
7 ed. - nowe HE
Moderatorzy: Albo_Albo, Asassello
Ściągnijcie se erracie HE do 6ed pisało tak samo jeśli chodzi o opis DA a wszystko zostało wyjaśnione co ich rani a co nie
" Sito- proste urządzenie do oddzielania od siebie obiektów o małych i większych wymiarach lub do oddzielania obiektów stałych od płynów, wreszcie do oddzielania zawiesin od płynów. "
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
http://pl.youtube.com/watch?v=xJqsFwIP0 ... re=related
Dokładnie stare uściślenie tracą ważność z dniem wyjścia nowego booka (powinni już to uwzględnić , czyżby to była kolejna wpadka GW ?)
A więc tak jak napisał thurion będzie masakra............

A więc tak jak napisał thurion będzie masakra............


a nie lepiej wrzucić do rozpuszczalnika i później szczoteczką?
o ja pierdole, jaka chińszczyznaIce-T pisze:guys ale AB jest nadżędny co do rule booka jesli jest napisany dowolny to dowolny czy gdzies jest napisane w AB moze wziąć scrol ale nei moze go uzyć (nie...) to czemu mag nei mógłby brać zbroi moze bo moze wziać dowlny przedmiot i nei ma konsekwencji z tego inaczej by było gdyby miał zwykła zbroję ale on ma magiczną
moim zdaniem moze zarówno scrole jak i zbroje (choć z tą zbroją to juz większe przegięcie)

- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Heh ale Thurion ma rację, zbroja takie odpornośc i dla smoka zarówno Almour of Caledor ma DA wmontowany więc taki smok będzie ciekawy, na opcje z ochrona na kule armatnie i katapulty bym nie liczyl, ale odpornosc dla smoka ejst bardzo fajna bo elimuje duzo rzeczy niebezpiecznych dla takiego lorda
No dobra ale odpowiedzcie mi na pytanie co zrobic jak ktos wezmie na Commanderze sobie scrolla? Czy jest mozliwosc zanegowania tego?
Pytajac sie o to raczej nie wystawiamy sie na posmiewisko bo to co nie jest sprecyzowane moze byc roznie pojmowane, a akurat to napewno nie jest jasno napisane. Prosze wiec o nie komentowanie tego typu, a odpowiedz poparta argumentem bo narazie to nikt nie udowodnil zlej interpretacji.skończcie juz te gadki o zbroi na magu czy tez skrolach na Noblu - i tak nic nie wskuracie a wystawicie sie tylko na posmiewisko
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
ze scrollami to moze sobie Prince jezdzic ...kwiatek pisze:No dobra ale odpowiedzcie mi na pytanie co zrobic jak ktos wezmie na Commanderze sobie scrolla? Czy jest mozliwosc zanegowania tego?
Pytajac sie o to raczej nie wystawiamy sie na posmiewisko bo to co nie jest sprecyzowane moze byc roznie pojmowane, a akurat to napewno nie jest jasno napisane. Prosze wiec o nie komentowanie tego typu, a odpowiedz poparta argumentem bo narazie to nikt nie udowodnil zlej interpretacji.skończcie juz te gadki o zbroi na magu czy tez skrolach na Noblu - i tak nic nie wskuracie a wystawicie sie tylko na posmiewisko
... ale jak wykupi Radian Gem of Heoth
Ta albo noblowi mozna dac scrole... Ale co z tego jak ich nie uzyje...? 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Ja nie jestem z tych ktorzy musza miec napisane czarno na bialym ze to mozna a tego nie... Czasem trzeba pomyslec logicznie... 

Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/
Błagam... skończcie ten spam o jakichś wyjętych z d**y scrollach na commanderze. To nie jest interpretacja, tylko zapis w rulebooku. Polecam lekturę. Bardzo ciekawa... czasami nawet przydatna...kwiatek pisze:Czyli interpretujecie to tak dać można ale nic sie z tym nie zrobi bo to jest arcan a tego typu przedmioty może używac tylko mag?
ten temat schodzi na psy...polski rulebook str 121 pisze: Arkana
(bla bla) Arkanów używać mogą jedynie czarodzieje. (...)
a mam jescze pytanie co do caradryna
popatrzcie dokładnie do jego zasad, nigdzie nie jest napisane ze ma halabardę pisze tylko o jakimś ostrzu(nie chce mi sie sprawdzać jak sie nazywa). W opisie jego broni nigdzie nie jest zaznaczone ze to halabarda wiec ma tylko S4 więc nie dostaje bonusa S5 to troche głupie ale skoro nigdzie nie jest to uwzględznione, ze to halabarda to jeśli przeciwnik będzie się o to sprzeczał to ma racje. Niby oczywiste że dzierzy taka broń ale... rules to rules
wiec przez to jest trochę plewny
popatrzcie dokładnie do jego zasad, nigdzie nie jest napisane ze ma halabardę pisze tylko o jakimś ostrzu(nie chce mi sie sprawdzać jak sie nazywa). W opisie jego broni nigdzie nie jest zaznaczone ze to halabarda wiec ma tylko S4 więc nie dostaje bonusa S5 to troche głupie ale skoro nigdzie nie jest to uwzględznione, ze to halabarda to jeśli przeciwnik będzie się o to sprzeczał to ma racje. Niby oczywiste że dzierzy taka broń ale... rules to rules
wiec przez to jest trochę plewny
o tym że Caradryan nie ma halabardy pisałem ładnych pare dni temu... 
Czy jest plik do HE do Army Buildera 2? Jeśli tak to dajcie linka bo ja nie moge znaleść. A jeśli jest do AB 3 to czy macie cracka do tej wersji? Też o linka prosze.

Czy jest plik do HE do Army Buildera 2? Jeśli tak to dajcie linka bo ja nie moge znaleść. A jeśli jest do AB 3 to czy macie cracka do tej wersji? Też o linka prosze.
The most important rule!
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
Remember, having fun and keeping to the spirit of the game is more important than winning at any cost.
Lizardmen, Bretonnia, High Elves
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
oh geez , poczekajcie na errate czy Q&A, i się założe że w takim uściśleniu oficjalnym będzie
- że Caradryan ma halabardę
- DA nie działa na katapulty czy działa z runą ognia
- koszt Sun Dragon-a dla Dragon Mage'a
- że Caradryan ma halabardę
- DA nie działa na katapulty czy działa z runą ognia
- koszt Sun Dragon-a dla Dragon Mage'a