2. byłoby OP moim zdaniem, ale to tylko takie imhoSłowian pisze:Bardzo ciekawa praca. Dzięki wielkie za poświęcony czas. Po przeczytaniu podręczników skupię się na orkach.
1. Poprawiona Animozja daje możliwość wystawiania większej liczby oddziałów i to jest to co najbardziej jest potrzebne zielonym.
2. Waaagh! jest świetne ale może zostawić d6 na wszystkie oddziały (rydwany, trolle, bohaterów) i ujednolicić do d6 bez względu na inf/cav
3. Fajnie by było gdyby grzybki wliczały się do cv , wtedy można by było spamować zaklęcia z jednej kości.
4. Squig hoopersy poproszą jeszcze o walkęna najwyższej WS modelu ( nawet kosztam staraty ataku gobasa)
5. Stone trolle z +3 sv wydają się za mocne jak za 45 pkt. oczywiście są najlepszym wyborez ze wszystkich trolli.
6. Stopa straciła na mocy a trudniej ją rzucić, może lepiej zostawić starą bo magia orcza w tym momencie przegrywa z goblińską.
7. Magia goblińska i zmiana sygnaturki i czaru 1 miejscami to było to co tygryski lubią najbardziej.
8. Doom diver kosztuje bardzo dużo i nie daje takiej mocy jak najlepsze maszyny nie wiem czy nie za dużo ( jest bardzo celny ale tylko d6 trafień z s5 to nie to samo co s10 i d6 ran).
9. Manglery przeważnie wymieniają się z fastami lub schodzą od miękkiego strzelania czy magii. Dobrze użyte mogą eliminować całe oddziały. Jednak jak dla mnie ich użycie jest bardzo ryzykowne i raczej nie warte tych punktów.
10. Gigant ma problem z tabelką z atakami, również ryzykowne wystawienie.
11. Opcja dwuraków na zwykłych orkach jest ciekawa jednak bardzo droga i dobrze bo nie ma oczywistego wyboru.
12. Ciężkie zbroje dla orków i jazdy to świetny pomysł.
13. Magiczne farbki dla dzikusów świetny pomysł.
Zrobiłem rozpę i w końcu mogę grać pełnym naporem. Jazda na dzikach, zwykłe oreczki (opcja big uns) tego mi brakowało . Teraz czas na testy.
3. przecież się wliczają, nie?
4. bez przesady - czy to nie za duża ingerencja w zasady?
6. stopę trzeba było naprawić - teraz jest lepiej zbalansowana niż była na pewno. Moc big waaagh należy poprawiać naprawiając pozostałe czary a nie ten jeden.