9 edycja Furiona, rozważania i pomysły
Moderator: KrzysiekW
9 edycja Furiona, rozważania i pomysły
Siema, zakładam temat
jeszcze nie ma całości, ale....
temat to przemyśleń nad pomysłami Furiona, kminy na armie mono, oraz co wam się podoba a co nie.
póki co...
nurgle ma na chwilę obecną mocną rzecz na mono.
slaanesh z kolejnym -1 do SV, robi się niemiłosierny na mono. Demonety z ASF i -2 do SV, czy rydwany z 2k6 impaktami S4 i -3SV do to będzie koszmar Bretonii mi się zdaje
osobiście głosuje na cincza, zobaczymy co to będzie
jeszcze nie ma całości, ale....
temat to przemyśleń nad pomysłami Furiona, kminy na armie mono, oraz co wam się podoba a co nie.
póki co...
nurgle ma na chwilę obecną mocną rzecz na mono.
slaanesh z kolejnym -1 do SV, robi się niemiłosierny na mono. Demonety z ASF i -2 do SV, czy rydwany z 2k6 impaktami S4 i -3SV do to będzie koszmar Bretonii mi się zdaje
osobiście głosuje na cincza, zobaczymy co to będzie
spoko by było jakby mono tzeentch dostał +1 do warda, spoko gdyby za mono tzeentcha były 2 dodatkowe kości PD (+ to co z channeli oczywiscie) , ale przerzut jednej kostki raz na grę i przerzut jeden na poczatku gry? to bieda straszliwa....
Sam Kairos może przerzucić 12 kości w sumie, więc moim zdaniem mono tzeentch tak mocno nie zyskuje jak inne mono armie.
Sam Kairos może przerzucić 12 kości w sumie, więc moim zdaniem mono tzeentch tak mocno nie zyskuje jak inne mono armie.
niby tak...
jednak na wersję obecną mono cincz ma:
przerzut na stronę/zaczynanie jest dość istotny,
gorsza bieda że jedna kostka na grę...jakby dać przerzut jednej na turę...przerzut jednej o kairosa i jednej tak o...wtedy masz 24 przerzuty, po 2 na każdą z tur...wtedy kairos rządzi w magii.
+1 do warda...no nie wiem w sumie to mocne(kairos z warde 3+ i przerzutem pały)...
-->ja bym wolał albo czanele na 5+ dla każdego maga,
-->lub +1 do casta(choćby nawet na jednym wybranym magu-->kairosie)
nie oszukujmy się cincz rządzić ma w magii więc istotne jest by rzeczywiście mógł mieć co turę przewagę tych kości dość istotną.
według mnie tak naprawdę najkorzystniej wygląda slaanesh, choć trzeba się trochę nim napracować
jednak na wersję obecną mono cincz ma:
przerzut na stronę/zaczynanie jest dość istotny,
gorsza bieda że jedna kostka na grę...jakby dać przerzut jednej na turę...przerzut jednej o kairosa i jednej tak o...wtedy masz 24 przerzuty, po 2 na każdą z tur...wtedy kairos rządzi w magii.
+1 do warda...no nie wiem w sumie to mocne(kairos z warde 3+ i przerzutem pały)...
-->ja bym wolał albo czanele na 5+ dla każdego maga,
-->lub +1 do casta(choćby nawet na jednym wybranym magu-->kairosie)
nie oszukujmy się cincz rządzić ma w magii więc istotne jest by rzeczywiście mógł mieć co turę przewagę tych kości dość istotną.
według mnie tak naprawdę najkorzystniej wygląda slaanesh, choć trzeba się trochę nim napracować
to może ja się pochwalę ku czci cincza
taki oto patent.
DP cincza
lot, pancerz
4level, cincz
poświęcenie 2 ran za D3+1 PD
leczenie woundy na 5+ za czar
490
herald BSB, sztandar dający płonące ataki
2level(pewno metal)
D6 siły i tafa
rzyganie z S2 bez sava
+2 W
SV2+
410
32 horrory, FCG, -2ld 496
10 horrorów, sztandar 140
6flamerów 210
6flamerów 210
5płaszczek 200
5płaszczek 200
5furii 70
5furii 70
total 2496
taki oto patent.
DP cincza
lot, pancerz
4level, cincz
poświęcenie 2 ran za D3+1 PD
leczenie woundy na 5+ za czar
490
herald BSB, sztandar dający płonące ataki
2level(pewno metal)
D6 siły i tafa
rzyganie z S2 bez sava
+2 W
SV2+
410
32 horrory, FCG, -2ld 496
10 horrorów, sztandar 140
6flamerów 210
6flamerów 210
5płaszczek 200
5płaszczek 200
5furii 70
5furii 70
total 2496
drogi herald, ale wart swojej ceny
ward 5+ z przerzutem pały, Sejw 2+, 4 W,
siła i taf...losujemy przerzuty przed bitwą i jedziemy. Klocek bije się gdzieś w 3-4 turze(o ile się bije) co turę rzucam S&T z przerzutem(mam dwa rzuty na turę), dopóki nie kulnę 5-6 jest tak o. Ryzyko ale się opłaca. Kolo dodatkowo zieje z S2 bez sava więc kręci pancerfausty.
płonące ataki ściągają regenę, którą bym nieopatrznie komuś podarował z warpflame.
według to działa
a i -2ld w 12" miód
ward 5+ z przerzutem pały, Sejw 2+, 4 W,
siła i taf...losujemy przerzuty przed bitwą i jedziemy. Klocek bije się gdzieś w 3-4 turze(o ile się bije) co turę rzucam S&T z przerzutem(mam dwa rzuty na turę), dopóki nie kulnę 5-6 jest tak o. Ryzyko ale się opłaca. Kolo dodatkowo zieje z S2 bez sava więc kręci pancerfausty.
płonące ataki ściągają regenę, którą bym nieopatrznie komuś podarował z warpflame.
według to działa
a i -2ld w 12" miód
Przerzuty zuzyje sie na inne rzeczy niestety.... reroll warda losa sily na bramie moga okazac sie wazniejsze
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
Barbara pisze:Może nie wszyscy się w tym środowisku lubimy, ale akurat prawie wszyscy się znamy. To że dwóch znajomych da sobie czasem po ryjach nie powinno chyba nikogo dziwić.
też prawda, to zależyDurin pisze:Przerzuty zuzyje sie na inne rzeczy niestety.... reroll warda losa sily na bramie moga okazac sie wazniejsze
Wysłane z mojego GT-I9305 przy użyciu Tapatalka
a swoją drogą...nikt nie siedział nad innym mono?
Nie interesują mnie inne bóstwa. DE mam do gry turniejowej a mono tzeentch do gry funowej, więc tak naprawdę dostałem tylko teraz boosta:P
Moim zdaniem Twoja kmina z tym heraldem za 410 pkt jest słaba o tyle że koleś ma 2A z I3... więc nie ma znaczenia ile będzie S i T i tak zginie jako pierwszy. A skoro ma zginąc niech będzie jak najtanszy:)
Te locusy tylko na heraldów generalnie są spoko. Bzyczek będzie mógł teraz przysmazyć i w turze magii i w strzelania:) z BS 6 można już coś po rzeżbić.
multiple (2+), po ruchu (3+) , na daleki (4+) najmarniej:P
Mam nadzieje że furion zauważył brak Exalted Flamersów i również będą miały BS 6
No nic w sobote stestujemy te tęgie kminy z Dreefem. Ja mono tzeentch - On mono nurgl i skrobniemy jakiś raporcik jak to działa w praktyce:P
Moim zdaniem Twoja kmina z tym heraldem za 410 pkt jest słaba o tyle że koleś ma 2A z I3... więc nie ma znaczenia ile będzie S i T i tak zginie jako pierwszy. A skoro ma zginąc niech będzie jak najtanszy:)
Te locusy tylko na heraldów generalnie są spoko. Bzyczek będzie mógł teraz przysmazyć i w turze magii i w strzelania:) z BS 6 można już coś po rzeżbić.
multiple (2+), po ruchu (3+) , na daleki (4+) najmarniej:P
Mam nadzieje że furion zauważył brak Exalted Flamersów i również będą miały BS 6
No nic w sobote stestujemy te tęgie kminy z Dreefem. Ja mono tzeentch - On mono nurgl i skrobniemy jakiś raporcik jak to działa w praktyce:P
Taki Mono Slaanesh na szybko;)
Keeper z 7 ranami i Asv2. Wymaksowane demonetki podboostowane heraldami z WsV 3+. No i rezta też pędząca "na przypał" do przodu;) Tylko magii tu praktycznie brak:(
1 Keeper of Secrets @ 560.0 Pts
General; Greater Gift (x2); Lesser Gift (x1); Magic Level 1; Lore of
Slaanesh
G: Corpulence [50.0]
G: Unbreakable Skin [30.0]
L: Magic Weapon [0.0]
Sword of Anti-Heroes [20.0]
1 Daemon Prince of Slaanesh @ 220.0 Pts
Slaanesh Prince; Lore of Slaanesh; Daemonic Flight
1 Herald of Slaanesh @ 235.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Slaanesh; Battle Standard; Exalted Locus of
Beguilement; Lesser Locus of Grace
Lichebone Pennant [35.0]
1 Herald of Slaanesh @ 205.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Slaanesh; Exalted Locus of Beguilement; Greater
Locus of Swiftness; Lesser Locus of Grace
1 Exalted Seeker Chariot @ 195.0 Pts
1 Exalted Seeker Chariot @ 195.0 Pts
2x5 Chaos Furies of Slaanesh @ 70.0 Pts
45+1 Daemonettes of Slaanesh @ 494.0 Pts
FCG
Great Icon of Despair [50.0]
6 Seekers of Slaanesh @ 120.0 Pts
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2364.0
Keeper z 7 ranami i Asv2. Wymaksowane demonetki podboostowane heraldami z WsV 3+. No i rezta też pędząca "na przypał" do przodu;) Tylko magii tu praktycznie brak:(
1 Keeper of Secrets @ 560.0 Pts
General; Greater Gift (x2); Lesser Gift (x1); Magic Level 1; Lore of
Slaanesh
G: Corpulence [50.0]
G: Unbreakable Skin [30.0]
L: Magic Weapon [0.0]
Sword of Anti-Heroes [20.0]
1 Daemon Prince of Slaanesh @ 220.0 Pts
Slaanesh Prince; Lore of Slaanesh; Daemonic Flight
1 Herald of Slaanesh @ 235.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Slaanesh; Battle Standard; Exalted Locus of
Beguilement; Lesser Locus of Grace
Lichebone Pennant [35.0]
1 Herald of Slaanesh @ 205.0 Pts
Magic Level 1; Lore of Slaanesh; Exalted Locus of Beguilement; Greater
Locus of Swiftness; Lesser Locus of Grace
1 Exalted Seeker Chariot @ 195.0 Pts
1 Exalted Seeker Chariot @ 195.0 Pts
2x5 Chaos Furies of Slaanesh @ 70.0 Pts
45+1 Daemonettes of Slaanesh @ 494.0 Pts
FCG
Great Icon of Despair [50.0]
6 Seekers of Slaanesh @ 120.0 Pts
Models in Army: 66
Total Army Cost: 2364.0
za 500 pkt wchodzi idealnie:
30 lettreów; heavy armour; fcg; banner za 35 pkt[+d3 to cr]
30 lettreów; heavy armour; fcg; banner za 35 pkt[+d3 to cr]
Ostatnio zmieniony 7 wrz 2015, o 10:18 przez Janus, łącznie zmieniany 1 raz.
"Jak ja nie cierpię Vampirów"Wind Sower pisze:Nawet w średniowieczu papież nerfił strzelanie.