WFB: Reworked and Rebalanced
Re: Warhammer 9 edycja?!
IMO wystarczy, że za każdego maga w 12" casting będzie rósł o jeden, wtedy S4 to 10+, a S7 to 13+.
Już myślałem o tym wcześniej. Narazie nie, ale trzymam ten pomysł w obwodach.Dydu pisze:Co do banishmentu to problem z nim wynika z tego, że z S4-5 jest całkiem ok czarem, z S6-7 jest już bardzo mocny.
Furion jest szansa, żeby casting zależeał od Siły?
raczej Stubborn a nie instability
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Instability chyba bardziej pasuje fluffowo a stubborn nie. Kto widział uciekajacego dp? Co prawda w tedy to spory nerf i wystarczyłoby dac instability. I large target bez zmiany kosztu pkt.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.
Bardziej chodzi o to że zasada instability nie ma w księdze WOC, a nie występują przypadki gdzie używa się zasad armijnych innej księgi, dlatego proponuję zasadę ogólną z RB
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Znaczy chcesz żeby demon prince się sypał jak undead? Pewnie, tylko niech kosztuje 150 punktów mniej.
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
Instability+Stubborn - w książce demonów jest wyraźnie napisane jak to razem działa. Dodać opis tej zdolności w WoC. A dla ujednolicenia DP w DoC dać mu Stubborn. Opcja czy jest LT czy nie to bez znaczenia, ważne by było jednolicie.
Jeśli chodzi o ujednolicanie - Furion rozważ zapis z AB DoC o tym jak działa BSB i Generał na jednostki o innych znamionach. Wzmocni to monoarmie, które wg mnie są klimatyczne.
Ołtarz Chaosu - wg mnie warto dodać zapisek o LT. Byłby ciekawą opcją dla BSBka który rozdawałby zdolność na 18".
Jeśli chodzi o ujednolicanie - Furion rozważ zapis z AB DoC o tym jak działa BSB i Generał na jednostki o innych znamionach. Wzmocni to monoarmie, które wg mnie są klimatyczne.
Ołtarz Chaosu - wg mnie warto dodać zapisek o LT. Byłby ciekawą opcją dla BSBka który rozdawałby zdolność na 18".

Moje przemyslenia:
H. Elfy
- frost finix albo winien mieć -1 S , albo -1 T, albo zabrać mu zimno dające -1 do siły dla całego unitu wroga , albo zabrać mu always strike last dla całebgo unitu wroga. W obecnej wersji zwiększenie punktów o 20 czy o 50 nic tu nie da
Ogry
- Faktycznie jedno co sie mocno rzuca w oczy to straszny koszt armaty. Jak już jest taka droga to może przy misfire na "1" traci d6/d3 woundów a nie wybucha zupełnie ( czołg np traci d3 )
Kraśki ( book w którym podoba mi sie praktycznie wszystko )
- bardzo byłoby miło gdyby pojawiło sie nawiązanie do starych dobrych czasów i karabiny mogłyby strzelic po ruchu. Zwłaszcza że przy armor piercujących kuszach nie mają właściwie żadnej przewagi. (Poza tym patrząc na kuszników imperialnych mających nareszcie BS 4, też chciałoby sie mieć jakichś takich weteranów
)
- Gyrosy stały się dość drogą odginaczką , ale z drugiej strony przy ruchu x3 tą role mogą już łatwiej przejąć inne oddziały
Imperium
- Altar podrożał i trudniej go odpalić. Może faktycznie niech daje jakiegoś warda dla klechy?
- Jeśli już mówimy o niegrywalnych jednostkach trzeba też pomyśleć nad gryfem.
Chaos
- Proponuje wrzucić tabelke na oko bogów tą która była w EoT, to delikatna zmiana ale bardzo miła dla gracza. Już tylko +1 do BS by działało na nerwy
- Choseni żeby byli ciekawym wyborem, mogliby zależnie od marki dostać płatnego skilla , ale jeśli zostanie wprowadzona tabelka z EoT nie bedzie to potrzebne. Biorąc choosenów danej marki i tak bedziemy wiedzieli że mamy troche większą szanse na interesujący nas wynik
- Oko Tzeentcha wystarczy zrobić za 30 pts. Zwykły heros już tego nie weźmie a loerd biorąc to nie skorzysta z innych ciekawostek bo ma limit 50
- Spawn ma błąd w opisie jednostek , nie ma podniesionych W. Poza tym mimo tego W nie uważam żeby to była jednostka warta czegokolwiek. Proponowałbym albo zrobić ruch 3d6, albo podnieść siłe do 5, albo jakieś auto hity, albo warda 5+. Miło by było jakby zaczęły sie te gluty pojawiać.
- Slaughter Brute mimo że wygląda bardzo konkretnie i samym spojrzeniem może przestraszyć gracza ma 4 ataki .... jego poprostu ubije cokolwiek. Same obniżanie punktów i T 6 myśle że nic tu nie da. Musi mieć albo konkretny pancerz, albo możliwość zabicia czegokolwiek. Drugie wielkie bydle poprawione zostało bardzo ładnie
- Rycerze chaosu mimo fajnych ludków też mało kiedy goszczą na polu bitwy, ale obniżać na siłe pts chyba nie ma co. Proponuje żeby w przypadku kiedy mamy chaos lorda w armii jeden oddział rycerzyków stawał się corem. Otworzyłyby się bardzo fajne możliwości.
- Księciunio spokojnie może zostać z obecnymi punktami, czy dostanie stubborna czy demonic instab to juz dowolnie. Demon nie ucieka, on cofa sie żeby lepiej spojrzeć na pole bitwy
Cała Furionowa wersja jest bardzo fajna i czekam z niecierpliwością na ostateczne wersje no i army buildera
H. Elfy
- frost finix albo winien mieć -1 S , albo -1 T, albo zabrać mu zimno dające -1 do siły dla całego unitu wroga , albo zabrać mu always strike last dla całebgo unitu wroga. W obecnej wersji zwiększenie punktów o 20 czy o 50 nic tu nie da
Ogry
- Faktycznie jedno co sie mocno rzuca w oczy to straszny koszt armaty. Jak już jest taka droga to może przy misfire na "1" traci d6/d3 woundów a nie wybucha zupełnie ( czołg np traci d3 )
Kraśki ( book w którym podoba mi sie praktycznie wszystko )
- bardzo byłoby miło gdyby pojawiło sie nawiązanie do starych dobrych czasów i karabiny mogłyby strzelic po ruchu. Zwłaszcza że przy armor piercujących kuszach nie mają właściwie żadnej przewagi. (Poza tym patrząc na kuszników imperialnych mających nareszcie BS 4, też chciałoby sie mieć jakichś takich weteranów

- Gyrosy stały się dość drogą odginaczką , ale z drugiej strony przy ruchu x3 tą role mogą już łatwiej przejąć inne oddziały
Imperium
- Altar podrożał i trudniej go odpalić. Może faktycznie niech daje jakiegoś warda dla klechy?
- Jeśli już mówimy o niegrywalnych jednostkach trzeba też pomyśleć nad gryfem.
Chaos
- Proponuje wrzucić tabelke na oko bogów tą która była w EoT, to delikatna zmiana ale bardzo miła dla gracza. Już tylko +1 do BS by działało na nerwy
- Choseni żeby byli ciekawym wyborem, mogliby zależnie od marki dostać płatnego skilla , ale jeśli zostanie wprowadzona tabelka z EoT nie bedzie to potrzebne. Biorąc choosenów danej marki i tak bedziemy wiedzieli że mamy troche większą szanse na interesujący nas wynik
- Oko Tzeentcha wystarczy zrobić za 30 pts. Zwykły heros już tego nie weźmie a loerd biorąc to nie skorzysta z innych ciekawostek bo ma limit 50
- Spawn ma błąd w opisie jednostek , nie ma podniesionych W. Poza tym mimo tego W nie uważam żeby to była jednostka warta czegokolwiek. Proponowałbym albo zrobić ruch 3d6, albo podnieść siłe do 5, albo jakieś auto hity, albo warda 5+. Miło by było jakby zaczęły sie te gluty pojawiać.
- Slaughter Brute mimo że wygląda bardzo konkretnie i samym spojrzeniem może przestraszyć gracza ma 4 ataki .... jego poprostu ubije cokolwiek. Same obniżanie punktów i T 6 myśle że nic tu nie da. Musi mieć albo konkretny pancerz, albo możliwość zabicia czegokolwiek. Drugie wielkie bydle poprawione zostało bardzo ładnie
- Rycerze chaosu mimo fajnych ludków też mało kiedy goszczą na polu bitwy, ale obniżać na siłe pts chyba nie ma co. Proponuje żeby w przypadku kiedy mamy chaos lorda w armii jeden oddział rycerzyków stawał się corem. Otworzyłyby się bardzo fajne możliwości.
- Księciunio spokojnie może zostać z obecnymi punktami, czy dostanie stubborna czy demonic instab to juz dowolnie. Demon nie ucieka, on cofa sie żeby lepiej spojrzeć na pole bitwy

Cała Furionowa wersja jest bardzo fajna i czekam z niecierpliwością na ostateczne wersje no i army buildera

Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara
Wydaje mi się, że Dragon Ogry z T6 S7 są trochę mocne. Bardzo podobne do morghastów z +1T i możliwie większą siłą, lepszym savem, tylko się nie sypią. Za 58 punktów mają save na 2+ i warda 2+ na większość czarów z heaven. Dodatkowo podrożenie crusherów do takiego kosztu, też jest troszkę nie zrozumiałe. To jednak ma frenzy i wystarczy to dobrze odgiąć i są z bani na 2 tury.
słusznie, przecież większość przeciwników strzela w dragon ogry magią heaven.. nie light.. fire .. beast.. life.. death tylko heaven, ale fakt że jaggery są drogie, ciekawe czy na dłuższą metę ktoś będzie tego sprzętu używał. Z drugiej strony koszt za jeden model nie jest tragiczny. A T6 zdaje sie mają tylko szagoty ?
Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara
Problemy armijne:
- Sorcerer Lord LD – Co zaskakujące wochowy lord mag ma tylko 8ld. Sprawia to, że generałem musi być lord/dp. O stratę DP czy Lorda jest dużo łatwiej i to następne 100 pkt w plecy. Jednocześnie w tym punkcie trzeba zwrócić uwagę na koszta DP, które zdecydowałeś się podnieść. Demon nie będzie grał bo braknie punktów na wzięcie innego generała, a 4-5 dużych punktów w nim to zdecydowanie za dużo. Możliwość mianowania maga lorda generałem chociaż trochę by pomogła.
- Mounty – Chaos steed – Bohaterowie powinni mieć możliwość opcjonalnego dokupienia bardingu dla steeda. Dzięki temu będzie można mieć konika z 8mv i FC, na jakich jeżdżą maruderzy. To kolejna ciekawa opcja dla maga chociażby.
- DoC – bestia, tk – skorpion, vc – duchy, elfy – orzel, boc – pumba, ok. – pieski, og – kowboje na wilkach – Ogólnie większość armii ma dostęp do pojedynczego modelu z w miarę sensownym ruchem który może mieć wiele zastosowań – zajeżdżać maszyne, odginać itp. W WoC Fast w najtańszych konfiguracji i tak jest już bardzo drogi. Idealnym rozwiązaniem byłoby dodanie czegoś, czego zawsze brakowało, a co w swojej ofercie ma chociażby AoW – heros maruderów. Możliwość wykupienia marka, Mounta – chaos steeda bez bardingu, LA, może HA lub ChA, spear, flail, shield, 25 pkt na itemy. Bazowy koszt powiedzmy 50 pkt. I mamy odginaczke z jakims savem, która się może gdzieś schować w oddziale zawsze itp.
Innym rozwiązaniem, jest zabranie losowego ruchu spawnow co je ugry walni i pozwoli używać ich w tej roli, ewentualnie pojedyncze „wzmocnione” warhoundy. 2w +1s +1a unit size max 1
Twój podręcznik
Lords/Hero
Archaon – dobra zmiana – był idiotycznie drogi
Pozostałe ceny specjali – oni dupy nie urywają, ale ceny obecne pozwolą już prędzej przemyśleć wystawienie choćby vilitcha, wulfrika czy scyli. Podrożenie throgga to tez dobry ruch
Chaos lord – podrożenie imo bezcelowe, szczególnie przy droższych mountach. Sumaryczny koszt lorda skoczy dużo do góry i to chyba wystarczy
Sorcerer lord – tu przydałoby się podnieść ld
Chaos sorcerer – 110 pkt za pierwszolevelowego maga z savem 4+. To dużo, nawet bardzo dużo. Zwykłę nosidełko do scrolli kosztuje już 135, prawie punkt. To chyba najdroższy mały mag we wszystkich podręcznikach i warto by było go troszkę potanić. Może częściej by się pojawił na stole, może nawet na jakimś mouncie wtedy
Daemon Prince – Jeśli planujesz grać bez compa to podrożenie było koniecznością. Zgaduje, że zmienisz procenty Hero/lord na stare. Wiec przy 25% w lordach nagle – na 2400 ciężko go wystawić. Nowy dp podrożał bazowo o 70 pkt (umówmy się dp bez ChA nie istnieje.
DP z itemami za 25pkt i powiedzmy 50 w giftach, lotem i Markiem kosztuje 465pkt i musi być generałem czy oddaje 4 duze punkty…. A to 4w z 1+ 5++ jak dorzucimy do tego magie (160pkt) to już 625pkt, wole nie mówić ile z bonusem za generała. Za tą cene można mieć lorda na smoku… Ergo podrożenie o połowę tego co zrobiłeś jest jeszcze akceptowalne.
MOUNTY
Mantysia – dobry ruch, podobnie rydwany.
Dysk droższy od pegaza? 30 pkt to trochę mało, można dać 40, ale pamiętaj, że jedyne co on daje to lot. Jest bardzo upośledzony jeśli chodzi o mv i trooptype. Dyskowiec jest kawalerią ma 1mv w przypadku falcon Horna czy sztormówy, zbiera KB…
DM – 90 pkt dla herosa? 300 pkt za bsb w grywalnym złozeniu który oddaje 400 pkt po śmierci – jak lordowie niektórych armii;p Uważam, że można tak grać, ale przydałaby się wtedy rozsądna alternatywa w postaci złożeń armii z herosami pochowanymi w odziałach. Do tej pory oddziały WoC zbyt odstawały od reszty żeby to rozważać. Wracając do meritum – zostawiłbym baring w tej samej cenie w jakiej był i podrożył tylko Mounta i nie zmieniał ceny zależnie od Hero/lord.
CORE
195 za khornowa horde z dwurakami? To 50 ataków z ws4s5. Nie umiem powiedzieć czy to mało czy dużo ale na pewno teraz wystawienie ich jest warte rozważenia. Z Wulfrikiem to już w ogole robią przeciąg
Forsakeni z hatem i KB? Biore!
Reszta w porządku
SPECIAL
Choseni ok., tansi helstridersi też dobrze, chociaż powinni być chyba nawet jeszcze tańsi. Rycerze zobaczymy czy taka obniżka wystarczy. Imo za 37 już powinni mieć EW.
Ogry dragon ogry trolle – tu wszystko super – brawo
Chimera 310 za chimke na wypasie. Powinna kosztować 300 podwyżki odrobine za wysokie. 300 jeszcze jest akceptowalne.
Podrożenie Helki, shrine’a to chyba była konieczność
Skulle za dużo… 3 modele z frenzy, 9w za 280 pkt. Nie pojawią się niestety na stole. Obniż chociaż cene tak, żeby w tych 280pkt mieścili się z EW
Slaughterbrute’a wciąż cena nie ratuje…. Dałbym mu coś na kszta Chaos Dwarfow… czyli 2d6 stompów, wtedy te 4 ataki byłyby do zniesienia
Vortex – super! Biore!
Magia – możesz przemyśleć wzmocnienie magii nurgla. Można ją b. fajnie pomieszać ze starym lorem i dzięki temu ktoś rozważy granie w ogóle tym.
Item
Roar – MEGA!
Acid ichor – bez sensu. Ja ma być ogóle użyty to ten s4 hit powinien być bez save’a
Third eye – tu bardzo dobra cena, natomiast przemyślałbym uzależnianie ceny od wykupionego Warda. 3++ 50 4++ 40 5++ 30 6++ 20
Scaled skin – również chyba nie było wyjścia
Flamingi – fajnie że dodałeś Warda, ale to sprawiło, że stał się to item lords only wiec nie będzie nigdy brany. Musisz spojrzeć na gifty pod takim kątem, że heros ma tylko 25pkt na nie. Daj mu 50pkt na gifty lub pomyśl o większej ilości takich które będzie mógł mieć za 25 pkt.
Podsumowanie – balansowanie i poprawianie woc to ciężki temat, bo trzeba ograniczyć to co w tej armii najlepsze czyli herosów, a jednocześnie sprawić, żeby granie na unitach było opłacalne i mogło dać zwycięstwa. Jesteś na dobrej drodze do dania tej alternatywy, ale sumarycznie cięcia herosów są za mocne.
Przykładowa rozpa 2400 25% hero:
Lord mag dysk, ward, roar scroll
2x mały klepacz, wulfrik
Horda maruderow mali forsakeni z KB, 2 fasty, rydwan
2x duże DO
Vortexbeast
helupa
PS - Kholek - wspomniany chaos armour z erraty mu się należy
Co z Putridami?
- Sorcerer Lord LD – Co zaskakujące wochowy lord mag ma tylko 8ld. Sprawia to, że generałem musi być lord/dp. O stratę DP czy Lorda jest dużo łatwiej i to następne 100 pkt w plecy. Jednocześnie w tym punkcie trzeba zwrócić uwagę na koszta DP, które zdecydowałeś się podnieść. Demon nie będzie grał bo braknie punktów na wzięcie innego generała, a 4-5 dużych punktów w nim to zdecydowanie za dużo. Możliwość mianowania maga lorda generałem chociaż trochę by pomogła.
- Mounty – Chaos steed – Bohaterowie powinni mieć możliwość opcjonalnego dokupienia bardingu dla steeda. Dzięki temu będzie można mieć konika z 8mv i FC, na jakich jeżdżą maruderzy. To kolejna ciekawa opcja dla maga chociażby.
- DoC – bestia, tk – skorpion, vc – duchy, elfy – orzel, boc – pumba, ok. – pieski, og – kowboje na wilkach – Ogólnie większość armii ma dostęp do pojedynczego modelu z w miarę sensownym ruchem który może mieć wiele zastosowań – zajeżdżać maszyne, odginać itp. W WoC Fast w najtańszych konfiguracji i tak jest już bardzo drogi. Idealnym rozwiązaniem byłoby dodanie czegoś, czego zawsze brakowało, a co w swojej ofercie ma chociażby AoW – heros maruderów. Możliwość wykupienia marka, Mounta – chaos steeda bez bardingu, LA, może HA lub ChA, spear, flail, shield, 25 pkt na itemy. Bazowy koszt powiedzmy 50 pkt. I mamy odginaczke z jakims savem, która się może gdzieś schować w oddziale zawsze itp.
Innym rozwiązaniem, jest zabranie losowego ruchu spawnow co je ugry walni i pozwoli używać ich w tej roli, ewentualnie pojedyncze „wzmocnione” warhoundy. 2w +1s +1a unit size max 1
Twój podręcznik
Lords/Hero
Archaon – dobra zmiana – był idiotycznie drogi
Pozostałe ceny specjali – oni dupy nie urywają, ale ceny obecne pozwolą już prędzej przemyśleć wystawienie choćby vilitcha, wulfrika czy scyli. Podrożenie throgga to tez dobry ruch
Chaos lord – podrożenie imo bezcelowe, szczególnie przy droższych mountach. Sumaryczny koszt lorda skoczy dużo do góry i to chyba wystarczy
Sorcerer lord – tu przydałoby się podnieść ld
Chaos sorcerer – 110 pkt za pierwszolevelowego maga z savem 4+. To dużo, nawet bardzo dużo. Zwykłę nosidełko do scrolli kosztuje już 135, prawie punkt. To chyba najdroższy mały mag we wszystkich podręcznikach i warto by było go troszkę potanić. Może częściej by się pojawił na stole, może nawet na jakimś mouncie wtedy
Daemon Prince – Jeśli planujesz grać bez compa to podrożenie było koniecznością. Zgaduje, że zmienisz procenty Hero/lord na stare. Wiec przy 25% w lordach nagle – na 2400 ciężko go wystawić. Nowy dp podrożał bazowo o 70 pkt (umówmy się dp bez ChA nie istnieje.
DP z itemami za 25pkt i powiedzmy 50 w giftach, lotem i Markiem kosztuje 465pkt i musi być generałem czy oddaje 4 duze punkty…. A to 4w z 1+ 5++ jak dorzucimy do tego magie (160pkt) to już 625pkt, wole nie mówić ile z bonusem za generała. Za tą cene można mieć lorda na smoku… Ergo podrożenie o połowę tego co zrobiłeś jest jeszcze akceptowalne.
MOUNTY
Mantysia – dobry ruch, podobnie rydwany.
Dysk droższy od pegaza? 30 pkt to trochę mało, można dać 40, ale pamiętaj, że jedyne co on daje to lot. Jest bardzo upośledzony jeśli chodzi o mv i trooptype. Dyskowiec jest kawalerią ma 1mv w przypadku falcon Horna czy sztormówy, zbiera KB…
DM – 90 pkt dla herosa? 300 pkt za bsb w grywalnym złozeniu który oddaje 400 pkt po śmierci – jak lordowie niektórych armii;p Uważam, że można tak grać, ale przydałaby się wtedy rozsądna alternatywa w postaci złożeń armii z herosami pochowanymi w odziałach. Do tej pory oddziały WoC zbyt odstawały od reszty żeby to rozważać. Wracając do meritum – zostawiłbym baring w tej samej cenie w jakiej był i podrożył tylko Mounta i nie zmieniał ceny zależnie od Hero/lord.
CORE
195 za khornowa horde z dwurakami? To 50 ataków z ws4s5. Nie umiem powiedzieć czy to mało czy dużo ale na pewno teraz wystawienie ich jest warte rozważenia. Z Wulfrikiem to już w ogole robią przeciąg
Forsakeni z hatem i KB? Biore!
Reszta w porządku
SPECIAL
Choseni ok., tansi helstridersi też dobrze, chociaż powinni być chyba nawet jeszcze tańsi. Rycerze zobaczymy czy taka obniżka wystarczy. Imo za 37 już powinni mieć EW.
Ogry dragon ogry trolle – tu wszystko super – brawo
Chimera 310 za chimke na wypasie. Powinna kosztować 300 podwyżki odrobine za wysokie. 300 jeszcze jest akceptowalne.
Podrożenie Helki, shrine’a to chyba była konieczność
Skulle za dużo… 3 modele z frenzy, 9w za 280 pkt. Nie pojawią się niestety na stole. Obniż chociaż cene tak, żeby w tych 280pkt mieścili się z EW
Slaughterbrute’a wciąż cena nie ratuje…. Dałbym mu coś na kszta Chaos Dwarfow… czyli 2d6 stompów, wtedy te 4 ataki byłyby do zniesienia
Vortex – super! Biore!
Magia – możesz przemyśleć wzmocnienie magii nurgla. Można ją b. fajnie pomieszać ze starym lorem i dzięki temu ktoś rozważy granie w ogóle tym.
Item
Roar – MEGA!
Acid ichor – bez sensu. Ja ma być ogóle użyty to ten s4 hit powinien być bez save’a
Third eye – tu bardzo dobra cena, natomiast przemyślałbym uzależnianie ceny od wykupionego Warda. 3++ 50 4++ 40 5++ 30 6++ 20
Scaled skin – również chyba nie było wyjścia
Flamingi – fajnie że dodałeś Warda, ale to sprawiło, że stał się to item lords only wiec nie będzie nigdy brany. Musisz spojrzeć na gifty pod takim kątem, że heros ma tylko 25pkt na nie. Daj mu 50pkt na gifty lub pomyśl o większej ilości takich które będzie mógł mieć za 25 pkt.
Podsumowanie – balansowanie i poprawianie woc to ciężki temat, bo trzeba ograniczyć to co w tej armii najlepsze czyli herosów, a jednocześnie sprawić, żeby granie na unitach było opłacalne i mogło dać zwycięstwa. Jesteś na dobrej drodze do dania tej alternatywy, ale sumarycznie cięcia herosów są za mocne.
Przykładowa rozpa 2400 25% hero:
Lord mag dysk, ward, roar scroll
2x mały klepacz, wulfrik
Horda maruderow mali forsakeni z KB, 2 fasty, rydwan
2x duże DO
Vortexbeast
helupa
PS - Kholek - wspomniany chaos armour z erraty mu się należy
Co z Putridami?
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
Oraz Wrathmongerami i Skullreaperami, bo to podobne twory?
Złomowisko: https://goo.gl/photos/xRMRQZGkEgCpcHcx5
- Azurix
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3007
- Lokalizacja: Łódź Klub:"Ośmiornica Łódzka" Stowarzyszenie:"Wargaming"
Już któryś raz z kolei widzę wypowiedź na temat Monstera, który przy 4 atakach nic nie zabija. Jak to czytam to od razu rozbawiony jestem, bo Frostheart Phoenix ma 4 ataki i może też przydałoby mu się coś więcejDurin pisze:Slaughterbrute’a wciąż cena nie ratuje…. Dałbym mu coś na kszta Chaos Dwarfow… czyli 2d6 stompów, wtedy te 4 ataki byłyby do zniesienia.

Dodatkowo, może Flamespyre Phoenixowi przydałoby się więcej tych ataków, bo 3 to czasem nie stykają do zdjęcia Regeneracji nawet?
