WE 2250

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
H@lfing
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189

Post autor: H@lfing »

Wujek Kiczu pisze:tylko że alter nie poradzi sobie tak dobrze z siakims lordem jak WD lord ;)
a tak to muszą na niego uwazac wiec nie będą sobie beztrosko śmigac po stole na smokach czy innych baździewiach .
Alter sssie jak dla mnie a jego główna wadą jest to ze nie moze wejsc do żadnego odziału... głupia banshee potrafiła by go ściągnąć przy dobrych rzutach.
faktycznie banshee jest zawsze jakims wyjsciem na Altera, faktycznie nie można też alterem wchodzic do oddziałów.

Ale
nie wyobrażam sobie jak chcesz WD lordem z jego oddziałem ścigać smoki co alterem mi sie wydaje bardziej wykonalne. pozatym z tego co wiem to WD lord nie może dzwigać dwuraka tylko ma WD weapon co też go w peien sposób ogranicza

Dla mnie Alter nie jest dobrym wyjsciem na lorda, tylko na zwykłego herosa, który sobie biego to tu to tam likwidując wredne fasty i inne przeszkadzajki.

A jako lorda bardziej preferuje smoczego lorda, może macie racje z tym WD lordem ale ja dopiero zaczynam sowja przygode z WE wiec urzywam mniej wyrafinowanych sposobów

broda
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: broda »

Wymyslilem tez cos takiego:

1 Spellweaver @ 330 Pts
General; Magic Level 4;
Dispel Scroll [25]
Wand of Wych Elm [55]

1 Spellsinger @ 175 Pts
Magic Level 2;
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]
1 Noble @ 120 Pts
Battle Standard
Stone of the Crystal Mere [30]

1 Branchwraith @ 165 Pts
Magic Level 1
Cluster of Radiants [25]
Pageant of Skrikes [25]

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

8 Dryads @ 96 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts

10 Glade Guard @ 120 Pts


5 Wild Riders @ 130 Pts Musician

5 Wild Riders @ 130 Pts Musician

7 Wardancers @ 133 Pts Musician

7 Wardancers @ 133 Pts Musician

1 Treeman @ 285 Pts

5 Waywatchers @ 120 Pts

Casting Pool: 9

Dispel Pool: 7

Models in Army: 78

Total Army Cost: 2249

Calkiem sporo kostek dispela i ich przerzut.Magii wiec sie az tak nie boimy :) Czekam na komentarze:)

Awatar użytkownika
Wujek Kiczu
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 145
Lokalizacja: Legion Kraków klub pędraków

Post autor: Wujek Kiczu »

Broda@
WD lord z AoN & BoL & SoCM potrafi zabijać innych lordów ;)

broda
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: broda »

Ale zeby mogl ich zabic to musi dojsc :) a jak lord przeciwnika jest na lataczu albo innym szybkim mouncie to ciezko go zlapac. poza tym dobry gracz bedzie tak kombinowac zeby wd nie doszedl do jego lorda:)

Awatar użytkownika
Christos
Kretozord
Posty: 1590
Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)

Post autor: Christos »

Faktycznie ciężko złapać Wardencerami lorda na smoku. Próbowałem nawet turniejowo i nic z tego. Tzn ogólnie Lord WD jest naprawde super, ale szkoda że tak mało mobilny ( w porównaniu z biegaczami/lataczami)

Co do ropiski to koniecznie dałbym magowi dużemu Ranu's HeartStone. Obowiązkowo.

H@lfing
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 189

Post autor: H@lfing »

Ja proponuje smoka, w pewnym sensie wygina on cała armie w inna strone, ale zawsze jest dobra alternatywą szkoda ze tylko siła 5

broda
Pseudoklimaciarz
Posty: 33

Post autor: broda »

Wczesniej bawilem sie smokiem. Niestety to s5 strasznie go oslabilo a smok sam nie naklepie takiego combata :( Wiec czas potestowac cos innego:)


@Christos

Ranusa mu nie dam bo mam przerzut dispella. Moge ew. zamienic to na 3 scrolle+ranus ale musialbym z czegos zrezygnowac w oddzialach a nie chce miec mniejszych oddzialow tancerzy niz 7. przy 7 kostach dispella i ich przerzucie to az tyle scrolli nie potrzebuje. Jak dam ranus to mam 4 scrolle ale glupie boundy z pl 3 moga mnie zrobic. Z przerzutem to sie az tak o to nie martwie. Gralem na turnieju z imperium na magach,kawie i maszynkach i z herosow mialem w zasadzie to samo tyle ze bez drychy. I mnie specjalnie magia nie robila. I to raptem przy 5 kostach dispella i 3 scrollach :) Ranu jest fajne ale wole chyba przerzucik:)

Awatar użytkownika
wrogu
Falubaz
Posty: 1041

Post autor: wrogu »

Fakt sila 5 boli smoka :(

Sadze ze mag lord to bardzo dobra opcja. Oczywiscie z magia beast. kazdy czas jest uzyteczny(mag lord: 3x scroll, przerzut). Do tego magik lvl 2 z np. ranu+scroll. Bsb z czymstam- albo annoyance, albo wardzik albo hail + luk. Mozna tez 4tego herosa wrzucic. Fajny bylby biegacz, ale mozna tez dac wardancera. Jak w takiego pana wrzucimy bears anger, miodek :)

Awatar użytkownika
Belaner7
Falubaz
Posty: 1048
Lokalizacja: Swaj koło Poznania

Post autor: Belaner7 »

Mnie się rospa podoba,acz brak bsb boli

Awatar użytkownika
Shino
Nerd Forumowy
Posty: 13986
Lokalizacja: Ordin Warszawa

Post autor: Shino »

Wujek Kiczu pisze:głupia banshee potrafiła by go ściągnąć przy dobrych rzutach.
smok gorszy.. dwie banshetki i po smoku :roll: :roll: a wiecej punktow topisz

a jakies spiryty? tez bez sensu.. po co brac jakies skoro zwykly glupi cascet moze je zniszczyc przy dobrych rzutach...

pomysl kto przy zdrowych myslach bedzie probowal rzucac banshetke do krzyczenia w altera z ld 9 lub 10?

wogole obawiam sie, ze najlepszym sposobem we na smoka jest alter z siecioplotkami i czyms jeszcze. Np. wardem lub immune topsyche na 2 tury i jakimis innymi tego typu bajerami :wink:

ODPOWIEDZ