WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Re: Warhammer 9 edycja?!

Post autor: Jędrul »

nie mają magicznych + są to otwieracze do konserw więc inna rola, skullki maja peteardylion ataków i fajnie grinduja piechote ale np ich S5 vs 1+ dawnsotne to troche bieda. Teraz te dogry dzięki 2+AS robią się bardziej uniwersalne (ok. mniej ataków o połowe ale S7, save podobny + koszt prawie o połowę niższy łatwiej o steadfast bo więcej modeli, special a nie rare i brak frenzy!jedynie brak muzyka boli), ja bym osobiście po prostu nie wyceniał skulli na 93 pkt (teraz 78).
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, o 21:26 przez Jędrul, łącznie zmieniany 1 raz.
MARK OF MARKI MARK

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Potestujemy zobaczymy - zaleta jest taka, że furion szybciej niz GW wypusci patcha - pewnie po jednym dwóch masterach
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

6 ataków z S5 vs 3 ataki z S7 - nie zawsze to drugie jest lepsze
Idąc dalej pancerz 2+ a 1+ to spora różnica w przeżywalności.
A dragon ogry spadają ze słońca/pity aż milo, podczas gdy skulle ze swoją I5 stoją niewzruszone.

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Furion to mógłby się dogadać z GW żeby nakręcić sprzedaż słabszych jednostek zalegających w magazynach2
MARK OF MARKI MARK

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

Stan pisze:6 ataków z S5 vs 3 ataki z S7 - nie zawsze to drugie jest lepsze
Idąc dalej pancerz 2+ a 1+ to spora różnica w przeżywalności.
A dragon ogry spadają ze słońca/pity aż milo, podczas gdy skulle ze swoją I5 stoją niewzruszone.
ta ale skulle mają 3W a dogry 4 i do tego możesz ich wystawić prawie 2 razy więcej, mi nie chodzi nawet o porównanie ich bo to papier nożyczki kamień, ale boje się że skullki będą znikać ze stołów przy koszcie 93 pkt + frenzy, rare
Ostatnio zmieniony 15 sie 2015, o 21:42 przez Jędrul, łącznie zmieniany 1 raz.
MARK OF MARKI MARK

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Jędrul pisze:
Stan pisze:6 ataków z S5 vs 3 ataki z S7 - nie zawsze to drugie jest lepsze
Idąc dalej pancerz 2+ a 1+ to spora różnica w przeżywalności.
A dragon ogry spadają ze słońca/pity aż milo, podczas gdy skulle ze swoją I5 stoją niewzruszone.
ta ale skulle mają 3W a dogry 4 i do tego możesz ich wystawić prawie 2 razy więcej, mi nie chodzi nawet o porównanie ich bo to papier nożyczki kamień, ale boje się że skullki będą znikać ze stołów przy koszcie 93 pkt
Obrazek
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Jędrul
Chuck Norris
Posty: 450
Lokalizacja: Poznań

Post autor: Jędrul »

jestem w stanie za to wypić :)
MARK OF MARKI MARK

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Stan pisze: A dragon ogry spadają ze słońca
Magia furiona nie przewiduje tego czaru. Miej to na uwadze :)

Awatar użytkownika
Stan
Postownik Niepospolity
Posty: 5208

Post autor: Stan »

Nie ma to jak wyrywkowe cytowanie wypowiedzi żeby nabić posta. O ile się nie mylę, pitę można dalej rzucać.

Awatar użytkownika
Durin
Niszczyciel Światów
Posty: 4766
Lokalizacja: The Gamblers

Post autor: Durin »

Ale shadow nie jest top lorem wxprzeciwienstwie do death

Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.

Awatar użytkownika
TATA
Pseudoklimaciarz
Posty: 25

Post autor: TATA »

Nie mam zastrzeżeń, rewelacja. Już chcę grać na edycję furionową. Brakuje tylko uaktualnienia AB.

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

tak po zastanowieniu ci sSquig Hopperzy to jednak za mocni są. możliwość szarży na 22 cale w dowolnym kierunku jest nie do przejścia. proponuję np, żeby to było 2d6 i na 11 dostawaliby swifstride a na 12 fly. no i bez możliwości pivotu.
We can't stop here. This is bat country.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Klaudel pisze:tak po zastanowieniu ci sSquig Hopperzy to jednak za mocni są. możliwość szarży na 22 cale w dowolnym kierunku jest nie do przejścia. proponuję np, żeby to było 2d6 i na 11 dostawaliby swifstride a na 12 fly. no i bez możliwości pivotu.
Oni sa cavalry wiec swiftstride mają z bazy

i nie są OP. Dalej to 1 w bez save'a man. W porownaniu masz trolle z regenką. Więc radze nie szaleć :D

Ja sobie wystawie 30 SH dla tescikow ale nie wierze żeby to zdominowalo rozpiske. Za to jakies fajne 2-3 piatki hm :)
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Klaudel
Falubaz
Posty: 1075
Lokalizacja: Rogaty Szczur

Post autor: Klaudel »

-Qc- pisze:
Klaudel pisze:tak po zastanowieniu ci sSquig Hopperzy to jednak za mocni są. możliwość szarży na 22 cale w dowolnym kierunku jest nie do przejścia. proponuję np, żeby to było 2d6 i na 11 dostawaliby swifstride a na 12 fly. no i bez możliwości pivotu.
Oni sa cavalry wiec swiftstride mają z bazy

i nie są OP. Dalej to 1 w bez save'a man. W porownaniu masz trolle z regenką. Więc radze nie szaleć :D

Ja sobie wystawie 30 SH dla tescikow ale nie wierze żeby to zdominowalo rozpiske. Za to jakies fajne 2-3 piatki hm :)
no stawiasz właśnie małe oddziały po flankach i żadna lekka kawaleria się nie przeciśnie.

ale pograj, zobaczymy :)
We can't stop here. This is bat country.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

i dobrze ze sie nie przecisnie, chcialoby się te oreczki jechac za darmo i bez trzymanki bez wysiłku, ale u furiona tak nie będzie! :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Waldi
Masakrator
Posty: 2026

Post autor: Waldi »

Może dać maruderom chaosu opcję dodatkowej broni ręcznej? Nawet maja taką opcję do sklejania w boxie.

Bocian
Chuck Norris
Posty: 409

Post autor: Bocian »

Jeśli przeoczyłem, to z góry przepraszam, ale czy są jakieś zmiany w podręczniku głównym, zasadach ogólnych, czy zostaje wszystko z 8ed?
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Ranndolf
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 109

Post autor: Ranndolf »

Podręcznik główny - jako, że to największa ilość pracy jest odłożony na koniec ;)

Awatar użytkownika
Kosa
Pan Spamu
Posty: 8707
Lokalizacja: krk czyli Ulthuan

Post autor: Kosa »

Bocian pisze:Jeśli przeoczyłem, to z góry przepraszam, ale czy są jakieś zmiany w podręczniku głównym, zasadach ogólnych, czy zostaje wszystko z 8ed?
Pozdrawiam
póki co zmiana lorów i itemów nieco :)

Zrobiłem rozpę sobie wstępnie HE. Fajnie to wygląda :)
"Człowiek jest czemś, co pokonanem być winno"
F.N.

Moja Galeria Pomalowanych Ludków

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Mimo, że fajnie to wygląda, wg mnie robicie to od dupy strony. Najpierw trzeba wnieść wysiłek i poprawić syf w rulebooku. Później zastanowić się czemu jedne armie są mniej popularne o dać im boosta choćby w zasadach kompozycji, zasadach specjalnym armii i kosztach. A na końcu ciąć lub boostować jednostki w ramach podręcznika tak aby wszystkie były tak samo grywalne i podobnie często wystepowaly na stołach. Taka metodologia zapewni w pewien sposób porownywalność armii i nie będzie tak spaczona subiektywizmem.

Furion obecnie masę wysiłku, za który szacun, marnuje. Jak zmieni tylko niektóre zasady rulebooka będzie musiał zacząć od nowa.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

ODPOWIEDZ