Krasie i border patrol

Dwarfs

Moderatorzy: Arbiter Elegancji, Rakso_The_Slayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Krasie i border patrol

Post autor: okurdemol »

Witam.
Co byście wzięli na border patrol? Jakie jednostki. Mam małą zagwozdkę. Co prawda pewien plan już opracowałem, ale z pewnych względów go tutaj nie zdradzę. ;) A może ktoś już grał i może powiedzieć czy krasie rządzą w tak małym formacie?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

tak ja gralem z krasiami na 600
i to było mniej więcej cos takiego
Organy
Thane z asv na 1+ i GW
24 warriorów z fcg
16 thundów z musicanem

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1535
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Organy
Thane z asv na 1+ i GW
24 warriorów z fcg
16 thundów z musicanem
Zawartosc battalionu plus dodany Thane z GW...

Ja tam rzadko kiedy gram patrol ale bym wystawil max strzelania... czyli ze 2 dyszki thundow Master engeener; organy i jakis cannon i gitara... :wink:
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Bartys
Kradziej
Posty: 967
Lokalizacja: KULT

Post autor: Bartys »

-organki thundzi warriorsi thane
-klopa z accuracy thundzi warriorsi thane
-master engineer z savem 1+ w klopie z accuracy i unbreakable thundzi warriorsi
-10xthundzi mgr. eng. klopa ja wyzej kuszole za reszte pts

to tyle z takich pomysłow na juz

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

na Broder Patrol mozna tylko jedną machinę

Awatar użytkownika
Celedor
Kretozord
Posty: 1535
Lokalizacja: Komorów

Post autor: Celedor »

Eeee to dupa... To to co bartys podaje najlepsze...
Blog o malowanych przeze mnie figurkach. http://celedorverminhorde.blogspot.com/

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Właśnie nie do końca jestem przekonany do klopy i warriorsów. Warriorsi płyną aż miło, kiedy wjedzie w nich cokolwiek. Obojętnie czy jest tam thane czy nie. A jedna klopa, to zdecydowanie za mało. Jako trzymacz flanki równie dobrze tą rolę może spełniać bolec. Jest tańszy i z dużym inżynierem ma szansę w coś trafić.
A co sądzicie o organkach? Imo sieją śmierć i zniszczenie na takie punkty, ale są dość ryzykowne. Jak wybuchną to sporo punktów w plecy.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

Unnamed600 Pts - Dwarfs Army

1 * Thane @ 101 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone
Runic Talisman [25]
Master Rune of Challenge

1 Organ Gun @ 120 Pts
Misfire Chart

11 Thunderers @ 180 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician

12 Thunderers @ 195 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Standard; Musician

Dispel Pool: 4
Models in Army: 28
Total Army Cost: 596|


Dolatują do ciebie piardy . Jak coś nie teges ( np uchował sie jakimś pechem spory oddział) to sam thane rzuca challange i sam daje flee w reakcji na szarże (i masz kolejną turę strzelania) bądz jeśli coś ma ci szarżować na maszynę np fast ... przekierowujesz na thundów. To co dojedzie (a niewiele powinno) wpada w strzelców którzy mają przewage i sztandar (przy dobrym terenie jeszcze górke i ranke) no i o ile obędzie się bez poswieceń Thana z 2rakiem . Organki są zawodne ale to jednak najlepszy wybór na te pkty. Tyle

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

okurdemol pisze:Co prawda pewien plan już opracowałem, ale z pewnych względów go tutaj nie zdradzę.
Hehehehe!!! Rozgryzłeś mnie podstępnie. ;)
Nad czymś takim myślałem. BA! Ułożyłem coś podobnego, tylko z inaczej złożonym thanem. Ale ta propozycja jest bardzo spoko, i trochę większym początkowym zasięgiem. Dlatego zdziwiłem się, że ludzie tutaj proponują takie śmieciuchy jak warriorsów i klopę. Btw, kusza/handgun na thanie? Co sądzicie? Gość ma BS4 w sumie.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

to nie jest zły pomysł ale objawia się u mnie w rozpisce stratą 1 modelu a ten 1 model zawsze może zaważyć nad ranką lub przewagą. Wiec po prostu nie widzę za co :)

Awatar użytkownika
Bruenor Battlehammer
Wodzirej
Posty: 703
Lokalizacja: Bendsburg

Post autor: Bruenor Battlehammer »

Ale zależy na jakie pkt ma być ten BP. Jeśli oryginalnie ten ze stronki GW to jest on na 500, a nie 600 pkt. Na 500 by proponował coś takiego:


1 * Thane @ 76 Pts
General; Great Weapon; Gromril Armour; Shield
Runic Armour [5]
Rune of Stone

10 Thunderers @ 155 Pts
Dwarf Handgun; Light Armour; Shield; Musician

12 Quarrellers @ 149 Pts
Crossbow; Light Armour; Shield; Musician

1 Organ Gun @ 120 Pts

Awatar użytkownika
Gąszczu
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Wrocław <> Poznań

Post autor: Gąszczu »

Rozpa Bruenora wydaje mi sie najrozsadniejsza... gosc na 500 czy 600 nie wystawi zbyt duzo(chyba ze gobliny xD) jednostek a wiec zdazysz go wystrzelac xD a co do rozpiski Tedzia to zeby mozna było miec ruzy na GW to trzeba najpierw miec master rune of kragg a wiec nie mozna miec ASF i GW

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Tordzio, wydaje się? :? Na 500 pts. jest całkiem spoko. Na BP można wystawić max 4 jednostki + hero, więc gobbo może mieć co najwyżej 4 duże klocki, w co wątpię. Bez fastów to tak jakoś łyso... więc nie widzę zbyt "dużo" tych jednostek. Duże, owszem ale dużo, to już nie bardzo. ;)
Z tego co widzę, to Tedzio złożył thana z save na 1+ i GW, a nie z ASF.

btw. Nie wydaje Wam się, że jeśli chodzi o sensowny wybór, to krasie są trochę ograniczone? 2-3 jednostki grywalne na takie punkty. Imo wszystko przez sprinterski M3.

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

ograniczone . TAK

słabe. NIE

Mv3 daje nam proste rozwiązanie gry - nie ruszać za dużo tylko strzelać ;)

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Moja rada: klocek thunderersów, thane z GW i dużym savem, klocek warriorów i organki... Bez warriorów ani rusz... Jak przeciwnik będzie grał WE to jego driady poprostu zjadą Twoich strzelców, a taki klocek to chcociaż może sobie powalczyć...

Awatar użytkownika
Gogol
Masakrator
Posty: 2305

Post autor: Gogol »

marcus_cheater pisze:Moja rada: klocek thunderersów, thane z GW i dużym savem, klocek warriorów i organki... Bez warriorów ani rusz... Jak przeciwnik będzie grał WE to jego driady poprostu zjadą Twoich strzelców, a taki klocek to chcociaż może sobie powalczyć...

nie prawda driady nie przepchają thundów bo

dojdzie nie wiecej niż 4 (Idą 3 tury ostrzału + stand and shoot) + organki

4 driady to 8 ataków z których trafia 4 rani 2 i wbite zostaje 4/3 rany (czyli najczesciej 1 czasem 2 ) tundzi mają przewage i banner oraz muzyka + mogą miec ranke , thana i górke jesli teren sprzyja. Driady dostają brejka na -1 najmniej (poza tym thundzi też oddają oddaje 5 trafia 2-3 rani 2/3 - 1 po wardzie to 4/9 do 2/3 rany.

po 2 strzelcy mają sejwa tylko o 1 gorszego

po 3 nie wystrzelane driady ominą po prostu warriorów i załozą im kanapkę . Z thundami nie mogą sobie na to pozwolić.

Awatar użytkownika
marcus_cheater
Oszukista
Posty: 838
Lokalizacja: Karak Drazh

Post autor: marcus_cheater »

Gogol Twoja statystyka mnie w ogóle nie przekonuje... Grałem tyle razy z WE i co prawda udało mi się złamać niejednokrotnie driady, ale samymi strzelcami grać się nie da...
Jak grasz z bretką to co z tego jak wystrzelasz gostkowi pół armii skoro jak dojdzie to Cię zjedzie niemiłosiernie... Sami strzelcy to tylko dwie, trzy tury gry... Potem nic z nich nie zostaje...

Awatar użytkownika
okurdemol
Wodzirej
Posty: 695

Post autor: okurdemol »

Panowie, panowie, mówimy o border patrolu, czyli o max. 4 oddziałach. Nie o normalnej grze. Jednak muszę się zgodzić z Gogolem. Warriorsi, jako klocek, to taki trochę z dupy oddział. Przy M3, gdy to przeciwnik wybiera miejsce gdzie szarżuje, mało co jest w stanie zrobić sensownego, a najczęściej płynie od czegokolwiek, może poza gobbosami, ludzikami i ew. elfami. Imo warriorsi nadają się tylko jako minima dla longbeardów.

Draco
Chuck Norris
Posty: 652

Post autor: Draco »

okurdemol pisze:Panowie, panowie, mówimy o border patrolu, czyli o max. 4 oddziałach. Nie o normalnej grze. Jednak muszę się zgodzić z Gogolem. Warriorsi, jako klocek, to taki trochę z dupy oddział. Przy M3, gdy to przeciwnik wybiera miejsce gdzie szarżuje, mało co jest w stanie zrobić sensownego, a najczęściej płynie od czegokolwiek, może poza gobbosami, ludzikami i ew. elfami. Imo warriorsi nadają się tylko jako minima dla longbeardów.
Tu sie nie zgodze szarze silverhelmsow wild ridersow wytrzymuje z palcem w dupie i nie raz zdarzylo mi sie ze odbijal sie od klocka warriorow Zaznaczam ze pakuje tam Thana 5s 5a wiec koles dosc twardy jest :) i z tym si nie zgodze ze zawsze przeciwnik wybiera odkad szarzuje zawsze mozna wykorzystac teran

Awatar użytkownika
tedzio
Masakrator
Posty: 2150
Lokalizacja: Nordland > Gdynia > SNOT

Post autor: tedzio »

eee okurdemol jak 2x5 oddziały knighly orderów z Capiatanem na czele zaszarżują w 20 warriorów w tym jeden od boku to co mi zrobią warriosi z asv na 5+,6+
może thane ktory bedzie w challngu zada herosowi rane który ma asv 1+ z re rollem??
Gralem wiele razy z dwarfami i wiem jak zbreakowac klocek warriorów z thanem

ODPOWIEDZ