WOCH vs O&G 15K na stronę
Moderator: RedScorpion
WOCH vs O&G 15K na stronę
W poniższym wątku opiszemy bitwę, która miała miejsce na ostatni weekend.
Inwazja Chaosu pod wodzą Archaona (the Everchosen, the Three-Eyed King, the Lord of the End Times) miała zostać powstrzymana przez Wielkie WAAAGH!!! pod wodzą Gorbad'a Ironclaw'a.
Armie zostały ułożone po ok. 15300 punktów. Zasady rozpiski: open. Zasady: czysta 8 ed. Magia: standardowa 2d6.
Wszystkie figurki były pomalowane!!!!
Będzie to wątek w odcinkach.
Na razie koniec.
CDN....
Inwazja Chaosu pod wodzą Archaona (the Everchosen, the Three-Eyed King, the Lord of the End Times) miała zostać powstrzymana przez Wielkie WAAAGH!!! pod wodzą Gorbad'a Ironclaw'a.
Armie zostały ułożone po ok. 15300 punktów. Zasady rozpiski: open. Zasady: czysta 8 ed. Magia: standardowa 2d6.
Wszystkie figurki były pomalowane!!!!
Będzie to wątek w odcinkach.
Na razie koniec.
CDN....
Ostatnio zmieniony 22 cze 2015, o 10:15 przez wallace, łącznie zmieniany 1 raz.
- PAWEL.KAROLAK
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 102
- Lokalizacja: Gdańsk / Glasgow
Git! Oczekiwanie trwa
High Elves
Wojna o Brodę!
Wojna o Brodę!
WIELKIE WAAAGH!!!!! Orcs & Goblins Army
SPECIAL CHARACTERS:
1 Gorbad Ironclaw @ 375.0 Pts
1 Azhag the Slaughterer @ 550.0 Pts
1 Grimgor Ironhide @ 968.0 Pts
40 Da Immortulz @ [613.0] Pts
Razor Standard [45.0]
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Skarsnik, Warlord of Eight Peaks @ 275.0 Pts
1 Wurrzag Ud Ura Zahubu @ 374.0 Pts
1 War Boar @ [0.0] Pts
LORDS:
1 Black Orc Warboss @ 413.0 Pts
Choppa; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Wyvern @ [160.0] Pts
1 Savage Orc Warboss @ 408.0 Pts
Frenzy; Warpaint; Shield
Sword of Bloodshed [60.0]
Potion of Strength [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Wyvern @ [160.0] Pts
1 Night Goblin Great Shaman @ 275.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Book of Ashur [70.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Warboss @ 245.0 Pts
Choppa
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Black Orc Warboss @ 272.0 Pts
Shield
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
1 Black Orc Warboss @ 267.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Trickster's Helm [50.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
HEROES:
1 Night Goblin Big Boss @ 99.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Big Boss @ 104.0 Pts
Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Protection [15.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Big Boss @ 104.0 Pts
Spear; Shield
Gambler's Armour [20.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Shaman @ 82.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Scroll of Shielding [15.0]
1 Goblin Shaman @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Forbidden Rod [35.0]
1 Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Feedback Scroll [50.0]
1 Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 36.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Goblin Big Boss @ 41.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Warpaint; Big Waagh
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Orc Shaman @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
Power Stone [20.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Pidgeon Plucker Pendant [5.0]
1 Black Orc Big Boss @ 135.0 Pts
Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 79.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Warpaint
CORE:
9 Forest Goblin Spider Riders @ 170.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
9 Forest Goblin Spider Riders @ 170.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
8 Forest Goblin Spider Riders @ 156.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 102.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Goblin Wolf Rider Boss @ [10.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 102.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Goblin Wolf Rider Boss @ [10.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 168.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 213.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Savage Orcs @ 465.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
40 Savage Orcs @ 465.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
39 Orc Big 'Uns @ 485.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
39 Orc Big 'Uns @ 470.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [35.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
SPECIAL:
1 Goblin Wolf Chariot @ 55.0 Pts
4 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 55.0 Pts
4 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
11 Orc Boar Big 'Uns @ 373.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ranger's Standard [50.0]
1 Orc Boar Boyz Boss @ [15.0] Pts
11 Orc Boar Big 'Uns @ 338.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Orc Boar Boyz Boss @ [15.0] Pts
7 Savage Orc Boar Boyz @ 221.0 Pts
Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Savage Orc Boar Boy Boss @ [15.0] Pts
3 Snotlings @ 90.0 Pts
2 Spear Chukka @ 90.0 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 90.0 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 45.0 Pts
Bully
30 Squig Herd @ 270.0 Pts
10 Night Goblin Herders @ [30.0] Pts
12 Squig Hoppers @ 144.0 Pts
12 Squig Hoppers @ 144.0 Pts
RARE:
1 Arachnarok Spider @ 320.0 Pts
Flinger
1 Arachnarok Spider @ 320.0 Pts
Flinger
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 90.0 Pts
Upgrade: Flappas; Upgrade: Giant Explodin'Spores; Upgrade: Out-rigga;
Upgrade: Spiky Roller; Explodin' Spores
7 River Trolls @ 315.0 Pts
12 Stone Trolls @ 540.0 Pts
Models in Army: 591
Validation Results:
Only one unit in the army can be upgraded to Big 'Uns. Ignore this message if you have Gorbad Ironclaw.
Troop Type Count Points Percent
Lord (<=50%) 11 3809.0 24%
Hero (<=50%) 20 1726.0 11%
Core (>=25%) 15 3950.0 25%
Special (<=50%) 16 2798.0 18%
Rare (<=25%) 16 3010.0 19%
Magic Item 51 1150.0 7%
Total Army Cost: 15293.0 Pts.
SPECIAL CHARACTERS:
1 Gorbad Ironclaw @ 375.0 Pts
1 Azhag the Slaughterer @ 550.0 Pts
1 Grimgor Ironhide @ 968.0 Pts
40 Da Immortulz @ [613.0] Pts
Razor Standard [45.0]
1 Black Orc Boss @ [15.0] Pts
1 Skarsnik, Warlord of Eight Peaks @ 275.0 Pts
1 Wurrzag Ud Ura Zahubu @ 374.0 Pts
1 War Boar @ [0.0] Pts
LORDS:
1 Black Orc Warboss @ 413.0 Pts
Choppa; Heavy Armour; Shield
Ogre Blade [40.0]
Talisman of Preservation [45.0]
Potion of Foolhardiness [5.0]
1 Wyvern @ [160.0] Pts
1 Savage Orc Warboss @ 408.0 Pts
Frenzy; Warpaint; Shield
Sword of Bloodshed [60.0]
Potion of Strength [20.0]
Opal Amulet [15.0]
1 Wyvern @ [160.0] Pts
1 Night Goblin Great Shaman @ 275.0 Pts
Magic Level 4; Little Waagh
Book of Ashur [70.0]
Obsidian Amulet [30.0]
1 Black Orc Warboss @ 245.0 Pts
Choppa
Armour of Silvered Steel [45.0]
Dawnstone [25.0]
The Other Trickster's Shard [15.0]
1 Black Orc Warboss @ 272.0 Pts
Shield
Fencer's Blades [35.0]
Glitering Scales [25.0]
Dragonbane Gem [5.0]
Potion of Toughness [20.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
1 Black Orc Warboss @ 267.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Trickster's Helm [50.0]
Talisman of Endurance [30.0]
1 War Boar @ [0.0] Pts
HEROES:
1 Night Goblin Big Boss @ 99.0 Pts
Spear; Light Armour
Enchanted Shield [5.0]
Seed of Rebirth [10.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Big Boss @ 104.0 Pts
Spear; Light Armour
Charmed Shield [5.0]
Talisman of Protection [15.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Big Boss @ 104.0 Pts
Spear; Shield
Gambler's Armour [20.0]
1 Great Cave Squig @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Big Boss @ 53.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Goblin Shaman @ 82.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Channeling Staff [15.0]
1 Wolf @ [0.0] Pts
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Sceptre of Stability [15.0]
1 Night Goblin Shaman @ 65.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Scroll of Shielding [15.0]
1 Goblin Shaman @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Forbidden Rod [35.0]
1 Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Feedback Scroll [50.0]
1 Goblin Shaman @ 105.0 Pts
Magic Level 1; Little Waagh
Sivejir's Hex Scroll [50.0]
1 Night Goblin Big Boss @ 36.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Goblin Big Boss @ 41.0 Pts
Great Weapon; Light Armour
1 Savage Orc Shaman @ 155.0 Pts
Frenzy; Magic Level 2; Warpaint; Big Waagh
Lucky Shrunken Head [50.0]
1 Orc Shaman @ 90.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
Dispel Scroll [25.0]
1 Orc Shaman @ 85.0 Pts
Magic Level 1; Big Waagh
Power Stone [20.0]
1 Black Orc Big Boss @ 127.0 Pts
Heavy Armour; Shield
Sword of Anti-Heroes [30.0]
Pidgeon Plucker Pendant [5.0]
1 Black Orc Big Boss @ 135.0 Pts
Heavy Armour
Obsidian Lodestone [45.0]
1 Savage Orc Big Boss @ 79.0 Pts
Frenzy; Great Weapon; Warpaint
CORE:
9 Forest Goblin Spider Riders @ 170.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
9 Forest Goblin Spider Riders @ 170.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
8 Forest Goblin Spider Riders @ 156.0 Pts
Spear; Short Bow; Shield; Standard; Musician
1 Spider Rider Boss @ [10.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 102.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Goblin Wolf Rider Boss @ [10.0] Pts
5 Goblin Wolf Riders @ 102.0 Pts
Spear; Short Bow; Light Armour; Standard; Musician
1 Goblin Wolf Rider Boss @ [10.0] Pts
19 Night Goblins @ 165.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 168.0 Pts
Shortbow; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
20 Night Goblins @ 213.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Night Goblins @ 273.0 Pts
Netters; Shield; Standard; Musician
1 Night Goblin Boss @ [10.0] Pts
3 Fanatic @ [75.0] Pts
40 Savage Orcs @ 465.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
40 Savage Orcs @ 465.0 Pts
Big Stabbas; Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
1 Savage Orc Boss @ [15.0] Pts
39 Orc Big 'Uns @ 485.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Wailing Banner [50.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
39 Orc Big 'Uns @ 470.0 Pts
2ndWeapon; Light Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [35.0]
1 Orc Boss @ [15.0] Pts
SPECIAL:
1 Goblin Wolf Chariot @ 55.0 Pts
4 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Goblin Wolf Chariot @ 55.0 Pts
4 Goblin Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
1 Orc Boar Chariot @ 90.0 Pts
3 Orc Crew @ [0.0] Pts
11 Orc Boar Big 'Uns @ 373.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Ranger's Standard [50.0]
1 Orc Boar Boyz Boss @ [15.0] Pts
11 Orc Boar Big 'Uns @ 338.0 Pts
Spear; Light Armour; Shield; Standard; Musician
Banner of Swiftness [15.0]
1 Orc Boar Boyz Boss @ [15.0] Pts
7 Savage Orc Boar Boyz @ 221.0 Pts
Frenzy; Spear; Warpaint; Shield; Standard; Musician
Banner of Eternal Flame [10.0]
1 Savage Orc Boar Boy Boss @ [15.0] Pts
3 Snotlings @ 90.0 Pts
2 Spear Chukka @ 90.0 Pts
Bully
2 Spear Chukka @ 90.0 Pts
Bully
1 Spear Chukka @ 45.0 Pts
Bully
30 Squig Herd @ 270.0 Pts
10 Night Goblin Herders @ [30.0] Pts
12 Squig Hoppers @ 144.0 Pts
12 Squig Hoppers @ 144.0 Pts
RARE:
1 Arachnarok Spider @ 320.0 Pts
Flinger
1 Arachnarok Spider @ 320.0 Pts
Flinger
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Doom Diver @ 80.0 Pts
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Giant @ 220.0 Pts
Warpaint
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Goblin Rock Lobber @ 95.0 Pts
Bully
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Mangler Squig @ 65.0 Pts
1 Snotling Pump Wagon @ 90.0 Pts
Upgrade: Flappas; Upgrade: Giant Explodin'Spores; Upgrade: Out-rigga;
Upgrade: Spiky Roller; Explodin' Spores
7 River Trolls @ 315.0 Pts
12 Stone Trolls @ 540.0 Pts
Models in Army: 591
Validation Results:
Only one unit in the army can be upgraded to Big 'Uns. Ignore this message if you have Gorbad Ironclaw.
Troop Type Count Points Percent
Lord (<=50%) 11 3809.0 24%
Hero (<=50%) 20 1726.0 11%
Core (>=25%) 15 3950.0 25%
Special (<=50%) 16 2798.0 18%
Rare (<=25%) 16 3010.0 19%
Magic Item 51 1150.0 7%
Total Army Cost: 15293.0 Pts.
Ostatnio zmieniony 22 cze 2015, o 21:16 przez wallace, łącznie zmieniany 1 raz.
- RedScorpion
- Falubaz
- Posty: 1161
- Lokalizacja: Pszczyna
Liczę na zdjęcia, ale proszę obrób trochę rozpiskę. Obsługa w maszynach, mounty pod oczywiste jednostki to bardzo utrudnia czytanie dużych rozpisek.
Archaon i jego niepowstrzymana zagłada Świata. Warriors of Chaos Army.
Lords:
Archaon the Everchosen - 650 pkt
Dhorgar
Valkia the Bloody - 405 pkt
Vilitch the Curseling - 380 pkt
Sigvald the Magnificent - 375 pkt
Belakor - 500 pkt
Chaos Lord - 430 pkt
Mark of Khorne, shield
Talizman Strażniczy
Korona Dowodzenia
Eliksir Siły
Daemonblade
Daemon Prince - 565 pkt
Magic lvl 4 Death
Mark of Nurgle
Daemonic Flight, Chaos Armour
Tarcza Uroku
Miecz pewnego ciosu
Zguba smoków
Chaos familiar
Scaled skin
Soul feeder
Acid ichor
Flaming breath
Heroes:
Throgg the Troll King - 195 pkt
Festus the Leechlord - 190 pkt
Wulfrik the Wanderer - 180 pkt
Scyla Anfingrimm - 105 pkt
Exalted Hero - 198 pkt
Mark of Tzeentch, BSB, shield
Talizman przetrwania
Miecz potęgi
Exalted Hero - 186 pkt
Mark of Tzeentch, halberd
Pancerz Przeznaczenia
Third eye of Tzeentch
Exalted Hero - 204 pkt
Mark of Tzeentch
Chaos steed, shield
Kamień świtu
Miecz szybkiej śmierci
Poisonous slime
Exalted Hero - 305 pkt
Mark of Nurgle
Filth Mace
Zaklęta tarcza
Nurgles rot
Gorebeast Chariot
Mark of Nurgle
Exalted Hero - 168 pkt
Mark of Nurgle, shield
Zguba bohaterów
Smoczy hełm
Szczęśliwy kamień
Chaos Sorcerer - 180 pkt
Magic lvl 2, Mark of Slaanesh
Zwój rozproszenia
Ikona klątwy żelaza
Chaos Sorcerer - 180 pkt
Magic lvl 2, Mark of Slaanesh
Skull of katam
Inny kamień oszusta
Core:
30 Warriors of Chaos - 645 pkt
Mark of Nurgle
Halberd, shield, FCG
Sztandar szybkości
30 Warriors of Chaos - 645 pkt
Mark of Khorne
Halberd, shield, FCG
Sztandar dyscypliny
50 Marauders of Chaos - 630 pkt
Mark of Khorne, FCG
Great weapon, light armour
50 Marauders of Chaos - 580 pkt
Mark of Slaanesh, FCG
Great weapon, light armour
30 Marauders of Chaos - 330 pkt
Mark of Tzeentch, FCG, shield
10 Marauder Horsemen - 240 pkt
Mark of Khorne, FCG, shield
Throwing axes, flail
10 Marauders of Chaos - 230 pkt
Mark of Khorne, FCG
Throwing axes, flail
12 Chaos Trolls - 456 pkt
Aditional hand weapon
3 x Chaos Chariot - 360 pkt
Mark of Khorne
4 x 5 Chaos Warhounds - 160 pkt
Vanguard
Special:
2 x Gorebeast Chariot - 280 pkt
Mark of Nurgle
30 Chaos Chosen - 755 pkt
Mark of Khorne, halberd, FCG
Sztandar wojny
13 Chaos Knights - 640 pkt
Mark of Tzeentch, FCG
Ensorcelled weapon
Blasted Standard
12 Chaos Knights - 651 pkt
Swords of Chaos, FCG
Ensorcelled weapon
Sztandar brzytwy
12 Chaos Ogres - 570 pkt
Mark of Nurgle, FCG
Great weapon
8 Dragon Ogres - 554 pkt
Great weapon, Shartak
2 x Chimera - 580 pkt
Flaming breath
Regenerating flesh
Venomous ooze
2 x Chaos Warshrine - 270 pkt
Mark of Tzeentch
Rare:
4 x Hellcannon - 840 pkt
7 Skullcrushers of Khorne - 601 pkt
Ensorcelled weapon, FCG
Banner of Rage
Total army cost: 15 413 pkt.
Lords:
Archaon the Everchosen - 650 pkt
Dhorgar
Valkia the Bloody - 405 pkt
Vilitch the Curseling - 380 pkt
Sigvald the Magnificent - 375 pkt
Belakor - 500 pkt
Chaos Lord - 430 pkt
Mark of Khorne, shield
Talizman Strażniczy
Korona Dowodzenia
Eliksir Siły
Daemonblade
Daemon Prince - 565 pkt
Magic lvl 4 Death
Mark of Nurgle
Daemonic Flight, Chaos Armour
Tarcza Uroku
Miecz pewnego ciosu
Zguba smoków
Chaos familiar
Scaled skin
Soul feeder
Acid ichor
Flaming breath
Heroes:
Throgg the Troll King - 195 pkt
Festus the Leechlord - 190 pkt
Wulfrik the Wanderer - 180 pkt
Scyla Anfingrimm - 105 pkt
Exalted Hero - 198 pkt
Mark of Tzeentch, BSB, shield
Talizman przetrwania
Miecz potęgi
Exalted Hero - 186 pkt
Mark of Tzeentch, halberd
Pancerz Przeznaczenia
Third eye of Tzeentch
Exalted Hero - 204 pkt
Mark of Tzeentch
Chaos steed, shield
Kamień świtu
Miecz szybkiej śmierci
Poisonous slime
Exalted Hero - 305 pkt
Mark of Nurgle
Filth Mace
Zaklęta tarcza
Nurgles rot
Gorebeast Chariot
Mark of Nurgle
Exalted Hero - 168 pkt
Mark of Nurgle, shield
Zguba bohaterów
Smoczy hełm
Szczęśliwy kamień
Chaos Sorcerer - 180 pkt
Magic lvl 2, Mark of Slaanesh
Zwój rozproszenia
Ikona klątwy żelaza
Chaos Sorcerer - 180 pkt
Magic lvl 2, Mark of Slaanesh
Skull of katam
Inny kamień oszusta
Core:
30 Warriors of Chaos - 645 pkt
Mark of Nurgle
Halberd, shield, FCG
Sztandar szybkości
30 Warriors of Chaos - 645 pkt
Mark of Khorne
Halberd, shield, FCG
Sztandar dyscypliny
50 Marauders of Chaos - 630 pkt
Mark of Khorne, FCG
Great weapon, light armour
50 Marauders of Chaos - 580 pkt
Mark of Slaanesh, FCG
Great weapon, light armour
30 Marauders of Chaos - 330 pkt
Mark of Tzeentch, FCG, shield
10 Marauder Horsemen - 240 pkt
Mark of Khorne, FCG, shield
Throwing axes, flail
10 Marauders of Chaos - 230 pkt
Mark of Khorne, FCG
Throwing axes, flail
12 Chaos Trolls - 456 pkt
Aditional hand weapon
3 x Chaos Chariot - 360 pkt
Mark of Khorne
4 x 5 Chaos Warhounds - 160 pkt
Vanguard
Special:
2 x Gorebeast Chariot - 280 pkt
Mark of Nurgle
30 Chaos Chosen - 755 pkt
Mark of Khorne, halberd, FCG
Sztandar wojny
13 Chaos Knights - 640 pkt
Mark of Tzeentch, FCG
Ensorcelled weapon
Blasted Standard
12 Chaos Knights - 651 pkt
Swords of Chaos, FCG
Ensorcelled weapon
Sztandar brzytwy
12 Chaos Ogres - 570 pkt
Mark of Nurgle, FCG
Great weapon
8 Dragon Ogres - 554 pkt
Great weapon, Shartak
2 x Chimera - 580 pkt
Flaming breath
Regenerating flesh
Venomous ooze
2 x Chaos Warshrine - 270 pkt
Mark of Tzeentch
Rare:
4 x Hellcannon - 840 pkt
7 Skullcrushers of Khorne - 601 pkt
Ensorcelled weapon, FCG
Banner of Rage
Total army cost: 15 413 pkt.
Słowo wstępu przed bitwą...
Po pierwsze, jako gracz typowo domowy i grający w małej grupie znanych przeciwników od lat, nastawiałem się na dobrą zabawę i nie zawiodłem się, choć dwa pełne dni gry non stop przetyrały mnie niemiłosiernie.
Po drugie było to moje pierwsze spotkanie z Chaosem od 5 edycji (po tej niewłaściwej stronie stołu), kiedy była to jeszcze jedna armia.
Po trzecie nie grałem tak dużej bitwy od czasu 6 edycji, kiedy to zwykle potykałem się z różnego rodzaju długouchymi, w tym z jakimiś zdrewniałymi pokrakami
A po czwarte mojego przeciwnika zobaczyłem pierwszy raz w życiu (tak jak on mnie) w sobotę z samego rana...
Przygotowania
Na wstępie rozlosowaliśmy chyba z siedem terenów:
- zamek;
- 5 wzgórz, z czego jedno ze świątynią oraz drugie dość wysokie tzn. ok. 10-15 cm;
- 1 lasek.
Losowanie stron było dla mnie korzystne, gdyż mojemu przeciwnikowi, nieznającemu ukształtowania strychu oddałem stronę z bardzo spadzistym dachem. O czym kilkakrotnie mogła przekonać się jego głowa
Po pierwsze, jako gracz typowo domowy i grający w małej grupie znanych przeciwników od lat, nastawiałem się na dobrą zabawę i nie zawiodłem się, choć dwa pełne dni gry non stop przetyrały mnie niemiłosiernie.
Po drugie było to moje pierwsze spotkanie z Chaosem od 5 edycji (po tej niewłaściwej stronie stołu), kiedy była to jeszcze jedna armia.
Po trzecie nie grałem tak dużej bitwy od czasu 6 edycji, kiedy to zwykle potykałem się z różnego rodzaju długouchymi, w tym z jakimiś zdrewniałymi pokrakami
A po czwarte mojego przeciwnika zobaczyłem pierwszy raz w życiu (tak jak on mnie) w sobotę z samego rana...
Przygotowania
Na wstępie rozlosowaliśmy chyba z siedem terenów:
- zamek;
- 5 wzgórz, z czego jedno ze świątynią oraz drugie dość wysokie tzn. ok. 10-15 cm;
- 1 lasek.
Losowanie stron było dla mnie korzystne, gdyż mojemu przeciwnikowi, nieznającemu ukształtowania strychu oddałem stronę z bardzo spadzistym dachem. O czym kilkakrotnie mogła przekonać się jego głowa
-
- Chuck Norris
- Posty: 441
I to jest właśnie esencja młotka, nie tam jakieś skirmisze!!
Ja obstawiam za zielonymi. Myślę, że fanole sporo namieszają, chociaż nie koniecznie pozytywnie.
Ja obstawiam za zielonymi. Myślę, że fanole sporo namieszają, chociaż nie koniecznie pozytywnie.
"Blood Bowl is like a war- no winners, just survivors"
Mój plan na bitwę przewidywał to co w O&G najlepsze, czyli spryt i przebiegłość goblinów oraz brutalną siłę orków.
Na pierwszy plan wysuwał się przebiegły Lord Skarsnik, który miał przygotować zasadzkę na zbliżającą się armię Archaona i opóźnić przybycie jego kluczowych jednostek. Jednocześnie plan bitwy przewidywał zablokowanie środka pola przez fanatyków oraz wielkie squigi, a tym samym opóźnienie uderzenia na ten sektor bitwy. Główne uderzenie i przełamanie miało nastąpić na skrzydłach, gdzie zgromadzono główny trzon sił atakujących tzn. 4 giganty, 2 wielkie pająki, całą jazdę, trolle oraz Wyverny. Po przełamaniu skrzydeł uderzenie miało zostać skierowane do środka, a wzięta w kleszcze armia Chaosu zgnieciona przez rozszalałe WAAAGH.
Pierwszy element planu został zrealizowany wręcz w sposób mistrzowski. Zasadzka Lorda Skarsnika i jego rozszalałe squigi związała w niedalekiej puszczy dość znaczne siły Arachaona:
- regiment konnych maruderów;
- regiment dragon ogrów;
- regiment warhoundów;
- regiment maruderów;
- chimera;
- Throgg;
- Valkia;
- BSB;
- Daemon Prince;
- Belakor.
Na pierwszy plan wysuwał się przebiegły Lord Skarsnik, który miał przygotować zasadzkę na zbliżającą się armię Archaona i opóźnić przybycie jego kluczowych jednostek. Jednocześnie plan bitwy przewidywał zablokowanie środka pola przez fanatyków oraz wielkie squigi, a tym samym opóźnienie uderzenia na ten sektor bitwy. Główne uderzenie i przełamanie miało nastąpić na skrzydłach, gdzie zgromadzono główny trzon sił atakujących tzn. 4 giganty, 2 wielkie pająki, całą jazdę, trolle oraz Wyverny. Po przełamaniu skrzydeł uderzenie miało zostać skierowane do środka, a wzięta w kleszcze armia Chaosu zgnieciona przez rozszalałe WAAAGH.
Pierwszy element planu został zrealizowany wręcz w sposób mistrzowski. Zasadzka Lorda Skarsnika i jego rozszalałe squigi związała w niedalekiej puszczy dość znaczne siły Arachaona:
- regiment konnych maruderów;
- regiment dragon ogrów;
- regiment warhoundów;
- regiment maruderów;
- chimera;
- Throgg;
- Valkia;
- BSB;
- Daemon Prince;
- Belakor.
Skarsnik wymiata - idealnie by było gdyby związał w zasadzce hellcanony. Ale i tak jest nieźle.
Trochę słabą jakość zdjęć macie, szkoda bo wszystko elegancko pomalowane i wykończone więc było pewnie na co popatrzeć - może dalej będzie lepiej
My mamy to szczęście że jak u nas Belial załączy swój sprzęt to na zdjęciach z rozstawienia armii widać pryszcze na twarzach jego elfów.
Jako równie typowo domowy "gracz orków i goblinów" (niedługo się to zmienii) przewiduję, że plan się spektakularnie nie powiedzie ale mimo to zieloni wygrają 11:9 po jakimś porażającym wydarzeniu w piątej turze co pociągnie za sobą jakąś niesamowitą lawinę wydarzeń w 6 turze (panika, ucieczki i chaos w szeregach chaosu ).
Trochę słabą jakość zdjęć macie, szkoda bo wszystko elegancko pomalowane i wykończone więc było pewnie na co popatrzeć - może dalej będzie lepiej
My mamy to szczęście że jak u nas Belial załączy swój sprzęt to na zdjęciach z rozstawienia armii widać pryszcze na twarzach jego elfów.
Jako równie typowo domowy "gracz orków i goblinów" (niedługo się to zmienii) przewiduję, że plan się spektakularnie nie powiedzie ale mimo to zieloni wygrają 11:9 po jakimś porażającym wydarzeniu w piątej turze co pociągnie za sobą jakąś niesamowitą lawinę wydarzeń w 6 turze (panika, ucieczki i chaos w szeregach chaosu ).
Niestety telefon nie jest najlepszym urządzeniem do robienia zdjęć w nieodpowiednio doświetlonym miejscu ... Jakość kolejnych zdjęć niestety będzie różna. Na bitwie starałem się dokumentować jak najczęściej, jednak bardziej pochłaniała nas sama bitwa, więc nie sprawdzałem specjalnie jakości samych zdjęć.Asterix pisze:Skarsnik wymiata - idealnie by było gdyby związał w zasadzce hellcanony. Ale i tak jest nieźle.
Trochę słabą jakość zdjęć macie, szkoda bo wszystko elegancko pomalowane i wykończone więc było pewnie na co popatrzeć - może dalej będzie lepiej
My mamy to szczęście że jak u nas Belial załączy swój sprzęt to na zdjęciach z rozstawienia armii widać pryszcze na twarzach jego elfów.
Jako równie typowo domowy "gracz orków i goblinów" (niedługo się to zmienii) przewiduję, że plan się spektakularnie nie powiedzie ale mimo to zieloni wygrają 11:9 po jakimś porażającym wydarzeniu w piątej turze co pociągnie za sobą jakąś niesamowitą lawinę wydarzeń w 6 turze (panika, ucieczki i chaos w szeregach chaosu ).
Mam nadzieję, że następnym razem przy okazji kolejnej bitwy przygotuję się lepiej i załatwię jakąś lustrzankę.
Jutro 1 tura .....
Założenie Archaona i jego Hordy na bitwę z O&G było takie, żeby jak najszybciej zniwelować Manglery i wyciągnąć Fanatyków.
Dodatkowo chodziło o przeprowadzenie głównego uderzenia na środek armii wroga i jeśli będzie to możliwe, zabicie Gorbada, generała O&G. Dużą rolę w bitwie miała odegrać magia osłabiająca Liderkę i panikowanie oddziałów z pomocą 4rech Hellcannonów.
W tym celu w rozpie znaleźli się magowie z lorami Tzeentcha, Slaanesha, Deatha i Shadowa. Oczywiście najważniejsze, jak zawsze w przypadku armii puszek, było jak najszybsze dopadnięcie wroga i doprowadzenie do walki wręcz, gdyż wtedy WoCh jest najbardziej efektywny.
Dodatkowo chodziło o przeprowadzenie głównego uderzenia na środek armii wroga i jeśli będzie to możliwe, zabicie Gorbada, generała O&G. Dużą rolę w bitwie miała odegrać magia osłabiająca Liderkę i panikowanie oddziałów z pomocą 4rech Hellcannonów.
W tym celu w rozpie znaleźli się magowie z lorami Tzeentcha, Slaanesha, Deatha i Shadowa. Oczywiście najważniejsze, jak zawsze w przypadku armii puszek, było jak najszybsze dopadnięcie wroga i doprowadzenie do walki wręcz, gdyż wtedy WoCh jest najbardziej efektywny.
te 4 heleny wyglądają ekstra za tyloma szeregami wojów!
- PAWEL.KAROLAK
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 102
- Lokalizacja: Gdańsk / Glasgow
Mega pomysł, wykonanie i warunki do grania
High Elves
Wojna o Brodę!
Wojna o Brodę!
Jeszcze zanim rozpocznę opis 1 tury wspomnę, iż w trakcie vanguardów staraliśmy się nawzajem szachować. Ja próbowałem zablokować warhoundy Chaosu przed zbliżeniem się do moich Nightgoblinów, a przeciwnik próbował dostać się do nich jak najbliżej.
1 Tura: O&G
Początek rozpoczął się oczywiście od animozji. Moja lekka kawaleria postanowiła od razu zaatakować pieski chaosu, a w jednym przypadku popełnić samobójstwo atakując oddział ogrów nurgla.
Jednocześnie postanowiłem rozprawić się herosem goblińskim na wilku z oddziałem piesków, co w ostateczności nie skończyło się szczęśliwie dla tego pierwszego.
Postanowiłem wypuścić fanatyków w kierunku 1 piesków, gdyż lepiej było ich mieć z daleka od swoich oddziałów. A na pewno i tak Chaos miał zamiar wybrać się do mnie w tym sektorze bitwy. Pieski skończyły udział w walce.
Wielkimi squigami ruszyłem do przodu w kierunku armii wroga. Dodatkowo również skrzydła ruszyły pełną parą do przodu. Lekka kawaleria miała dokonać samobójczych misji odpowiednio przekierowując oddziały wroga. Na środku ruszyłem się kilka cali do przodu.
W fazie strzelania od kamienia katapulty zginął 2 poziomowy mag Chaosu. Pozostały ostrzał nadwątlił kawalerię z Archaonem.
Magia przyniosła zaskakujące rozstrzygnięcie. Gork zstąpił na pole bitwy i rozpoczął swój zabójczy spacer. Stwierdził, że potrzebuje dłuższej przechadzki i bodajże 5 razy przeszedł się po oddziałach Archaona niszcząc połowę oddziału Trolli oraz Chosenów. To wywołało furię w oddziałach Chaosu, które z bojowym rykiem ruszyły do przodu ....
W walce był sukces, remis i porażka:
- pająki vs warhoundy - k.o. na rzecz pająków;
- hero na wilku vs warhoundy - 1:1 (pieski zadały 1 ranę i był remis);
- pająki vs ogry - k.o. na rzecz ogrów;
1 Tura: WOCH
cdn.....
1 Tura: O&G
Początek rozpoczął się oczywiście od animozji. Moja lekka kawaleria postanowiła od razu zaatakować pieski chaosu, a w jednym przypadku popełnić samobójstwo atakując oddział ogrów nurgla.
Jednocześnie postanowiłem rozprawić się herosem goblińskim na wilku z oddziałem piesków, co w ostateczności nie skończyło się szczęśliwie dla tego pierwszego.
Postanowiłem wypuścić fanatyków w kierunku 1 piesków, gdyż lepiej było ich mieć z daleka od swoich oddziałów. A na pewno i tak Chaos miał zamiar wybrać się do mnie w tym sektorze bitwy. Pieski skończyły udział w walce.
Wielkimi squigami ruszyłem do przodu w kierunku armii wroga. Dodatkowo również skrzydła ruszyły pełną parą do przodu. Lekka kawaleria miała dokonać samobójczych misji odpowiednio przekierowując oddziały wroga. Na środku ruszyłem się kilka cali do przodu.
W fazie strzelania od kamienia katapulty zginął 2 poziomowy mag Chaosu. Pozostały ostrzał nadwątlił kawalerię z Archaonem.
Magia przyniosła zaskakujące rozstrzygnięcie. Gork zstąpił na pole bitwy i rozpoczął swój zabójczy spacer. Stwierdził, że potrzebuje dłuższej przechadzki i bodajże 5 razy przeszedł się po oddziałach Archaona niszcząc połowę oddziału Trolli oraz Chosenów. To wywołało furię w oddziałach Chaosu, które z bojowym rykiem ruszyły do przodu ....
W walce był sukces, remis i porażka:
- pająki vs warhoundy - k.o. na rzecz pająków;
- hero na wilku vs warhoundy - 1:1 (pieski zadały 1 ranę i był remis);
- pająki vs ogry - k.o. na rzecz ogrów;
1 Tura: WOCH
cdn.....
Ostatnio zmieniony 28 cze 2015, o 21:30 przez wallace, łącznie zmieniany 1 raz.
Zgadza się, ale jak pamietam w tych 2 przypadkach oni nie zrobili vanguarda, ale rzucili 6 na animosity i musieli ruszyć sie do przodu, a pózniej szarżować na najbliższy unit.X.Maciek pisze:Jednostka, która wykonała vanguard lub scout nie może szarżować w pierwszej turze jeśli jej właściciel zaczyna bitwę. Nawet z animozji czy frenzy.