Tak jak mówi ajt. Jeśli byłoby "any player turn", to wtedy byłoby faktycznie w turze gracza demonów i w turze przeciwnika demonów, ale zapis "any game turn" oznacza, że albo po naszej turze (jeśli przeciwnik zaczynał) albo po turze przeciwnika (jeśli my zaczynaliśmy). Nie ma co kombinować.
oto pojechany pomysł wykrzesania jak najwięcej kości w magii kosztem wszystkiego innego(oczywiście klocek do walki, który się nie bije musi być póki co)
DP cincza 1level, magia cincza
a.)lot
b.)poświęcanie 2W za kostki, leczenie się na 5+ za czar
DP cincza 4level, metal:
a.)lot
b.) dodatkowa kostka dispela na każdy czar
pewnie jak nie wylosuje nic fajnego(ani bramy, ani transmutacji, na co jest szansa, to cała przewaga magiczna pójdzie wpiździet. Zwłaszcza że przewaga magiczna jest ulokowana w dwóch miękkich DP które mają latać w koło i się kampić)
Na razie konkretne produkty to 8 edycja i projekt Furka .
Bojek- spoko wszystko ale nigdy przenigdy DP nie może być Twoim gieniem T5, 4 W.....
Pozatym tak jak pisałem jesli chcesz sie pobawić magią proponuje Ci Kairosa który robi różnice a połączenie Kairosa + herald kondesator jest kosmosem!
Pomysl sobie również jak Kairos może fajnie boostować Twój naporowy klocek Pinków + masz pewną brame:)