WFB: Reworked & Rebalanced, ArmyBuilder 2.2c files
Re: WFB: Reworked & Rebalanced, ArmyBuilder 2.2c files
WE
Treeman, driady, tree kin - powinienny mieć WS 5+
Amaranthine Brooch, Oaken Armour - brak opisu działania
Treeman, driady, tree kin - powinienny mieć WS 5+
Amaranthine Brooch, Oaken Armour - brak opisu działania
Najnowszy plik w pierwszym poście
Ogre Kingdoms - do sprawdzenia
poprawki:
Empire Detachment points
Batlle veterans also for champions
Woch Chaos gigant Nurgle mark
Effigy of Mork to talismans restriction
Noggs Banner of Butchery was only for nightgoblins
Gitilla cost
Woch banner of the gods cost
Forsaken cost
Empire – mortar S
Randiant not blocking hr enchanted items
Forest spirits ward changed
Orc Big 'Uns gw cost
Orc Boyz AHW added
Goblin Shaman and wolf chariot costs
Added info about Hoppers move
Effigy of Mork description
Wallopa for goblins only
Amaranthine Brooch, Oaken Armour – description
armour of caledor ward stacking problem
Ogre Kingdoms - do sprawdzenia
poprawki:
Empire Detachment points
Batlle veterans also for champions
Woch Chaos gigant Nurgle mark
Effigy of Mork to talismans restriction
Noggs Banner of Butchery was only for nightgoblins
Gitilla cost
Woch banner of the gods cost
Forsaken cost
Empire – mortar S
Randiant not blocking hr enchanted items
Forest spirits ward changed
Orc Big 'Uns gw cost
Orc Boyz AHW added
Goblin Shaman and wolf chariot costs
Added info about Hoppers move
Effigy of Mork description
Wallopa for goblins only
Amaranthine Brooch, Oaken Armour – description
armour of caledor ward stacking problem
Proszę o dokładne opisanie sytuacji (pierwszej), ewentualnie potwierdzenie u innych, że jest ten problem. U siebie nie widzę problemu ani z linią 1, ani 2.paulinka17 pisze:OG:
Reinforced Troll Hide nie zlicza sie do ASv
Savage Big Boss nie może wziąć extra hand weapon
Dwarfs:
1) Jeden oddział Troll Slayerów powinien mieć opcję scouta (We Leave Early, Our Doom Is There) gdy w armii jest jeden Demon Slayer. Każdy kolejny Demon Slayer dają ta opcję kolejnemu oddziałowi. Albo po prostu do odznaczenia jak w przypadku "Ungrim in army".
2) Rune of Warding powinna być traktowana jako jedna runa a nie trzy, bo na chwilę obecną nie można nabijać kolejnych run na talizman jak się ją weźmie. Powinieneś zostawić debelialową Rune of Warding x1 tylko nadpisać, że daje warda 4+ zamiast 6+.
3) Runelordom brakuje zdolności Rune Lore (channelowanie dispell dice).
4) High King Thorgrim Grudgebearer nie jest Unique tylko Infantry i może korzystać z Look Out Sir!
Świetna robota, dzięki.
1) Jeden oddział Troll Slayerów powinien mieć opcję scouta (We Leave Early, Our Doom Is There) gdy w armii jest jeden Demon Slayer. Każdy kolejny Demon Slayer dają ta opcję kolejnemu oddziałowi. Albo po prostu do odznaczenia jak w przypadku "Ungrim in army".
2) Rune of Warding powinna być traktowana jako jedna runa a nie trzy, bo na chwilę obecną nie można nabijać kolejnych run na talizman jak się ją weźmie. Powinieneś zostawić debelialową Rune of Warding x1 tylko nadpisać, że daje warda 4+ zamiast 6+.
3) Runelordom brakuje zdolności Rune Lore (channelowanie dispell dice).
4) High King Thorgrim Grudgebearer nie jest Unique tylko Infantry i może korzystać z Look Out Sir!
Świetna robota, dzięki.
Zniosę wszystko pod warunkiem, że to komplement.
Dzięki, poprawione będzie z nową aktualką
To jest robione przed deployem, nie na poziomie rozpiski, z tego powodu nie dodaje tego Slayerom. Jest wypisana zasada u Daemona.Danrakh pisze:Dwarfs:
1) Jeden oddział Troll Slayerów powinien mieć opcję scouta (We Leave Early, Our Doom Is There) gdy w armii jest jeden Demon Slayer. Każdy kolejny Demon Slayer dają ta opcję kolejnemu oddziałowi. Albo po prostu do odznaczenia jak w przypadku "Ungrim in army".
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 31
W Ograch:
Leadbelchers oraz Gorger powinni być core
Stonehorn oraz Giant być w specjalnych.
Leadbelchers oraz Gorger powinni być core
Stonehorn oraz Giant być w specjalnych.
Exalted i inne problemy z WoChem przeniesione do sprawdzenia na później. Muszę przysiąść, żeby to ogarnąć.
Crimson do sprawdzenia. Mam nadzieję, że już ok.
Vampire Counts dostępne do sprawdzenia - link gdzie zwykle;)
Inne poprawki:
Bladesingers attacks
Rune Lore added for Runelord
Thorgrim is Infantry
Leadbelchers and Gorger core
Stonehorn and Giant special
Rune of Warding slots
cimson armour of dragan to check
Glade Captain item points
Crimson do sprawdzenia. Mam nadzieję, że już ok.
Vampire Counts dostępne do sprawdzenia - link gdzie zwykle;)
Inne poprawki:
Bladesingers attacks
Rune Lore added for Runelord
Thorgrim is Infantry
Leadbelchers and Gorger core
Stonehorn and Giant special
Rune of Warding slots
cimson armour of dragan to check
Glade Captain item points
Lizaki jeszcze nie ruszone, może być więcej rozbieżności;PJędrul pisze:Lizaki - oldblood powinien być za 170 nie 140
Poprawionebela16 pisze:Woch:
Trolle powinny być za 40pkt za model
Putrid Blightkings za 47pkt za model
Zmienione powyższe i wrzucony ostatni changelog (oczywiście dla booków, które wprowadzałem)
Dziwne, bo część rzeczy jestem prawie pewnym, że zmieniałem. Jak koszt Putridów, czy ta Regenka. No, ale cóż, w końcu może zmienią się na dobre;)
Dziwne, bo część rzeczy jestem prawie pewnym, że zmieniałem. Jak koszt Putridów, czy ta Regenka. No, ale cóż, w końcu może zmienią się na dobre;)
WOCH:
Chaos sorcerer lord:
-mark of nurgle 10pkt
-mark of slaanesh 5pkt
Exalted hro:
-mark of tzeentch 30pkt
Chaos sorcerer:
-mark of nurgle 10pkt
-mark of slaanesh 5pkt
Chaos warriors:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Marauders:
-mark of tzeentch 1pkt/model
-light armour 0.5pkt/model
-shield 0.5pkt/model
Marauder horsemen:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Chosen:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Chaos knights:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Dragon ogres:
-halberds 4pkt/model
Chaos spawn:
-mark of khorne 5pkt/model
-mark of slaanesh 10pkt/model
Magic items:
-Banner of the gods: cause Terror, all friendly units in 6" have stubborn
To chyba będzie wszystko, ale tego nie gwarantuje Ja raczej niczego już nie znajdę.
Chaos sorcerer lord:
-mark of nurgle 10pkt
-mark of slaanesh 5pkt
Exalted hro:
-mark of tzeentch 30pkt
Chaos sorcerer:
-mark of nurgle 10pkt
-mark of slaanesh 5pkt
Chaos warriors:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Marauders:
-mark of tzeentch 1pkt/model
-light armour 0.5pkt/model
-shield 0.5pkt/model
Marauder horsemen:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Chosen:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Chaos knights:
-mark of khorne 2pkt/model
-mark of nurgle 2pkt/model
Dragon ogres:
-halberds 4pkt/model
Chaos spawn:
-mark of khorne 5pkt/model
-mark of slaanesh 10pkt/model
Magic items:
-Banner of the gods: cause Terror, all friendly units in 6" have stubborn
To chyba będzie wszystko, ale tego nie gwarantuje Ja raczej niczego już nie znajdę.
W WoChu marki i inne poprawione.
Demigryf w EMP też.
Reinforced troll hide nadal nie zlicza sie do AS - sprawdźcie, czy teraz OK. Ostatnio prosiłem o przykłady, w których nie działa (bo w niektórych działał).
VC poprawione.
A w gratisie wrzucone Lizaki - do sprawdzenia
Demigryf w EMP też.
Reinforced troll hide nadal nie zlicza sie do AS - sprawdźcie, czy teraz OK. Ostatnio prosiłem o przykłady, w których nie działa (bo w niektórych działał).
VC poprawione.
A w gratisie wrzucone Lizaki - do sprawdzenia
Reinforced troll hide:
Nadal dziwnie zlicza sie na orczych warbossach wszystkich typów (na np goblin warbossie jest ok) - tzn podawane są dwie cyfry, nie rozumiem co oznacza pierwsza z nich. Regenę? Save bez mounta? Kupy sie nie trzymie. Druga, oznaczajaca AS jest ok.
Wg pliku ab można te zbroję łączyć z innym magicznym armourem;
Nadal dziwnie zlicza sie na orczych warbossach wszystkich typów (na np goblin warbossie jest ok) - tzn podawane są dwie cyfry, nie rozumiem co oznacza pierwsza z nich. Regenę? Save bez mounta? Kupy sie nie trzymie. Druga, oznaczajaca AS jest ok.
Wg pliku ab można te zbroję łączyć z innym magicznym armourem;
Jeśli druga wartość jest OK, to jest OK;) Później mogę zerknąć, czy da się tej pierwszej pozbyć (prawdopodobnie jest to wartość bez tego przedmiotu).
Łączenie z innymi magicznymi pancerzami będzie wyłączone w kolejnej aktualce.
Łączenie z innymi magicznymi pancerzami będzie wyłączone w kolejnej aktualce.