9th Age
Moderator: Kołata
-
- Kretozord
- Posty: 1758
Re: 9th Age
atrybut małego łaa:
czy jak rzucam Augment to mój mag też traci focus na 5+?
robi się mocna armia z zielonych. black orki big'uni w Core? super mocne. fast z 8Ld? scout+fast? czytam właśnie ile woundów ma ten warlord na pająku
wciąż nie można robić reforma hopperami, tylko pivot. reform występuje tylko w remaining moves, a one ruszają się tylko w compulsory. trochę lipa i do wyprostowania moim zdaniem.
czy jak rzucam Augment to mój mag też traci focus na 5+?
robi się mocna armia z zielonych. black orki big'uni w Core? super mocne. fast z 8Ld? scout+fast? czytam właśnie ile woundów ma ten warlord na pająku
wciąż nie można robić reforma hopperami, tylko pivot. reform występuje tylko w remaining moves, a one ruszają się tylko w compulsory. trochę lipa i do wyprostowania moim zdaniem.
Atrybut dziala jak czar ktorego zdispelowac nie mozesz, a nie razem z czarem jak w 8mej edycji
DObre zmiany, book nam sie rozkręca
DObre zmiany, book nam sie rozkręca
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
ok, nie jest to jasno napisane, ale faktycznie wygląda na to, że atrybut może mieć inny cel niż czar.
jest też zmiana w dużym łaa. ward się pojawił. ten WSv(5+) z CV 9+ jest spoko. hate jest już na dowolny unit... jeszcze tylko trolle stanieją trochę i można grać.
fajny jest ten warlord na pająku z kosą +d6+d6. Kosa nic mu nie robi RAWowo, albo mało co na T6. 345pkt taka impreza - jak za darmo:
- 8W T6 ASv4+ Stubborn (8ld), ItP, Swiftstride, Strider
- 8A S5 I4 WS4 Poison
- 4+d6A S4+d6 I4 WS5
załoga zostaje?
- 8(7?)A S3(4) I2 WS2
poprawili też, że tylko do R&F goblinów nie może dołączyć się bohater. wiele to nie zmienia, ale przynajmniej do komando goblińskich kowbojów można dorzucić gościa na dziku.
myślę intensywnie jak i gdzie najlepiej wcisnąć to kombo z potrójnym marszem i swiftstridem na core'owej piechocie... albo sam swiftstride na trollsy.
jest też zmiana w dużym łaa. ward się pojawił. ten WSv(5+) z CV 9+ jest spoko. hate jest już na dowolny unit... jeszcze tylko trolle stanieją trochę i można grać.
fajny jest ten warlord na pająku z kosą +d6+d6. Kosa nic mu nie robi RAWowo, albo mało co na T6. 345pkt taka impreza - jak za darmo:
- 8W T6 ASv4+ Stubborn (8ld), ItP, Swiftstride, Strider
- 8A S5 I4 WS4 Poison
- 4+d6A S4+d6 I4 WS5
załoga zostaje?
- 8(7?)A S3(4) I2 WS2
poprawili też, że tylko do R&F goblinów nie może dołączyć się bohater. wiele to nie zmienia, ale przynajmniej do komando goblińskich kowbojów można dorzucić gościa na dziku.
myślę intensywnie jak i gdzie najlepiej wcisnąć to kombo z potrójnym marszem i swiftstridem na core'owej piechocie... albo sam swiftstride na trollsy.
Ja tam poczekam i bede kminil rozpiske moze 10 wrzesnia przed turniejem, bo widze ze regularnie to zmieniaja
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
We are happy to inform you that you have been selected to be part of the greenhide horde armybook committee.
Będę wdzięczny za zerknięcie w to co jest obecnie zrobione i skomentowanie. Jakby ktoś postarał się zrobić jakieś rozpiski różne i wywnioskował, że na jakieś oddziały nie ma miejsca, są niewystawialne (zarówno oddziały jak i wersje oddziałów) to byłoby w ogóle świetnie.
Wgryzam się w sugestie do AC memberów i sugerują 8-10 magic itemów na armie, brak specjalnych postaci i zamienianie ich efektów na magic itemy (jako przykład podają item w TK który symuluje efekt Khalidy). Preferują uproszczenie jednak bez zmniejszania potencjału taktycznego.
Robię thread hijacking i tutaj będę przyjmował requesty i opinię na temat 9th age i sam tutaj będę pisał na ten temat aby się nie rozdrabniać.
Będę wdzięczny za zerknięcie w to co jest obecnie zrobione i skomentowanie. Jakby ktoś postarał się zrobić jakieś rozpiski różne i wywnioskował, że na jakieś oddziały nie ma miejsca, są niewystawialne (zarówno oddziały jak i wersje oddziałów) to byłoby w ogóle świetnie.
Wgryzam się w sugestie do AC memberów i sugerują 8-10 magic itemów na armie, brak specjalnych postaci i zamienianie ich efektów na magic itemy (jako przykład podają item w TK który symuluje efekt Khalidy). Preferują uproszczenie jednak bez zmniejszania potencjału taktycznego.
Robię thread hijacking i tutaj będę przyjmował requesty i opinię na temat 9th age i sam tutaj będę pisał na ten temat aby się nie rozdrabniać.
- Szczwaniak
- Chuck Norris
- Posty: 435
- Lokalizacja: Legion Kraków
+1
jesteś jedynym Polakiem w 9th age ?
jesteś jedynym Polakiem w 9th age ?
Kiedyś cierpieliśmy z powodu plag społecznych, dziś cierpimy z powodu lekarstw na nie. - Friedrich August von Hayek
Ślivek, plis, mniej anglicyzmów Hijaking to fajny tekst do wyszukiwarki filmów na jesiennie wieczory a nie cos fajnego
Za wyrzucenie special hero wielkie CHWD
Za wyrzucenie special hero wielkie CHWD
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
Przydalby se plik do BS albo AB, ale na moj gust:
gobo z rulerem 100
4 levl gobo z grzybami 200
bsb z jakims gryfnym bannerem 100
2 gole gobo 70
kowboj na pajonku 105
core: 600
Nightgobaski z dyscyplina
3x5 fast wilczy 150
1x fast pajęczy
3x7 trolli 882
2xmangler 150
2 x goblinski rydwan 110
mozna pokomibnowac nad wieksza iloscia trolli. dobre, stabilne, ciut lepsze niz bylo.
druga opcja to pewnie BO w core, ale to kwesta realnej grywalnosci orczego lore
Slivek - zalatw zebu zerowka malego lore byla sniky stabbin xD
gobo z rulerem 100
4 levl gobo z grzybami 200
bsb z jakims gryfnym bannerem 100
2 gole gobo 70
kowboj na pajonku 105
core: 600
Nightgobaski z dyscyplina
3x5 fast wilczy 150
1x fast pajęczy
3x7 trolli 882
2xmangler 150
2 x goblinski rydwan 110
mozna pokomibnowac nad wieksza iloscia trolli. dobre, stabilne, ciut lepsze niz bylo.
druga opcja to pewnie BO w core, ale to kwesta realnej grywalnosci orczego lore
Slivek - zalatw zebu zerowka malego lore byla sniky stabbin xD
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
gówno tam zmieściłeś w tej rozpisce Qc'u mało jest rozpisek, którymi nie umiałbym zagrać, ale Ci się udało taką stworzyć.
ślivek:
tańsze jednostki do bicia potrzebne - trolle, jazda i squigi.
OG ma być trudną do utrzymania w ryzach, bitną (orki trole), cwaną (gobosy) armią.
magia powinna być tania i gówniana. pogorszyłbym oba lore'y kosztem tańszych jednostek.
ślivek:
tańsze jednostki do bicia potrzebne - trolle, jazda i squigi.
OG ma być trudną do utrzymania w ryzach, bitną (orki trole), cwaną (gobosy) armią.
magia powinna być tania i gówniana. pogorszyłbym oba lore'y kosztem tańszych jednostek.
Przeciez to identyco Twoja rozpiska tylko corów nie chcialo mi sie liczyc bo za duzo nowych punktów
squigi juz sa dosc tanie, tylko schodza jak owady z szyby
Jazda musi miec opcje BO = 2+ save i brak animozji zeby ja rokminiac
squigi juz sa dosc tanie, tylko schodza jak owady z szyby
Jazda musi miec opcje BO = 2+ save i brak animozji zeby ja rokminiac
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
właśnie zobaczyłem, że masz 3x7 troli, myślałem, że 2x7 i więcej w bohaterach.
dałoby się tym grać. skąd niby NG mają dyscyplinę?
dałoby się tym grać. skąd niby NG mają dyscyplinę?
Goblin nie daje im mark of da boss?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
zwykły chyba nie.
to jest ten balans na goblinach moim zdaniem, w sumie całkiem spoko.
nie wiem, czy już o tym pisałem, ale to jest właśnie ciekawe pole do kminienia: jak skombować generała z core'ami. mark of da boss jest bardzo cenne. teraz dochodzą veterani w core. możliwe, że już opłaca się brać wagon zwykłych orków po taniości.
to jest ten balans na goblinach moim zdaniem, w sumie całkiem spoko.
nie wiem, czy już o tym pisałem, ale to jest właśnie ciekawe pole do kminienia: jak skombować generała z core'ami. mark of da boss jest bardzo cenne. teraz dochodzą veterani w core. możliwe, że już opłaca się brać wagon zwykłych orków po taniości.
No to siatki out 10 LD in. Skulkerzy są zrobieni jakos sensownie?
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
mnie 10 Ld tak nie podnieca jak dodatkowy marsz, albo swiftstride...
mają tego ichniego ASFa chyba czyli +1 to hit i KB. max 2 szt.
mają tego ichniego ASFa chyba czyli +1 to hit i KB. max 2 szt.
Tam jest kwestia czy jak wcyhodza to wchodza do pierwszego szeregu (musze ogarnac w RB czy to sie przypadkiem nie zmieniło w ogole z tym kaj heros stoi w oddziale).
No nie wiem, ja na razie nie mam problemów z szybkością, mam problem z tym, że 10+10 kulnę nie wtedy co trzeba
Mnie sie podobal ten sztandar z goblinska pitka jako boundem ale go chyba zmienili. Dosc powiedziec, ze 2 magiczne bannery na unicie wole w miejsce siatek, ewentualnie do siatek zrobie sobie kohortę z kowbojem
No nie wiem, ja na razie nie mam problemów z szybkością, mam problem z tym, że 10+10 kulnę nie wtedy co trzeba
Mnie sie podobal ten sztandar z goblinska pitka jako boundem ale go chyba zmienili. Dosc powiedziec, ze 2 magiczne bannery na unicie wole w miejsce siatek, ewentualnie do siatek zrobie sobie kohortę z kowbojem
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
-
- Kretozord
- Posty: 1758
teraz jest -1 do hita z bound spella NG
najlepszy banner mają forest gobliny - poisony.
szkoda, bo przez moment gobliny też mogły być chyba veteranami z +1WS +1S i wtedy wybór byłby prosty: dwa wagony gobosów, jeden z mark of da boss, drugi veteranów.
ślivek:
odpuśmy magię, przedmioty. zróbmy armię do falangi + antymagia + kilka goblińskich sztuczek!
najlepszy banner mają forest gobliny - poisony.
szkoda, bo przez moment gobliny też mogły być chyba veteranami z +1WS +1S i wtedy wybór byłby prosty: dwa wagony gobosów, jeden z mark of da boss, drugi veteranów.
ślivek:
odpuśmy magię, przedmioty. zróbmy armię do falangi + antymagia + kilka goblińskich sztuczek!
Najgorętszy temat to balansowanie Orków. Czyli dlaczego niby ktoś by miał brać zwyklakó jak moze brać dzikich, gdzie powinni być czarni i z jakimi boostami, co zrobić z veteranami by nie byli auto includem i tam także by się savadże ze zwykłymi balansowali i mieli różne cele. Do tego jeszcze jak to zrobić by weterani i nie-weterani mogli funkcjonować obok siebie a nie tak jak to było w 8ed, że bierzemy big unów zawsze bo to jest dużo lepsza opcja niż tańszych zwyklaków.
to są trudne rzeczy bo trzeba się zmierzyć z klęską urodzaju. Nie dokładamy specjalnych umiejętności własnych i musimy znaleźć inne role dla tych podomnych wszak piechot.
Drugi temat to animozja, quellowanie jej i reperkusje. Sporo ludków stwierdza, ze faktycznie można to wywalić bo to nietaktyczne jest w ogóle (co także forsowałem za waszą opinią) tylko wciąż się trochę kitrają o to, że reakcja graczy będzie bardzo negatywna.
to są trudne rzeczy bo trzeba się zmierzyć z klęską urodzaju. Nie dokładamy specjalnych umiejętności własnych i musimy znaleźć inne role dla tych podomnych wszak piechot.
Drugi temat to animozja, quellowanie jej i reperkusje. Sporo ludków stwierdza, ze faktycznie można to wywalić bo to nietaktyczne jest w ogóle (co także forsowałem za waszą opinią) tylko wciąż się trochę kitrają o to, że reakcja graczy będzie bardzo negatywna.
savage - ward + frenzy, blacki - hate z bazy, zwykle orki tansze o 2 punkty od obu opcji ale z opcja GW
Wtedy albo wezme orki z pierdalnieciem, bo tanio, albo doplace do black orcow, bo bez animozji i z rerollem hitów, albo dopalce zeby miec warda i frenzy
Do tego veterani powinni byc punkt tansi dla zwyklych oraskow
I bedzie git
A i tak lepsze są gobliny
Wtedy albo wezme orki z pierdalnieciem, bo tanio, albo doplace do black orcow, bo bez animozji i z rerollem hitów, albo dopalce zeby miec warda i frenzy
Do tego veterani powinni byc punkt tansi dla zwyklych oraskow
I bedzie git
A i tak lepsze są gobliny
"W mojej ocenie byliśmy lepsi skillowo ale przeciwnicy byli lepiej ograni, przygotowani pod nas, mieli lepszy rozpiski, większy głód zwycięstwa i mieliśmy trochę peszka."
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"
"T9A to gra o wykorzystywaniu maksymalnym potencjału obrysów figur składających się z kwadratów"