WFB: Reworked and Rebalanced

Wszystko to, co nie pasuje nigdzie indziej.

Moderatorzy: Fluffy, JarekK

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Re: Warhammer 9 edycja?!

Post autor: Furion »

scoutmaster pisze:Furion sam sobie zaprzeczasz i w Twojej wersji brak konsekwencji:
zlikwidowałeś 5 detachmentów, podrozyles imperialnych archerów słowem zabrałeś tanie odginaczki imperium a zostawiłeś orzełka i potaniłeś Shadow warriors swordmasters i sisterki. Wiedząc jak ważne są odginaczki jednej armii je zabrałeś a innej (swojej) powiększyłeś opcje ich wykorzystania. Obiektywne?
Nie chce mi się Tobie tłumaczyć, na czym działa ta gra.
Wymieniłeś wszystkie 3 unity, których na stole nie widziałem od momentu wydania booka.
Chyba, że akurat comp ETC kroił 4tego bolca, to wtedy wchodziło czasem 5 sisterek.

Resztę niuansów sobie dokmiń sam. Tylko zrób to "obiektywnie".
Andrzej pisze:
Cylindryk pisze:+ taki wishlist: zmniejszyć znaczenie kawalerii, bohaterów, monstrów, i ogólnie modeli pojedynczych, a zwiększyć znaczenie piechoty.
To już się dzieje - patrz obniżanie kosztu corowej piechoty.
Baczny obserwator.

pozdrawiam
Furion

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Furion pisze:Oznacza to - tu wytłumaczenie dla szanownej gawiedzi, co ma matmę w pompce - że koszt jednostki jest zależny m. in. od innych jednostek i możliwości występujących w danym booku.
Czyli aby w pełni zrozumieć czemu grając wg. twoich AB niektóre jednostki są w mojej armii droższe niż ich ekwiwalenty po drugiej stronie stołu u przeciwnika grającego inną armią należało będzie brać odpowiednie zestawy jednostek (oby nie "jedyne słuszne" jak to jest teraz), które te zawyżone lub zaniżone koszty będą nie wiem... uzupełniać? niwelować? przypominać mi dlaczego zapłaciłem za nie tyle?

Dla przykładu: nieszczęśni spearmani. Załóżmy, że w AB do Imperium będą oni dużo drożsi od tych z AB Bretonni (abstrahując od statystyk) głównie dlatego, że Imperium może mieć buffy z kapitanów, priestów i wozów Kopernika a Breta czegoś takiego nie ma. Tylko co jeśli ja nie chcę wziąć priesta ani wozu Kopernika?
Chodzi o to, żeby kupienie regimentu spearmanów w Imperium nie opłacało się tylko wtedy gdy weźmie się do tego jakiś standardowy zestaw innych jednostek. Bo spearmeni są drodzy tylko dlatego bo armia ma możliwości... Więc do jednostki x trzeba wziąć jednostkę y żeby ta pierwsza miała sens w swojej cenie.
Czy to dobra droga na pewno jeśli chciałeś wiele jednostek ugrywalnić ale niekoniecznie narzucać "jedyne słuszne wybory"?

Co do "śmiecioodginaczek" - szkoda że w RB nie ma już pojęcia "Unit strength" bo wtedy zaproponowałbym aby jednostka z większym US (lub US przewyższającym dwukrotnie US przeciwnika) miała możliwość dostawienia się podczas szarży do przeciwnika normalnie tak jak teraz lub nakazania mu dostawienia się do niej. Można tutaj US zamienić na liczbę modeli, liczbę szeregów lub jakiś inny czynnik - chodzi o ideę.

Pozdrawiam i czekam na dwarfy. :)

Awatar użytkownika
Abrasus
Falubaz
Posty: 1031
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: Abrasus »

Remo pisze: Dla przykładu: nieszczęśni spearmani. Załóżmy, że w AB do Imperium będą oni dużo drożsi od tych z AB Bretonni (abstrahując od statystyk) głównie dlatego, że Imperium może mieć buffy z kapitanów, priestów i wozów Kopernika a Breta czegoś takiego nie ma. Tylko co jeśli ja nie chcę wziąć priesta ani wozu Kopernika?
Chodzi o to, żeby kupienie regimentu spearmanów w Imperium nie opłacało się tylko wtedy gdy weźmie się do tego jakiś standardowy zestaw innych jednostek. Bo spearmeni są drodzy tylko dlatego bo armia ma możliwości... Więc do jednostki x trzeba wziąć jednostkę y żeby ta pierwsza miała sens w swojej cenie.
Czy to dobra droga na pewno jeśli chciałeś wiele jednostek ugrywalnić ale niekoniecznie narzucać "jedyne słuszne wybory"?
W takim razie Twoim zdaniem krasiowi warriorzy powinni być tacy sami jak np. imperialni z dwurakami? Nie patrząc na to, że imperium ma dostęp do całej fazy magii, którą krasie wąchają tylko podczas dispelowania ripów? Każda armia jest inna, ma inne synergie i na czym innym opiera się gra nią. Jeśli chciałbyś, żeby każda armia nadawała się do każdej roli to zapraszam do gry w brydża. Domyślam się, że celem Furiona jest, żeby stworzyć w każdej armii kilka grywalnych złożeń, a nie tak jak często teraz jest - jedno grywalne złożenie na armię. KILKA grywalnych złożeń nie oznacza, że KAŻDE złożenie ma być grywalne, bo tego nie da się osiągnąć. Ja mogę grając dwarfami mieć focha na żyrki i maszyny i jednocześnie chcieć mieć oddziały po 10 modeli każdy z krasnoludzkim lordem - ale coś takiego nie ma racji bytu i nigdy mieć nie będzie miało...

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

Dlaczego moi spearmeni mają mieć 8ld a HE 9? Niby moge wziac generała z 9 i podbić sobie do 9 albo nawet 10 - ALE CO JEŚLI NIE CHCĘ BO CHCE GRAC NA 5 MAGACH? HURR DURR 9 LD DLA SPEARMENÓW W EMP!
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

@Remo punkt 1 mojej przedostatniej wypowiedzi.
Obróćmy sytuacje. A co jeśli damy ci te tańsze jednostki spearmenów i zrobimy je tak samo zajebiste jak te u HE, a ty jednak weźmiesz te boosty z Kopernikańskiego wózeczka czy priestów? Wtedy twoje spearmenty są lepsze i zarzynają te HElfickie, a to przecież nie jest fair w drugą stronę. Dlatego właśnie Furion to tak balansuje. To co robi ma być zbalansowane na poziomie turniejowym, czyli zakładamy z góry, że taki Imperialista weźmie wszystko co zrobi z jego chuderlaków z włóczniami, zabójców smoków.
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Przy poprawkach rulebooka powinna Ci przyświecać przede wszystkim refleksja, co było w danej zasadzie intencją twórców gry. Nie byly nią odginaczki, kreski, schodki. Myślę że nie było też kilka innych rzeczy, ale tak wyszło... To właśnie gracze turniejowi wymyślili te triki, a teraz chcecie je zachować? Nie, ze ich nie stosuję, ale nie o to w tej grze chodziło.

Inny przykład... Moja jednostka nie może szarżować wroga, bo stoi w frontowej ćwiartce, a front wroga jest zajęty już moją inną jednostką, choć bok stoi pusty i mam do niego zasięg.

Albo... Nie strzelę tam z rusznicy, bo kark mi zesztywniał. Niech mnie rozszarpią...
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
JarekK
Bothunter
Posty: 5090
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: JarekK »

ravtheone pisze:Przy poprawkach rulebooka powinna Ci przyświecać przede wszystkim refleksja, co było w danej zasadzie intencją twórców gry.
To nie jest interpretacja wiersza...
Stone pisze: 16 gru 2019, o 13:36Żeby dobrze rosły, o warzywa trzeba dbać.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

ravtheone pisze:Inny przykład... Moja jednostka nie może szarżować wroga, bo stoi w frontowej ćwiartce, a front wroga jest zajęty już moją inną jednostką, choć bok stoi pusty i mam do niego zasięg.
Aha, czyli sam sobie zablokowałeś swoją jednostkę inną swoją jednostką i narzekasz? :mrgreen:
ravtheone pisze:Albo... Nie strzelę tam z rusznicy, bo kark mi zesztywniał. Niech mnie rozszarpią...
Użyj głowy i ustaw się pod dobrym kątem? Pomyśl i w martwej strefie jednostki strzelającej ustaw sobie inną jednostkę, która będzie ją osłaniać?

W skrócie - nie bądź warzywem, pozdro i poćwicz :D

Ewentualnie idź grać w AoS, tam nie musisz myśleć o takich rzeczach, w sumie nie musisz myśleć w ogóle ;)
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Abrasus pisze:
Remo pisze: Dla przykładu: nieszczęśni spearmani. Załóżmy, że w AB do Imperium będą oni dużo drożsi od tych z AB Bretonni (abstrahując od statystyk) głównie dlatego, że Imperium może mieć buffy z kapitanów, priestów i wozów Kopernika a Breta czegoś takiego nie ma. Tylko co jeśli ja nie chcę wziąć priesta ani wozu Kopernika?
Chodzi o to, żeby kupienie regimentu spearmanów w Imperium nie opłacało się tylko wtedy gdy weźmie się do tego jakiś standardowy zestaw innych jednostek. Bo spearmeni są drodzy tylko dlatego bo armia ma możliwości... Więc do jednostki x trzeba wziąć jednostkę y żeby ta pierwsza miała sens w swojej cenie.
Czy to dobra droga na pewno jeśli chciałeś wiele jednostek ugrywalnić ale niekoniecznie narzucać "jedyne słuszne wybory"?
W takim razie Twoim zdaniem krasiowi warriorzy powinni być tacy sami jak np. imperialni z dwurakami? Nie patrząc na to, że imperium ma dostęp do całej fazy magii, którą krasie wąchają tylko podczas dispelowania ripów? Każda armia jest inna, ma inne synergie i na czym innym opiera się gra nią. Jeśli chciałbyś, żeby każda armia nadawała się do każdej roli to zapraszam do gry w brydża. Domyślam się, że celem Furiona jest, żeby stworzyć w każdej armii kilka grywalnych złożeń, a nie tak jak często teraz jest - jedno grywalne złożenie na armię. KILKA grywalnych złożeń nie oznacza, że KAŻDE złożenie ma być grywalne, bo tego nie da się osiągnąć. Ja mogę grając dwarfami mieć focha na żyrki i maszyny i jednocześnie chcieć mieć oddziały po 10 modeli każdy z krasnoludzkim lordem - ale coś takiego nie ma racji bytu i nigdy mieć nie będzie miało...
Boosty powinny być wkalkulowane w koszt modeli boostujących, a nie boostowanych.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

ravtheone pisze: Boosty powinny być wkalkulowane w koszt modeli boostujących, a nie boostowanych.
Ziomek. Przecież Ci napisałem. W tej grze wszystko boostuje wszystko. I to nie w sposób stały, tylko zmienny. Dlatego dana jednostka w danej armii kosztuje tyle, a jej odpowiednik w innej armii może kosztować więcej / mnie, w zależności od tego co jest w reszcie booka.

Awatar użytkownika
kubencjusz
Szef Wszystkich Szefów
Posty: 3720
Lokalizacja: Kielce/Kraków

Post autor: kubencjusz »

Jak napisał w delikatnie oipryskilwo-złośliwy sposób andżej te elementy to kwintesencja fazy ruchu. Jako generał masz przewidzieć prawdopodobne posunięcia przeciwnika i ustawić się w taki sposób ,aby lokacja Twoich jednostek nie pozostawiała luk i nie dawała możliwości do łatwego wykorzystania na Twoją niekorzyść. Karna formacja strzelców to nie pojedyńczy zabijaka z Mordheimu. Nie odwróci się na pięcie by strzelić i skoczyć na kolejny dach ;)

ravtheone
Mudżahedin
Posty: 238
Lokalizacja: Najczarniejsze, najrzadziej odkurzane zakątki Ciemnogrodu

Post autor: ravtheone »

Andrzej pisze:
ravtheone pisze:Inny przykład... Moja jednostka nie może szarżować wroga, bo stoi w frontowej ćwiartce, a front wroga jest zajęty już moją inną jednostką, choć bok stoi pusty i mam do niego zasięg.
Aha, czyli sam sobie zablokowałeś swoją jednostkę inną swoją jednostką i narzekasz? :mrgreen:
ravtheone pisze:Albo... Nie strzelę tam z rusznicy, bo kark mi zesztywniał. Niech mnie rozszarpią...
Użyj głowy i ustaw się pod dobrym kątem? Pomyśl i w martwej strefie jednostki strzelającej ustaw sobie inną jednostkę, która będzie ją osłaniać?

W skrócie - nie bądź warzywem, pozdro i poćwicz :D

Ewentualnie idź grać w AoS, tam nie musisz myśleć o takich rzeczach, w sumie nie musisz myśleć w ogóle ;)
Proszę nie lekceważ mnie. Nie znasz mnie, wiec bez osobistych wycieczek.

Sam wiem jak grać aby takich sytuacji unikać. Co nie zmienia faktu, że to niezgodne z duchem gry. I dlatego Wasz Lepszy Warhammer powinien nad tym popracować, aby się przyjął poza kółkiem wzajemnej adoracji.
MISFIRE 2022 - turniej WFB6
MISFIRE 2022 na Facebook

WFB: HE, SK, OK, EMP, O&G
WH40K: IG Steel Legion, Catachan, Karskin, Tallarn, Vostroyan, GK, DA, SoB, Orks, Necrons, Kroot Mercenaries
Mordheim: Skaven, Possesed
Box: Warhammer Underworlds, Warhammer Quest, Space Hulk, Blacktone Fortress, Blood Bowl, Deathwatch Overkill

Remo
Falubaz
Posty: 1247

Post autor: Remo »

Widzę, że nie zrozumieliście mojej intencji: nie chcę aby armie były jednakowe.
@Abrasus - nie musisz mi przypominać czego dwarfy nie posiadają bo nimi gram. Wiem też, że nie trzeba tego przypominać Furionowi.
Zaniepokoiła mnie tylko wypowiedź Furiona, że koszty wynikną z synergii z innymi jednostkami bo boję się żeby to nie były "te konkretne jednostki, które musisz wziąć aby całość miała sens" bo znowu wrócimy do punktu wyjścia czyli jedynych słusznych rozpisek-klonów.
JarekK pisze:@Remo punkt 1 mojej przedostatniej wypowiedzi.
Obróćmy sytuacje. A co jeśli damy ci te tańsze jednostki spearmenów i zrobimy je tak samo zajebiste jak te u HE
A czemu mielibyśmy to robić? Nie prosiłem o to. Spearmani HE są lepsi bo ASF, większy WS, M, I należy do HE i ma też swoją cenę.
JarekK pisze:a ty jednak weźmiesz te boosty z Kopernikańskiego wózeczka czy priestów?
Jarku - za darmo te boosty?
JarekK pisze: Dlatego właśnie Furion to tak balansuje. To co robi ma być zbalansowane na poziomie turniejowym, czyli zakładamy z góry, że taki Imperialista weźmie wszystko co zrobi z jego chuderlaków z włóczniami, zabójców smoków.
Więc zakładamy również że generał HE też weźmie wszystko co najlepsze i dlatego w cenie wózka i priesta podleci na Imperialnych lodowy Fenix, który we współpracy ze spearelfami zrobi z Imperialnych papkę. Tak jak mówicie - balans i możliwości wewnątrz AB. Ten ma wózek a ten drugi szybkie wsparcie w postaci fenixa. Dla mnie OK - niech Furion balansuje ich koszty wewnątrz AB byle tylko nie opierać się na założeniu, że raczej trzeba wziąć jednostki A, B i C więc balansuje się koszty w obrębie tych jednostek i w oparciu o jedyne słuszne comba/mc-zestawy. Tylko to mnie niepokoi.

Andrzej
Pan Spamu
Posty: 8216
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: Andrzej »

ravtheone pisze:Sam wiem jak grać aby takich sytuacji unikać. Co nie zmienia faktu, że to niezgodne z duchem gry. I dlatego Wasz Lepszy Warhammer powinien nad tym popracować, aby się przyjął poza kółkiem wzajemnej adoracji.
No widzisz. A dla mnie jest to zgodne i to bardzo.

Poza tym, mówimy tu tylko o broni wyjatkow ciężkiej i niewygodnej do manewrowania, wymagającej dużo czasu do strrzału - jest to jej minus w zamian za inne korzyści, min silniejszy strzał. Inne, lżejsze bronie pozwalają na obrót i strzał - płacą za to mniejszą siłą ognia.

Masz problemy z dupy, naprawdę :D

Albo trollujesz :wink:
Lidder pisze:- Co się dzieje, gdy kawaleria normalnym ruchem, nie marszem, przechodzi przez murek?
- To samo co wtedy, gdy idziesz na imprezę poderwać jakąś dziewczynę.

Awatar użytkownika
RedScorpion
Falubaz
Posty: 1161
Lokalizacja: Pszczyna

Post autor: RedScorpion »

W orkach przy opisie Savage Orcs jest info o Ancestral Warpaint, natomiast na stronie z kosztami punktowymi nie ma o tej opcji ani słowa.

Awatar użytkownika
Romendakil
Mudżahedin
Posty: 251
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Romendakil »

Może pora by z mylącego tytułu Warhammer 9 edycja?! zmienić na coś w stylu Furion's Warhammer tournament rulespack? Od razu będzie wiadome do kogo skierowane są zasady i kto powinien się wypowiadać.

scoutmaster
Chuck Norris
Posty: 485

Post autor: scoutmaster »

oj czepiasz się tak samo jak ja.
poza zwykłymi niedoróbkami mi się zmiany po prostu nie podobają.
uważam, że jest to podejście ze złej strony. Znacznie ciekawsze jest proste rozwiązanie o którym piszę jeszcze raz: wywalić common magic items, 6 ze wszystkich szkół i dokupywanie 2 i 4 levla. ew w celu powiększenia przeżywalnosci bohaterów na Mountach zamienić strzał z działa na D6 hitów z siłą 10 idących w oddział.
Ostatnio zmieniony 16 sie 2015, o 22:06 przez scoutmaster, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Furion
Postownik Niepospolity
Posty: 5711
Lokalizacja: Gorzów Wlkp. "Rogaty Szczur"

Post autor: Furion »

RedScorpion pisze:W orkach przy opisie Savage Orcs jest info o Ancestral Warpaint, natomiast na stronie z kosztami punktowymi nie ma o tej opcji ani słowa.
Jest to opcja tylko dla herosów i lordów. Doklaryfikuję w kolejnym update.

QQrydza
Prawie jak Ziemko
Posty: 9484
Lokalizacja: Szybki Szpil

Post autor: QQrydza »

Furion pisze:
RedScorpion pisze:W orkach przy opisie Savage Orcs jest info o Ancestral Warpaint, natomiast na stronie z kosztami punktowymi nie ma o tej opcji ani słowa.
Jest to opcja tylko dla herosów i lordów. Doklaryfikuję w kolejnym update.
No savadze z 4++ :D
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"

Awatar użytkownika
Sasomir
"Nie jestem powergamerem"
Posty: 188

Post autor: Sasomir »

Hejka, przeczytałem zrobione już booki - część zmian bardzo mi się podoba, pozostałe trudno mi ocenić, bo nie znam algorytmu, który za nimi stoi, ale żadnego bólu dupy nie zgłaszam. Wypowiem się tylko o Imperium, bo je dobrze znam -

Droższe armaty/demigryfy i czołg - bardzo na plus, dość dominacji tego badziewiarstwa na stołach
Tańsza piechota i większe detacze - jak wyżej in +
Najbardziej podoba mi się część dopisana do Witch Hunerów, ugrywalniłeś mój ulubiony model w związku z nim pytanie- Czy każdy daemon hunter obniża warda o 1? Tzn. czy to się stakuje? Domyślam się, że nie, ale warto byłoby doprecyzować np. every unit in combat with one or more daemon hunters (...). I drugie pytanko - dobrze rozumiem, że nie muszą się stykać, wystarczy, że są w walce? (np. po drugiej stronie unitu albo z tyłu po odmówieniu challenge'a?)

A teraz króciutkie uwagi w stylu wishlisting:

Pistoliers - nadal są do d**y, jedyna rzecz jaka ich może ugrywalnić to opcja przeniesienia ich w cory (np. If fielding General of the Empire as your Army General, you may include one of the following units as core choice - pistoliers/outriders) - to tylko luźna sugestia, nie będę płakał jak jej nie użyjesz.
Flagusy - same story jak wyżej - gdyby np. wystawienie arcylektora jako generała pozwalało przenieść jeden ich oddział w cory, byłoby super.

Te problemy można rozwiązać także w taki sposób (znowu, to tylko luźna koncepcja) -

Your Imperial Army may be fielded as:
- Common army (normal choice set apply)
- Order army (Your army general MUST be Kurt Helborg or Grand Master, one of the Reiksguard or Demigryphs unit may be included as a core choice but Great cannons become rare choice and you may not field any steam tanks)
- Sigmars followers (Your army general MUST be Volkmar or Archlector, you may field one unit of Flagellants as a core choice)
- State troops contingent (Your army general MUST be Karl Franz, Marius Leitdorf or General of the Empire, pistoliers and outriders become core choices, but for every unit taken you must have one unit of state troops, you may also take one unit of greatswords as a core choice but your army cannot include any demigryph knights and Knightly Orders become a special choice).

Jeżeli dobrnąłeś aż tutaj, to gratuluje samozaparcia i keep up the good work.
Ostatnio zmieniony 17 sie 2015, o 00:56 przez Sasomir, łącznie zmieniany 1 raz.
Bravely bold Sir Robin
Rode forth from Camelot.
He was not afraid to die,
Oh brave Sir Robin.

ODPOWIEDZ