Pytania krótkobrodego - zasady
Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer
- King Thorgrim
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 101
- Lokalizacja: Szczecin
Re: Pytania krótkobrodego - zasady
- Czy atak z takiego pierścienia wyprowadzany jest na wprost od posiadacza, czy może być wyprowadzony pod kątem?
- Rozumiem, że w CC nie mogę użyć pierścienia?
- Rozumiem, że w CC nie mogę użyć pierścienia?
przyłożenie łezki musi być w przedniej strefie podstawki modelu jaki nim wypalaKing Thorgrim pisze:- Czy atak z takiego pierścienia wyprowadzany jest na wprost od posiadacza, czy może być wyprowadzony pod kątem?
- Rozumiem, że w CC nie mogę użyć pierścienia?
możesz odpalić go w cc, wtedy generuje 2d6 autohitów zamiast kłaść templatkę
1) nie dziala. unsaved wound to taki ktory jest rana.
2) dostajesz gonga -> wykonujesz rzuty na wszystkie ochrony -> dostajesz rane -> odpalasz rune -> multiplikujesz rany na sobie.
2) dostajesz gonga -> wykonujesz rzuty na wszystkie ochrony -> dostajesz rane -> odpalasz rune -> multiplikujesz rany na sobie.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
do wyboru masz ward save albo regeneracje.
i jedno i drugie prewentuje dostanie rany.
i jedno i drugie prewentuje dostanie rany.
DragoMir pisze:Jaka kurna nekromancja? Krasie nie używają magii ogarze! To nie Dragon age!Vallarr pisze:Dopiero zobaczylem date pierwszego posta. Nekromancja krasi to zboczenie
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Sześciu, w końcu lord swoje ataki wyprowadza równocześnie.
Ostatnio zmieniony 23 mar 2015, o 09:19 przez Slayer Zabójców, łącznie zmieniany 2 razy.

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
No tutaj nie do końca, ponieważ gdyby w combacie był np lord z ASF oraz bohater bez ASF, to lord mógłby zabić 6 slayerów, a tych 6 slayerów swoimi deathblowami mógłiby zabić herosa bez ASF który już nie zdążyłby zaatakować, ponieważ deathblow wyprowadza się natychmiast po zabiciu modelu.Theo pisze:pytanie też dziwne, bo deathblow odpala się dopiero jak zabijesz, czyli jak rozpatrzysz wszystkie ataki. a wtedy już wiesz ilu jest martwych ;d

ale rozpatrujesz combat po inicjatywnie. więc pierw wszystkie asf, później I10, I9 i tak dalej. goście wypłaciliby swoje asf cokolwiek by się nie stało. To, że rzuca się za nich kości osobno, to wynik ich różnych statystyk i różnych modeli z jakimi potencjalnie mogliby się stykać. wszystkie asf by wypaliły ataki, czy nam się to podoba czy nie 

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
A czy napisałem coś sprzecznego? Jeżeli lord ma ASF, a bohater nie ma, to logiczne, że bohater bije po lordzie, lecz jeżeli lord zabije 6 slayerów, to oni tymi 6 atakami mogą zabić bohatera zanim ten zaatakuje.Theo pisze:ale rozpatrujesz combat po inicjatywnie. więc pierw wszystkie asf, później I10, I9 i tak dalej. goście wypłaciliby swoje asf cokolwiek by się nie stało. To, że rzuca się za nich kości osobno, to wynik ich różnych statystyk i różnych modeli z jakimi potencjalnie mogliby się stykać. wszystkie asf by wypaliły ataki, czy nam się to podoba czy nie

- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Nie, możesz wyprowadzić w to z czym stykali się zabici slayerzy, czyli albo lord, albo dwa modele po lewej ręce tego lorda(przyjmując, że stał on w rogu oddziału).Pysiek pisze:A w co mogę wypłacać te ataki z zabitych slayerów ?
Mam slayerów w hordzie i jakiś super klepacz w lewym rogu zabija 10 slayerów.
Mogę wywalić 10 ataków w typa w prawym rogu ?
Kawa niezdrowa, lepszym sposobem jest większa dawka snuTheo pisze:sorry, przeczytałem, że i lord i bohater mają asf. potrzebuję kawy...


Ale skoro jednocześnie zginie około 2-3 bo tylu może mieć kontakt podstawka w podstawkę, a następni "dochodzą" to skoro lord zginie po 3 deathblowach to jak zabije resztę "dochodzących" slayerów?
6 zabitych w jednej turze to nie 6 zabitych jednym pacnięciem.
Może niefortunnie użyłem słowa zabija. Powinno być "zabija"
6 zabitych w jednej turze to nie 6 zabitych jednym pacnięciem.
Może niefortunnie użyłem słowa zabija. Powinno być "zabija"
