9th Age ETC kminy i rozkminy.
Moderator: KrzysiekW
9th Age ETC kminy i rozkminy.
Wszyscy mają to my też
Wiem że to wciąż jest tak naprawdę wersja demo ale... w ogólnym rozrachunku zmiany są jak najbardziej na plus.
Od flamerów(quick to fire) poprzez jugery(2 A z góry) do much włącznie (WS4 i Fly).
Szkoda że nadal opcja mono jest słabo opłacalna...
A co Wy panowie uważacie? Macie już jakies uber złożenie?
Wiem że to wciąż jest tak naprawdę wersja demo ale... w ogólnym rozrachunku zmiany są jak najbardziej na plus.
Od flamerów(quick to fire) poprzez jugery(2 A z góry) do much włącznie (WS4 i Fly).
Szkoda że nadal opcja mono jest słabo opłacalna...
A co Wy panowie uważacie? Macie już jakies uber złożenie?
nie czaje tego...pinki są po 8 pkt, ale czempion za 70?
tak to jakoś wygląda o co kaman.
patrzę na to http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf
tak to jakoś wygląda o co kaman.
patrzę na to http://www.the-ninth-age.com/pdf/the-ni ... _0-5-1.pdf
Po kolei moje przemyslenia:
Marki:
Mark of pestilence - spoko, byl za mocny przy zmianach 9 edycyjnych, zdjalbym tylko to ograniczenie ze nie moze spasc ponizej 1.
Mark of wrath - zmiana na plus, mamy pewny bonus do sily w pierwszej turze.
Mark of lust - bez zmian, ale byl ok
Mark of change - i tu cholera nie rozumiem jednej rzeczy. Czy strzelajac np z pinkow mozemy generalnie zrezygnowac z hellfire czy jednak zawsze jest hellfire i mozemy dodac np. Flamingi zeby zdjac regene.
Mark of unbound - dla nas bez znaczenia,
Cory:
Bloodshrederzy - ugrywalnienie marka i killing blowa i zaczna byc na stole brakuje mi na nich sv 5+ z bazy, ale trudno
Plagusy - dalej beda wyporne ale nie tak jak byly. Locus z heralda dajacy im razora na poisony calkiem spoko, razor nie jest must havem
Demonetki - dobry ws i duzo atakow ale jakos dalej nie jestem przekonany..
Pinki - spoko rozumiem zmiamy zwiazane z conclave. Dzieki temu ze dostali pestki dalej sa wystawialni (90 pkt za srednio 20 strzalow jest ok).
Spece:
Jugery -na plus, tansze wiecej atakow gory, killing blow. Fajnie bylo jak mialy 5 tafa, szkoda ze to zmieniono
Flamery -na plus, s4 strzelania, d6 strzalow, po marszu, tania odginaczka 6 woundowa.
Pieski - tez spoko, stanialy i mark
Bestie- no coz. Tu trzeba bylo cos zrobic zmiany sa ok, jedyne co mi sie nie podoba ze podrozaly a zabrano im challenge, brak bonusow za boki i tyly. I to ze juz nie zobaczymy pojedynczej. 80 pkt one powinny kosztgowac przy zasadach ktore mialy.
Charioty - i tu mam zagwozdke. Tanie sa, mozemy brac 3 w oddziale. To wyjdzie w testach czy beda grywalne czy jednak nie.
Rary:
To czego nie rozumiem to przeniesienie fiendow do rarow. Po co? Stanialy ok, byly za drogie (65 pkt za model slabo), juz nie dorobimy ich sobie ze slaanesha wiec totalnie nie rozumiem zmiany ich pozycji w booku i mam nadzieje ze to sie zmieni.
Muchy - wbudowane blady dla dolu przeciwko ws4> podoba mi sie. Podrozaly ale zdecydowanie sensowniej niz u furiona.
Dzialo jakie bylo jest dalej, tyle ze sensowniej wycenione.
Potanial soulgrinder ale niewiele. Nie mam zdania.
Generalnie - zmiany na plus. To co mi sie nie podoba to to, ze stracilismy greaterow jako klepaczy. W wampirach dalej sklada sie kolesia ktory falej ma sily 7, 8ws i red fury. U nas juz nie ma nie wiem GuO z mieczum czy bloodthirstera wratha. Kolejna sprawa jest ze dalej boli nas break na dwoch 6, a nie dostalismy bonusow za rzucenie dwoch 1, powinni albo zlikwidowac calkowicie specjalne zasady przy tych skrajnych wynikach, albo jednak dac nam cos w zamian. I tak trzeba poczekac na pelny book z ostateczna ocena, ale generalnie jest spoko.
Marki:
Mark of pestilence - spoko, byl za mocny przy zmianach 9 edycyjnych, zdjalbym tylko to ograniczenie ze nie moze spasc ponizej 1.
Mark of wrath - zmiana na plus, mamy pewny bonus do sily w pierwszej turze.
Mark of lust - bez zmian, ale byl ok
Mark of change - i tu cholera nie rozumiem jednej rzeczy. Czy strzelajac np z pinkow mozemy generalnie zrezygnowac z hellfire czy jednak zawsze jest hellfire i mozemy dodac np. Flamingi zeby zdjac regene.
Mark of unbound - dla nas bez znaczenia,
Cory:
Bloodshrederzy - ugrywalnienie marka i killing blowa i zaczna byc na stole brakuje mi na nich sv 5+ z bazy, ale trudno
Plagusy - dalej beda wyporne ale nie tak jak byly. Locus z heralda dajacy im razora na poisony calkiem spoko, razor nie jest must havem
Demonetki - dobry ws i duzo atakow ale jakos dalej nie jestem przekonany..
Pinki - spoko rozumiem zmiamy zwiazane z conclave. Dzieki temu ze dostali pestki dalej sa wystawialni (90 pkt za srednio 20 strzalow jest ok).
Spece:
Jugery -na plus, tansze wiecej atakow gory, killing blow. Fajnie bylo jak mialy 5 tafa, szkoda ze to zmieniono
Flamery -na plus, s4 strzelania, d6 strzalow, po marszu, tania odginaczka 6 woundowa.
Pieski - tez spoko, stanialy i mark
Bestie- no coz. Tu trzeba bylo cos zrobic zmiany sa ok, jedyne co mi sie nie podoba ze podrozaly a zabrano im challenge, brak bonusow za boki i tyly. I to ze juz nie zobaczymy pojedynczej. 80 pkt one powinny kosztgowac przy zasadach ktore mialy.
Charioty - i tu mam zagwozdke. Tanie sa, mozemy brac 3 w oddziale. To wyjdzie w testach czy beda grywalne czy jednak nie.
Rary:
To czego nie rozumiem to przeniesienie fiendow do rarow. Po co? Stanialy ok, byly za drogie (65 pkt za model slabo), juz nie dorobimy ich sobie ze slaanesha wiec totalnie nie rozumiem zmiany ich pozycji w booku i mam nadzieje ze to sie zmieni.
Muchy - wbudowane blady dla dolu przeciwko ws4> podoba mi sie. Podrozaly ale zdecydowanie sensowniej niz u furiona.
Dzialo jakie bylo jest dalej, tyle ze sensowniej wycenione.
Potanial soulgrinder ale niewiele. Nie mam zdania.
Generalnie - zmiany na plus. To co mi sie nie podoba to to, ze stracilismy greaterow jako klepaczy. W wampirach dalej sklada sie kolesia ktory falej ma sily 7, 8ws i red fury. U nas juz nie ma nie wiem GuO z mieczum czy bloodthirstera wratha. Kolejna sprawa jest ze dalej boli nas break na dwoch 6, a nie dostalismy bonusow za rzucenie dwoch 1, powinni albo zlikwidowac calkowicie specjalne zasady przy tych skrajnych wynikach, albo jednak dac nam cos w zamian. I tak trzeba poczekac na pelny book z ostateczna ocena, ale generalnie jest spoko.
Glegut pisze:Potwierdzam każdy horror ma d3 strzały z zasadą quick to fire
nie tak źle w sumie...
planuje sobie wystawić 2x25typa(zależy jak rozwiążą opcję corów), z całym FCG, w sumie mamy 25 typa którzy i poczarują zawsze(lub coś wyczanelują) i postrzelają, za jakieś lekko ponad 300 pkt. Należy dodać że jest ward na 5+ wbudowany w pakiet.
Hym...dla mnie to nawet fajne łuczniki, dość skuteczne i działające w fazie magii także(choć kwestię tego czempiona do czarowania można rozpatrzyć)
póki co się nie emocjonuje, poczekam na komplet zasad dopiętych i pliczek do AB
W sumie to MW(2) sensowniejsze przy takiej ilości pinków, jaka może się pojawić;)
Ja myślałem o:
GUO z Death 3lvl z mieczem i Talismanem
BSB na Palaquinie z regenką, lvl 1 Death, obniżaniem unitom In do 1, i Arcanem
5 x Muchy z poisonami
3 x Muchy z poisonami
5 x Furie
5 x Pieski Khorna
5 x Flamers
35 x Plagusi z potrójnym marszem
10 x Pinki
Co o tym sądzcie. Co byście pozmieniali, albo powsadzali? Wiem, że szału nie ma;)
Ja myślałem o:
GUO z Death 3lvl z mieczem i Talismanem
BSB na Palaquinie z regenką, lvl 1 Death, obniżaniem unitom In do 1, i Arcanem
5 x Muchy z poisonami
3 x Muchy z poisonami
5 x Furie
5 x Pieski Khorna
5 x Flamers
35 x Plagusi z potrójnym marszem
10 x Pinki
Co o tym sądzcie. Co byście pozmieniali, albo powsadzali? Wiem, że szału nie ma;)
Pytanie: Czy nowy mark nurgla na demonach powoduje że jednostki nieodporne na psychologię i nie wzbudzające terroru i strachu mają obniżony Ws -2 (-1 za fear oraz -1 za mark)? to się kumuluje czy nie?
edit:
ok już wszystko wiem.
edit:
ok już wszystko wiem.
Emp/DoCh
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
"Jedynym dowodem na to, że istnieje jakaś pozaziemska inteligencja, jest to, że się z nami nie kontaktują" A.E.
Uwaga, Uwaga!
Panowie i Panie: rozkmin to czas!
Nówka sztuka - enjoy!
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... 0-9-0-pdf/
Panowie i Panie: rozkmin to czas!
Nówka sztuka - enjoy!
http://www.the-ninth-age.com/index.php? ... 0-9-0-pdf/
Co myślicie o takim mono-wrath?
BSB wydaje mi się, że padnie od razu. Ale znowu jak nie, to ma Feara i daje przerzut udanego Ld.
Nie wiem czy Blood Charioty z flame throwerem nadgonią za resztą. Ale co myślicie o nich? Wydaje mi się, że mogą być konkretne.
BSB wydaje mi się, że padnie od razu. Ale znowu jak nie, to ma Feara i daje przerzut udanego Ld.
Nie wiem czy Blood Charioty z flame throwerem nadgonią za resztą. Ale co myślicie o nich? Wydaje mi się, że mogą być konkretne.
1 Lord: Incarnation of Death @ 515.0 Pts
General; Heavy Armour; Neverending Fury
Soul-Harvest [40.0]
Warp Shield [50.0]
1 Hero: Harbringer of Wrath @ 225.0 Pts
Battle Standard; Neverending Fury, 4+ Innate Defense
Blade of Grief [20.0]
Unsettling Presence [25.0]
2x1 Blood Chariot @ 155.0 Pts
5 Hellhounds @ 150.0 Pts
Ambushers
2x3 Doombringers @ 215.0 Pts
4+ Innate Defense
2x5 Gargoyles of Wrath @ 80.0 Pts
Daemon of Wrath
29+1 Bloodsheders of Wrath @ 465.0 Pts
Blood Sword; Standard; Musician; 5+ Innate Defense
Icon of Relentless Company [15.0]
11 Bloodsheders of Wrath @ 142.0 Pts
Blood Sword; Standard
Models in Army: 58
Total Army Cost: 2397.0
Ostatnio zmieniony 8 lis 2015, o 14:41 przez ajt, łącznie zmieniany 2 razy.
Spoko kmina z tym fear bombem
Cherioty moglbys puscic po flance 7 m + 8 cali zasięgu plus dorzut d6 to wystarczająco by puścic flame temple od boku jakiemuś oddziałowi a pózniej wbić sie do cc:)
Boje sie własnie tylko że w tym CC będzie tylko Bloodek i klocek:( doombringerzy w ilosci 3 bez wykupionej opcji pancerki to bieda... Może wyrzuć pieski i spróbuj coś w nich pogrzebać tak zebyś miał zamiast jednego unitu 3 unity do walki:)
Cherioty moglbys puscic po flance 7 m + 8 cali zasięgu plus dorzut d6 to wystarczająco by puścic flame temple od boku jakiemuś oddziałowi a pózniej wbić sie do cc:)
Boje sie własnie tylko że w tym CC będzie tylko Bloodek i klocek:( doombringerzy w ilosci 3 bez wykupionej opcji pancerki to bieda... Może wyrzuć pieski i spróbuj coś w nich pogrzebać tak zebyś miał zamiast jednego unitu 3 unity do walki:)
Doombringersi mają wykupiony pancerz. Poprawię w rozpie.