Jak powinien wyglądać Tytuł tematu Turniejowego?
Każdy temat turniejowy turnieju master, lokalnego lub ligi lokalnej powinien zawierać następujące informacje w takiej kolejności:
[Miejscowość], Data (DD.MM.RRRR), Format, Nazwa Turnieju.
Temat turnieju nie może być pisany w całości lub częściowo za pomocą caps locka*.
Najważniejszą informacją jest miasto w którym odbywa się turniej - podane w nawiasie pozwoli nam szybko zorientować się czy chcemy czytać dalej.
przykład:
W przypadku ligi lokalnej należy umieścić w tytule turnieju datę jej rozpoczęcia i w miarę możliwości zakończenia.[Warszawa], 31.12.2013, 2x1200, Kultowa Sylwestrowa Parówa
przykład:
Jakie informacje powinny znaleźć się w pierwszym poście tematu turniejowego?[Gliwice], 30.11 do 24. 12 2013, 2400 Euro, Gliwicka Liga Lokalna V
Kolejność podawania informacji w temacie turniejowym jest całkowicie dowolna, lecz podstawowe dane powinny być dostępne w pierwszym poście dla każdego zainteresowanego użytkownika forum.
W pierwszym poście tematu turniejowego muszą pojawić się takie informacje jak:
Adres
Godzina rozpoczęcia turnieju (tzw rozkład jazdy).
Cena wstępu
Format (punkty, ograniczenia)
Należy także podać nazwę klubu organizującego turniej.
Jak powinien wyglądać tytuł tematu innego wydarzenia niż turniej, na przykład konkursu malarskiego?
Zakładających taki temat obowiązują wszystkie powyższe zasady z tym, że tytuł tematu powinien zawierać następujące informacje w takiej kolejności:
Miejscowość, Data (DD.MM.RRRR), rodzaj imprezy, Nazwa Imprezy
Przykład:
[Cała Polska]**, 10-17.11.2013, Konkurs z Nagrodami!
[Warszawa], 12.12.2013, Konkurs Malarski Słoneczniki van Gorka
Jeśli osoba zakładająca temat w dziale turniejowym nie edytuje tematu bądź jego tytułu na prośbę moderatora działu turniejowego, tak aby odpowiadały one powyższej instrukcji, moderator ma prawo zamknąć, lub usnąć cały temat.
*nie dotyczy turniejów klasy master
**cała Polska to domyślne określenie lokalizacji kiedy wydarzenie jest wirtualne, lub dzieje się w wielu miejscach jednocześnie