista Dramatis Personnae szczurzej rasy. Poza specjalami jak Ikkit, mamy tu np. Czarną Trzynastkę, grupę asasynów Eshin, sławnych z wyrżnięcia w jedną noc całej arystokracji stolicy Tilei czy Wielkiego Skreeductora Zingetaila, pracującego nad Projektem Spacz-księżyc. Co nowego w ET, są tu wymienione główne siły Skavenów oraz ich cele/rola. I tak Rada 13, będąca cieniem samej siebie, Rada 13stu przyzwanych Verminlordów, naprawdę kierująca teraz szczurami. Klan Skryre, bez zwierzchności Proroków teraz czołowa, najbogatsza siła Skavenów, lord Morskittar aspiruje do zajęcia Skavenblight na własność, mają sojusz z nieco tylko mniej bogatym klanem Moulder, kooperując nad wieloma projektami (stąd Stormfiendy), jednak Moulder kumają się też z Pestilensami i w razie W ich agenci mogą pozabijać wodzów Skryre. Klan Pestilens dowodzi ofensywą przeciw Lustrii, mocno wspomaganą przez Clan Eshin, Clan Mors walczy ze Skarsnikiem, a Szarzy Prorocy na czele z Kranskrittem próbują odzyskać swoje dawne wpływy. Thanquol został oddelegowany do grupy Warlocka Skribolta atakującej Nuln, lecz zamierzał zdobyć wolne miejsce w Radzie 13.
4. Krótka wstawka scenowa, Thanquol spotyka się w tunelach z agentem Eshin, któremu zapłacił z pieniędzy martwych Szarych Proroków za kilka ważnych asasynacji i zwalenie winy na Skryre. Jako że nigdy nie było jeszcze tak niewielu Szarych Proroków, Thanquol planuje zająć wolne miejsce w radzie 13. Na razie maszeruje razem z armią Skryre by podbić Nuln, nasz szczwany mastermind.
5. Wróżbiarstwo Tetto'eko blokowane jest przez zbliżony do ziemi Morrslieb, skinkowi udaje się z trudem przełamać tę barierę, lecz jego wizje powstrzymują też inne rzeczy, ma mało czasu na odkrycie tego co chcą mu przekazać Przedwieczni. W Xahutec hohorty saurusów Kroq-Gara toczą wyniszczające walki z inwazją demonów, z trudem utrzymując je w ruinach miasta, lecz pewnego dnia strumień posiłków nagle urywa się...
Na północy Lustrii lord Vashnaar i Kairos wraz z legionami chaosu sukcesywnie niszczą stare monumenty skupiające magię koło latającej piramidy Ixxx. Slannowie przebudzają się, Lord Mazdamundi ze strachem odkrywa ostatnie proroctwo Przedwiecznych i już wie, że Exodus się rozpoczął, a on skoro nie może uratować świata i Wielkiego Planu dla siebie, może spróbować zrobić to dla innych...
6. Przygotowywana na olbrzymią skalę od roku wielka inwazja na Lustrię rozpoczyna się, armie lorda Skrolka gromadzą się wraz z całym niesionym śmiercionośnym arsenałem pod kluczowymi punktami: miastami Itza, Tlaxtlan i Xlanhuapec, odprawiając rytuały z Księgi Nieszczęść i gotując zarazy klanu Pestilens tak potężne, że gotujący je mnisi gnili żywcem. Dnia gdy kometa o dwóch ogonach mignęła na niebie 13 razy a Morrslieb zbliżył się bardziej niż zwykle do ziemii inwazja zaczęła się. Zaalarmowani Slannowie zaczęli walczyć ze Skaveńskim rytuałem, ściągającym bliżej księżyc, lecz przez opróżnione zbiorniki mocy w miastach musieli używać tylko własnych sił. Powstrzymywany Morrslieb odpryskiwał odłamkami, które miały spaść jako meteory, z wysiłku wszyscy poza Mazdamundim stracili przytomność. Choć Slannowie powstrzymali większość fal energii magicznej, płynących z księżyca, Mazdamundi nie był dość silny by zatrzymać meteory, zadbał jednak o to by wszystkie uderzyły w Lustrię, jak najdalej od zamieszkanych miast, za to jak najbliżej domniemanych pozycji skavenów oraz zmniejszył w miarę możliwości atomowe grzyby ich eksplozji, które w kilka sekund wymiotły wielkie połacie dżungli. Po tym Mazdamundi także stracił przytomność.
[ jutro dodam znacznie więcej, wraz z pierwszą bitwą Pierwszej wojny o Lustrię ]
Ostatnio zmieniony 3 mar 2015, o 18:47 przez GrimgorIronhide, łącznie zmieniany 1 raz.
Jedyne co dobre w tym fluffie to nawiązania do Lovecrafta.GrimgorIronhide pisze:"Widziałem koniec tego świata. Morrslieb, przeklęta kula, powiększała się niemożliwie. Księżyc spadnie, oceany się zagotują, góry załamią. Niektórzy uciekną ku gwiazdom, lecz one same wkrótce opuszczą ten świat. Skrobanie za ścianami może oznaczać tylko jedno - szczury już tu są. To one obgryzają odległe końce świata. Knują bez końca, agitują bez zmęczenia. Lecz nigdy dotąd nie wyobrażały sobie, że one też są jedynie kukiełkami, ruszającymi się na sznurkach, których nigdy nie widziały. Najgorsze jest wciąż przed nami... To właśnie jest Koniec Czasów."
Tym optymistycznym akcentem zaczynamy streszczenie (na szczęście) już przedostatniej części The End Times IV:Thanquol
No cóż, liczymy na solidną dawkę heavymetalowej rozwałki.
https://www.youtube.com/watch?v=zk3P455CR0Q
Morrslieb descends
Preordery 21.02Druchii pisze:Wiadomo kiedy wychodzi archaon?
Preordery 28.02Games Workshop
Harlequin Shadowseer $26
Harlequin Death Jester $26
Black Library
The End Times: The fall of Altdorf- paperback $16
Archaon: Lord of Chaos-hardback $30
Archaon: Everchosen- paperback $14
http://eltallerdeyila.blogspot.com.es/2 ... oxima.htmlNext Week's hints
Blood for the Blood God
Skulls for the Skull Throne
Rage is its only Master
Na herlawych sporo kasy wyrwą. Zajebisty klimat. Tylko szkoda że pojazdy kiepskie.
tak spojrzalem na harlequinow i w glowie od razu pojawila mi sie jedna scena:
https://www.youtube.com/watch?v=OZa_POQ2wQA
https://www.youtube.com/watch?v=OZa_POQ2wQA
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
Info on the next white Dwarf is doing the rounds today. Here is all the hotness on the new Bloodthirster model.
via one of Gary’s birds 2-22-2015
Next White Dwarf: (cover text)
Blood for the Blood God!
Khorne’s Wrath
The New Bloodthirster Seeks to Slaughter AllFebruary 28th pre-orders
March 7th street dateKhorne Bloodthirster USA $116
1 miniature
Inside the are the rules for all three new Bloodthirsters. Some rules in common.
Each can be taken in a Daemons of Chaos, Legions of Chaos or Grand Legion of the Everchosen Army.
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
Czyli jednak tak jak myśleliśmy, mieliśmy Śmierć, Zarazę, Wojnę i Głód, a teraz nadchodzi antykrajst.
Ciekawi mnie jednakże art z 0:59. Jakiś nabuzowany mocą orkowy szaman zmiata tam Wochów, a zwykli orkowie w pojedynkę rozpizgiwują po kilkunastu maruderów. I cannot damn wait for this to happen!
Ciekawi mnie jednakże art z 0:59. Jakiś nabuzowany mocą orkowy szaman zmiata tam Wochów, a zwykli orkowie w pojedynkę rozpizgiwują po kilkunastu maruderów. I cannot damn wait for this to happen!
Grimgor kiedy kolejne streszczenia?
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
Jak dla mnie to ten szaman zamiata BoCh i zielonych. WoChu tam nie widać.GrimgorIronhide pisze:Ciekawi mnie jednakże art z 0:59. Jakiś nabuzowany mocą orkowy szaman zmiata tam Wochów, a zwykli orkowie w pojedynkę rozpizgiwują po kilkunastu maruderów. I cannot damn wait for this to happen!
- GrimgorIronhide
- Masakrator
- Posty: 2723
- Lokalizacja: "Zad Trolla" Koszalin
jeszcze tego, u góry od Thanquola jak widać nie skończyłem jakoś ciężko mi się za to zabrać chociaż połowę książki przeczytałemRobert.P pisze:Grimgor kiedy kolejne streszczenia?
@Artein
racja, ślepy jestem
kozak;)
- Tiger Brown
- Kradziej
- Posty: 953
- Lokalizacja: Syrenogród
Wyrośnięty chłopak!
"Pomaluję wasze figsy" - w przypadku niektórych to brzmiałoby jak groźba.