DL 2100

Poczytaj jak słaby i dziurawy jest dany pomysł na armię, zanim nie przyniesie on wygranej na następnym masterze.

Moderatorzy: Yudokuno, PAWLAK

ODPOWIEDZ
Santi
Mudżahedin
Posty: 208
Lokalizacja: Wołów, klub Karak Var

DL 2100

Post autor: Santi »

Taka rozpa Dl'a , prosze o ocene ponieważ nie gram na codzień dl'em i nieznam dobrze jeszcze tej armi :D

deamon prince undivided 4lvl - 550
Diabolic Splendour
Spell Breaker
Blade of the Ether

7 Chaos Furies 105

5 Screamers of Tzeentch 165

4 Changebringers

1 Chariot of Tzeentch

Daemonic Herald Tzeentch - 265
Spell Breaker
Disc of Tzeentch

5 Flamers 125

12 Horrors(champion) 229

12 Horrors(champion) 229

Casting Pool: 10
Dispel Pool: 7
Models in Army: 48

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

W DL'U BARDZO przydatny jest herald ulepszony do BSB. Można mu dać War Banner i wtedy ma +2 CR na starcie. Gifty prince'a wg mnie OK. Do flamerów się przymierzam (nawet mam już modele) ale nie miałem okazji wypróbować (zasada true core boli momentami ;) ), natomiast changebribers wg mnie się sprawdzają.
Ja gram kombinacją Nurgle + Tzeentch i magię traktuję bardziej pomocniczo (prince tylko z 1 lvl, poza tym taki jest też tańszy jeśli chodzi o VP), stąd mam punkty na inne rzeczy. Moja rozpiska pod tym linkiem.
Pozdrawiam,
Krzysiek

Santi
Mudżahedin
Posty: 208
Lokalizacja: Wołów, klub Karak Var

Post autor: Santi »

bsb to nie jest wcale taki głupi pomysł :D
myślę też co by nie wstawić tu plagridersów, ale wtedy musiałbym automatycznie dać plagbirerów, bede musiał pomyślec moze wywalic 1 changebringera 1 horrory flamersów

Awatar użytkownika
KrzysiekW
Wielki Śląski Ninja
Posty: 3850
Lokalizacja: Pilchowice, Klub "Schwarze Pferd"

Post autor: KrzysiekW »

Oddziały Nurgle'a to konkretne kloce - mało ruchliwe, ale bardzo odporne, zwłaszcza w HTH (choć ja im nie daję sztandaru +1 do warda). Mnie taka kombinacja jak napisałem odpowiada bardziej niż np. "czysty" Tzeentch, choć przede wszystkim jest wymuszona posiadanymi przeze mnie modelami. :)
A BSB to mus, czasem ratuje przy pomocy przerzutu całe oddziały przed zniknięciem. No i daje super wsparcie, zwłaszcza jak go wrzucisz na mounta i dzięki temu będzie mógł się przemieszczać dość szybko w potrzebne miejsca.
Na najbliższy turniej w Katowicach wybieram się podobną ropziską jak ta z linku i zobaczę, jak zmiany wpłynęły na efektywność (żebym tylko pojechał wyspany ;) ).

Pozdrawiam,
Krzysiek

Santi
Mudżahedin
Posty: 208
Lokalizacja: Wołów, klub Karak Var

Post autor: Santi »

Wrociłem do domu i postanowiłem sprawdzić dl'a, zagrałem taką rozpą:

deamon prince undivided 4lvl - 550
Diabolic Splendour
Spell Breaker
Blade of the Ether

7 Chaos Furies - 105

5 Screamers of Tzeentch - 165

4 Changebringers - 280

Daemonic Herald Tzeentch - 290
Greater Icon of Chaos
Spell Breaker
Disc of Tzeentch

12 horrors(champion) - 229

4 Plagueriders - 320

10 Plaguebearers - 160

Total Army Cost: 2099 Pts.

Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 45

GRałem z orkami i ugrałem 20:0 do przodu :D
Jednak doszedłem do wniosku i postanowiłem wprowadzić pewne korekty w rozpisce, teraz rozpa wygląda tak :

deamon prince undivided 4lvl - 550
Diabolic Splendour
Spell Breaker
Blade of the Ether

7 Chaos Furies - 105

5 Screamers of Tzeentch - 165

4 Changebringers - 280

Daemonic Herald Tzeentch - 320
Greater Icon of Chaos
Spell Breaker
War Banner
Deamonic Mount

10 horrors(champion) - 199

4 Plagueriders - 320

10 Plaguebearers - 160

Total Army Cost: 2099 Pts.

Casting Pool: 9
Dispel Pool: 6
Models in Army: 45

Zastanawiałem sie czy dać heraldowi war banner czy miecz Soul Hunger(przezuty nie trafionych ataków wpierwszej turze walki)

Co sądzicie o takiej rozpisce??

ODPOWIEDZ