Zotały mu za to smoki i inne rzeczy, których miał nie mieć. To chyba błąd przy kopiowaniu do booka.Azurix pisze:Anointed nie będzie mógł latać na Feniksach?
WFB: Reworked and Rebalanced
Re: WFB: Reworked and Rebalanced
1. kiepsko zawordowałem. zmienie w update. to nie jest dodatkowy ruch, tylko pozwolenie na marsz w ramach tury ruchów.Mojżesz pisze:# TK Obey ->można by uściślić kiedy można wykorzystać ten ruch.
1 # TK Obey -> czy skoro można wykonać ten ruch marszem w dowolnym momencie, można ruszyć się w bok/do tyłu (co wyklucza marsz) ?
2 # TK Stone shaper -> czy zasada nie miała dotyczyć tylko jednostek z Animated Construct?
3 # TK Chariots -> czy na Tomb Kinga na chariocie ze względu na troop type działają KB ?
4 # TK Heavy Horsemen -> champion tego oddziału też chyba powinien mieć WS3, tak jak szeregowi.
Generalnie zapowiada się moim zdaniem, że TK stanie się strasznie mobilną armią, no i tanie Monstery też wydają się smaczną opcją. Postaram się zagrać w tym tygodniu.
2. nie
3. na troop type Chariot nie działa KB.
4. tak
A uważasz, że co powinno zostać zmienione? Jakieś sugestie?Plague pisze:Żadnych zmian w Woch-u ?? Why ??
Masz skirmishe, cohorty, cohorty z kroxami, swarmy i saurusy.X.Maciek pisze:Liczyłem na jakieś zmiany w corach lizardmenów. Inne armie mają wiele ciekawych ułożeń w sekcji core. A nam pozostaje wybierać pomiędzy bardzo drogimi skinkami i bezużytecznymi saurusami.
Co byś widział, żeby zwiększyć różnorodność?
1. bo takkamkustwo pisze:Nie żebym się czepiał, ale mam kilka pytań:
1. Dlaczego rydwan jako unit kosztuje 50 pkt za model, a jako mount 55?
2. Skeleton Heavy Horsemen - Master of Horse nie powinien mieć WS3 i 2 ataki?
3. Można jakoś uściślić Tomb Kinga na rydwanie jako kawaleria? - jaka kawaleria i czy TK podlega w takim przypadku KB?
2. tak
3. bedzie wyjasnione
darmowi czempioni, steadfast od 3 modeli.Glonojad pisze: Tradycyjnie: co jest takiego przegiętego w szóstkach realmów i errantów, że są zakazane?
juz poprawione. copy pasta.Azurix pisze:Anointed nie będzie mógł latać na Feniksach?
zaraz zerknelohost pisze:jest 6 rodzajow strzal WE a kosztow jest 5...
Kohorty przy takim koszcie punktowym, zasięgu i zabójczych statystykach skinek nie nadają się ani do walki, ani do strzelania. Opcja z kroksami jest bardzo ciekawa ale o ile kroksy są w uczciwej cenie to zapychacz skinkowy jest stanowczo za drogi. Kohorta jest droższa już nawet od elfów z włóczniami które mają ASF i 3T. Jeśli zwiększenie ceny miało na celu tylko tylko usunięcie odginaczki za 50pkt to może zamiast zmieniać cenę lepiej zmienić minimalny rozmiar jednostki do 15-20.Furion pisze:Masz skirmishe, cohorty, cohorty z kroxami, swarmy i saurusy.X.Maciek pisze:Liczyłem na jakieś zmiany w corach lizardmenów. Inne armie mają wiele ciekawych ułożeń w sekcji core. A nam pozostaje wybierać pomiędzy bardzo drogimi skinkami i bezużytecznymi saurusami.
Co byś widział, żeby zwiększyć różnorodność?
Swarmy to chyba żart. Są droższe i dużo gorsze od skirmisza nawet w jego nowej cenie.
Saurusy zawsze odstawały ruchem i były bezużyteczne. Siła 4 nic w walce nie robi, a w dobie monsterów, kawalerii i bohaterów to nawet ten T4 ich nie uchroni przed śmiercią. To że są o 1 punkt tańsze niż w oryginale nic nie zmienia. Gdyby miały opcję wykupienia dwuraków tak jak bohaterowie saurusów to może ktoś by się wreszcie pokusił żeby ich brać.
Skirmisz mimo dużej podwyżki to nadal najlepszy wybór w corach. Tyle że jego cena bardzo odstaje od innych armii. Wiadomo, że jest to najmobilniejsza jednostka poza kawaleriami i lataczami, ale odporności na ataki nie ma żadnej. Do tego dmuchawka już nie jest aż tak mocna jak kiedyś, właściwie nadaje się tylko przeciwko potworom i to takim bez zbyt dużych sejwów i regeneracji. Natomiast w starciu z łucznikami przeciwnika, zginą zanim wejdą we własny zasięg. A z tego co widziałem to łucznicy w innych armiach też są w podobnym koszcie.
Wniosek jest taki, że różnorodność na stole jest taka jak była wcześniej czyli same skinki, ale jest ich mniej.
Nie wiem jak formułować to pytanie więc powiem tak :
Tak z ciekawości , shadow warrior kosztuje o 1 pts więcej niż łucznik i ma : +1 WS , +1 BS, Scout, Skirmish, Great weapon ( przy ASF co równa sie miazga), Przerzuty paniki ; czy w takim razie reiksguard knight naprawde nie powinien różnić sie niczym od zwykłych ryxerzy mimo że jest droższy ?
Zlituj sie i chociaż daj im jakieś devastating charge.. już nie mówie żebyś traktował ich jak elfy i dawał warda 4+ i siłe 6 , ale daj cokolwiek
Tak z ciekawości , shadow warrior kosztuje o 1 pts więcej niż łucznik i ma : +1 WS , +1 BS, Scout, Skirmish, Great weapon ( przy ASF co równa sie miazga), Przerzuty paniki ; czy w takim razie reiksguard knight naprawde nie powinien różnić sie niczym od zwykłych ryxerzy mimo że jest droższy ?
Zlituj sie i chociaż daj im jakieś devastating charge.. już nie mówie żebyś traktował ich jak elfy i dawał warda 4+ i siłe 6 , ale daj cokolwiek
Sprzedam Primarhów Fulgrima, Lorgara
Reiksguardy mają stubborn. Przy podrożonej koronie to spoko opcja.Specjalxx pisze:Nie wiem jak formułować to pytanie więc powiem tak :
Tak z ciekawości , shadow warrior kosztuje o 1 pts więcej niż łucznik i ma : +1 WS , +1 BS, Scout, Skirmish, Great weapon ( przy ASF co równa sie miazga), Przerzuty paniki ; czy w takim razie reiksguard knight naprawde nie powinien różnić sie niczym od zwykłych ryxerzy mimo że jest droższy ?
Zlituj sie i chociaż daj im jakieś devastating charge.. już nie mówie żebyś traktował ich jak elfy i dawał warda 4+ i siłe 6 , ale daj cokolwiek
Widziałeś kiedyś shadow warriorsów na stole?
W Imperium można połączyć odpowiedni typ lorda z przejściem konkretnej jednostki do core.
Jeżeli Arch Lector jest generałem (lub jest w armii) to jeden oddział biczowników w core, jeżeli General to jedni greatswords, jeżeli Grand Master to jedni Reiksguard.
Mile widziany byłby też powrót cavalry hammer jako opcji dla KO i dodanie konia Witch Hunterowi.
Aha, no i Huntsmen Unit Size: 5+
Jeżeli Arch Lector jest generałem (lub jest w armii) to jeden oddział biczowników w core, jeżeli General to jedni greatswords, jeżeli Grand Master to jedni Reiksguard.
Mile widziany byłby też powrót cavalry hammer jako opcji dla KO i dodanie konia Witch Hunterowi.
Aha, no i Huntsmen Unit Size: 5+
Myślałem, że dasz Ushabti coś co miały w poprzednim booku tzn. siła 6 z bazy. Niby mała rzecz, a cieszy...
reiksguardów też na stole nie uswiadczysz
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
- Retaguardia
- "Nie jestem powergamerem"
- Posty: 108
Lizaki slabe , zgadzam sie a najbardziej mnie boli Bastiladon stary byl ok i tylko ja go uzywalem :p
A tak w ogole to dzialo khorna w mono armii ma 1+armour save , czy to nie przegiecie?
A tak w ogole to dzialo khorna w mono armii ma 1+armour save , czy to nie przegiecie?
Zgadzam się z X.Maćkiem, że cory lizardów w Twoim wydaniu, Furionie, to nieciekawa sprawa.
Na polepszenie ich masz parę sposobów. Moje propozycje do rozważenia:
1) ulepszenie saurusów, bo nadal nie są konkurencyjni, np. +1I oraz dać jednemu unitowi opcję noszenia magicznego sztandaru do 25 pkt,
2) przywrócić stary koszt kohort skinków, ewentualnie dodając unit size 15+; zwiększy to też atrakcyjność kohort z kroxami,
3) dać możliwość przeniesienia jakiejś jednostki ze slotu special do slotu core, np. przy wykupieniu odpowiedniego skilla danemu bohaterowi (tak jak zrobiłeś to u dwarfów); w 7 ed. AB special lord, Kroq-Gar na carnosaurze, miał bazowo zdolność Army of Kroq-Gar, która dawała możliwość wystawienia jednego oddziału cold one ridersów jako core unit,
4) dodanie zreworkowanych opcji sacred spawningów (były w 6 edycyjnym AB).
Na polepszenie ich masz parę sposobów. Moje propozycje do rozważenia:
1) ulepszenie saurusów, bo nadal nie są konkurencyjni, np. +1I oraz dać jednemu unitowi opcję noszenia magicznego sztandaru do 25 pkt,
2) przywrócić stary koszt kohort skinków, ewentualnie dodając unit size 15+; zwiększy to też atrakcyjność kohort z kroxami,
3) dać możliwość przeniesienia jakiejś jednostki ze slotu special do slotu core, np. przy wykupieniu odpowiedniego skilla danemu bohaterowi (tak jak zrobiłeś to u dwarfów); w 7 ed. AB special lord, Kroq-Gar na carnosaurze, miał bazowo zdolność Army of Kroq-Gar, która dawała możliwość wystawienia jednego oddziału cold one ridersów jako core unit,
4) dodanie zreworkowanych opcji sacred spawningów (były w 6 edycyjnym AB).
- Slayer Zabójców
- Masakrator
- Posty: 2332
- Lokalizacja: Oleśnica
Furion nie podrazaj slayerow tylko ich zreworkuj.
- lwieserce85
- Szef Wszystkich Szefów
- Posty: 3082
- Lokalizacja: Czarne Wrony Sochaczew
Ciesze sie ze wreszcie ktos zabral glos w sprawie lizakow.ja walczylem z wiatrakami ale moze wam sie uda i nie zostaniecie zagluszeni przez furionowych akolitow. POWODZENIA
6+4+1=15
Nowy wymiar matematyki
Ktos chyba nie lubi wochu i pewnie nic nie poprawi. Ceny darów chaosu sa kosmiczne ! Teraz vampirczy klepacz wciąga nosem wochowego . Nawet elfiak ma lepsze złożenia. Szkoda nawet wochu bronić.Plague pisze:Żadnych zmian w Woch-u ?? Why ??
Tk bardzo fajnie zmienione.Marsz i odpowiednie koszty oddziałów dużo zmieniają
Jeśli mogę zaproponować zmianę do Wochu,to na pewno była by to zmiana u Slaughterbruta i Shaggota.
Temu pierwszemu dał bym możliwości przydzielenia piętna w zależności od Kontrolującego go Bohatera.
Khorn:+1AS
Nurgle:-1 To Hit
Slaanesh: +1 do In
Tzeentch: MR(2)
Shaggotowi przydało by się gdyby jak Smocze Ogry mógł wykupić Chaos Armour.
To tylko moje propozycje i pobożne życzenia
Jeśli mogę zaproponować zmianę do Wochu,to na pewno była by to zmiana u Slaughterbruta i Shaggota.
Temu pierwszemu dał bym możliwości przydzielenia piętna w zależności od Kontrolującego go Bohatera.
Khorn:+1AS
Nurgle:-1 To Hit
Slaanesh: +1 do In
Tzeentch: MR(2)
Shaggotowi przydało by się gdyby jak Smocze Ogry mógł wykupić Chaos Armour.
To tylko moje propozycje i pobożne życzenia
"Nie pytaj cóż za Istota Krzyczy nocą.Nie pytaj kto czeka na ciebie w cieniu.
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
To mój krzyk budzi cie nocą.I to ja skrywam sie w cieniu.Jestem Tzeentch a ty jesteś marionetką,tańczącą do mojej melodi..."
REŻIM.DYKTATURA,TOTALITARYZM
- Naviedzony
- Wielki Nieczysty Spamer
- Posty: 6354
TK zrobione bardzo dobrze.
Zastanawia mnie to, czy ze względu na to, że Tomb King na chariocie jest teraz cavalry, to czy działa na niego KB?
Zastanawia mnie to, czy ze względu na to, że Tomb King na chariocie jest teraz cavalry, to czy działa na niego KB?
zgadzam sie , gifty za drogieWolff pisze:Ktos chyba nie lubi wochu i pewnie nic nie poprawi. Ceny darów chaosu sa kosmiczne ! Teraz vampirczy klepacz wciąga nosem wochowego . Nawet elfiak ma lepsze złożenia. Szkoda nawet wochu bronić.Plague pisze:Żadnych zmian w Woch-u ?? Why ??
MARK OF MARKI MARK
Przeczytałem Tomb Kings, fajne zmiany w zasadach i itemach. Tekst trzeba zredagować jeszcze raz bo jest sporo literówek. Aha, no i zauważyłem (najprawdopodobniej) błąd w przeklepywaniu: W jednostce Skeleton Heavy Horsemen champion powinien mieć chyba WS3 a nie 2. I jeszcze jedna rzecz która może nie jest jakaś tragiczna ale wiem, że wiele osób strasznie razi zwłaszcza za granicą, pisze się strenGTH a nie strenGHT - w changelogu i w nowych opisach bardzo często występuje ten błąd.
WoC W9 D1 L6