Nasze Rozpiski
Moderator: Yudokuno
Re: Nasze Rozpiski
No to wiem, ale Rinsik tylko o magii wspomniał Akurat w tych rzeczach co piszesz pegaz i warlocki maja podobne zastosowania. Z tym że im mniejszy save tym lepiej warlocki wypadają w CC no i to zawsze 5 ran a nie 3
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
A co wy na takie coś.
Dreadlord (1#, 252 pts)
1 Dreadlord, 157 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Giant Blade, 60 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Sorceress (1#, 105 pts)
1 Sorceress, 80 pts
1 Dispel Scroll, 25 pts
Morathi (2#, 375 pts)
1 Morathi, 375 pts
Master (1#, 155 pts)
1 Master, 105 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Heavy Armour 4 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Obsidian Lodestone, 45 pts
Corsairs (28#, 352 pts)
27 Black Ark Corsairs, 317 pts = 27 * 11 (base cost 9 + Repeater Handbow 2) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Reaver, 25 pts = (base cost 19 + Brace of Repeater Handbows 4 + Repeater Handbow 2)
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Dark Riders (7#, 129 pts)
6 Dark Riders, 102 pts = 6 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
1 Herald, 27 pts = (base cost 26 + Shield 1)
Dark Riders (6#, 130 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Har Ganeth Executioners (30#, 405 pts)
29 Har Ganeth Executioners, 368 pts = 29 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Draich Master, 22 pts
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
Shades (20#, 370 pts)
20 Shades, 370 pts = 20 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2) + Standard Bearer Std 10
Dreadlord (1#, 252 pts)
1 Dreadlord, 157 pts = (base cost 140 + Heavy Armour 6 + Sea Dragon Cloak 8 + Shield 3)
1 Giant Blade, 60 pts
1 Dragonhelm, 10 pts
1 Dawnstone, 25 pts
Sorceress (1#, 105 pts)
1 Sorceress, 80 pts
1 Dispel Scroll, 25 pts
Morathi (2#, 375 pts)
1 Morathi, 375 pts
Master (1#, 155 pts)
1 Master, 105 pts = (base cost 70 + Battle Standard Bearer 25 + Heavy Armour 4 + Sea Dragon Cloak 6)
1 Charmed Shield, 5 pts
1 Obsidian Lodestone, 45 pts
Corsairs (28#, 352 pts)
27 Black Ark Corsairs, 317 pts = 27 * 11 (base cost 9 + Repeater Handbow 2) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Reaver, 25 pts = (base cost 19 + Brace of Repeater Handbows 4 + Repeater Handbow 2)
1 Banner of Eternal Flame, 10 pts
Dark Riders (7#, 129 pts)
6 Dark Riders, 102 pts = 6 * 17 (base cost 16 + Shield 1)
1 Herald, 27 pts = (base cost 26 + Shield 1)
Dark Riders (6#, 130 pts)
5 Dark Riders, 100 pts = 5 * 20 (base cost 16 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
1 Herald, 30 pts = (base cost 26 + Repeater Crossbow 3 + Shield 1)
Har Ganeth Executioners (30#, 405 pts)
29 Har Ganeth Executioners, 368 pts = 29 * 12 (base cost 12) + Musician Mus 10 + Standard Bearer Std 10
1 Draich Master, 22 pts
1 Banner of Swiftness, 15 pts
Doomfire Warlocks (5#, 125 pts)
5 Doomfire Warlocks, 125 pts = 5 * 25
Shades (20#, 370 pts)
20 Shades, 370 pts = 20 * 18 (base cost 16 + Great Weapon 2) + Standard Bearer Std 10
Nie masz OTS w rozpie, a chcesz miec
Morathi jest diabelnie nie warta tych 4 punktów. Za 3 masz lepsza magice (bo z DS i 3+ ward na zasiegowe) z deathem, a za 2 z dark magic. Placenie choice'a za +d3 nie jest tego warte
Morathi jest diabelnie nie warta tych 4 punktów. Za 3 masz lepsza magice (bo z DS i 3+ ward na zasiegowe) z deathem, a za 2 z dark magic. Placenie choice'a za +d3 nie jest tego warte
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Death działa na wszystko
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Jakie wypominać?-Qc- pisze:Nie żeby coś chłopaki, ale po x lat grania na tym book każda rozpa to "czyjaś rozpa" To po co sobie wypominac
Po prostu, jeżeli ktoś już opisywał swoje doświadczenia podobną rozpiską i robił to merytorycznie to może warto skorzystać.
Bearded Unclean 'Un pisze:Fuck, będe miał na pieńku z Drobnymi Wałeczkami
Nie moge napisac wiecej emotek żeby w internecie wykazać to, że się nabijam, lepiej mi się nie uda
Sam skorzystałem z tematu Barba (tez z tych z poprzedniego booka przy okazji) i mam kolejny pomysł na rozpę, ale to najpierw modele ogarne do Poznania
Sam skorzystałem z tematu Barba (tez z tych z poprzedniego booka przy okazji) i mam kolejny pomysł na rozpę, ale to najpierw modele ogarne do Poznania
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Rince, jestes zbyt wylewny.
Ja gram na samej piechocie teraz te drobne fasty i warlocki to tylko dodatek ;D
Ja gram na samej piechocie teraz te drobne fasty i warlocki to tylko dodatek ;D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
To wklej jakis raport z tego jak Ci idzie i jak to dziala w obecnej mecie.
Rince jak nie masz nic do powiedzenia to nie komentuj albo jak już komentujesz to moglbys np napisać jak poszlo we Włoclawku...
No ofens ale - nie wiele wnosisz do tego tematu swoim LoLem
Rince jak nie masz nic do powiedzenia to nie komentuj albo jak już komentujesz to moglbys np napisać jak poszlo we Włoclawku...
No ofens ale - nie wiele wnosisz do tego tematu swoim LoLem
No obaj cos tam po wloclawku z rincem napisalismy.
JA jestem zadowolony, ale mam teraz nowa kmine - juz nawet bez smoka i bez jednego pegaza - ale stestuje ja w porywach za tydzien bo mam duzo zajec :/
Dopoki jej nie sprawdze to nie powiem co to coby sie nie zblaźnic
JA jestem zadowolony, ale mam teraz nowa kmine - juz nawet bez smoka i bez jednego pegaza - ale stestuje ja w porywach za tydzien bo mam duzo zajec :/
Dopoki jej nie sprawdze to nie powiem co to coby sie nie zblaźnic
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Juz pisalem, jak poszlo we Wloclawku. Najwyrazniej nie sledzisz zbyt wnikliwie tematu, bo w swoich postach glownie skupiasz sie na swoim watpliwym battlowym kunszcie i przekonaniu, ze twoja koncepcja 2och smokow i 2unitow DR jest jedyna sluszna droga dla wszystkich DE, wiec bardzo bym cie prosil, zebys powstrzymal sie od komentarzy, kto ile wnosi do tematu, oknp? No offens, rzecz jasna. I skoro piszesz, ze era piechoty minela (bo grasz na DR), to moze rowniez uargumentowalbys swoja teorie, bo znow... niewiele wnosisz do tematu.
Z życia europejskiego battlowca: "im going to play on UB cause we have a bomb in school, so unexpectedly some free time".
Na jakiej podstawie mowisz watpliwy? tego nie wiem...
Na szczescie nie musze juz nic udawadniać nikomu a DE to akurat jedna z tych armii która ma miliony różnych złożen.
W erze herohammer uważam poprostu że opcja 2 gadów jest lepszą opcją. Wynika to pewnie też z tego że mam dwa smoczydła na stanie "magazynowym"
Pewnie gdybyś i Ty je miał również byś brał takie złożenie pod uwagę a nie oceniał tego tylko na papierze. I nie ma w tym nic złego
Nie mam 21 shadsów - nie testuje ich. Proste
Dlatego pytam QC'a jak to działa, kumasz juz?
Na szczescie nie musze juz nic udawadniać nikomu a DE to akurat jedna z tych armii która ma miliony różnych złożen.
W erze herohammer uważam poprostu że opcja 2 gadów jest lepszą opcją. Wynika to pewnie też z tego że mam dwa smoczydła na stanie "magazynowym"
Pewnie gdybyś i Ty je miał również byś brał takie złożenie pod uwagę a nie oceniał tego tylko na papierze. I nie ma w tym nic złego
Nie mam 21 shadsów - nie testuje ich. Proste
Dlatego pytam QC'a jak to działa, kumasz juz?
BArbarossy zapytaj, dluzej tym gral
ja pestki bardzo lubie, a duzymi unitami shades tez gra sie bardzo przyjemnie
ja pestki bardzo lubie, a duzymi unitami shades tez gra sie bardzo przyjemnie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Na małe punkty przetestowałem rozpiskę: 2 pegazy, magiczka z fire'em, egzekutorzy, 10 korsarzy i 15 korsarzy. Korsarze na małe punkty są rewelacyjni. Mają dobrą przeżywalność, świetnie zamiatają fasty, dają heavy covera, czy też dobijają do CC w razie potrzeby
Zasadniczo to idziesz i nap*** jak masz cos co zabijasz, po drodze strzelając do smietnika, zeby Cie nic nie moglo odgiąćkangur022 pisze:@Qc napisz na czym polega ta taktyka z klocem shadow, bo jak dla mnie drogo ro wychodzi
A jak masz sie bronic to ladnie z tylu i czekasz co przeciwnik Ci zaoferuje. Masz masę argumentów na dystans i kluczową solidna kontrę - powinno być git.
Shadestar sie lepiej nadaje do ofensow niż np egzeki bo egzeki latwo schodza z pestek, shade maja te dodatkowa zaslone skirmisha. A szkoda bo modele katow piekne
Nie myslcie ze nie ma racji Rinsik - moblinosc jest OP i te 3 pegazy to jest bardzo solidna opcja, pewnie lepsza. Ale ja jednak wole piechote, przerzucic sie na pegazy przed druzynowkami zawsze zdaza bo to prostsza rozpa, wiecej wybacza
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"