Co zmieni się w 9 edycji? (Podsumowanie link w 1 poscie)
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Re: Co zmieni się w 9 edycji?
Jak dla mnie brzmi świetnie.
A przecież przy tylu jednostkach dotychczasowych armii plus nowe kombinacji będzie multum. A jak zasady są będą free no jakieś gamebreakery można szybko ograniczyć.
A przecież przy tylu jednostkach dotychczasowych armii plus nowe kombinacji będzie multum. A jak zasady są będą free no jakieś gamebreakery można szybko ograniczyć.
Najbardziej podoba mi sie myśl o darmowych podręcznikach.
Owszem, lubię mieć ładne wydanie w ręku ale teraz bedzie można spokojnie i w pełni legalnie pobierać wszystko z sieci..a pieniądze pójdą na figurki. Zbierając trzy armie - jak dotychczas przyoszczedzę na edycji dobre 360 zł za kodeksy plus ok. 100 zł za zasady.
Dobrze, ze mam mnóstwo pracy bo czas zleci szybciej
Owszem, lubię mieć ładne wydanie w ręku ale teraz bedzie można spokojnie i w pełni legalnie pobierać wszystko z sieci..a pieniądze pójdą na figurki. Zbierając trzy armie - jak dotychczas przyoszczedzę na edycji dobre 360 zł za kodeksy plus ok. 100 zł za zasady.
Dobrze, ze mam mnóstwo pracy bo czas zleci szybciej
Age of Sigmar - Skaven, Empire, High Elves
Hail Caesar - Republika Rzymska
Flames of War - Niemcy
Hail Caesar - Republika Rzymska
Flames of War - Niemcy
Nie podobało im się od lat, że ludzie mają czelność grać w ICH grę turniejowo i jeszcze się czepiać że zasady nie zbalansowane. Więc wymyślili Genialny rozwiązanie w ich stylu, zasady które nie pozwalają na jakieś współzawodnictwo! Tak to niestety wygląda. No i do tego flufowa papka w stylu współistnienia fantasy i wh20k. A co, w końcu heroes of the storm cieszy się popularnością.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Przecież miałem na myśli że GW może szybko i łatwo zrobić update. Ale przy takiej liczbie potencjalnych możliwości trudno na razie cokolwiek powiedzieć.
hmmm "scroll" w kazdym modelu plus kilka stron booka pachnie warmaszyna nikt z was nie zauwazyl tego ?
Kilka nowych informacji:
You can Run (I think like in 40k) by adding a d6 to your movement and giving up sooting / charge
There does look to be scenarios, or at least deployment options with different victory conditions on these sheets.
Oh man the Battleshock phase is almost like Daemonic Instability.
"If a unit starts its turn within 3" of an enemy it can remain stationary or retreat, if it retreats it can't shoot or charge that turn"
"A terrain feature for every 2 foot square, but less is ok and more can make for an interesting battle"
Magic and Command abilities are done in the Hero Phase
something along the lines of roll a die, add the number of casualties, total number more than the highest Bravery remove that many models...
a metalowe paszczaki dalej na jebaju drogie jak diamenty. no i wypadałoby zmienić tytuł działu..
kupię bretke,orki, leśne elfy i wampiry. http://forum.wfb-pol.org/viewtopic.php?f=55&t=52293
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Ok, ja jestem wkurzony. Totalnie wkurzony.
I zrobię tak - będę grać w te ich głupie AoS (skoro wrzucają darmowe zasady do neta to ok), ale nie kupię żadnego zestawu. Ciekawe jak długo się utrzymają. Jak dla mnie AoS to będzie jeden wielki niewypał.
I zrobię tak - będę grać w te ich głupie AoS (skoro wrzucają darmowe zasady do neta to ok), ale nie kupię żadnego zestawu. Ciekawe jak długo się utrzymają. Jak dla mnie AoS to będzie jeden wielki niewypał.
- Loremaster
- Oszukista
- Posty: 826
Tak jeszcze nikt nie zagrał a już płacze że głupie, dla małych dzieci i w ogóle beznadziejne. Ja poczekam aż zagram w to z 2-3 razy.
I have touched the promo set. I have seen it. It is real. Here's what I know.
- you do not need to re-base your armies. Bases have one function only; to make your model stand up. All measurement is done from the model itself. A wing, a horn, the very tip of a sword sticking out...doesn't matter. If you want to re-base your army, stick your models on tiny weights so you can group them up as tightly as possible. Why? Because each model now fights against any model in a 360 degree arc. A sword can reach models 1" away, a spear can reach 2" away, etc.
- army books are gone but the new rules are free. And not just the rules but the rules for EVERY FANTASY MODEL GW CURRENTLY SELLS. So you're going to want to buy a printer because each unit comes with it's own card. The old stats are gone and have now been replaced with the cards. Whether a Human swings at a Dragon, a Steam Tank, or a Zombie, he hits on a 4+. Zombies however are easy to hit so on the Zombie card they might have a rule that anything swinging at them gets +1 to hit so the Human would then hit on a 3+. However when the Human swings on a Chaos Warrior, he may hit on a 4+ but because of their armor, he may be -1 to wound them. Every unit has its own cards (I now understand why this is a low model count game). You can now field anything from any army. If you want an army to consist of warp lightning cannons led by a Wood Elf on a dragon, knock yourself out. But the minimum unit size is whatever was sold in the box. Witch Elves are sold in boxes of 10 so that is their minimum unit size. Only 1 Screaming Bell comes in a box so minimum unit size is 1. There are no maximum unit sizes. Weapon specifications also come on the cards. Elvish archers have a bow, it shoots 24" and always hits on a 4+ for example. Orcs have Choppas that give +1 to wound on the charge. It's all on the cards themselves which is why the rules pack is so small.
- Brettonians and Beastmen still exist. There are cards for EVERY model.
- Whatever your units used to do, it has all changed. It might be the same. But it probably isn't.
- Wizards have cards just like everyone else. But they list the spells they can cast. So magic does exist. A Goblin Shaman casts different spells than a Necromancer.
- This game cannot be used for tournament play. When Player A achieves one of a handful of victory objectives (like killing Player B's General), Player B then gets a "hail mary" shot where they can specify a particular condition they have to meet and if they do it, they win. For example, Player A kills Player B's General. Player B picks the option to kill player A's General within a single turn. If he does it, Player B wins. If not, Player A wins. It's like adding weights to the winner to make his actual winning more difficult.
Przejrzalem te zasady i zapowiada sie jedna z najbardziej prostackich gier, jakie w zyciu czytalem. Tylko Aarklash Warpack bylo bardziej prymitywne.
Zobaczymy, jak bedzie wygladac skladanie armii i zasady jednostek oraz scenariusze, ale gra wydaje sie do bolu plytka.
PS To nawet nie stalo kolo quick start rules do Warmachine.
Zobaczymy, jak bedzie wygladac skladanie armii i zasady jednostek oraz scenariusze, ale gra wydaje sie do bolu plytka.
PS To nawet nie stalo kolo quick start rules do Warmachine.
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
zaczynam mieć podobne odczucia...
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Kolas111 pisze:Kurczę, byłem mocno sceptycznie nastawiony ale coś we mnie zaczyna pękać. Tzw supportuje wszystkie stare modele, wydaje zasady za free. Nie oceniam dopóki nie zagram ale nie mogę się doczekać
Halo, gdzie są łowcy czarownic kiedy są najbardziej potrzebni?Murmandamus pisze:zaczynam mieć podobne odczucia...