Wiedzmin
Moderator: Zaklinacz Kostek
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Pytam, bo domyślam się że to jakieś zadanie związane z wieżą, tylko jeszcze go nie dostałem więc nie bardzo wiem czy już je wsadzać czy poczekać.Bania pisze: Troche tez nie rozumiem ostatniego pytania. Chyba najfajniej jest samemu poznawac wszystko z biegiem fabuly a nie dowiedziec sie finału na forum.
Broń Boże nie oczekuje gotowych rozwiązań. Poradnik tez leży głęboko schowany.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Ok wiem jak kupić miecz wykuty z meteorytu. Ale jak wykuć runy na srebrnym mieczu? Jestem u kowala zakonnego (tego od zakonu płonącej róży) i nie mogę nic z runami ani ze srebrnym mieczem zrobić. Czy ten kolo nie ma takiej opcji czy ja coś źle robie?
mam problem z Azarem ne moge dziada ubić Igni działa albo strasznie cienko albo wogóle a jak tylko podejde to nagle padam na glebe i tak sie kończy moje starcie, najgorsze jest to że nie mam żadnych eliksirów fajnych prócz 1 leczniczego ehh ktoś ma jakiś fajny sposób ?
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
A ja wykminiłem sposób na te "kwiatki" na bagnach. Pobawiłem się nawet z ta watahą pod chatką dziadka. Podbiegam, rzucam Igni i spadam odsapnąć. Jak się uda to się kwiatek zajmuje ogniem i pomału pali się. Dwa/trzy razy i ginie. Można zająć sie następnym
Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie o te miecze i runy?
Czy ktoś może mi odpowiedzieć na pytanie o te miecze i runy?
Generalnie z runami chyba jest tak ze trzeba miec 3 tego samego rodzaju ??
Mam 3 ale rozne i nie hu hu nie chca mi z tego zlozyc mieczorka. A propo mieczy to fajny mozna znalezc na bagnach w zwlokach na wyspie wyvern, niezle wyglada i fajnie sie nim kosi.
A ja doczlapalem do 3 aktu i jednak od strony fabularnej gra calkiem fajna sie robi, intrygi wybor mmniejszego zla itd. naprawde angazuje gracza. Takze mimo slabego poczatku gra sie rozkreca z aktu na akt i mam nadzieje ze ta tendencja sie utrzyma.
Mam 3 ale rozne i nie hu hu nie chca mi z tego zlozyc mieczorka. A propo mieczy to fajny mozna znalezc na bagnach w zwlokach na wyspie wyvern, niezle wyglada i fajnie sie nim kosi.
A ja doczlapalem do 3 aktu i jednak od strony fabularnej gra calkiem fajna sie robi, intrygi wybor mmniejszego zla itd. naprawde angazuje gracza. Takze mimo slabego poczatku gra sie rozkreca z aktu na akt i mam nadzieje ze ta tendencja sie utrzyma.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
3 to chyba meteoryty trzeba mieć ( i jak sie przekonałem różnego rodzaju mogą być - złożyłem miecz z dwóch niebieskich i jednego czerwonego).
Runy zdaje sie wystarczą dwie i chyba też mogą być różne (tu nie jestem pewien).
Mam dwie runy. A miecza nie mogę przekuć.
Runy zdaje sie wystarczą dwie i chyba też mogą być różne (tu nie jestem pewien).
Mam dwie runy. A miecza nie mogę przekuć.
Z meteorytów wykuwa sie stalowe miecze i należy zgromadzić trzy meteoryty dowolnego koloru. Przy zgromadzeniu trzech meteorytów jednego koloru otrzymujemy jeszcze dodatkowy bonus. Analogicznie jest ze srebrnymi mieczami i runami.
Już w 1 akcie można wykuc naprawde dobry stalowy miecz z 3 czerwonych meteorytów.
Wataha pod domem kanibala jest istotnie problematyczna ale na paru bufach nie powinno sie miec z nia problemu. Na poczatku nalezy pokonac mocniejsze rosliny bo sa ich tam dwa rodzaje.
Nie jest dziwne ,że na Azara Javeda znak Igni nie działa wszak jest on magiem ognia. Zalecam urzycie silnego stylu na czarownika gdyz w przeciwienstwie do maga Sawolli z prologu jest on bardziej skuteczny na Azera niz styl szybki.
Znak igni istotnie wymiata lecz odradzam granie w ten sposob gdyz psuje on cala zabawe i jest malo satysfakcjonujacy. Sekwencje walki i powerupy sa naprawde widowiskowe.
Isnieja sposoby znacznego zwiększenia mozliwości magicznych wiedzmina.:mutagen zwiekszajacy o 100% efektywnosc zaklec w nocy, miejsca mocy koleje +100% do efektywności zaklec , mikstura puszczyka przyspiesza regenareacje many, inna mikstura-"Maribor zwieksza maksymalna mane o 50% a kolejna-"filtr" obrazenia ze znakow o 50%, kapliczka ognia zwieksza obrazenia z Igni o 50%. Suma sumarum mozna osiagnac 50% wiecej many, zwiekszaona jej regeneracje i +300 procent obrazen z Igni.
Jednak nie polecam tego sposobu bo jest nudny i wszystkie "problemy" rozwiazuje sie ciaglym sopamem tego znaku ktory na wyzszych poziomah razi wszystkich przeciwnikow dookola.
Już w 1 akcie można wykuc naprawde dobry stalowy miecz z 3 czerwonych meteorytów.
Wataha pod domem kanibala jest istotnie problematyczna ale na paru bufach nie powinno sie miec z nia problemu. Na poczatku nalezy pokonac mocniejsze rosliny bo sa ich tam dwa rodzaje.
Nie jest dziwne ,że na Azara Javeda znak Igni nie działa wszak jest on magiem ognia. Zalecam urzycie silnego stylu na czarownika gdyz w przeciwienstwie do maga Sawolli z prologu jest on bardziej skuteczny na Azera niz styl szybki.
Znak igni istotnie wymiata lecz odradzam granie w ten sposob gdyz psuje on cala zabawe i jest malo satysfakcjonujacy. Sekwencje walki i powerupy sa naprawde widowiskowe.
Isnieja sposoby znacznego zwiększenia mozliwości magicznych wiedzmina.:mutagen zwiekszajacy o 100% efektywnosc zaklec w nocy, miejsca mocy koleje +100% do efektywności zaklec , mikstura puszczyka przyspiesza regenareacje many, inna mikstura-"Maribor zwieksza maksymalna mane o 50% a kolejna-"filtr" obrazenia ze znakow o 50%, kapliczka ognia zwieksza obrazenia z Igni o 50%. Suma sumarum mozna osiagnac 50% wiecej many, zwiekszaona jej regeneracje i +300 procent obrazen z Igni.
Jednak nie polecam tego sposobu bo jest nudny i wszystkie "problemy" rozwiazuje sie ciaglym sopamem tego znaku ktory na wyzszych poziomah razi wszystkich przeciwnikow dookola.
Może dopiero na kolejnych etapach gry mozna przekuc srebrny miecz. Rozumiem ,że zgromadziłeś trzy runy. Runy dziela sie na te z ktorych przekuwa sie bron oraz na te ktore sluza jako ostrzalki i tylko chwilowo wzmacniaja bron Wieśka
W akcie trzecim na targu w dzielnicy kupieckiej jest kowal, nie mam na mysli handlarza broni. Aby przekuł bron nalezy mu podarowac jakis klejnot kory umiesci w rekojesci miecza nad ktorym wlasnie pracuje dla Hrabiego de Wett'a.
- Christos
- Kretozord
- Posty: 1590
- Lokalizacja: FKCC, sekcja Gdańsk Południe, oddział Zakoniczyn (na emeryturze)
Rozumiem, że obie rzeczy (wykucie run i wykucie miecza z meteorytów) robi sie w ten sam sposób. Tzn mając odpowiednie "surowce" w ekwipunku u kowala pokaże sie odpowiedni miecz do wykupienia. Tak to działa?
U mnie sprawa jest jasna - nie mam 3 run (myslałem że wystarczą dwie)
U mnie sprawa jest jasna - nie mam 3 run (myslałem że wystarczą dwie)