Rozpiski Imperialne
Moderator: #helion#
tak piechota by miała tarcze i light armory to by była fajna jednostka 
A tak powrót do tematu
Co sądzicie o takim imperium na 1500??
1500 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2
Wizard's Staff [10]
Dispel Scroll [25]
9 Knightly Orders @ 295 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
9 Handgunners @ 150 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
5 Detachment - Crossbowmen @ [40] Pts
Crossbow
4 Outriders @ 134 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider Champion @ [21] Pts
Hochland Long Rifle
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 42
Total Army Cost: 1500

A tak powrót do tematu
Co sądzicie o takim imperium na 1500??
1500 Pts - Empire Army
1 Warrior Priest of Sigmar @ 156 Pts
General; Barding; Prayers of Sigmar; Shield; Warhorse
Dawn Armour [35]
Sword of Might [15]
1 Warhorse @ [0] Pts
1 Battle Wizard @ 130 Pts
Magic Level 2
Rod of Power [30]
1 Battle Wizard @ 135 Pts
Magic Level 2
Wizard's Staff [10]
Dispel Scroll [25]
9 Knightly Orders @ 295 Pts
Barding; Lance; Full Plate Armor; Shield; Standard; Musician; Warhorse
War Banner [25]
1 Preceptor @ [16] Pts
10 Warhorse @ [0] Pts
9 Handgunners @ 150 Pts
Empire Handgun; Musician
1 Marksman @ [25] Pts
Hochland Long Rifle
5 Detachment - Crossbowmen @ [40] Pts
Crossbow
4 Outriders @ 134 Pts
Repeater Handgun; Light Armour; Musician; Warhorse
1 Outrider Champion @ [21] Pts
Hochland Long Rifle
5 Warhorse @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Great Cannon @ 100 Pts
3 Crew @ [0] Pts
1 Steam Tank @ 300 Pts
Main Cannon; Steam Gun
Casting Pool: 6
Dispel Pool: 5
Models in Army: 42
Total Army Cost: 1500
Całkiem oryginalna rospa, ale Wizard Staff??? Lepiej wygryźć skądś punkty i zamiasr staffa dać drugiego scrolla...Co taka rospa zrobi z beastmenami, lizakami i WE?
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
10 rycerzy są IMO passe
Bez 2 scrolla może być rożnie ale Rod może też robić DD więc teoretycznie może być tego 6-8 DD na 1500 a to bardzo dużo
A teraz moja rozpa turniejowa ustawiona na czarowanie, papa odpada bo nie mam modelu:
Wizard Lord @ 360 Pts
Pegasus
Rod of Power
Doomfire Ring
2x Power Stone
Wizard @ 150 Pts
2x Dispel Scroll
Wizard @ 140 Pts
The Orb of Thunder
Wizard's Staff
Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
Heavy Armour; Warhorse
Van Horstman's Speculum
Enchanted Shield
Biting Blade
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
7 Flagellant Warbands @ 80 Pts
Champion
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Musician
3x Great Cannon @ 100 Pts
7 Reiksguard Knights IC @ 231 Pts
FCG, Warbanner
2x Steam Tank @ 300 Pts

A teraz moja rozpa turniejowa ustawiona na czarowanie, papa odpada bo nie mam modelu:
Wizard Lord @ 360 Pts
Pegasus
Rod of Power
Doomfire Ring
2x Power Stone
Wizard @ 150 Pts
2x Dispel Scroll
Wizard @ 140 Pts
The Orb of Thunder
Wizard's Staff
Warrior Priest of Sigmar @ 158 Pts
Heavy Armour; Warhorse
Van Horstman's Speculum
Enchanted Shield
Biting Blade
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
5 Knightly Orders @ 123 Pts
Musician
7 Flagellant Warbands @ 80 Pts
Champion
10 Crossbowmen @ 85 Pts
Musician
3x Great Cannon @ 100 Pts
7 Reiksguard Knights IC @ 231 Pts
FCG, Warbanner
2x Steam Tank @ 300 Pts
Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
zdecydowanie flagellanci to najlepsze 80pts w tej armii
, poza tym tracę DD, wrednego boundspella i co najważniejsze hate'a na kawalerii która w takim układzie tego hate'a musi mieć 


Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Cóż, ja na Twoim miejscu spróbował pomieszać w sprzęcie Twojego gienka i wcisnąć tam Luckstone... jeden nieprzyjazny miscast (a możliwości będzie dużo przy takim magu-wyrzutni rakiet:P) i tracisz 360 pkt, 100 za gienka, 2 DD i 4 PD :/
2 Steam Tanki, mam z tym złe doświadczenia z ostatniego Strategiconu... wszyscy moi przeciwnicy mieli 4-6 spear chuck... 1 czołg super... za resztę 300 pkt można wystawić wyrzutnię rakiet i klocek piechoty z detką
2 Steam Tanki, mam z tym złe doświadczenia z ostatniego Strategiconu... wszyscy moi przeciwnicy mieli 4-6 spear chuck... 1 czołg super... za resztę 300 pkt można wystawić wyrzutnię rakiet i klocek piechoty z detką
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Luckstone vs. Rod, wybieram Roda
Rakietnicy nie mam a piechota to dla mnie nie najlepszy wybór grałem na niej sporo ale bez większych rezultatów, czołg jest kapryśny ale wole to niż ciągłe obawianie się o panikę 25 gości

Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Blaesus pisze:2 Steam Tanki, mam z tym złe doświadczenia z ostatniego Strategiconu... wszyscy moi przeciwnicy mieli 4-6 spear chuck... 1 czołg super... za resztę 300 pkt można wystawić wyrzutnię rakiet i klocek piechoty z detką
4 spear chucki nie rozmontują 2 tanków a jeśli jeszcze cannonke poślesz w ich kierunku to tank 1 dojedzie na 100% a co do rakietnicy wale starego poczciwego helka (a do piechoty jestem nie przekonany wole 5 knight'ów)
tak ja tez wole 5 knightów bo jednak wbicie się od boku w klocek krasi to bolii i to bardzo a jak jeszce overunn po sztrelcach to jest gitek a wkoncu jescze 1+ asv a za 2 steam tanka hellblsater i jeszcze handgunnesi i kusznicy a ci pierwi ze snjaperem 

Herezja z tymi chuckami... może nie rozmontują, to fakt, ale na pewno wyłączą je z gry...karl1299 pisze:Blaesus pisze:2 Steam Tanki, mam z tym złe doświadczenia z ostatniego Strategiconu... wszyscy moi przeciwnicy mieli 4-6 spear chuck... 1 czołg super... za resztę 300 pkt można wystawić wyrzutnię rakiet i klocek piechoty z detką
4 spear chucki nie rozmontują 2 tanków a jeśli jeszcze cannonke poślesz w ich kierunku to tank 1 dojedzie na 100% a co do rakietnicy wale starego poczciwego helka (a do piechoty jestem nie przekonany wole 5 knight'ów)
-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
IMO mag na pegazie nie ginie tak często jak z buta, lata sobie na te 20 i często przeciwnik lata razem za nim 
Na urodzinach Strefy Zero czołg 5-6 W robił cuda, przeciwnik traktował go jak warzywo a potem robił tak
jak czołg nagle ruszał i zadawał 3k3 Impaktów 

Na urodzinach Strefy Zero czołg 5-6 W robił cuda, przeciwnik traktował go jak warzywo a potem robił tak


Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash
Nie mowie o tym co czolg robi czasem tylko o statystyce. z 4 wbitymi woundami deklarujac 3 punkty pary masz 50% szans na zadanie sobie kolejnych. itd.karl1299 pisze:Kłócił bym się jeszcze na 3-4 czołg może powalczyć nawet na 6 czasem 2 pkt wchodziDolmiR pisze:wbijasz takiemu czolgowi z 3-4 rany i juz jest warzywo...
Dlatego deklarujesz 2 i strzelaszDolmiR pisze:Nie mowie o tym co czolg robi czasem tylko o statystyce. z 4 wbitymi woundami deklarujac 3 punkty pary masz 50% szans na zadanie sobie kolejnych. itd.karl1299 pisze:Kłócił bym się jeszcze na 3-4 czołg może powalczyć nawet na 6 czasem 2 pkt wchodziDolmiR pisze:wbijasz takiemu czolgowi z 3-4 rany i juz jest warzywo...
Strzelać z czołgu?!?! Ja sam rzadko to robię, najczęściej w aktach desperacji, nie ma chyba łatwiejszego sposobu na wyłączenie czołgu z akcji... 16,6666 % na to że dostanie do D3 obrażeń :/ Zgadzam się z Dolmirem, przykłady podane przez was to naprawdę rzadkie przypadki, trzeba stawiać na rzeczy bardziej pewne, ja np jestem chyba rekordzistą we Wrocławiu w rzucaniu 6tek na Steam Pointy... Tym bardziej, że wychodzą mi w najbardziej decydujących momentach 

I tu sie z Toba nie zgodze, strzal z tanka to nie akt desperacji bez przesady. Ja zawsze strzelam z tanka , ruch do przodu i strzal. Ta taktyka zawsze mi sie sprawdza i maxymalne uszkodzenie jakie zrobil mi misfire na canonie to 1W. co do bolcow wszelkiej masci no to nie oszukujmy sie 4-6 czuk jest wstanie wykluczyc nawet 2 tanki z gry ale liczmy sie z tym ze reszta naszej armi bedzie przez nie nie ruszona i bardzo blisko wrogaBlaesus pisze:Strzelać z czołgu?!?! Ja sam rzadko to robię, najczęściej w aktach desperacji, nie ma chyba łatwiejszego sposobu na wyłączenie czołgu z akcji... 16,6666 % na to że dostanie do D3 obrażeń :/

-
- Kretozord
- Posty: 1568
- Lokalizacja: Ad Astra - Zielona Góra
Najlepsze w strzelaniu z Tanka jest to że często przeciwnicy olewają to działko a potem zonk jak się piwotuje i ściąga 4 chosenów z herosem 

Troszku nieregulaminowo za duża ta sygnaturka była, nie sądzisz? -- Tomash