Nowe HE na 2250 White Tower army

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Nowe HE na 2250 White Tower army

Post autor: Loremaster »

Taką sobie armię ułożyłem od razu zaznaczam , że jest to armia bardziej klimatyczna i np. dodawanie jednostek w stylu Lion Chariot czy Dragon Princes nie wchodzi w grę :), po prostu zawsze chciałem sobie złożyc i mięc armie z Heoth, opartą na fluffie

4lvl Archmage + SeerStaff + Dispe Scroll + Folariath's Robe
2lvl Mage + Dispel Scroll + Dispel Scroll + Silver Wand
Commander + BSB + great weapon + Armour of Protection

Core
10 Archers
10 Archers

Special
12 Swordmasters + command + Banner of Sorcery + Amulet of Light
12 Swordmasters + command + Lion Standar + Gem of Courage
12 Swordmasters + command + War Banner
5 Silver Helms + shields
5 Silver Helms + shields
6 Shadow Warriors + shadow walker

Rare
2 Rbt
Great Eagle

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

bardzo fajna :)

mozna szukac zmian, ale nie sa one konieczne.
np zmiana jednych SH na fasta z lukami.
albo zrobienie czegos by dołozyc wiecej SM do tych regimentów..
12 jest jednak bardzo podatne na ostrzał.

punktów mozna szukac w SW - choc 5-6 z championem to fajna ekipa :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Ziemko
Lex Luthor
Posty: 16595
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Ziemko »

Kumam Twoja klimatyczna wizje , ale co moglbym doradzic - wywal jeden klocek SM i dodaj po 6 SM do pozostalych oddzialow - 2x18 lepiej wyglada niz 3x12... Za zaoszczedzone pkty za FCG i magiczny sztandar cos mozesz jeszcze wrzucic...

Awatar użytkownika
Asassello
Pan Spamu
Posty: 8173
Lokalizacja: Warszawka - Kult
Kontakt:

Post autor: Asassello »

a i jeszcze jedna mała uwaga:
wpadłem na to niedawno :) - nie oplaca sie dawac championa do SM, jesli nie ma on niesc magicznego przedmiotu czy tez bronic maga - placic 12 pkt za jeden atak, przy takiej ilosci ataków z reszty oddzialu (15 z championem - 14 bez championa ;-) )
poza tym czasami mozliwosc pojedynku moze wyjsc na nasz niekorzyść :)
Obrazek

Awatar użytkownika
Loremaster
Oszukista
Posty: 826

Post autor: Loremaster »

Ziemko wiem o co chodzi, tylko jak dla mnie klocek 18 jakos mija się z celem trochę tzn płacę za ranki które mi nie sa potrzebne, ale chyba jeden klocek można wywalic i wrzucic albo 5 Silver Helmów kolejnych aby rozpiska miała kopa w mobilnosci, albo dodatkowych Shadow warriors cos takiego mi wyszlo
a Ellyrian Reaversów nie wrzucę , bo powiązania z Heoth żadne i na siłe robione w przeciwnieństwie do Shadow Warriors któży ładnie pasują do armii

4lvl Mage + Folariath's Robe + SeerStaff + Dispel Scroll
2lvl Mage + Dispel Scroll + Dispel Scroll
BSB + great weapon + armour of protection

Core
2x10 Archers

Special
14 Swordmasters + command + Banner of Sorcery + Amulet of Light
14 Swordmasters + command + Lion Standar + Gem of Courage
2x5 Silver Helms + shields + musican
2x6 Shadow Warriors + Shadow walker

Rare
2 Rbt
2 GE

za wyrzucone punkty z drugiego unitu wziąłem po 2 swordmasterów do kazdego oddziały , w tedy w ustawieniu 2x7 mam 15A z pierwszego ranku, dodtakowy oddział shadow Warriors i drugiego orzełka , armia zdecydowanie zrobiła się bardziej mobilna, nadal armie typowo defensywne będą bolec ale z tym i tak jest problem , z ofensami sobie fajnie pogram bo mimo wszystko mam dosc duzo strzelnia - 20 łuczników, 2 bolce, 12 Shadow warriors, i dużo screenów szybkih tanich jak na elfy jesdnotek
A Dwa klocki swordmasterów z BSB nie będą łatwe do pokonania w walce

Fajnym bonusem jest Archmage z Eterycznoscią , teraz nawet jak coś wpadnie w oddział swordmasterów a jakiś lord/champion nie będzie miał magicznej broni to mozna trochę ataków przybklokowac lordem , nawet takie 2A z championa np. Bretończyków mogą się okazac kluczowe

ODPOWIEDZ