Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Re: Nasze Rozpiski
wozek liczysz za 15 ?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Hejka po dość słabym występie na Kujawiaku zdecydowałem się na zmianę rozpy.
Zainspirowany propozycją Jarlaxle z lordem "łapaczem" próbuje ugrywalnić moje ulubione Exeki.
Lord lata i łapie oddziały do zmielenia przez Exeków z Helebronką.
Duże DR jeżdżą i wybijają odginaczki, ewentualnie jadą na maszyny przeciwnika.
Małe DR jako odginaczki niechcianych kombatów.
Warlocki jako drugi mag z wspomagający soulblightem lub Doombolt.
Dajcie znać jak to widzicie.
Zainspirowany propozycją Jarlaxle z lordem "łapaczem" próbuje ugrywalnić moje ulubione Exeki.
Czarka będzie siedziała w Exekach albo w Kuszach zależnie od przeciwnika.1 Dreadlord @ 294.0 Pts
General; Lance; Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Shield
Talisman of Preservation [45.0]
Crown of Command [35.0]
Dark Pegasus @ [50.0] Pts
1 Crone Hellebron, The Blood Queen of Har Ganeth @ 310.0 Pts
1 Supreme Sorceress @ 295.0 Pts
Magic Level 4; Lore of Heaven
Ring of Hotek [50.0]
Dispel Scroll [25.0]
1 Master @ 150.0 Pts
Heavy Armour; Sea Dragon Cloak; Battle Standard
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
Enchanted Shield [5.0]
CORE:602.00 Pts
10 Dark Riders @ 210.0 Pts
Spear; Rptr Crossbow; Light Armour; Shield; Standard
5 Dark Riders @ 85.0 Pts Spear; Light Armour; Shield
5 Dark Riders @ 85.0 Pts Spear; Light Armour; Shield
16 Darkshards @ 222.0 Pts Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
26 Har Ganeth Executioners @ FCG 342.0 Pts
4x Reaper Bolt Thrower @ 70.0 Pts
5 Doomfire Warlocks @ 125.0 Pts
Total Army Cost: 2398.0
Lord lata i łapie oddziały do zmielenia przez Exeków z Helebronką.
Duże DR jeżdżą i wybijają odginaczki, ewentualnie jadą na maszyny przeciwnika.
Małe DR jako odginaczki niechcianych kombatów.
Warlocki jako drugi mag z wspomagający soulblightem lub Doombolt.
Dajcie znać jak to widzicie.

Masz nadwyzke w corach. Ten unit 10 DR jest do bani. Mozesz go zmniejszyc do 5ciu i zrobic wiekszy unit warlockow. I tak masz wolny slot.

Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Lord łapacz musi mieć dragonhelma... przypadkowa kuźna i jest smutek
a metalu coraz więcej na stołach.
Osobiście wolę 10 warlocków. Mi się 5 nie sprawdzają. Zawsze giną
a 10 bardzo rzadko
także jak mogę, to wstawiam 10. W swojej rozpisce, też myslałem nad bolcami, ale nie miałem na nie punktów
Normalnie 10 DR to fajna sprawa, ale lepiej mieć 10 warlocków, niż 10 DR
Mnie nie przekonuje duża magiczka chodząca z buta, ale z drugiej strony to jest wolny slot na bolce
życie jest ciężkie, jeśli chodzi o wybory 
Lord: 905
Dreadlord on dark pegasus 300
* Dark pegasus 50
* SCD (8), HA (6), GW (6), [20]
* Dragonhelm [10]
* Talisman of prevention [45]
* Crown of commander [35]
Sumpreme sroceress 295
* Lore of darkart 4 lvl [35]
* Ring of hotek [50]
* scroll [25]
Crown Helleborn 310
-----> lords&heroes 905
Core: 607
17 witch elves 187 / opcjonalnie kusze.
* champion [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
Special: 627
4 x bolce 280
26 egzekutorów 347
* FCG [30]
* przerzut ld [5]
Rare: 260
10 doomfire warlock 260
*champion [10]
-----> army 1494
Trzecia, wersja. Magiczka siedzi w egzekutorach. Brak BSB i shades, ale za to 4 bolce
Na papierze wygląda nienajgorzej, jak ktoś chce wypróbować, to śmiało. Ja na razie nie mam czasu
a ciekaw jestem, jak się rozpiska sprawdzi.

Osobiście wolę 10 warlocków. Mi się 5 nie sprawdzają. Zawsze giną






Lord: 905
Dreadlord on dark pegasus 300
* Dark pegasus 50
* SCD (8), HA (6), GW (6), [20]
* Dragonhelm [10]
* Talisman of prevention [45]
* Crown of commander [35]
Sumpreme sroceress 295
* Lore of darkart 4 lvl [35]
* Ring of hotek [50]
* scroll [25]
Crown Helleborn 310
-----> lords&heroes 905
Core: 607
17 witch elves 187 / opcjonalnie kusze.
* champion [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
10 dark riders 210
* music [10]
* reaptercrosbow [30]
* shiled [10]
Special: 627
4 x bolce 280
26 egzekutorów 347
* FCG [30]
* przerzut ld [5]
Rare: 260
10 doomfire warlock 260
*champion [10]
-----> army 1494
Trzecia, wersja. Magiczka siedzi w egzekutorach. Brak BSB i shades, ale za to 4 bolce


Nawet nie wiesz jakbym chciał ci powiedzieć ze masz rację i ich wywalić.Rince pisze:Masz nadwyzke w corach. Ten unit 10 DR jest do bani. Mozesz go zmniejszyc do 5ciu i zrobic wiekszy unit warlockow. I tak masz wolny slot.
Niestety trzeba mieć 600 ptk w core. W pełni zgadzam sie co do ich użyteczności na stole

Z chęcia posłucham jak lepiej zorganizować core bo nie mam na to innego pomysłu.
Jarlaxle:
Dzięki za zwrócenie uwagi na Dragon Helm. Coś pokombinuje, w ostateczności spadnie jeden Exek.
Też wole 10 warlocków i czarkę na koniu. Niestety w tej rozpie się to nie mieści a wycieczka bez BSB to zły pomysł.
Jedyna opcja to zrzucenie jednego bolca, zamieszanie w CORE żeby mieć 2xDR i wycieczka na 8 szt. warlocków (chyba więcej nie wejdzie).
Wtedy mamy czarke na koniu z MR2 w 8 warlockach.

Ja dałem egzekutorm przerzut ld taki "mini bsb"Też wole 10 warlocków i czarkę na koniu. Niestety w tej rozpie się to nie mieści a wycieczka bez BSB to zły pomysł.



Poza tym, w tej rozpisce niezbędne w corach są wiczki. Dlaczego? A no dlatego, że jak trafi się armia elficka z asfem, to wiczki będą dawać hard covera egzekutorom i mogą przyjmować od przodu szarże jednostek np. wildów. A egzeki nie boją się walczyć z tym co może w nich wpaść z overruna. Nawet bym się zastanawiał, czy tym wiczkom nie dać AP kosztem 2 DR i 2 wiczek. Wtedy mogą z kawalerią walczyć.
Jedna kwestia nad którą myślę, to ots dla dużej magiczki

Na to pytanie masz odpowiedź w moich rozpiskachZ chęcia posłucham jak lepiej zorganizować core bo nie mam na to innego pomysłu.

Powiem ci ze wychodzenie z domu z dwoma odzialami z frenzy bez odginaczek i BSB nie jest dobrym pomyslem. Stosowanie 10 DR do tego celu to slaba opcja.
Biorac pod uwagę twoja sugestię z wiedźmami, myślę ze dobrym buildem dla core bedzie.
2x 5 DR z tarczami 170 ptk.
16x kuszole z płonącą szmatą I muzykiem 222 ptk.
19 wiedźm bez muzyka 209 ptk albo 18 z muzykiem 208 ptk.
W sumie 601 lub 600 ptk.
Biorac pod uwagę twoja sugestię z wiedźmami, myślę ze dobrym buildem dla core bedzie.
2x 5 DR z tarczami 170 ptk.
16x kuszole z płonącą szmatą I muzykiem 222 ptk.
19 wiedźm bez muzyka 209 ptk albo 18 z muzykiem 208 ptk.
W sumie 601 lub 600 ptk.

18 z muzykiem, da sie pograc ale imo wicze to zabawka z innej mety
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Ja gram czymś takim:cluzoe pisze:Z chęcia posłucham jak lepiej zorganizować core bo nie mam na to innego pomysłu.
Witch Elves (15#, 195 pts)
14 Witch Elves, 174 pts = 14 * 11 (base cost 11) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Hag, 21 pts
Darkshards (10#, 150 pts)
10 Darkshards, 140 pts = 10 * 13 (base cost 12 + Shield 1) + Standard Bearer Std 10
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Dark Riders (6#, 130 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Dark Riders (6#, 130 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Dwie 6 DR z championem, bo imho to najlepsze zestawienie dla DR. Glółwne zadanie to odginanie i przytrzymanie wszelkiego rodzaju bohaterów. Dwie 6 są w stanie przytrzymać WoCh'owego Lorda przez 2-3 tury co daje wystarczający margines czasu by wygrać grę pozostałą częścią armii




10 Darkshards bo nie ma sensu inwestować w unit trafiający w najlepszym wypadku na 6... który w dodatku ma za zadanie wbijanie jednej rany na turę by zdejmować regene tak, aby reszta pestek mogła wybijać unit przeciwnika.
15 witchek z FCG, bo tak...



Tak wyglądają moje cory. Mi się sprawdzają.

Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
Każdy ma własne doświadczenie z core'ami
nie w każdej rozpisce BSB jest niezbędny. Wiadomo, że lepiej go mieć niż nie, ale czasami najzwyczajniej w świecie nie ma punktów. W tej opcji rozpiski BSB się nie mieści... w sumie wolę bolce, czy 10 warlocków od niego. Dalej, jeżeli Crone jest generałem, to będące w pobliżu wiczki zdają ld na 10 i nie jest to na tyle istotny oddział, aby nawet potencjalnie oblane freenzy psuło grę. Uważam, że 2x10 DR, 10 warlocków, 4 bolce i magia nieba są razem wystarczające do skasowania odginaczek. Niemniej, wszystkie teorie i tak ostatecznie trzeba sprawdzić na stole 


Jarlaxle pisze:nie w każdej rozpisce BSB jest niezbędny

"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
6xDR z championem to niegłupi pomysł.
Przemyślę.
Niestety matematyka jest trochę przeciwko oddziałowi liczącemu 10 szt. kuszoli.
Zakładając, że trafiamy na 6+ to potrzebujemy 18 strzałek (9 kuszoli), żeby móc liczyć na statystykę zranienia T4 (trolle) lub Ogry z wrzuconą regenką i ASv 5+ potrzebują 21 jak dobrze liczę
.
Żeby zadać ranę Crypt Horrorowi z T5 potrzepujemy 36 strzałek, Chimera z uwagi na ASv potrzebuje jeszcze więcej.
Jeżeli chcemy być w miarę pewni tego strzelania, minimum to 18 kuszoli
(w moje rozpie mam 16, liczę na farta:))
Oczywiście układ sił może nieco zmienić Harmonic Corvengence z przerzutem pałek z Haven'a wymuszając na przeciwniku dispel tego czaru.
Podsumowując. Według mnie 10 kuszoli nadaje się tylko na trolle.
Niestety armii OnG jest coraz mniej na masterach a WoCH trolli na mastery nie bierze
Przemyślę.
Rozumiem, że liczysz na fart albo olewasz czy trafisz czy nie.Talladil pisze: 10 Darkshards bo nie ma sensu inwestować w unit trafiający w najlepszym wypadku na 6... który w dodatku ma za zadanie wbijanie jednej rany na turę by zdejmować regene tak, aby reszta pestek mogła wybijać unit przeciwnika.
Niestety matematyka jest trochę przeciwko oddziałowi liczącemu 10 szt. kuszoli.
Zakładając, że trafiamy na 6+ to potrzebujemy 18 strzałek (9 kuszoli), żeby móc liczyć na statystykę zranienia T4 (trolle) lub Ogry z wrzuconą regenką i ASv 5+ potrzebują 21 jak dobrze liczę

Żeby zadać ranę Crypt Horrorowi z T5 potrzepujemy 36 strzałek, Chimera z uwagi na ASv potrzebuje jeszcze więcej.
Jeżeli chcemy być w miarę pewni tego strzelania, minimum to 18 kuszoli

(w moje rozpie mam 16, liczę na farta:))
Oczywiście układ sił może nieco zmienić Harmonic Corvengence z przerzutem pałek z Haven'a wymuszając na przeciwniku dispel tego czaru.
Podsumowując. Według mnie 10 kuszoli nadaje się tylko na trolle.
Niestety armii OnG jest coraz mniej na masterach a WoCH trolli na mastery nie bierze


@cluzoe
Dlatego Shadow i 2x Soulblight w rozpie
i ze względu na to co napisałeś tylko 10, bo po prostu szkoda punktów... Poza tym, w miarę sensowne strzelanie i tak dają nam tylko bolce... Kusze nawet w ilości 80 na ture coś tam ustrzelą, ale dupy nie urywaają...
Dlatego Shadow i 2x Soulblight w rozpie


Dread Elves 2.0 - W/R/P - 18/10/15
flaming to flaming, rzucisz 6 jestes w domu. Zawsze soie taka 10tka mozesz zabic bolec na farcie (lepiej 20tka
)
tylko na VC sie to przydaje, OnG ostatnio mało i nie na tych stołach co powinny!, flaming troche bezuzyteczny, ale dalej mam go na bsb bo mamy w mecie na lokalach kilka VC

tylko na VC sie to przydaje, OnG ostatnio mało i nie na tych stołach co powinny!, flaming troche bezuzyteczny, ale dalej mam go na bsb bo mamy w mecie na lokalach kilka VC
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Poznańskie ograniczenia
xyz stron było poświęconych rozpiskom na ETC, a wyciągnie ktoś sensowną rozpiskę na te ograniczenia i małe punkty?
xyz stron było poświęconych rozpiskom na ETC, a wyciągnie ktoś sensowną rozpiskę na te ograniczenia i małe punkty?

Wchodzą dwa pegazy, magica drugiego poziomu z jakimiś pociskami.
w core 2x raidersi z kuszami i repetami
do tego wiedźmy
klocek shadów z dwurakami dla maguski z champem
repeta
ilości zależnie od tego na czym chcesz się skupić;D
druga opcja to monster truck hydra, kharybda, 2 pegazy, magica, core
Myślę że nie jest tak źle w cale.
w core 2x raidersi z kuszami i repetami
do tego wiedźmy
klocek shadów z dwurakami dla maguski z champem
repeta
ilości zależnie od tego na czym chcesz się skupić;D
druga opcja to monster truck hydra, kharybda, 2 pegazy, magica, core
Myślę że nie jest tak źle w cale.