Chaos Dwarfy ofensywnie na około 1700pkt

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Chaos Dwarfy ofensywnie na około 1700pkt

Post autor: GreatTaurus »

2x mag 2lvl, scrolle (2-4) + stone (0-2)
bull centaur BSB, Armour of Gazrakh, SoM
2x 20blunderbussów muz, std
2x 10wilków, sv4+, muz, std
6bull centaurów, FCG, HA, Warbanner
4x bolce
14 gołych hobgoblinów

bolce do utrudniania przeciwnikowi swobodnych manewrów na stole. mały unit hobgobasów - bo zostało punktów, a nie chcę przepakowywać bull centaurów. wilki z sv 4+ są w stanie poszaleć. blunderbussy powinny sprawdzić się i w strzelaniu i w walce.
układ przedmiotów na magach zależny od ilości magii u przeciwnika.

daje radę?

Awatar użytkownika
slyslaysson
Mudżahedin
Posty: 230
Lokalizacja: Kraków

Post autor: slyslaysson »

Bez trzęsigrunta się nie liczy :D

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

slyslaysson pisze:Bez trzęsigrunta się nie liczy :D
też się z tym dziwnie czuję, niemniej bull centaury to główna siła napędowa tej rozpiski.

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Wilki nie poszaleją, słabe są i kosztują w pip punktów, żadnej siły przebicia(brak spirów boli:) rozumiem że rozpa ofensywna, ale wolfi to żaden ofens niestety :( , bull centaury zejdą z pierwszej lepszej salwy od thundererów czy handgunnersów, ja bym ich w 10 wystawił. No ale to sam sprawdź w jakiejś bitwie. Imo siłą Dawi Zharr jest mas + machiny, nie kawaleria..

Awatar użytkownika
GreatTaurus
Chuck Norris
Posty: 654
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: GreatTaurus »

wilki - mam do nich zaufanie.
bull centaury - właśnie zamówiłem szóstkę, więc trzeba będzie ich użyć.
rozpiska jest bardzo eksperymentalna, ale wydaje mi się, że np na WE oparte na driadach (bo takiego się spodziewam, jako że przeciwnik raczej to wystawi na moją standardową rozpę - 4bolce, szejker, defroket itp) może się sprawdzić.
wiadomo, że np na bretkę lepsze maszyny, na dwarfy lepsze jeszcze więcej maszyn.
przekonamy się.
pytam głównie, co możnaby poprawić/ ulepszyć.

Awatar użytkownika
Zulus
Mudżahedin
Posty: 283
Lokalizacja: Front Wschodni

Post autor: Zulus »

Mi wyszlo ze masz armie na 1614p. Nijak ona ofensywna szczerze mowiac. Do walki masz 6!bull Centaurow, schodza od lucznkow chociazby. A grasz na WE to zajebiste bedzie wystawic cos takiego:
Unnamed1700 Pts - Chaos Dwarfs Army

1 Bull Centaur Hero @ 175 Pts
Battle Standard
Sword of Might [20]
Armour of Gazrakh [30]

1 Bull Centaur Hero @ 151 Pts
Heavy Armour; Shield
Black Hammer of Hashut [45]

1 Chaos Dwarf Sorcerer @ 115 Pts
Magic Level 1
Dispel Scroll [25]
Dispel Scroll [25]

11 * Bull Centaurs @ 322 Pts
Great Weapon; Heavy Armour; Shield; Standard; Musician
War Banner [25]

1 Champion @ [15] Pts

1 Death Rocket @ 80 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Heavy Armour

1 Death Rocket @ 80 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Heavy Armour

1 Death Rocket @ 80 Pts

2 Crew @ [0] Pts
Heavy Armour

20 Chaos Dwarf Blunderbuss @ 260 Pts
Blunderbuss; Heavy Armour; Standard; Musician

19 Chaos Dwarf Warriors @ 210 Pts
Heavy Armour; Shield; Standard; Musician

1 Champion @ [10] Pts

19 Hobgoblins @ 110 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Boss @ [10] Pts

20 Hobgoblins @ 114 Pts
Light Armour; Shield; Standard; Musician

1 Boss @ [10] Pts

Casting Pool: 3

Dispel Pool: 3

Models in Army: 105


Total Army Cost: 1697



Boltami nic nie zrobisz na we, temu 3 rakiety, latwo nimi zabic np biegacza i w skirmishe trafiac. Masz 2 fajnych herosow do walki, 1 to rozkrecacz treemana. 11 bull centaurow ma juz spore przebicie. No i 4klocki do walki wsparte bsbkiem. Moim zdaniem z we nie powinno byc problemu, przegieta armia :)

Awatar użytkownika
Nijlor
Wielki Nieczysty Spamer
Posty: 6663
Lokalizacja: KGS "Fenix" Włocławek/ Kłodawa

Post autor: Nijlor »

Generalnie CHD nie mają imo problemu z we...(z moich doświadczeń) a bolce na we są spoko zwłaszcza na duże punkty(jak przeciwnik zobaczy 6-8 bolców to chowa treemany, a i na wildów są przydatne) driady łatwo od blunderbussów schodzą a klockom nie są w stanie zaszkodzić

ODPOWIEDZ