Cała zabawa polega na walkach jeden vs jeden lordów poszczególnych armii. Rozgrywane są dwie walki (raz jeden szarżuje, raz drugi) plus ewentualna dogrywka przy remisie.
Poniżej buildy (zapożyczone z tematu Bociana) poszczególnych bohaterów (jeszcze nie sprawdzane przeze mnie), które miały uniwersalnie, standardowo turniejowo wyposażone. Sorki też, że nie są jednolicie obrobione, ale powinno być wiadomo co i jak.
A także pary na pierwszą rundę
WoCH - Vampire
Orc - Skaven
Beastmen - Deamons
High Elves - Dark Elves
Wood Elves - Ogres
Lizardmen - Empire
Bretonnia - Tomb Kings
Chaos Dwarfs - Dwarfs
Intereuje to kogoś?;)1. WoCH
Daemon Prince of Nurgle 320 Pts
Mark of Nurgle; (-1 do hita w combacie)
Scaled Skin [20.0]
Charmed Shield [5.0] (ignoruje 1 hita)
Dragonbane Gem [5.0] (ward 2+ na płonące)
Sword of Striking (15 pts) +1 do hita
Soul Feeder [10.0] za każdą ranę rzuca kostką, na "6" leczy sobie ranę
Ws9 S6 T5 W4 I8 A5 Sv1+ Wsv5+
Thunderstomp, unbreakeble i terror
2. Vampire
Vampire Lord
WS7 S5 T5 W3 I7 A5
save 4+
Ogre blade (+2 S)
the other tricked shard (przerzut wardów w styku)
talisman of preservation (4+ ward)
Red fury (za każdą zadaną ranę dostaje dodatkowy atak)
quickblood (ASF)
beguilie (zdajesz LD na -3 jak nie zdasz przerzucasz udane trafienia)
3. Orc
Orc Warboss @ 373.0 Pts
WS10 S5 (w pierwszej 6) T5 W3 I4 A5 Save w CC 5+/5++
Shield (w CC bezużyteczny)
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0] (-1 do hita w CC)
Talisman of Endurance [30.0]
Potion of Foolhardiness [5.0] (devastating charge i ITP w szarży)
Wyvern @ [160.0] Pts
WS5 S6 T5 W5 I3 A3
Terror
Thunderstomp
Poison Attacks
4. Skaven
Standardowy skaveński warlord z fellbladem.
WS6, I7, 4A, S10, D6W, OTS.
4T, 3W, AS4+, parry
Ewentualnie na bonebreakerze, wtedy ma jeszcze 5 ataków I5 S5 WS3 do tego ma wtedy 5T i 4W.
5. Beastmen
Doombull WS6, S6, T5, W5, In5, At6, Ld8 - 353 pts
Impact Hits - d3
HA, Sh
Sword of Swift Slaying,Ram Horn Helm,Gnarled Hide,Talisman od Preservation (ASF, 1+AS, 4+WS, za każdy udany AS dodatkowy atak z bazową siłą)
6. Deamons
Wrath Bloodzio lesser lesser
7. High Elves
1 Prince ws7 t3 s4 w3 i8 a4 ld10 @ 640.0 Pts
Dragon Armour
Talisman of Preservation [45.0]
Enchanted Shield [5.0]
Star Lance [30.0] (+3s w szarzy, no armor saves)
PoS [20.0 Pts]
1 Star Dragon ws7 t7 s7 w7 i2 a6
8. Dark Elves
Dark elf dreadlord: 140
Dark steed: 20
Heavy armour: 6
Sea Dragon Cloak: 8
Shield: 3
Giant Blade: 60
Dawnstone: 25
Other Trickster's Shard: 15
9. Wood Elves
Glade Lord @ 547.0 Pts
Shield
Ogre Blade [40.0]
Armour of Destiny [50.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
Forest Dragon @ [300.0] Pts
10. Ogres
Ogre tyrant
Talisman of Preservation, Giantbreaker, Other trickster shard, Great Weapon, Hvy armor, Dragonhelm
Innymi słowy mamy:
WS6; S6(8); T5; ASv 4+; WSv 4+; Impacty z siłą 6 i reroll udanych Wardów u przeciwnika.
11. Lizardmen
Lizardmeński Oldblood, Cold One, GW, Glittering Scales, Other Trickster's Shard, Talisman of Preservation. WS6, A5, S7, T5, krowa 2A S4.
-1 to hit w CC, przerzut udanego warda w styku, AS1+, ward 4+. Za każde 6 na trafienie lord dorzuca kolejny atak (dodatkowe nie generują więcej ataków). 276 punktów bodajże.
12. Empire
Arcykapłan Świątyni Sigmara (228 pkt)
WS-4, S-4 , T-4 ,W-3 ,I-4 , A-2
Sprzęt:
-Enchanted shield
-cieżka zbroja
-koń w kropierzu
(Save 1+ oraz ataki zwykłego konia)
-Van Horstmann's speculum
(Kapłan zamienia się z przeciwnikiem statystykami bazowymi: Siłą ,Wytrzymałością ,Inicjatywą oraz Atakami)
-Talisman of preservation
(Ward 4+)
-Magiczny miecz
(Fear)
Zdolności:
Hate , Modlitwy (bound spell lvl 3 , ward 5+ lub przerzut zranień lub płonące ataki lub hit z siłą 4 w kontakcie)
13. Bretonnia
Bretonnian Lord WS6, S4, T4, W3, In6, At4, Ld 9 - 234pts
Knightly Vow
Warhorse, Shield,
Sword of Swift Slaying, Virtue of Heroism, Gromlir Great Helm, Potion of Speed (ASF, HKB, re-roll AS)
14. Tomb Kings
Tomb King: ws 6, st 7, to 5, wo 4, in 3, A 4 Asv 2+, Wsv 4+
Chariot, Talisman of preservation, Armour of silvered steel, GW.
15. Chaos Dwarfs
Sorcerer-Prophet - 595 pkt
WS5 S4(6) T5 W3 I2 A3 save: 1+ 4++
Blood of Hashut - zamiast ataków na 2+ cel dostaje D6 hitów no armour save raniących na niezmodyfikowany armour save (1 to zawsze porażka), flaming i magiczne ataki (one use only)
Black Hammer of Hashut +2S, zabija automatycznie modele flammable
Enchanted Shield wiadomo
Talisman of Preservation wiadomo
Bale Taurus
WS5 S6 T6 W5 I3 A4
Thunderstomp, flaming attacks, na początku każdej rundy walki przeciwnik dostaje S4 hita flaming, ataki broni niemagicznej mają -1 to wound, Breath Weapon S4 flaming.
16. Dwarfs
Shieldbearers, MRo Smiting, RoMight, RoParrying (d6W, 8S vs T5+, -1 to hit), Ro Stone (+1As, w sumie 1+)
Może macie swoich faworytów? Typy na piewrwszą rundę w ciekawszych pojedynkach?