Kings of War
Re: Kings of War
I wlaśnie KoW sam się pogrzebał... tyle obiecanek było "wszystkie zasady za darmo", a wyszło jak zwykle... chociaż nie, nawet gorzej od GW, bo ono dotrzymało słowa.
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
Niespecjalnie widzę w tym sens, chyba że Mantic sypia na pieniądzach.Karli pisze:A może poza wydaniem podręcznika dadzą to też za darmo na sieci licząc że podręcznik kupią kolekcjonerzy dla samej oprawy.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Przecież otrzymaliście wszystkie zasady potrzebne do gry a darmo. To co obiecali zostało wam dane.
Nie dostaliście jedynie list armii i list itemów (która też jest za darmo w starszych plikach).
Nie dostaliście jedynie list armii i list itemów (która też jest za darmo w starszych plikach).
Dokładnie. 50zł nie majątek.Bez przesady 50 zł za podręcznik z Fluffem, zasadami gry i wszystkimi armiami to nie majątek. Tym bardziej że podręcznik do 1 armii w GW to 100 zł (albo i wiecej) + Podręcznik główny ok 150-200 zł
-
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 176
A czy kwota czasem nie miała wynosić 25 dolarow
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Nie (zwłaszcza, że to sklep w UK). 20 z czymś za podręcznik w twardej oprawie i 10 za miękką.
Do grania wystarczy, na turnieje o wiele lepszy, bo po co nosić ze sobą setki stron fluffuBocian pisze: Ok,jest ten okrojony Gamer's Edition z samymi zasadami za 10 Funtów, ale to taki biedabook bez fluffu i zapewne czarno-biały.
- Martin von Carstein
- Kradziej
- Posty: 947
Jeeeezuuu... to 50 zł. 1,78 odżałowany brzydki Sigmarines.
- Romendakil
- Mudżahedin
- Posty: 251
- Lokalizacja: Kraków
Nie sądzę żeby dużo osób grało czy to w Krakowie czy w Polsce w ogóle. Dopiero teraz na kolejnej fali oburzenia związanego z kolejną zmianą edycji pojawiło się jakieś zainteresowanie KOWem. Wcześniej nie było praktycznie nikogo kto by chciał zagrać w Krakowie.Andrzej pisze:Dobra, wy mi powiedzcie lepiej, czy jest jakakolwiek scena turniejowa kow w krakowie albo jakies srodowisko, zebym mogl sie umowic na jakas bitwe pokazowa?
Ad. narzekania na Mantica - ludzi którzy supportowali Kickstartera KoW trochę rozumiem - jakiś bonus / coś szybciej im się należy. Mantic na razie puścił wstępne PDF'y bez kompletu jednostek i przedmiotów, ale wszystko jest dostępne w sieci (linki są na oficjalnym forum Mantica, w dziale o KoW2 Beta - od zasad, po oficjalne i rozwijane army listy - chłopaki już parę razy wrzucali). Tak więc jest "free" (choć oficjalnie jako wersja WiP - patrz narzekania Kickstarterowców) tylko trzeba trochę poszukać.
Ad. zasad - Warthrone wydaje się lepszą "symulacją", ale to trochę jak w grach komputerowych - można grać w zaawansowany symulator lotniczy (kiedyś była seria Flight Simulator), gdzie przez pół godziny wykonuje się procedury startowe, a można grać w uproszczone symulatory typu Warplanes / World of Planes Produkt Avatars poszedł dla mnie trochę za daleko w symulację (choć np. mechanizm rozkazów mi się podoba) - np. zmiany formacji jak coś wpadnie w jednostkę z dużym impetem, a potem jej ponowne przestawianie itp. Pełna zgoda, że w KoW jest chwilami za dużo uproszczeń (brak spadku efektywności w miarę narastania strat - to było już ogarniane np. w Warmasterze, gdzie unitowi spadały kolejne podstawki) i pewnych rzeczy mi wręcz brakuje (reakcje na szarże - s&s, jakaś forma ucieczki etc), ale to wszystko w imię przyspieszenia. Nie czuję też jeszcze do końca różnorodności armii, ale to pewnie kwestia ogrania (ruszę temat bardziej po DMP ). BTW - ale podejście do bohaterów z grubsza to samo - klepacz, wspieracz armii (bsb/commander), mag (a czasem kombinacja).
W sumie to dyskusja o tym których z tych systemów jest bliżej WFB to jak w knajpie: "Ziemniaczki opiekane się skończyły - życzy Pan sobie frytki czy tłuczone - wszystko jeden kartofel" (oczywiście można dołożyć "kaszę gryczaną" = AoS -> to już nie ziemniak, ale niektórzy lubią )
Ad. zasad - Warthrone wydaje się lepszą "symulacją", ale to trochę jak w grach komputerowych - można grać w zaawansowany symulator lotniczy (kiedyś była seria Flight Simulator), gdzie przez pół godziny wykonuje się procedury startowe, a można grać w uproszczone symulatory typu Warplanes / World of Planes Produkt Avatars poszedł dla mnie trochę za daleko w symulację (choć np. mechanizm rozkazów mi się podoba) - np. zmiany formacji jak coś wpadnie w jednostkę z dużym impetem, a potem jej ponowne przestawianie itp. Pełna zgoda, że w KoW jest chwilami za dużo uproszczeń (brak spadku efektywności w miarę narastania strat - to było już ogarniane np. w Warmasterze, gdzie unitowi spadały kolejne podstawki) i pewnych rzeczy mi wręcz brakuje (reakcje na szarże - s&s, jakaś forma ucieczki etc), ale to wszystko w imię przyspieszenia. Nie czuję też jeszcze do końca różnorodności armii, ale to pewnie kwestia ogrania (ruszę temat bardziej po DMP ). BTW - ale podejście do bohaterów z grubsza to samo - klepacz, wspieracz armii (bsb/commander), mag (a czasem kombinacja).
W sumie to dyskusja o tym których z tych systemów jest bliżej WFB to jak w knajpie: "Ziemniaczki opiekane się skończyły - życzy Pan sobie frytki czy tłuczone - wszystko jeden kartofel" (oczywiście można dołożyć "kaszę gryczaną" = AoS -> to już nie ziemniak, ale niektórzy lubią )
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
Jak mi nikt ziemniaka nie sprzeda to sam sobie go wykopie.
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Pojawiły się kolejne dwa ciekawe artykuły na blogu Mantica; tu widać jak wiele może pomóc wyjście naprzeciw oczekiwaniom graczy. Ta firma robi dokładnie to, o czym od wielu lat całe rzesze fanów WFB marzyły, projektując grę konsultuje to z graczami oraz aktywnie wspiera turniejową scenę:
Linki:
1) Artykuł o turniejowej scenie w UK i US:
http://manticblog.com/2015/07/16/the-ko ... ent-scene/
2) Artykuł o tym w jaki sposób powstawała 2-ga edycja i jaki był w tym udział graczy:
http://manticblog.com/2015/07/14/how-th ... gs-of-war/
Linki:
1) Artykuł o turniejowej scenie w UK i US:
http://manticblog.com/2015/07/16/the-ko ... ent-scene/
2) Artykuł o tym w jaki sposób powstawała 2-ga edycja i jaki był w tym udział graczy:
http://manticblog.com/2015/07/14/how-th ... gs-of-war/
http://manticblog.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
KINGS OF WAR FULL BETA ARMY LISTS AND MAGIC ITEMS LIST: https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... /htmlview#
KINGS OF WAR ARMY BUILDER BETA: http://kow2.easyarmy.com/
- Murmandamus
- Niszczyciel Światów
- Posty: 4837
- Lokalizacja: Radom
Pragnę by scena KOW2 wytworzyła się w Polsce. Na razie nie ma a szkoda... Kombinują jeszcze z fanowskimi wersjami 8ed wfb albo hybryd poprzednich ale to wg mnie bezcelowe. I opóźnia przejście środowiska na KOW.
Załóżmy grupę na FB
Przeczytałem wczoraj zasady w podróży - proste i przejrzyste. Zastanawiam się tylko, czy będzie więcej czarów, bo w tej materii troszkę biednie to wygląda. Natomiast cieszę się, że wykorzystam moją kolekcję modeli do historicala Wojacy z wojny 2 róż - Basilea + najemnicy, a i dla Greków i Macedończyków coś się znajdzie. No i chadecja nie będzie się kurzyć na półce. Jednego kolegę od historicala już wkręcam pomału
Przeczytałem wczoraj zasady w podróży - proste i przejrzyste. Zastanawiam się tylko, czy będzie więcej czarów, bo w tej materii troszkę biednie to wygląda. Natomiast cieszę się, że wykorzystam moją kolekcję modeli do historicala Wojacy z wojny 2 róż - Basilea + najemnicy, a i dla Greków i Macedończyków coś się znajdzie. No i chadecja nie będzie się kurzyć na półce. Jednego kolegę od historicala już wkręcam pomału
Chłopska Bretka : W/R/P: 4/2/4