Organizator pisze:Klub Gier Bitewnych „Zielony Smok” zaprasza na Turniej Warhammera Fantasy Battle „Stop pornografii” w ramach konwentu fantastyki „G-Con III”
Turniej odbedzie się 16 grudnia w Lubartowkim Ośrodku Kultury na ulicy Cichej 6(dokładnie opisany dojazd znajduje się na stronie konwentu http://www.gcon.oz.pl/ w zakładce dojazd)
W turnieju biorą udział trzy osobowe drużyny, każdy gracz dowodzi armią na 1111 punktów
Rozpiski należy zgłaszac na adres ehiel@tlen.pl do 13 grudnia. Każda drużyna która zgłosi się w terminie dostanie +3 pts do klasyfikacji generalnej(w zgłoszeniu należy uwzgeldnic kapitana drużyny). Ze wzgeldu na ilość stołow limit zgłoszeń to 10 drużyn
Gramy bitwy po 6 tur lub po 2,5 godziny.
Gramy wg. wszystkich errat , dire wolfów i uściśleń sędziowskich.
Można proxowac.
Podczas turnieju odbedzie się ocena klimatu.(malowanie 0-3 pts , konwersje 0-3 pts , podstawki 0-1 pts , WYSIWYG 0-1 pts , test wiedzy 0-10 pts , klimatyczne przebranie 0-3 pts , historia armii 0-3 pts)
Każdy gracz zoobowiazany jest do przyniesienia wlasnej rozpiski, podr., errat, kostek etc.etc. na turniej.(nie interesuja mnie żadne wymowki jak ktos nie ma choćby wydrukowanych zasad to będą karniaki!!)
PLAN TURNIEJU:
09:00 - 09:30 Zapisy
09:30 - 12.00 I bitwa
12:00 - 14:30 II bitwa
14:30 - 15:00 przerwa
15:00 - 17:30 III bitwa
Różnice punktowe:
0-100 10-10
101-200 11-9
301-400 12-8
401-500 13-7
501-600 14-6
601-700 15-5
701-800 16-4
801-900 17-3
901-1000 18-2
1001-1100 19-1
1101 -1111+ 20-0
1111 Limited, czyli obowiązują:
- Wszystkie wydane księgi armii,ZA WYJĄTKIEM Armii alternatywnych (z tyłu podręcznika) oraz bohaterów specjalnych.
- Wszystkie oficjalnie wydane erraty i poprawki do ksiąg armii jakie pojawią się do dnia turnieju.
- Wszystkie armie z podręcznika "Storm of Chaos"
- Jednostki Dogs of War oraz Regiments of Renown, ZA WYJĄTKIEM zajmujących sloty "hero". Oddziały Dogs of War można brać tylko w armiach, które mają wyraźnie zaznaczoną opcję brania jednostek DoW (są one wymienione jako opcja rare). Nie można więc brać jednostek DoW w armiach Storm of Chaos
- Armie z kampani "Lustria", wymagające wystawiania bohaterów specjalnych, nie są dopuszczone
- Nie można używać oddziałów, bohaterów, przedmiotów ani zasad wymagających zgody przeciwnika.
- ponadto można mieć max 2 takie same cory , speciale nie mogą się powtarzać
- ograniczenie magii max 6 leveli na drużyne(oczywiście bound spell 1lvl, runeshmit 1lvl,tomb prince 1lvl,liche pierst 2lvle, sylwania 2lvle,skaven warlock engineer z accumulatorem 2lvle), max 6 maszyn na drużyne
-ARMIE W DRUŻYNIE NIE MOGĄ SIĘ POWTARZAĆ!!!
Drużyny:
-Turniej drużynowy trzyosobowy
Wybór przeciwników:
Po losowaniu(odbywającym się normalnie, czyli zamiast pojedynczych graczy losowane są po 2 przeciwne drużyny), kapitanowie rzucają kostką i ta drużyna która wygrała wybiera pierwszą pare przeciwników, potem drużyna która przegrała drugą parę, a trzecią parę stanowią pozostali gracze...
Scenariusze :
1) Heroes of might and NO magic :
"W tym przeklętym miejscu magia nie ma prawa bytu"
Podczas tego scenariusza nie działają żadne magiczne przedmioty ( w tym sztandary) , magowie itp. nie generują żadnych kości (power czy też dispel)(TK nie mogą używać inkantacji)
2) Armie zapomnianych Bogów:
"Idź i i walcz dla mnie a zostaniesz obdarzony niewyobrażalną mocą , ale pamiętaj jeśli zawiedziesz mój gniew Cię dosięgnie."
Przed rzucaniem na stronę i rozpoczęcie wybieramy jeden oddział ( nie może być to maszyna, potwór ani bohater). Następnie losujemy dar z tabeli zapomnianych bogów. Wybrany oddział dostale specjalne umiejętności , ale jeśli zostanie zniszczony przeciwnik otrzyma jego dwukrotny koszt punktowy oraz cała armie dosięgnie klątwa.
Tabela:
1-2 : Innos Bonusy:+1S,+2WS,+1A,+1I Klątwa:Każdy model w armii zostaje porażony ogniem Innosa(1hit z siłą 5)
3-4 :Adanos Bonusy:dwukrotna ilość Woundów Klątwa:Toughness każdego modelu w armii zostaje zredukowane do połowy zaokrąglając w górę)
5-6 :Beliar Bonusy:oddział staje sie unbreakable i sieje fear( jeżeli już sieje fear to zaczyna siać terror) Klątwa:Każdy oddział,hero monster itd. muszą zdać panic test albo uciekają do nejbliższego końca stołu(nawet jeśli są immunue to psychology,nieumarli testują tak jak po stracie generała/hierofanty,demony testują instability)
3)Chaos w szeregach:
"Co tu sie ku*** dzieje??"
Po zakończeniu rozstawiania graczę mogą przestawić k3 oddziały przeciwnika.(oczywiśnie nie można ich przestawiać za strefe rozstawiania przeciwnika)
(Nie można rezygnować ze scenariuszy, ignorowanie zasad scenariuszy grozi karniakami)
Mam nadzieje że wszystko jest w miare zrozumiałe jeśli nie to piszecie a ja postaram rozwiać się wątpliwości
Pozdrawiam
"Stop Pornografii" 16 XII Lubartów
- RomualdZielony
- Powergamer Rozpiskowy
- Posty: 48
"Stop Pornografii" 16 XII Lubartów
jak wyglada to przestawianie w 3 bitwie?
jesli ja skoncze sie roztawiac a przeciwnik bedzie dalej sie roztawiac to on moze, a ja dopiero jak on skonczy?
czy moze jesli skonczymy sie roztawiac to w takiej kolejnosci przestawiamy w jakiej sie wystawialismy?
jesli ja skoncze sie roztawiac a przeciwnik bedzie dalej sie roztawiac to on moze, a ja dopiero jak on skonczy?
czy moze jesli skonczymy sie roztawiac to w takiej kolejnosci przestawiamy w jakiej sie wystawialismy?
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
Aaaale bieda z tym pierwszym scenariuszem. nIczego nie wnosi a tylko spłyca rozgrywkę.
Bonus od Innosa jest za bardzo przepakowany. Tak jak klątwa. To znaczy że jak zabije się powiedzmy takiego szczurka z bonusem Innosa to cała jego mega armia 200 modeli idzie do piachu? Bo ile można rzucić jedynek?
Bonus od Innosa jest za bardzo przepakowany. Tak jak klątwa. To znaczy że jak zabije się powiedzmy takiego szczurka z bonusem Innosa to cała jego mega armia 200 modeli idzie do piachu? Bo ile można rzucić jedynek?