
Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Bo nie debatujemy nad zajebistoscia dwoch smokow?Glegut pisze:ja w ogóle mam wrażenie że ostatnia strona w tym dziale i te rozkminki podążają w niewłaściwą stronę...

A czego konkretnie nie rozumiesz? To ci wytlumacze.duzypawel pisze:Nie rozumiem tej rozpiski tzn. tej Rienca , proszę o komentarz.
Co kontruje co? Gdzie czarka gdzie Crone itp. ?

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
1. Jak się ustawić tą rozpiską na stole? Jak ustawiasz bolce?
2. Jakie zadania pegzistów.
3. Crone w warriorach ?
4. Magiczka w kuszach ? Po co jej Trickster Shard ?
5. Ostatnich kilka bitew kontra WOCH przegrałem, czy taką rozpiską widzisz szansę na WOCH?
2. Jakie zadania pegzistów.
3. Crone w warriorach ?
4. Magiczka w kuszach ? Po co jej Trickster Shard ?
5. Ostatnich kilka bitew kontra WOCH przegrałem, czy taką rozpiską widzisz szansę na WOCH?
Ta rozpiska jest totalnym batem na WoChduzypawel pisze:1. Jak się ustawić tą rozpiską na stole? Jak ustawiasz bolce?
2. Jakie zadania pegzistów.
3. Crone w warriorach ?
4. Magiczka w kuszach ? Po co jej Trickster Shard ?
5. Ostatnich kilka bitew kontra WOCH przegrałem, czy taką rozpiską widzisz szansę na WOCH?

1. Ustawiasz sie bezpiecznie, w okolicy impasa, gorki, raczej w ktoryms rogu, niz na srodku, i raczej tak, zeby miec miejsce zarowno na pojscie do przodu, jak i na bezpieczne granie z kontry. Bolce maja byc niedostepne dla przeciwnika, albo chociaz ustawione tak, zeby musial rozdzielic sily, poswiecic cos istotniejszego, skierowac tam strzelanie, magie, etc. Generalnie maja byc ustawione bezpiecznie, zebys nimi strzelal jak najdluzej.
2. Zalatywac, kontrowac smieci, ogrniaczac pole manewru przeciwnikowi, wszystko... To jest najlepszy unit w tym army booku.
3. Crone tam gdzie bedzie potrzebna. Czasem w warriorach, czasem offensywnie w kuszach i z tymi moim wozkiem medusy. Zalezy, co chcesz nia zrobic. Masz 2 unity, mozesz kombinowac.
4. Tak samo... Nie ma czegos takiego, ze bohaterowi sa przypisani do unitow. Wszystko zalezy od wystawienia przeciwnika. Trickster shard po to, ze jak ci wyleci taki cwaniaczek wochowy z 3+ wardem, to sobie przeyklejasz do na helbronki ten magiczke, bierzesz tego ziutka do czelendza i wyplacasz 8-10 jobow z sila10 i rerollem jego 3+ warda.
P.S
Jacek, helbron testuje na -3 tylko w wiczkach... Za to jak przeciwnik ma zdawac feara, bo tak mowi zasada helbronki, to zdajesz bazowo na -4, jak podrzucisz wozek z meduza. Pomijam zerowke z heavena...

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Ten combos fajnie wygląda, ale często złe, brzydkie rzeczy są w jakiś sposób odporne na feara. OTS z Crone rzeczywiście dobrze wyglądaJacek, helbron testuje na -3 tylko w wiczkach... Za to jak przeciwnik ma zdawac feara, bo tak mowi zasada helbronki, to zdajesz bazowo na -4, jak podrzucisz wozek z meduza. Pomijam zerowke z heavena...




Wózek w oddziale będzie całkiem wyporny na bsowe strzelanie, gorzej z armatami

A tak na marginesie. Czy bohaterowie wochu na dyskach są odporni na KB?
Takie kreatywne liczenie LD jest legalne?Hellbron testuje Frenzy na Ld8, a nie 7 (10-3+1). Zawsze to trochę lepiej

A jak już mówimy o wykorzystaniu wózka, to on w sumie dobrze by się kombinował jeszcze z krakenem. Kraken - wózek - heaven


- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Wiecie, nie wiem jak to tam w waszych grach z WoChem wyglądało, ale jak przeciwnik widzi RBTy na stole, to raczej chce się pofatygować do ciebie jak najszybciej, a ty mu tu dostawiasz Hellbornkę. Ci uber Herosi z 3+ Wardem mają wybór spróbować przeżyć i zabić "Staruszkę", albo dostawać duże bełty na twarz przez 6 tur, a jak tak ofensywna armia jest nagle pasywna, to zaczynasz kontrolować ją Pegazistami. Jakoś bardzo się mylę?Jarlaxle pisze:Ten combos fajnie wygląda, ale często złe, brzydkie rzeczy są w jakiś sposób odporne na feara. OTS z Crone rzeczywiście dobrze wyglądaale zauważyłem po kilku grach na niej, że trzeba się samemu do przeciwnika pofatygować, bowiem on zabardzo niechce pofatygować się do pod jej ostrza
wiem, że to nie jest nic odkrywczego
także ja bym kombinował, jak łapać przeciwnika, aby ten grzecznie czekał na śmierć
![]()

Rince pisze:Glegut pisze:ja w ogóle mam wrażenie że ostatnia strona w tym dziale i te rozkminki podążają w niewłaściwą stronę...
hehe.Rince pisze:Bo nie debatujemy nad zajebistoscia dwoch smokow?
Zwróc uwage ze jeszcze kilka tygodni lub miesiecy temu takie oddziały jak bloodshrine, medusa, hellbron czy jakies kminy z sisterkami nie były brane poważnie pod uwagę. A ten comp sprawia że nie możemy czerpać z naszych DElfów tego co najlepsze czyli szybkości i precyzyjnych cięć zadawanych na naszych warunkach - stąd pewnie takie kminy i szukanie sposobów na ominięcie comp scora.
Potestujcie te rozpy i napiszcie jak Wam się tym gra jestem ciekaw jak one działaja na stołach bo papier jak wiadomo przyjmie wszystko:)
No nie wiem, ja juz rozpy na sisterkach skladalem na ostatnim ETC. Fajna rzecz, cieszy i w ogole, tylko nie bardzo jest w stanie dojsc tam gdzie sie chce. Na stolach tee rzeczy dzialaja bardzo dobrze, tak samo, jak hydry (na wiekszosc paringow), hellbronka, czy nie wiem... Coki. Wozka z medusa jeszcze nie sprawdzalem, ale juz sie nie moge doczekac. Jak bedzie dzialac wiem, ale na pewno urodzi sie pytanie, czy nie lepsza jednak hydra za te same punkty.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Pegazy same w sobie nie są wstanie skontrować bohaterów wochu... jeden z black amuletem i ots. Realne dla nich zagrożenie, a reszta? gość z wardem na 4+ i as 1+ nie robi na nich szczególnego wrażenia, szczególnie jak w szarży ma tylko s6Wiecie, nie wiem jak to tam w waszych grach z WoChem wyglądało, ale jak przeciwnik widzi RBTy na stole, to raczej chce się pofatygować do ciebie jak najszybciej, a ty mu tu dostawiasz Hellbornkę. Ci uber Herosi z 3+ Wardem mają wybór spróbować przeżyć i zabić "Staruszkę", albo dostawać duże bełty na twarz przez 6 tur, a jak tak ofensywna armia jest nagle pasywna, to zaczynasz kontrolować ją Pegazistami. Jakoś bardzo się mylę?





To tak nie wyglada, ale bitwy z wocem naleza do tych najtrudniejszych. Pamietaj, ze przy bolcowaniu pojedynczymi nikt nie liczy statystyki. Wochowy gracz musi podjac jakies ryzyko i to on zastanawia sie na ile moze sobie pozwolic. Swiadomosc zagrozenia robi swoje. Do tego musisz dolozyc najwazniejsza kwestie, czyli krzyczenie czelendzy przez herosow przeciwnika. Jesli masz wszedzie championow, to przy odpowiednich ruchach defensywnych nie wpadnie tymi herosami w zaden korzystny combat. Zakladajac oczywiscie, ze masz w ropzie helbronke, bo o takiej chyba tutaj dysktujemy. Musialbys obejrzec jakas bitwe bardziej doswiadczony grajkow.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
No, spoko, 3++ z rerollem galek nie zabije, ale za takiego slono sie placi, a wtedy reszta nie stanowi problemu. Jednego takiego moge ominac.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Dyskowcy nie są odporni na KB - jak każda kawaleria
Co do zdawania na minus 2, w uścisleniach jest, że efekty rozpatruje się w kolejności ich nakładania, moim zdaniem +1 dostajesz już na początku tury i masz 10 (bo więcej mieć nie można) a dopeiro przy deklaracji frenzy odejmujesz 3 i masz 7. Ale tak czy siak jak Rince wskazałto praktycznie nie do zaistnienia sytuacja. Fear na -4 jest niestety sporo gorszy od bequile na tej samej wartości. Nawet przy terrorze z wózka sporo rzeczy jest po prostu ITP. Ale na woch jest to pro opcja, tylko ze identyczny efekt uzyskujesz jak masz hagę z odpowiednim krzykiem, a jest wiesza szansa, ze taki wochowiec w Ciebie wpadnie i go zbreakujesz staticiem.
Dla mnie te jej ataki to jest niby świetna sprawa, ale w unicie 16-19 ziutków to ona nie pozyje, masz naprawde za mało woundów dla niej imo. + kumaty gracz zrobi z nia to, co robił z SoS. Ale warto próbować
Ja teraz zamieniam jednego duzego gada na dwa male i licze ze pestki stana sie lepsze
Co do zdawania na minus 2, w uścisleniach jest, że efekty rozpatruje się w kolejności ich nakładania, moim zdaniem +1 dostajesz już na początku tury i masz 10 (bo więcej mieć nie można) a dopeiro przy deklaracji frenzy odejmujesz 3 i masz 7. Ale tak czy siak jak Rince wskazałto praktycznie nie do zaistnienia sytuacja. Fear na -4 jest niestety sporo gorszy od bequile na tej samej wartości. Nawet przy terrorze z wózka sporo rzeczy jest po prostu ITP. Ale na woch jest to pro opcja, tylko ze identyczny efekt uzyskujesz jak masz hagę z odpowiednim krzykiem, a jest wiesza szansa, ze taki wochowiec w Ciebie wpadnie i go zbreakujesz staticiem.
Dla mnie te jej ataki to jest niby świetna sprawa, ale w unicie 16-19 ziutków to ona nie pozyje, masz naprawde za mało woundów dla niej imo. + kumaty gracz zrobi z nia to, co robił z SoS. Ale warto próbować

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Kucyk, tez sie nad tym zastanawiam, ale to nie jest 16 woundow, tylko 36. W obecnej mecie nie ma zbyt duzo plackow, wiec chyba wystarczy.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".