Age of Sigmar - dyskusje, wrażenia, nadzieja i rozpacz
Re: Age of Sigmar - dyskusje, wrażenia, nadzieja i rozpacz
Zasadnicze pytanie czy mozna miec w jednostce rozne wyposazenie. Bo na bank model nosi to co widac. Wiec nie ubierze gw i halabardy jednoczesnie.
A jesli tak to kto decyduje w kogo sa ataki? Bo o sciaganiu modeli decuduje wlasciciel?
A jesli tak to kto decyduje w kogo sa ataki? Bo o sciaganiu modeli decuduje wlasciciel?
WAAAgh! drummer
Models in this unit may be Waaagh!
Drummers. You can add 2 to the charge
rolls of a unit that includes any Waaagh!
Drummers, but only if you bellow
‘Waaagh!’ when rolling the dice.
WurrzAg’s revenge
With a furious frown and a snap of his
fingers, Wurrzag turns his rivals into
squig-like beasts. Wurrzag’s Revenge has a
casting value of 6. If successfully cast, you
can select a Wizard within 12" and roll a
dice.
On a 1 that Wizard suffers a mortal
wound, on a 2-5 it suffers D3 mortal
wounds and on a 6 it suffers D6 mortal
wounds. If a Wizard is slain by Wurrzag’s
Revenge, you can replace it with a single
Cave Squig under your control.
Get‘emBoss:
An Ironjaw Big Mob’s Black Orc Big Boss is the meanest of the
mean, and his ladz cheer whenever he challenges an enemy champion to a real fight
and then gives them a good thumping. You can re-roll any hit dice when this Black
Orc Big Boss targets a Hero or Monster with all of its attacks in the combat phase,
but only if you bellow a suitably orc-like challenge or boast before rolling the dice
(e.g. ‘Come ‘ere you snivelling git’, ‘Yooze gonna get stomped’, ‘I’m gonna chop you
dead’, ‘Waaagh!’, etc.)
HoodedVillain:
A Great Moonclan’s Warboss is a mean-spirited villain whose
beady red eyes stare malevolently from beneath his hood before he launches his
attack. You can re-roll any hit dice when this Warboss attacks, but only if you are
either wearing a hood or you can beat your opponent in a staring contest before
rolling the dice (first one to blink or look away loses)
Licze ze GW wprowadzi do produkcji stosowane kaptury w jakies przystepnej cenie w granicach 99,99 w kazdej walucie
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
obstawiam, że każda armia ma jakieś takie śmiechowe zasady. nie chce mi się każdej przeglądać, ale ostateczny obraz gracza musi być ciekawy
u HE póki co:
If, during your entire hero phase, you can maintain a dignified (even
arrogant) composure and not smile, smirk or laugh regardless of your opponent’s
antics, you may re-roll all hit rolls of 1 made for models in a Dragon Host until
your next hero phase.
Pytanie so specjalistów, bo ja nie rozumiem:
"Archmages wield a Magestaff. Some
also carry a Book of Hoeth, to aid them in
casting spells, while others instead prefer
to wield a Sword of Saphery alongside their
Magestaff to smite their foes in combat.
Almost every Archmage also carries a
Talisman of Arcane Power to aid him in
dispelling the fell sorceries of his foes."
Jakie on ma w końcu przedmioty? Musze to jakoś wybrać? Gdzie są ich zasady?
"Archmages wield a Magestaff. Some
also carry a Book of Hoeth, to aid them in
casting spells, while others instead prefer
to wield a Sword of Saphery alongside their
Magestaff to smite their foes in combat.
Almost every Archmage also carries a
Talisman of Arcane Power to aid him in
dispelling the fell sorceries of his foes."
Jakie on ma w końcu przedmioty? Musze to jakoś wybrać? Gdzie są ich zasady?
No przecież jest napisane:Galharen pisze:Pytanie so specjalistów, bo ja nie rozumiem:
"Archmages wield a Magestaff. Some
also carry a Book of Hoeth, to aid them in
casting spells, while others instead prefer
to wield a Sword of Saphery alongside their
Magestaff to smite their foes in combat.
Almost every Archmage also carries a
Talisman of Arcane Power to aid him in
dispelling the fell sorceries of his foes."
Jakie on ma w końcu przedmioty? Musze to jakoś wybrać? Gdzie są ich zasady?
ALBO bierzesz Book of Hoeth + Magestaff ALBO Sword of Saphery + Magestaff (i wtedy wybierasz którą z broni atakujesz co combat EDIT: albo raczej atakujesz jedną i drugą). Z tym talismanem to pewnie ma go każdy bo tym talismanem może być praktycznie wszystko wszystko (na Magu masz napisane). No i zasady do Book of Hoeth masz przy omawianiu Magii modelu a profile broni u góry warscrolla
Ostatnio zmieniony 4 lip 2015, o 09:06 przez Lucid, łącznie zmieniany 1 raz.
WoC W9 D1 L6
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
A ja nie rozumiem czegoś innego. Przy.lordzie krasnoludow mamy napisane ze może on wziąć tarczow. Moje pytanie - czy opłaca się ich nie brać? Bo nie ma ograniczeń na pkt, za darmo dostajemy pare ataków oraz +1 armor save. Czy też jest jakiś minus co do tego? I co mi stoi na przeszkodzie wziąć takich 10?
- mikemayday
- Mudżahedin
- Posty: 283
- Lokalizacja: GroMaz
Wiesz, ja też nigdy nie grałem na żadnym turnieju, bo uważałem, że warhammer się do tego za mało nadaje. Natomiast AoS nie nadaje się wcale (absolutnie, w ogóle wcale), więc wyrażałem fakt, że jestem ciekaw, co teraz zrobią miłośnicy turniejów.Lechu pisze:mikemyday, jak widać dużo osób nie gra turniejowo. ja szczerze mówiąc wolę wersję tylko dla zabawy. bez spiny. a takie zasady jak te, co przytoczyłeś idealnie się w to wpasowują. chociaż chciałbym być na masterze, na którym słychać dochodzące takie okrzyki z różnych stołów
Co to za kaszana
Jedynym sensownym limitem jest ustalenie hp'kow, a to i tak gowno daje.
Chyba trzeba dac cynk komus z akcjami GW zeby wszystko sprzedał w pizdu bo ta firma zbankrutuje przez ten manewr w jakies max 2 lata.
Edit:
skoro wszyscy wrzucaja mam cos ze szczurow
Jedynym sensownym limitem jest ustalenie hp'kow, a to i tak gowno daje.
Chyba trzeba dac cynk komus z akcjami GW zeby wszystko sprzedał w pizdu bo ta firma zbankrutuje przez ten manewr w jakies max 2 lata.
Edit:
skoro wszyscy wrzucaja mam cos ze szczurow
Peal of Doom:
In your hero phase, the
Screaming Bell tolls. Roll two dice, add the
scores together and consult the table below
to see what happens (no modifiers can be
applied to this roll).
13 Improbable Victory!:
Against all probability and reason, you
immediately win the battle (and
are hereafter branded a cheat –
not that that should bother a true
skaven general).
Ostatnio zmieniony 4 lip 2015, o 09:13 przez Młody, łącznie zmieniany 2 razy.
- Bearded Unclean 'Un
- Kretozord
- Posty: 1506
GW jeszcze dobitniej mówi klientom: nie robimy produktu "competitive", niemniej zasady armii wyglądają świetnie, masa synergii, combosów, no i klimat.
Ciekaw jestem, czy w srodowisku pojawi sie presja, by z AoS robić grę turniejową..?
Jaram sie na mysl o tym, ze będę mógł pograc z moją żoną, i nie będę jej musiał wbijac masy nieintuicyjnych zasad do głowy, a co najwazniejsze, nie bedzie juz musiała robić rozpisek, co było dla niej przykrym obowiązkiem
Ciekaw jestem, czy w srodowisku pojawi sie presja, by z AoS robić grę turniejową..?
Jaram sie na mysl o tym, ze będę mógł pograc z moją żoną, i nie będę jej musiał wbijac masy nieintuicyjnych zasad do głowy, a co najwazniejsze, nie bedzie juz musiała robić rozpisek, co było dla niej przykrym obowiązkiem
"Każdy może, prawda, krytykować, a mam wrażenie, że dopuszczanie do krytyki, panie, to nikomu tak nie podoba się. Wiec dlatego z punktu, mając na uwadze, że ewentualna krytyka może być, tak musimy zrobić, zeby tej krytyki nie było, tylko aplauz i zaakceptowanie tych naszych, prawda punktów, które stworzymy."
Nie powinieneś przypadkiem wrócić do pisania komentarzy pod artykułami na Onecie?Hellborg pisze:Hiehiehiehie no to macie turniejowi ciśnieniowcy wykłucanie się okażdy przecinek i wasze mega zbalansowane zasady banujące połowe jednostek
BTW wykłócanie