WFB: Reworked and Rebalanced
Re: WFB: Reworked and Rebalanced
Furion, widzę na TWF, że w booku do HE wywaliłeś Speców.
W finalnej wersji ich nie będzie czy planujesz zmienić im nazwy? Jeżeli planujesz zmienić nazwy to może gracze z poszczególnych Armii mogli by przesłać Ci propozycję.
W finalnej wersji ich nie będzie czy planujesz zmienić im nazwy? Jeżeli planujesz zmienić nazwy to może gracze z poszczególnych Armii mogli by przesłać Ci propozycję.
Furion - ja nawet mógłbym się zgodzić z potanianiem/podrożaniem. Kreujesz jakiś tam własny balans - ok. Dlaczego wywalasz całe jednostki i stare nieprzegięte złożenia - tego raczej nie zrozumiem, i na pewno nie pochwalę. Może jakiś chociażby minimalny komentarz dlaczego poleciało całe fearbomb z VC np?Lista armii co mają przejebane:
dostępna w pierwszym poście.
lohost pisze:VC ktos kochal w GW, boostowali je jak sie tylko dalo. Przyjechal walec i wyrownal
Furion, oddaj zombiakom M4, zabron robienia kresek (at least 5 models wide). Win Win
Kiedyś było otaczanie Po dwa modele na rundę na każdą flankę za każdą wygraną rundę kombatu
Ok widzę bawimy się w Polaków
To może i ja zacznę być Polakiem
A więc:
"Jurek dlaczego podrożyłeś:
-wayów
-wildów
-trueflighty
-hagbany
-moonstone
Jurek dlaczego zmieniłeś Warda na 5+ u sisterek a warlocki mają dalej 4+
Jurek dlaczego nie dałeś Treemanowi, Treekinom, Dryadom +1S tak jak było poprzednio
Jurek dlaczego ?"
A tak na serio.
Spoko zmiany, które wprowadzasz
Zapewne nie wszystkie są sprawiedliwe i do końca przemyślane, ale trudno cokolwiek stwierdzić jak się meta ułoży kiedy wszyscy zaczną wystawiać totalnie nowe zabawki.
Cały battle dzięki Twojej twórczości został wywrócony do góry nogami.
Pojawią się dawno nie widziane modele na stołach, u niektórych wrócą klocki piechoty, u innych pojawią się dawno nie widziane monstra.
Naprawdę jestem pełen podziwu i entuzjazmu zmian jakie wprowadzasz i z pewnością będzie się grać przyjemniej niż kiedyś bo widać w tym więcej sensu niż "Basic GW"
Wood Elves w Poznaniu jak na razie testuję ja i Bruno (nie wiem jak Azgaroth)
Cieszy powrót drzewek na stoły, cieszą zmiany w kosztach przedmiotów, cieszą zmiany w zasadach niegrywalnych jednostek.
Z tego co zaobserwowałem to:
- można złożyć bardziej kombatowe WE co spowoduje szybsze gry bo będziemy mieć mniej strzelania (PLUS)
- powrót drzewek na stół - Treemany, Treekiny, Dryady (PLUS)
- poprawiona magia i dostępność małych magów do Athel Loren (PLUS)
- zwiększony koszt strzałek magicznych (MINUS) - co jak co ale WE to głównie armia strzelająca, powrót drzewek jest spoko, ale nieopłacalność wystawiania łuczników na duży minus
- powrót starych kultowych przedmiotów - cieszy taka wisienka na torcie (PLUS)
- lepsze ceny jednostek (PLUS) - nowe ceny powodują, że rozpiski będą bardziej różnorodne - "Gdzie mogę dać LIKE ?"
Odnośnie VC czy nie lepiej by było dać zombie S2 T2 i zostawić po staremu M4 ?
Jednym z problemów tej jednostki było to, że ciężko to przepchać z tym T3 nawet śmietnikiem, przy słabszych rzutach.
Może warto takie rozwiązanie zastosować?
To może i ja zacznę być Polakiem
A więc:
"Jurek dlaczego podrożyłeś:
-wayów
-wildów
-trueflighty
-hagbany
-moonstone
Jurek dlaczego zmieniłeś Warda na 5+ u sisterek a warlocki mają dalej 4+
Jurek dlaczego nie dałeś Treemanowi, Treekinom, Dryadom +1S tak jak było poprzednio
Jurek dlaczego ?"
A tak na serio.
Spoko zmiany, które wprowadzasz
Zapewne nie wszystkie są sprawiedliwe i do końca przemyślane, ale trudno cokolwiek stwierdzić jak się meta ułoży kiedy wszyscy zaczną wystawiać totalnie nowe zabawki.
Cały battle dzięki Twojej twórczości został wywrócony do góry nogami.
Pojawią się dawno nie widziane modele na stołach, u niektórych wrócą klocki piechoty, u innych pojawią się dawno nie widziane monstra.
Naprawdę jestem pełen podziwu i entuzjazmu zmian jakie wprowadzasz i z pewnością będzie się grać przyjemniej niż kiedyś bo widać w tym więcej sensu niż "Basic GW"
Wood Elves w Poznaniu jak na razie testuję ja i Bruno (nie wiem jak Azgaroth)
Cieszy powrót drzewek na stoły, cieszą zmiany w kosztach przedmiotów, cieszą zmiany w zasadach niegrywalnych jednostek.
Z tego co zaobserwowałem to:
- można złożyć bardziej kombatowe WE co spowoduje szybsze gry bo będziemy mieć mniej strzelania (PLUS)
- powrót drzewek na stół - Treemany, Treekiny, Dryady (PLUS)
- poprawiona magia i dostępność małych magów do Athel Loren (PLUS)
- zwiększony koszt strzałek magicznych (MINUS) - co jak co ale WE to głównie armia strzelająca, powrót drzewek jest spoko, ale nieopłacalność wystawiania łuczników na duży minus
- powrót starych kultowych przedmiotów - cieszy taka wisienka na torcie (PLUS)
- lepsze ceny jednostek (PLUS) - nowe ceny powodują, że rozpiski będą bardziej różnorodne - "Gdzie mogę dać LIKE ?"
Odnośnie VC czy nie lepiej by było dać zombie S2 T2 i zostawić po staremu M4 ?
Jednym z problemów tej jednostki było to, że ciężko to przepchać z tym T3 nawet śmietnikiem, przy słabszych rzutach.
Może warto takie rozwiązanie zastosować?
Zwyciężaj bez przechwalania się, przegrywaj bez biadolenia, a inni wkrótce zaczną cię szanować - Napoleon Hill
kudłaty pisze:80+ siekier dwuręcznych to odkryta opcja ofensywna.
-
- Pseudoklimaciarz
- Posty: 24
- Lokalizacja: Głębiny
Mają dodatkowy, ale mogą robić tylko 1. Czyli wykonują tylko jeden.DaBoss pisze:Czyli nie mająSpawn pisze:Mają dodatkowy, ale mogą robić tylko 1.
Trochę szkoda, że nawet 3 kapitanów nie chce poprzeć tego projektu na euro... Wygląda na to, że sprawa się zaraz rypnie.
Pracuj propagandowa a nie anrzekaj, marketing to też wazna rzeczFurion pisze:Trochę szkoda, że nawet 3 kapitanów nie chce poprzeć tego projektu na euro... Wygląda na to, że sprawa się zaraz rypnie.
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Dzisiaj do 22 zgłaszanie prozpoycji. Czyli jeszcze 45 minut.-Qc- pisze:Pracuj propagandowa a nie anrzekaj, marketing to też wazna rzeczFurion pisze:Trochę szkoda, że nawet 3 kapitanów nie chce poprzeć tego projektu na euro... Wygląda na to, że sprawa się zaraz rypnie.
Nie ma żadnego głosowania, bo mojej propozycji nie nędzie w głosowaniu. Zmowa mileczenia. Jebać. Projekt dokończę i tak.Mojżesz pisze:Na naszego Papę też nikt nie stawiał, a go wybrali.
Serca w górę. Ukończenie prac nad resztą armybooków przed ostatecznym głosowaniem i dobra ich recenzja na pewno będą argumentem na plus.
Hej, Furion, nie poddawaj się. WFB i tak potrzebna jest nowa edycja, bo to oznacza nowe buildy a nie klepanie tego samego w kółko...
dla Emiel'a-regisa pisze:jeśli f(x), tak jak poprzednio opisuje pole widzenia jednostki, a raczej konkretnie "szerokość" widzenia w punkcie x, to całką tej funkcji będzie pole widzenia
Sf(x)= x^2+cx
funkcja ta opisuje pole objęte wzrokiem unitu
chciałeś to masz
jeśli pod x podstawisz podwojony M oddziału to masz pole obszaru zagrożonego szarżą