jako że będę niedługo grał na zasadach EoT coś mi takie wpadło do głowy:
GOBLIN ZOMBIE LAND 2200 Pts - Orcs & Goblins Army
1 Goblin Great Shaman @ 590.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Warrior Bane
Talisman of Preservation
Ironcurse Icon
Earthing Rod
1 Arachnarok Spider
Catchweb Spidershrine
1 Black Orc Big Boss @ 117.0 Pts
Heavy Armour; Shield; Battle Standard
1 Black Orc Big Boss @ 92.0 Pts
General; Heavy Armour; Shield
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Undeath
Channeling Staff [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 75.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Undeath
Dispel Scroll [25.0]
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Undeath
1 Night Goblin Shaman @ 50.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Undeath
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Spear Chukka @ 35.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
48 Goblins @ 232.0 Pts
Shortbow; Light Armour; Shield; Musician
3 Nasty Skulkers @ [30.0] Pts
2ndWeapon; Light Armour
48 Night Goblins @ 274.0 Pts
Netters; Shortbow; Musician
3 Fanatic @ [75.0] Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 50.0 Pts
Models in Army: 132
Total Army Cost: 2200.0
Strategia jest następująca w odległości 12 cali od catchweb są szamani - zatem mamy 4 szamanów channellujących na 4+ i jednego na 3+. Dodatkowo duży szaman na 5 - 6 kradnie kość dispella, mali szamani NG mają dodatkową kość do każdego rzutu (to nie wlicza się do limitu 12 kości). Kombo działa w sposób następujący - channelluję kości, czaruję z dużego maga (może) kradnąc jakąś kość i/lub czaruję z NG (z dodatkową kością) na sygnaturce przywołuję ile wlezie zombie etc. Umarlaki blokują dojście, ja maguję i strzelam ile wlezie.
Panowie i Panie, czy może macie jakieś sugestie, boję się o dobro mych maszyn...
