Rozpiski :)
Moderator: Shino
Re: Rozpiski :)
No właśnie, tamta wcześniejsza rozpiska była mocno wybrakowana, bo jak policzyłem koszt to było w niej zaledwie 2172 pkt.
A wiesz że i tak możesz max 3 power dice'y dogenerować z jakichkolwiek źródeł? Forbidden Rod nie ma racji bytu na euro, zwłaszcza z casketem.. Co tam, nawet w innych armiach bez casketu wychodzi bezsensownie.
A wiesz że i tak możesz max 3 power dice'y dogenerować z jakichkolwiek źródeł? Forbidden Rod nie ma racji bytu na euro, zwłaszcza z casketem.. Co tam, nawet w innych armiach bez casketu wychodzi bezsensownie.
Okoń słuszna uwaga. Małe zmiany:
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 High Queen Khalida Neferher @ 365.0 Pts
36 Skeleton Archers @ 226.0 Pts
Musician
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
1 Liche High Priest @ 310.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
27 Tomb Guard @ 394.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2699.0
Zmiany praktycznie kosmetyczne. Zamiast Forbidden Rod wszedł Book of Ashur kosztem 1 gwardzisty i 1 łucznika. Myślę, że +1 do czarów i dispela przyda się tym bardziej na death. Marzy mi się wcisnąć skorpiona do rozwalania maszyn na tyłach wroga ale kosztem czego? :/
Unnamed2700 Pts - Tomb Kings Army
1 High Queen Khalida Neferher @ 365.0 Pts
36 Skeleton Archers @ 226.0 Pts
Musician
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
3 Skeleton Chariots @ 165.0 Pts
1 Liche High Priest @ 310.0 Pts
General; Lore of Death; Magic Level 4
Book of Ashur [70.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Liche High Priest @ 210.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
27 Tomb Guard @ 394.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2699.0
Zmiany praktycznie kosmetyczne. Zamiast Forbidden Rod wszedł Book of Ashur kosztem 1 gwardzisty i 1 łucznika. Myślę, że +1 do czarów i dispela przyda się tym bardziej na death. Marzy mi się wcisnąć skorpiona do rozwalania maszyn na tyłach wroga ale kosztem czego? :/
Ja na następny turniej z zasadami Euro Draft wystawiam takie coś:
Lords
Grand Hierophant Khatep - 330
Generalm Hierophant
Liche High Priest - 255
Lvl4, Lodestone (MR3), Lore of Light
Heroes
Liche Priest - 95
Lvl1, Dispell Scroll, Lore of Light
Core
18x Archers - 118
Musician
18x Archers - 118
Musician
4x Skeleton Chariots - 230
Musician
4x Skeleton Chariots - 230
Musician
Special
Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar
Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar
25x Tomb Guard - 370
FCG, Halberds, Banner of Swiftness
Rare
Screaming Skull Catapult - 90
Screaming Skull Catapult - 90
Hierotitan - 175
Casket of Souls - 135
Co o tym myślicie?
Lords
Grand Hierophant Khatep - 330
Generalm Hierophant
Liche High Priest - 255
Lvl4, Lodestone (MR3), Lore of Light
Heroes
Liche Priest - 95
Lvl1, Dispell Scroll, Lore of Light
Core
18x Archers - 118
Musician
18x Archers - 118
Musician
4x Skeleton Chariots - 230
Musician
4x Skeleton Chariots - 230
Musician
Special
Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar
Khemrian Warsphinx - 230
Fiery Roar
25x Tomb Guard - 370
FCG, Halberds, Banner of Swiftness
Rare
Screaming Skull Catapult - 90
Screaming Skull Catapult - 90
Hierotitan - 175
Casket of Souls - 135
Co o tym myślicie?
Ostatnio zmieniony 6 mar 2015, o 12:20 przez Drake, łącznie zmieniany 2 razy.
Ogólnie rozpa mi się podoba ale czy brak katapult to dobra decyzja? Zmieniłbym następujące rzeczy. Wywaliłem baner z tomb guard, jednego licza małego i już masz katape:) gwardia i tak będzie wstawać od czarów z twojego hierofanta.
Nie wiem czy jest sens pchać tyle pkt. w strzelanie przy tych mapkach...
@Drake ja osobiscie postarał bym sie wykombinowac zamiast Hierotytana 2 katapke i dopakowac TG tym kosztem i zastanowil bym sie nad sensem wystawiania takie ilosci magi osobiscie to jest kwestia sporna bo magia super ale jak pokulasz nieduzo power dice w np decydujacej fazie to bedzie no po prostu dupa a strzelanie imo zawsze na probsie jako ze nie ma ograniczen ja chcialem probowac rozpiske na samym strzelaniu w TK kiedys, marzylo mi sie takie 250-300 strzalow co ture (no liczac oczywiscie x2 strzelanie) bo tak dzialalo by to na zasadzie ze mial bym w PYTE archerow dorzucil bym stalkerow na pancerniejsze cudaki typu czolg demisie i 80% wochu obraz brety, wrzucil bym do tego ushabti z great bowami w liczbie 7 (2 klocki) troche odginaczko smiecia (10 spearow) katapki 2 kaszkiet do boundspeli albo nawet i 2 kaszkiety tylko do tego zeby miec boundspele i HAJDA z 5 kosci cisniemy x2 strzelanie co ture bo obstawiam ze uda nam sie wygenerowac z 5-6 a potem tylko boundspele z kaszkietow i poprosic o 3 wiadra kostek do strzelania a jezeli cos dojdzie to modlic sie o remis
Ja na moim kutrze, sam sobie sterem, wędkarzem i rybą !
Drake nakręciłeś mnie na modyfikację Twojej rozpy. Oto moja kolejna propozycja
Tomb Kings Army
1 Grand Hierophant Khatep @ 330.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Necrotect @ 75.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Opal Amulet [15.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 220.0 Pts
Envenomed Sting
23 Tomb Guard @ 342.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
21 Skeleton Archers @ 126.0 Pts
20 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2697.0
Co o tym sądzicie?
Tomb Kings Army
1 Grand Hierophant Khatep @ 330.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
1 Liche High Priest @ 280.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
Talisman of Preservation [45.0]
1 Necrotect @ 75.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Opal Amulet [15.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 210.0 Pts
1 Khemrian Warsphinx @ 220.0 Pts
Envenomed Sting
23 Tomb Guard @ 342.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
21 Skeleton Archers @ 126.0 Pts
20 Skeleton Archers @ 120.0 Pts
Models in Army: 82
Total Army Cost: 2697.0
Co o tym sądzicie?
Rozsądny oddział TG to imo minimum 30, chociaż ja i tak wolę większy...
O panie, jakbym miał punkty to bym trzasnął 30stkę TG. Ale ich nie mam Ja wychodzę z założenia że TG są wspomagane przez Sfinksy oraz Charioty.
@Beszcza
Topisz punkty w Tomb Prince'u który moim zdaniem jest tam niepotrzebny. Jeśli chcesz się bawić w podbijanie WS dla TG to IMHO:
1) Zwiększ liczbę TG do 30+
2) Daj Tomb Kinga a nie Tomb Prince'a.
Wywaliłbym też Necrotecta. Rozumiem zamysł - 12" bubble regeneracji dla Sfinksów - ale nadal jest to duże przepłacenie. Archerzy bez muzyka? Oj ryzykowne....
No i wolę MR3 dla całego oddziału TG niż 4+ warda dla dużego licza.
@Beszcza
Topisz punkty w Tomb Prince'u który moim zdaniem jest tam niepotrzebny. Jeśli chcesz się bawić w podbijanie WS dla TG to IMHO:
1) Zwiększ liczbę TG do 30+
2) Daj Tomb Kinga a nie Tomb Prince'a.
Wywaliłbym też Necrotecta. Rozumiem zamysł - 12" bubble regeneracji dla Sfinksów - ale nadal jest to duże przepłacenie. Archerzy bez muzyka? Oj ryzykowne....
No i wolę MR3 dla całego oddziału TG niż 4+ warda dla dużego licza.
- Kacpi 1998
- Masakrator
- Posty: 2195
nie rozumiesz zamysłu, Nekrotect daje nienawiść oddziałowi
Drake tomb prince daje rade i jest dużo tańsze. Nekrotek oprócz regeneracji da mi dodatkowo nienawiść więc jest ok. Myślę że rozpa jest dość uniwersalna i ma potencjał
Po dłuższym zastanowieniu wydaję mi się, że zrezygnuję z imiennych bohaterów. Zjadają dość sporą porcję punktów. Nowa koncepcja, na bazie starej
2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Necrotect @ 105.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
30 Skeleton Archers @ 190.0 Pts
Normal Bow; Musician
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
24 Tomb Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2699.0
A więc po kolei. Zupełnie na przodzie dwa składy rydwanów i próba wbicia jak największej ilości impaktów. Licz z lightem leci do gwardii tak samo jak necrotek i prince i brną zaraz za rydwanami. Po prawicy i lewicy gwardii warsphinxy. Gdzieś z boku spory oddział łuczników wraz z liczem z Nehekharą. Na tyłach katapy i trumna. Łucznicy na koniach korzystać z zdolności scout. Skorpion próbuję wyjść w drugiej turze i zaczyna się zabawiać z maszynami wroga. Co wy na to?
2700 Pts - Tomb Kings Army
1 Liche High Priest @ 245.0 Pts
Hierophant; Lore of Nehekhara; Magic Level 4
Power Stone [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Liche High Priest @ 235.0 Pts
Lore of Light; Magic Level 4
Dispel Scroll [25.0]
1 Tomb Prince @ 154.0 Pts
General; Great Weapon
Armour of Destiny [50.0]
1 Necrotect @ 105.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour
Talisman of Preservation [45.0]
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
4 Skeleton Chariots @ 220.0 Pts
30 Skeleton Archers @ 190.0 Pts
Normal Bow; Musician
5 Skeleton Horse Archers @ 70.0 Pts
Normal Bow
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
1 Khemrian Warsphinx @ 230.0 Pts
Fiery Roar
24 Tomb Guard @ 400.0 Pts
Halberd; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Razor Standard [45.0]
1 Tomb Captain @ [10.0] Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Screaming Skull Catapult @ 90.0 Pts
1 Casket of Souls @ 135.0 Pts
Light of Death
1 Tomb Scorpion @ 85.0 Pts
Models in Army: 77
Total Army Cost: 2699.0
A więc po kolei. Zupełnie na przodzie dwa składy rydwanów i próba wbicia jak największej ilości impaktów. Licz z lightem leci do gwardii tak samo jak necrotek i prince i brną zaraz za rydwanami. Po prawicy i lewicy gwardii warsphinxy. Gdzieś z boku spory oddział łuczników wraz z liczem z Nehekharą. Na tyłach katapy i trumna. Łucznicy na koniach korzystać z zdolności scout. Skorpion próbuję wyjść w drugiej turze i zaczyna się zabawiać z maszynami wroga. Co wy na to?
A ja na to: wywalasz masę punktów na Tomb Prince'a które mógłbyś spożytkować chociażby na więcej Tomb Guardów a nawet na dodatkowego Tomb Scorpiona.
Jak już się tak bardzo na niego uparłeś to spróbuj go wystawić z Flailem i Shieldem zamiast Great Weapona. Chyba lepiej zabić te kilka krasnali więcej zanim nam oddadzą z młotów/toporów, prawda?
Jak już się tak bardzo na niego uparłeś to spróbuj go wystawić z Flailem i Shieldem zamiast Great Weapona. Chyba lepiej zabić te kilka krasnali więcej zanim nam oddadzą z młotów/toporów, prawda?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6355
Próbowałem tak grać i szału to nie robi. Tomb Guardzi kosztują 13 pkt i w porównaniu z elitarną piechotą innych armii są niezmiernie słabowici. Jeśli liczysz na to,że dopchasz ich do walki na swoich zasadach, to muszę cię rozczarować. Tak się nie stanie. Oni mogliby zrobić cokolwiek wyłącznie mocno boostowani magią. Birona dałaby radę, ale nie widzę Scrolls of Mighty Incantations na Liczu z Lightem, a to jest kluczowe do przepchnięcia tego jednego, turboważnego czaru. Tomb Prince jest niby ok, ale blokuje dawanie Gwardii WS:10 z czaru. No i sam w sobie jest średnio przeżywalny i zbyt wiele nie robi.
Prince daje swoje ws a to już dużo! Ma bardzo niską inicjatywę więc moim zdaniem nie warto ryzykować i dawać mu co innego niż great weapon.Drake pisze:A ja na to: wywalasz masę punktów na Tomb Prince'a które mógłbyś spożytkować chociażby na więcej Tomb Guardów a nawet na dodatkowego Tomb Scorpiona.
Jak już się tak bardzo na niego uparłeś to spróbuj go wystawić z Flailem i Shieldem zamiast Great Weapona. Chyba lepiej zabić te kilka krasnali więcej zanim nam oddadzą z młotów/toporów, prawda?
Niby tak ale jak czar nie wyjdzie to zawsze jest ws 5 Gwardie zawszę można przyspieszyć zerówką z Nekherkary.Naviedzony pisze:Tomb Prince jest niby ok, ale blokuje dawanie Gwardii WS:10 z czaru. No i sam w sobie jest średnio przeżywalny i zbyt wiele nie robi.